Opublikowano 3 czerwca 200915 l Nie wierze, że te sceny pochodzą prosto z gry. Ten zawalający się most, skok tego małego na "kładkę", wszytsko wygląda zbyt dobrze, nie wspominając o animacji, która jest świetna. Masz PS3 i wciąż nie możesz uwierzyć, że potrafi generować takie rzeczy? Najwyższa pora przywyknąć, że są studia, które z PS3 potrafią zdziałać cuda... A animacje TLG to wypisz-wymaluj klimat ICO/SotC - te same "miękkie", naturalne ruchy. Zapowiada się kolejny geniusz i naprawdę szkoda mi Sony, że wyciekło to przed E3, bo była szansa na mega-shockera i opad szczeny u publiki...
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ja słyszałem że im to specialnie "wyciekło" chcieli żebyśmy zobaczyli róznice po tych 2 latach. i różnica jest, i to jest shocker właściwie robie właśnie porównanie, jak zuploaduje to dam linka. Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Pikol
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Autor Masz PS3 i wciąż nie możesz uwierzyć, że potrafi generować takie rzeczy? Najwyższa pora przywyknąć, że są studia, które z PS3 potrafią zdziałać cuda... A animacje TLG to wypisz-wymaluj klimat ICO/SotC - te same "miękkie", naturalne ruchy. Zapowiada się kolejny geniusz i naprawdę szkoda mi Sony, że wyciekło to przed E3, bo była szansa na mega-shockera i opad szczeny u publiki... Szczerze mówiąc, poziom techniczny TLG stawiam zaraz obok tego, co udało się dokonać Naughty Dog przy U2. Zdecydowanie dwie najładniejsze gry na PS3 (sorry Kratos )
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Kratos jak na razie nie dogorywam w kwestii wizualnej, ale jestem pewien że się to zmieni. Co do gry to ... brak słów dla piękna, artyzmu, jeśli jeszcze OST da radę tak jak w SOTC to .... :zgon:
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Nie wiem kto robił model twarzy tego chłopaka,ale wygląda on okropnie.To stworzonko już lepiej,ale też nie jest to jakiś kunszt grafików jak dla mnie
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Cieszy mnie że już tak aliasing nie razi po gałach jak w starym trailerze.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l zapowiada sie ze tym razemi zamiast opekowac sie dziewczynka bedziemy sie opiekowac wielką surykatką XD podejzewam ze to jednak zbliza gre do ico, bo jakos nie wyobrazam sobie zeby ten dzieciak walczyl z kolosami ;p zapowiada sie abrdzo ciekawie a na fragmencie pod wodą widac ze to zwierze ma kikuty skrzydeł, moze pod koniec gry jakos je odzyska i bedziemy sobie latać
Opublikowano 3 czerwca 200915 l The Last Guardian, released in Japan as Hitokui no Ōwashi Trico (人喰いの大鷲トリコ, Hitokui no Ōwashi Toriko, lit. "Trico, the man-eating sea-eagle") A tu coś po czym się zaśmiałem i czuję się z tym źle.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Autor stare http://i42.tinypic.com/2hi8o4k.gif nowe http://i44.tinypic.com/2rxbgjt.gif Uroczy jest, już widzę reakcje ludzi gdy stanie sie z nim coś złego
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ja sie juz w tej grze zakochalem. Ten chlopczyk porusza sie jak male dziecko (jakbym moja coreczke widzial gramolaca sie). No i to slodkie stworzenie z Never Ending Story...
Opublikowano 3 czerwca 200915 l W 4:07 minucie trailera, chłopak biegnie po jakimś rusztowaniu i widać że jest to budowla zamku....ciekawe czy to ten sam, po którym biegaliśmy w ICO? Generalnie "nowy" trailer jest świetny, gra wygląda pięknie, kosmetyczne poprawki w wyglądzie stworka wg. mnie są na plus, ale ten dzieciak to chara-designerska porażka - w tej za dużej "piżamie" wygląda jakby się wyrwał ze starożytnego Rzymu, naprawdę o ile w stworka włożyli dużo pracy żeby był oryginalny i przy tym uroczy, o tyle dzieciaka narysowali chyba w 5 minut na kolanie:/ Mogli mu chociaż jakąś fajną czapę nałożyć na głowę...może coś a'la Link tylko nie aż tak długą? Dobra, czepiam się, i tak z pewnością jakiś mały brzdąc nie zaburzy klimatu gry.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Aż boję się tę grę pokazać mojej kobiecie Będę mógł na miesiąc zapomnieć o padzie
Opublikowano 4 czerwca 200915 l hm, ciekawe czy będzie go można smyrać pod ogonkiem i jak będzie na to reagował. hyhy. no pięknie zanosi się na kolejny klon tamagochi... a co po niektórzy śmiali się z Milo : D
Opublikowano 4 czerwca 200915 l Takim swego rodzaju tomagotchi będzie raczej EyePet. Ale mi się pomysł dbania o naszego towarzysza bardzo podoba. Sądzę że niejeden gracz mocno zżyje się z nim emocjonalnie. Edytowane 4 czerwca 200915 l przez collins
Opublikowano 4 czerwca 200915 l Już kocham tę grę. Połączenie ICO z SotC. Biegasz chłopaczkiem po lokacjach, ale zamiast Yordy mamy gigantycznego koto-daktyla.
Opublikowano 4 czerwca 200915 l @Grigori czytać potrafię, a to że z przytoczonego przez Ciebie fragmentu niewiele wynika, to rzecz inna. 'zbalansowanie' może znaczyć zarówno odpowiednie dbanie, aby nie był głodny i regularnie się wypróżniał, jak i cokolwiek innego. emocjonalnie to ja się z moją kobietą zżywam, a nie z hybrydą kurczaka, husky i orła na ekranie lcd. o czym Wy piszecie w ogóle : P
Opublikowano 4 czerwca 200915 l emocjonalnie to ja się z moją kobietą zżywam, a nie z hybrydą kurczaka, husky i orła na ekranie lcd. o czym Wy piszecie w ogóle : P Pokolenia M jak Miłość więc stąd takie pomysły:)
Opublikowano 5 czerwca 200915 l Autor Gify Wspinaczka po ogonie http://i41.tinypic.com/2mqrrpe.gif Opiekun http://i44.tinypic.com/9rrfae.gif cute http://i39.tinypic.com/e17xwy.gif pure gameplay http://i40.tinypic.com/1z4winn.gif i na koniec... http://i40.tinypic.com/2mzie5j.gif Edytowane 5 czerwca 200915 l przez YETI
Opublikowano 5 czerwca 200915 l Wolałem poprzedniego stworka, ten ma brzydki pysk. Mam nadzieję, że jednak poprawią wygląd tego chłopca. Dziwnie to wygląda. Model stwora jest dokładny, ma świetną grafikę, a dzieciak wygląda prawie jak z PS2.
Opublikowano 5 czerwca 200915 l Też mam takie odczucie ten chłopak wygląda jakby był zrobiony na szybko:D
Opublikowano 5 czerwca 200915 l a tam, gadacie... Chlopak idealnie pasuje do gry. A stwor to juz wogole mistrzostwo swiata! Kurde, ciekawe czy jest jakakolwiek szansa na premiere tej gry w tym roku...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.