Skocz do zawartości

The Last Guardian


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sony nie może zamknąć Team Ico, bo takie studio w rzeczywistości nie istniało i nie istnieje. Nieformalnie natomiast byli to ludzie skupieni wokół Uedy, a że Uedy już w Sony nie ma (łącznie z co najmniej dwoma jego producentami), to tym bardziej nie ma czego rozwiązywać. : P

Opublikowano

Naah, to byli po prostu pracownicy japońskiego oddziału SCE, nie żaden oddzielny twór w jego ramach. "Team Ico" to taki skrót myślowy.

zgadza sie tylko teraz team ico oficjalnie jest częścią Japan Studio jako jeden z oddziałów (tak samo jak ludzie od sirena).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Noticeably absent from Sony's press event yesterday was The Last Guardian. The game was first released in 2009. Since then, fans have been waiting for the finished title to emerge. It hasn't.

 

Development has not exactly been smooth. The game's creator, Fumito Ueda, has left Sony, but is contracted out to finish this title. There's been talk about one of Sony's North American studios also working on the game. Amid speculation that the game had been shifted to the PS4, Sony's Shuhei Yoshida confirmed that the game was still being developed for the PS3.

 

Today at the Tokyo Game Show, a Japanese developer for Sony told Kotaku that work continues on the game—even if it's not at TGS. "I give you my word that it exists," said the developer, who wanted to be unnamed. "We are working on it."

 

The game, according to this developer, is still being developed in Japan. Fumito Ueda continues to work closely on the project (something Ueda confirmed to Kotaku this summer). But it's a "very ambitious project", the developer pointed out, adding that The Last Guardian was probably announced way too early.

 

According to the Sony developer, the logical explanation for why The Last Guardian isn't at TGS is that Sony seems to be pulling back recently, being more reluctant to talk about games until they are closer to launch.

 

"There are lots of pieces of the puzzle," said the developer. "It's a matter of getting them to fit together."

Opublikowano

A już się cieszyłem, że w końcu jakiś nowy trailer albo chociaż teaser :( , a tu ciągle ta sama gadka, że niby ciągle wytrwale pracują nad tym tytułem - jakoś z roku na rok coraz mniej w to wierzę...

Gość _Milan_
Opublikowano

jedno jest już pewne, jak gra wyjdzie to będzie niedokończona/zle zlepiona/niepełnosprawna, widac ze im sie juz nie chce/nie maja pieniedzy/ nie maja czasu na skonczenie tego projektu tak jak powinni.

Jak pier,dolona magisterka którą student robi na tydzien przed terminem, odda, ale bedzie to nie do publikacji w pismach specjalistycznych delikatnie mowiac ;]

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Lalala, gra prawdopodobnie przeniesiona na wczesny 2014 rok

 

 

 

Originally announced in 2009, The Last Guardian has been stuck in development hell. Many predicted this year’s TGS would bring an update to the project, but the convention passed with nary a mention. Some hope came, however, when an unnamed developer working on the project confirmed its existence, stating that it was an “ambitious project” that was “announced too early”.

 

Unfortunately for fans hoping for a late 2013 release, the game seems to have been pushed to at least early 2014. E-mails went out today from Amazon for pre-orderers stating that the game has a new delivery estimate of “January 02, 2014″. While this is of course a placeholder date, Amazon’s January ___ dates are almost always accurate predictions of the year games ultimately come out. As the last placeholder date was still far off, it’s something that wouldn’t be bothered changing unless they received some word of a delay.

Opublikowano (edytowane)

Ja przestałem myśleć o TLG jakieś dwa lata temu. Dopóki nie pokażą, że coś się dzieje w temacie to dla nie ta gra będzie miała status "skasowana".

Edytowane przez Square
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Shuhei Yoshida w jednym z wywiadów nie potrafił konkretnie odpowiedzieć, co w sprawie premiery TLG... jedyne co potwierdził to, to, że nie moze zagwarantować premiery w przyszłym roku. Podobno deweloper ostro pracuje na silnikiem gry...

 

http://www.grasz24.pl/newsy/-flesz-sony-przyszloroczna-premiera-gry-the-last-guardian-nie-jest-gwarantowana,1,1,13553

 

 

Długo oczekiwana gra 'The Last Guardian' może zostać wydana dopiero w 2014 roku. Shuhei Yoshida - szef grupy Worldwide Studios w ramach Sony Computer Entertainment - potwierdza, iż nie zagwarantuje nam przyszłorocznej premiery dzieła studia Team ICO. Nie wolno oznajmiać czegoś, co nie jest pewne - co później wyłącznie zawiedzie fanów. Programiści naprawdę pracują bardzo ciężko, choćby przy silniku graficznym. Tak, realizowane są poprawki techniczne. Dlatego zorganizowanie pokazu TLG w tym momencie to coś niewykonalnego. Trzeba czekać na odpowiedni moment. Moment pozwalający na mówienie z pełnym przekonaniem o terminie rynkowego debiutu.

 

Opublikowano

Ciekaw jestem co takiego w silniku gry skopali,że mają teraz takie kłopoty i praktycznie tworzą go od nowa. To już nie pierwszy news,że za przekadanie premiery odpowiadają tylko i wyłącznie problemy z silnikiem graficznym. Choć z drugiej strony nie wiem co gorsze - przyznawanie się,że nie podołali z enginem czy gadka od Square Enix, że Versus wygląda cudownie, genialnie, idealnie itp a od tylu lat nie potrafią dać nawet jednego screena. Serio chyba faktycznie obie gry nie wyjdą, bądź ukażą się na nowej generacji

Opublikowano

Ja przestałem myśleć o TLG jakieś dwa lata temu. Dopóki nie pokażą, że coś się dzieje w temacie to dla nie ta gra będzie miała status "skasowana".

 

Ja sobie odpuściłem w tym roku gdy pojawiło się info o możliwej premierze w 2014. Będą to przekładać w nieskończoność, przeniosą pewnie na PS4, a po latach skasują. Chciałbym poznać kulisy produkcji tego pechowego dzieła. Jaki był plan, co w międzyczasie zmieniali, co konkretnie poszło nie tak. Kuresko mi brakuje tego typu gier w obecnej generacji. Dobrze chociaż że są remastery jak Ico&Shadow czy Okami.

Opublikowano

Na PS4? Oni obecnych konsol nie ogarniają, a pewnie będzie jeszcze gorzej. Nie zdziwi mnie też jak Team Ico po wypuszczeniu tej gry zostanie rozwiązane. Zysków Sony nie przynoszą, a tylko kasę tracą i cierpliwość klientów.

Opublikowano

ja myślę, że TLG w fazie koncepcyjnej bylo zbyt duze/skomplikowane/ambitne i moze to wszystko dzialało ładnie na devkitach z dodatkowym ramem i wspomaganiem kompów z "chmurki"... pewnie wersja zblizona do retail już pewnie byla nie do zaakceptowania.

 

edit.

 

@up Team ICO w zasadzie nie istnieje - to jedynie dywizja Japan Studio (oddelegowani pracownicy).

Opublikowano

Mogliby już w końcu się przyznać, że cały koncept robią od nowa albo, że szykują grę na PS4, co już poniekąd Yoshida zasugerował wskazując jako opcjonalną datę premiery właśnie 2014.

Opublikowano

@CoATI

Z dodatkowego RAMu (i nie tylko zresztą) w devkitach gra nie może korzystać. Także jeśli coś działa na devkitcie to tak samo będzie na normalnej konsoli.

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...