Opublikowano 20 czerwca 200915 l dokładnie.Podejście Sony do tytułów nazwijmy je "innych" doceniają też inni wydawcy-zdaniem twórców Heavy Rain to był główny powód dla których tworzą grę tylko na PS3.
Opublikowano 20 czerwca 200915 l czyli sony chce miec kultowe i legendarne gry pamietane przez 20 lat ale sprzedające sie średnio? (jak na swoją kultowosc) w sumie mnie to cieszy bo lubie nie-mainstreamowe gry
Opublikowano 20 czerwca 200915 l czyli sony chce miec kultowe i legendarne gry pamietane przez 20 lat ale sprzedające sie średnio? (jak na swoją kultowosc) w sumie mnie to cieszy bo lubie nie-mainstreamowe gry Nie-polityka Sony jak każdej innej firmie działającej na świecie nastawiona jest głównie na zysk,jednak pozwalają na wypuszczania pozycji nie-mainstramowych,które z góry skazane są na gorszą sprzedaż.Bardziej tu chodzi o kreowanie wizerunku niż czysto ekonomiczne profity.
Opublikowano 20 czerwca 200915 l Ja nie mówię że rozumiem politykę Sony, ale znając praktykę mogę jednak sporo rzeczy wywnioskować. Co to byłaby za firma, która zabijałaby każdą kurę znoszącą jajka inne niż złote...? Microsoft? jk. Poza tym zgadzam się z tobą w 100%. Mój post miał raczej na celu zobrazowanie, że nie każdy jest tak wyrozumiały jak Sony
Opublikowano 6 lipca 200915 l Wywiad z Fumito Uedą dla Famitsu http://teamicogamers.blogspot.com/2009/06/...umito-ueda.html ... i spuścizna Uedy;) http://teamicogamers.blogspot.com/2009/07/...mito-uedas.html
Opublikowano 24 września 200915 l Fumito Ueda opowiada o powstawaniu The Last Guardian, czyli nowy trailer: http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-the-last/56494 Podczas trwania TGS 2009 zobaczymy pierwszy gameplay.
Opublikowano 24 września 200915 l http://www.jp.playstation.com/scej/title/trico/ Oficjalna strona ;P
Opublikowano 24 września 200915 l http://teamicogamers.blogspot.com/2009/09/last-guardian-at-tgs.html The Last Guardian na TGS 2009. Wywiad z Fumito Ueda, link do nowego trailera, screen'ow... http://www.cdaction.pl/news/8873/tgs-09-fumito-ueda-o-the-last-guardian-nowy-trailer-wideo-.html - po Polsku Edytowane 24 września 200915 l przez rushman
Opublikowano 24 września 200915 l Właśnie na gameplay czekam. Jestem ciekawy jak rozwiązali tą więź chłopca z tym stworzeniem.
Opublikowano 24 września 200915 l Nom, to bedzie chyba moj pierwszy pre-order w zyciu, jako wielki fan Sotc i ICO.
Opublikowano 24 września 200915 l fana? Osobiscie nie rozumiem co ludzie widza w tych grach, dla mnie jest to strasznie naciagane i w ogole mna nie poruszylo. No ale... nie mozna narzekac gdy tkos wydaje nietuzinkowa gre. Czekam na jakis gameplay. Edytowane 24 września 200915 l przez Trzcina
Opublikowano 24 września 200915 l Osobiscie nie rozumiem co ludzie widza w tych grach, dla mnie jest to strasznie naciagane i w ogole mna nie poruszylo. No ale... nie mozna narzekac gdy tkos wydaje nietuzinkowa gre. Są w pełnym tego słowa znaczeniu oryginalne. żygam już kolejnymi strzelaninami, czy innymi odgrzewanymi kotletami.
Opublikowano 24 września 200915 l Ico mnie nie wciągneło, Kolosy za to bardzo, mam nadzieje ze ta gra będzie miała więcej z drugiej "części" niż z pierwszej.
Opublikowano 24 września 200915 l ICO też mnie za bardzo nie wkręcił, ale dałem mu szanse, doszedłem do pierwszego momentu z królową, i potem było już z górki ba, nawet nie chciałem zeby sie skończyło ;D Tylko ten debil Yorda mnie wkurzał, nie lubie ślamazar.
Opublikowano 24 września 200915 l Ojojoj, a ICO to dziewczyna, cniee? A Królowa to Eunuch. tak mi ktoś powiedział, i tego sie trzymam!@
Opublikowano 24 września 200915 l Nie rozumiem o co ci chodzi mowiac szczerze, badz nie badz strzeliles babola :o Oryginalnosc oryginalnoscia, a gameplay gameplay'em. Jak mowilem, czekamy na gameplay i moze cos sie z tego wiecej urodzi niz gra dla fanow symulatora nianki.
Opublikowano 24 września 200915 l a tam... bedzie dobrze Ueda chyba nie ma jeszcze 'syndromu Kojimy', wiec gra nie powinna zostac spartaczona. preordera raczej skladac nie bede, ale to i tak bedzie must have dla mnie. mam nadzieje, ze gra zostanie wydana w podobnej kolekcjonerskiej wersji tak jak poprzedniczki
Opublikowano 24 września 200915 l powiedział człowiek który grał dwa lata w WoW'a, doprawdy, nie osmieszajmy się.
Opublikowano 24 września 200915 l Powiedzial czlowiek ktorego nie potrafi napisac zdania z duzej litery. Co ma piernik do wiatraka? Nic, dokladnie tylo co twoj post. Nie chce mi sie tutaj porownywac obu gier, bo nie wyjdzie to ICO na zdrowie. Porownywanie gry ktora ma 1000x razy wiecej contentu do gry z prawie zerowa jego iloscia, nie wyjdzie tej drugiej na zdrowie. Mozesz sobie mowic co chcesz i podniecac sie ta gra jak chcesz, ale nie zmienisz faktu ze ICO to gra w ktorej sa MIZERNE ilosci gameplay'u. Bardzo krotka, mala zawartosc 'gry w grze', a mimo to niektorzy uwazaja ja za kultowa. Ja tego nie rozumiem, ale nie mam zamiaru nikogo sie czepiac z tego powodu tak jak ty. Licze na to ze moze wraz z Last Guardian uda mi sie poczuc te 'magie' o ktorej niektorzy tutaj prawia, jednoczesnie wspominam o tym co mnie odrzucilo wczesniej.
Opublikowano 24 września 200915 l Powiedzial czlowiek ktorego nie potrafi napisac zdania z duzej litery. Co ma piernik do wiatraka? Nic, dokladnie tylo co twoj post. Nie chce mi sie tutaj porownywac obu gier, bo nie wyjdzie to ICO na zdrowie. Porownywanie gry ktora ma 1000x razy wiecej contentu do gry z prawie zerowa jego iloscia, nie wyjdzie tej drugiej na zdrowie. Mozesz sobie mowic co chcesz i podniecac sie ta gra jak chcesz, ale nie zmienisz faktu ze ICO to gra w ktorej sa MIZERNE ilosci gameplay'u. Bardzo krotka, mala zawartosc 'gry w grze', a mimo to niektorzy uwazaja ja za kultowa. Ja tego nie rozumiem, ale nie mam zamiaru nikogo sie czepiac z tego powodu tak jak ty. Licze na to ze moze wraz z Last Guardian uda mi sie poczuc te 'magie' o ktorej niektorzy tutaj prawia, jednoczesnie wspominam o tym co mnie odrzucilo wczesniej. Ale co Ty mówisz? Może i gra jest krótka, ale przynajmniej przez 98% czasu potrzebnego na jej skończenie uczestniczy się aktywnie w rozgrywce. Z takimi sformułowaniami to do FFów czy innych MGSów.
Opublikowano 24 września 200915 l Co z tego ze przez 98% czasu gry grasz skoro gra trwa 10 godzin? Majac FF'a ktory trwa 50h i 10h z tego to scenki (czy to CGI czy liczone) to i tak masz wiecej 'gry w grze'. Zreszta, to nie miala byc wada tylko porownanie. Niektore gry sa krotkie, inne sa dlugie. Niektore sa krotkie ale maja duze replayability. ICO nalezy do tych krotkich i z praktycznie zerowym replayability. To nie jest wymienianie wad, to jest stwierdzanie faktow. EDIT. Stwierdzilem ze to jest zle sformulowanie z mojej strony. Oczywiscie ICO jest jedna z niewielu gier gdzie masz czysty gameplay nieprzyrwany scenkami i innymi 'bzdurami' (preferencej gustu), niemniej jednak ilosc take gameplay'u jest znikoma z racji tego ze gra jest krotka i oferuej praktycznie zerowe replayability. To brzmi troche lepiej i mniej oskrazycielsko wobec gry. Edytowane 24 września 200915 l przez Trzcina
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.