Figaro 8 302 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Byłoby sporo "to było do przewidzenia" 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Pamiętam burzę, jaką swojego czasu wywołał Gamestop nagrywając złą wiadomość o odwołaniu TLG, a chodziło o anulowanie pre-orderów. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Sony nie może zamknąć Team Ico, bo takie studio w rzeczywistości nie istniało i nie istnieje. Nieformalnie natomiast byli to ludzie skupieni wokół Uedy, a że Uedy już w Sony nie ma (łącznie z co najmniej dwoma jego producentami), to tym bardziej nie ma czego rozwiązywać. : P Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 To byli najemnicy? O_o Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Naah, to byli po prostu pracownicy japońskiego oddziału SCE, nie żaden oddzielny twór w jego ramach. "Team Ico" to taki skrót myślowy. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) slyszalem, ze jak TLG wyjdzie to bedzie koniec swiata, czy to prawda? Edytowane 10 września 2012 przez Kyo* Wkurviający flash. 1 2 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Ostatni Strażnik w tym roku ? Raczej nie ma na to szans Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Naah, to byli po prostu pracownicy japońskiego oddziału SCE, nie żaden oddzielny twór w jego ramach. "Team Ico" to taki skrót myślowy. zgadza sie tylko teraz team ico oficjalnie jest częścią Japan Studio jako jeden z oddziałów (tak samo jak ludzie od sirena). Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Noticeably absent from Sony's press event yesterday was The Last Guardian. The game was first released in 2009. Since then, fans have been waiting for the finished title to emerge. It hasn't. Development has not exactly been smooth. The game's creator, Fumito Ueda, has left Sony, but is contracted out to finish this title. There's been talk about one of Sony's North American studios also working on the game. Amid speculation that the game had been shifted to the PS4, Sony's Shuhei Yoshida confirmed that the game was still being developed for the PS3. Today at the Tokyo Game Show, a Japanese developer for Sony told Kotaku that work continues on the game—even if it's not at TGS. "I give you my word that it exists," said the developer, who wanted to be unnamed. "We are working on it." The game, according to this developer, is still being developed in Japan. Fumito Ueda continues to work closely on the project (something Ueda confirmed to Kotaku this summer). But it's a "very ambitious project", the developer pointed out, adding that The Last Guardian was probably announced way too early. According to the Sony developer, the logical explanation for why The Last Guardian isn't at TGS is that Sony seems to be pulling back recently, being more reluctant to talk about games until they are closer to launch. "There are lots of pieces of the puzzle," said the developer. "It's a matter of getting them to fit together." Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 A już się cieszyłem, że w końcu jakiś nowy trailer albo chociaż teaser , a tu ciągle ta sama gadka, że niby ciągle wytrwale pracują nad tym tytułem - jakoś z roku na rok coraz mniej w to wierzę... Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Ja sobie wmawiam, że nad takim specjalnym projektem trzeba długo pracować i oszlifować by był idealny Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 jedno jest już pewne, jak gra wyjdzie to będzie niedokończona/zle zlepiona/niepełnosprawna, widac ze im sie juz nie chce/nie maja pieniedzy/ nie maja czasu na skonczenie tego projektu tak jak powinni. Jak pier,dolona magisterka którą student robi na tydzien przed terminem, odda, ale bedzie to nie do publikacji w pismach specjalistycznych delikatnie mowiac ;] Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 Lalala, gra prawdopodobnie przeniesiona na wczesny 2014 rok Originally announced in 2009, The Last Guardian has been stuck in development hell. Many predicted this year’s TGS would bring an update to the project, but the convention passed with nary a mention. Some hope came, however, when an unnamed developer working on the project confirmed its existence, stating that it was an “ambitious project” that was “announced too early”. Unfortunately for fans hoping for a late 2013 release, the game seems to have been pushed to at least early 2014. E-mails went out today from Amazon for pre-orderers stating that the game has a new delivery estimate of “January 02, 2014″. While this is of course a placeholder date, Amazon’s January ___ dates are almost always accurate predictions of the year games ultimately come out. As the last placeholder date was still far off, it’s something that wouldn’t be bothered changing unless they received some word of a delay. Cytuj
Square 8 728 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 (edytowane) Ja przestałem myśleć o TLG jakieś dwa lata temu. Dopóki nie pokażą, że coś się dzieje w temacie to dla nie ta gra będzie miała status "skasowana". Edytowane 18 października 2012 przez Square Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 Shuhei Yoshida w jednym z wywiadów nie potrafił konkretnie odpowiedzieć, co w sprawie premiery TLG... jedyne co potwierdził to, to, że nie moze zagwarantować premiery w przyszłym roku. Podobno deweloper ostro pracuje na silnikiem gry... http://www.grasz24.pl/newsy/-flesz-sony-przyszloroczna-premiera-gry-the-last-guardian-nie-jest-gwarantowana,1,1,13553 Długo oczekiwana gra 'The Last Guardian' może zostać wydana dopiero w 2014 roku. Shuhei Yoshida - szef grupy Worldwide Studios w ramach Sony Computer Entertainment - potwierdza, iż nie zagwarantuje nam przyszłorocznej premiery dzieła studia Team ICO. Nie wolno oznajmiać czegoś, co nie jest pewne - co później wyłącznie zawiedzie fanów. Programiści naprawdę pracują bardzo ciężko, choćby przy silniku graficznym. Tak, realizowane są poprawki techniczne. Dlatego zorganizowanie pokazu TLG w tym momencie to coś niewykonalnego. Trzeba czekać na odpowiedni moment. Moment pozwalający na mówienie z pełnym przekonaniem o terminie rynkowego debiutu. Cytuj
Daffy 10 649 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 Ciekaw jestem co takiego w silniku gry skopali,że mają teraz takie kłopoty i praktycznie tworzą go od nowa. To już nie pierwszy news,że za przekadanie premiery odpowiadają tylko i wyłącznie problemy z silnikiem graficznym. Choć z drugiej strony nie wiem co gorsze - przyznawanie się,że nie podołali z enginem czy gadka od Square Enix, że Versus wygląda cudownie, genialnie, idealnie itp a od tylu lat nie potrafią dać nawet jednego screena. Serio chyba faktycznie obie gry nie wyjdą, bądź ukażą się na nowej generacji Cytuj
aux 3 810 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 Ja przestałem myśleć o TLG jakieś dwa lata temu. Dopóki nie pokażą, że coś się dzieje w temacie to dla nie ta gra będzie miała status "skasowana". Ja sobie odpuściłem w tym roku gdy pojawiło się info o możliwej premierze w 2014. Będą to przekładać w nieskończoność, przeniosą pewnie na PS4, a po latach skasują. Chciałbym poznać kulisy produkcji tego pechowego dzieła. Jaki był plan, co w międzyczasie zmieniali, co konkretnie poszło nie tak. Kuresko mi brakuje tego typu gier w obecnej generacji. Dobrze chociaż że są remastery jak Ico&Shadow czy Okami. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 Na PS4? Oni obecnych konsol nie ogarniają, a pewnie będzie jeszcze gorzej. Nie zdziwi mnie też jak Team Ico po wypuszczeniu tej gry zostanie rozwiązane. Zysków Sony nie przynoszą, a tylko kasę tracą i cierpliwość klientów. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 ja myślę, że TLG w fazie koncepcyjnej bylo zbyt duze/skomplikowane/ambitne i moze to wszystko dzialało ładnie na devkitach z dodatkowym ramem i wspomaganiem kompów z "chmurki"... pewnie wersja zblizona do retail już pewnie byla nie do zaakceptowania. edit. @up Team ICO w zasadzie nie istnieje - to jedynie dywizja Japan Studio (oddelegowani pracownicy). Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 6 listopada 2012 Opublikowano 6 listopada 2012 Mogliby już w końcu się przyznać, że cały koncept robią od nowa albo, że szykują grę na PS4, co już poniekąd Yoshida zasugerował wskazując jako opcjonalną datę premiery właśnie 2014. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Ja się boję, że ten nowy koncept jest bardziej casualowy, coś z Move [*] Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Jeszcze okaże sie że będzie jak z ICO które też na początku było tworzone na Psxa a później przeniesione na Ps2. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 @CoATI Z dodatkowego RAMu (i nie tylko zresztą) w devkitach gra nie może korzystać. Także jeśli coś działa na devkitcie to tak samo będzie na normalnej konsoli. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 dzięki za sprostowanie Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 16 stycznia 2013 Opublikowano 16 stycznia 2013 całkiem fajny projekt http://www.gameranx.com/updates/id/12044/article/take-a-look-at-this-sweet-speaker-enclosure-from-the-last-guardian/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.