Nitro619 11 Opublikowano 8 września 2008 Opublikowano 8 września 2008 Jeżeli szpil będzie choć w połowie tak dobry jak oryginał, to wybaczę mu nawet znikające helikoptery i randomowo wpadające acziwy :] jest, i to nawet lepszy także uwielbiałem jedynkę , i teraz zagrywam się w dwójkę nie rozumiejąc rozczarowania wielu Graczy (wyjściowo ten tytuł miał mieć taki klimat, nie wiem co im nie pasuje) Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 8 września 2008 Opublikowano 8 września 2008 Jak wielka jest mapa? ala Just Cause czy IV ? chyba wieksza... nie pamietam za bardzo Just Cause Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 września 2008 Opublikowano 8 września 2008 Just Cause miał większą mapę. Tyle tam co 2 budynek był taki sam, uczucie deja vu praktycznie przez całą grę. W M2:WiF na szczęście udało się zrobić dość dużą i bardzo rozbudowaną planszę. Yeah, dziś puściłem z dymem platformę wiertniczą, czuję się jak młody Bóg! Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 września 2008 Opublikowano 9 września 2008 Czy tak jak w 1, kontynuacja oferuje "talie kart"? Cytuj
Dante 450 Opublikowano 9 września 2008 Opublikowano 9 września 2008 Nie, teraz mamy bad guya i robiąc zadania dla różnych ekip namierzamy go. Są opconalne cele na podobnej zasadzie jak dawniej karty tylko, że widać je już na mapie i nie ma zabawy z namierzaniem(wtedy było tylko napisane w okolicach czegi jest dany koleś jeśli dobrze pamiętam) Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 a jak wyglada sytulacja ze zniszczeniami budynkow? Chyba Zera lub ktos inny pisal ze wysadzil platforme wiertnicza, to gdy pojade /polece w jakies inne miejsce daleko od niej to ew. wlacze ponownie gre to ona znow bedzie cala? Czy moze jest powoli odbudowywana lub cos takiego? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 (edytowane) Z tego co zauważyłem, to każdy, większy budynek który rozwalisz (nawet nieistotny dla fabuły), do końca gry będzie w gruzach. Wyjątkiem są koszary, wieżyczki strzelnicze w przejmowanych bazach - od razu są naprawiane, oraz mniejsze hacjenty czy jakieś szopy na prowincjach (jest ich zatrzęsienie i ciężko żeby gra uwzględniała ich zrównanie z ziemią przy każdej nowej grze. Edytowane 10 września 2008 przez t3xz Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 W nowym Neo ocenka 8,5/10 i koleś napisał że w sumie bardziej mu się podoba ta gra niż GTAIV. Zastanawiam się teraz co wybrać SWFU czy M2. Porównanie wersji: http://www.gametrailers.com/player/39321.html Lol, nie wierze ;p ten koleś to chyba Gulash ? Jak jemu się może podobać ten tytuł lepiej od GTAIV ? omg. Polska prasa, co się dziwisz. Ale owszem, to że gra mu sie podoba, nie znaczy że jest lepsza, zwłaszcza dla ogółu Cytuj
Pomezz 0 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 Czy w M2 jest coś na wzór kolekcjonowania Talii Kart z pierwszej części? Pytam ponieważ uważam, że był to najbardziej rajcujący element M1, a czytając niezbyt pochlebne opinie na temat World In Flames zaczynam się zastanawiać czy nie odłożyć kupna tej gry do czasu, aż jej cena spadnie do około 100 zoli. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 Wystarczy zerkąć na poprzednią stronę. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 Czy w M2 jest coś na wzór kolekcjonowania Talii Kart z pierwszej części? Pytam ponieważ uważam, że był to najbardziej rajcujący element M1, a czytając niezbyt pochlebne opinie na temat World In Flames zaczynam się zastanawiać czy nie odłożyć kupna tej gry do czasu, aż jej cena spadnie do około 100 zoli. wlasnie tego juz nie ma a bylo by calkiem spoko dostac acziva za pojmanie wszystkich czy tez zabicie bo w 1 staralem sie miec ich zywych :} Cytuj
kulak4 12 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 To jak wszyscy zadają pytania, to i ja się dołączę: Czy wiadomo coś o ukrytych postaciach (przypominam, że w jedynce był to Harrison Ford w roli Indiany i Hana Solo)? Jak narazie żadnych tego typu informacji nigdzie nie widziałem, ale w przypadku poprzednika owe info również ukazało się po jakimś czasie, więc może...Ale raczej nie . Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 Są tylko kostiumy dla naszej wesołej kompaniji: każdy po ukończeniu 3 levelu weapons challenge u Fiony w PMC. Cytuj
Dante 450 Opublikowano 11 września 2008 Opublikowano 11 września 2008 Czy w M2 jest coś na wzór kolekcjonowania Talii Kart z pierwszej części? Pytam ponieważ uważam, że był to najbardziej rajcujący element M1, a czytając niezbyt pochlebne opinie na temat World In Flames zaczynam się zastanawiać czy nie odłożyć kupna tej gry do czasu, aż jej cena spadnie do około 100 zoli. wlasnie tego juz nie ma a bylo by calkiem spoko dostac acziva za pojmanie wszystkich czy tez zabicie bo w 1 staralem sie miec ich zywych :} jest to Aces High 50 You captured all high value targets. Cytuj
Nitro619 11 Opublikowano 11 września 2008 Opublikowano 11 września 2008 Czy w M2 jest coś na wzór kolekcjonowania Talii Kart z pierwszej części? Pytam ponieważ uważam, że był to najbardziej rajcujący element M1, a czytając niezbyt pochlebne opinie na temat World In Flames zaczynam się zastanawiać czy nie odłożyć kupna tej gry do czasu, aż jej cena spadnie do około 100 zoli. wlasnie tego juz nie ma a bylo by calkiem spoko dostac acziva za pojmanie wszystkich czy tez zabicie bo w 1 staralem sie miec ich zywych :} w world in flames (jak napisal Dante) jest wlasnie takie Osiagniecie, tyle ze nie ma znanej Talii Kart. Ale high value targets sa dalej i tez mamy np. achievementa za zlapanie wszystkich celów Alive Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 11 września 2008 Opublikowano 11 września 2008 Oki, popykałem sobie trzy wieczory, skrobnę cosik. oko Pierwszy zonk to grafa nieco poniżej oczekiwań, obiekty dorysowujące się o rzut kartofla od nas, postaci drewniane, jakby przemycały w odbycie kilo kolumbijskiej koki. Kolorystyka Korei Północnej bardziej mi podchodziła niż Wenezuelskie krajobrazy, ale to już wyłącznie kwestia preferencji. Animacja potrafi przyciąć (ale ja jestem z tych, co mają rwanie animacji tam, gdzie postaci z M2 trzymają kolumbijską kokę). Zdarza się, że obiekty się przenikają, zdarza się, że komuś wyświetlają się trzy nogi (bo gra nie potrafi zdecydować, czy ziom siedzi czy stoi i wyświetla oba "obrazki" na przemian). Wszystkie te minusy mówią koce heloł, kiedy dostajemy w łapy swoje tools of destruction. Noż kobieta lekkich obyczajów mać! To zrobili, tak jak trzeba. M2 to gra o rozpieprzaniu i rozpieprzanie wygląda pięknie. Wybuchy, terraforming (lol) i poginanie wozem bojowym przez kszaczory wywołują banana na ryju. ucho Wybuchy jak wybuchy, wiadomo, ale dialogi trochę położyli. Na początku miałem WTF, kto to mówi? Maciej? To ty, kruca? Bez jaj, głos naszego najemnika nie dochodzi z jego ust, tylko z jakiegoś innego miejsca (koka?). Dodatkowo dorzucili naszej postaci drętwe odzywki (każde, KAŻDE podejście do czołgu kończy się tekstem "OOOOO, czołgi, moje ulubioneee") a Fiona co 10 minut informuje nas, że jak nie wiemy gdzie iść, to zawsze możemy do niej wrócić i poprosić o kolejną misję. Namolna baba. mózg na ścianie Rozgrywkę wzbogacono o naszą bazę wypadową, do której kołujemy sobie specjalistów (piloci śmigłowca i myśliwca, mechanik, byc może ktoś jeszcze), w której składujemy zdobyczne (lub kupione u którejś z frakcji) zrzuty i paliwo. Rozbudowujemy sobie tę bazę, wyłazimy z niej i robimy, co chcemy. Wykonujemy misje dla frakcji, werbujemy członków zespołu, latamy za HTV (odpowiedniki kart z jedynki; teraz to nie tylko "ci źli", celami są ludzie z różnych frakcji; ponadto nie trzeba ich szukać, są od razu widoczni na mapie), niszczymy cele frakcji (każda ma ich op kilkanaście, też są na mapie), wykonujemy głupawe challenge naszej drużyny (poustawiaj skrzynki helikopterem, postrzelaj na czas i wygraj ciuchy, takie tam) lub ogólnie ganiamy dżipem po lesie. Rozpieprzanie jest przyjemne, zginąć w walce jest ciężko (w walce z timerem już nie tak ciężko, ale też nie najgorzej). bugi Nie taki diabeł straszny, jak na forum udaje. Przez jakieś 10h gry trafiłem tylko na dwa (zahaczyłem o jakieś drzewo lufą czołgu i wykonałem nim beczkę oO; drugi to brak jednego acziwa - nie wskoczył mi ten za milion dolców, mimo że mam ich już ze 15). Poza tym nic poważnego - a już na pewno nie ma żadnych przypadkowych eksplozji pojazdów (to helikoptery walą, czasem ciężko przyuważyć). Podsumowując - gra może nie za 200pln, ale za 150 już jak najbardziej Wygląda jakby nie była wydana po rocznym poślizgu, tylko o rok za wcześnie. Dla fana jedynki must have. Multi nie ruszałem, nie moja para kaloszy, więc nie wiem jak to wygląda. Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 16 września 2008 Opublikowano 16 września 2008 Jest demo na marketplace, jakby Ktos nie wiedzial ;] Cytuj
SierraPL 1 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Witam Bugi w samej rozgrywce moze tak często nie występują, no moze poza jednym olbrzymim zwiazanym ze zbieraniem partow (wystarczy zebrac ok. 50, zrobic save'a, zaladowac go i spowrotem leciec w miejsca gdzie zebralismy wczesniejsze party i juz mamy komplet czesci), natomiast achivy wpadaja losowo, po zakonczeniu gry na 100% dostalem, zeby nie sklamac, chyba 7 aczikow, w tym oba za kase (1milion i 1 bilion, mimo ze na koncie mialem 90mln) i za wyscigi w co-opie gdzie caly czas gralem offline Pzdr @ll Cytuj
Gość Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Pogralem w demo. Graficznie jak na skale dzialan jest dobrze, wszystko czytelne, pop up nie zauwazylem, animacja tez trzyma fason. Pojazdy i male budynki wybuchaja zawodowo, ale niszczac cos wiekszego naszym oczom ukazuja sie slabo wykonane "chmury" gruzu i widzimy rozwalony budynek, slabizna.Ogolnie wszystkie efekty kurzu, dymu, nie sa za fajne, vide tumany kurzu gdy startujemy helikopterem chociaz fajnie na prace lopat reaguja drzewa), czy juz wspomniane zawalanie sie budynkow. Gameplay mnie nie urzekl, ot fajnie sobie pobiegac i postrzelac, design glownych bohaterow jest slaby. Dla mnie nic specjalnego, na pewno nie gra, na ktora warto wydac pieniadze. Cytuj
kulak4 12 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Szarpnąłem się na fulla (nie wytrzymałem...) i tak na szybko: Pierwsza sekwencja przejazdu czołgiem przez lepianki przypomina scenę z "Bad Boys 2", gdzie Smith i Lawrence jeepem przeorali podobnie wyglądające siedlisko...Podczas tego kawałka gameplayu nie wytrzymałem i podśpiewałem sobie kawałek "Bad boys, bad boys, what you gonna do...". Cytuj
Gość Opublikowano 21 września 2008 Opublikowano 21 września 2008 Wcale nie wymiata, mimo ze gralem tylko w demo. Ogol recenzentow, tez wzial ten tytul tylko za sredniaka, sorry no bonus wujek. Cytuj
kulak4 12 Opublikowano 21 września 2008 Opublikowano 21 września 2008 A ja potwierdzam, że gierka "wymiata", ale zapewne głównie dla fanów "jedynki"...Ja się do takowych zaliczam (na szczęście). Że niby gra dobra na 1h sesyjki?!? Bzdura, grałem w nią 4 bite godziny pod rząd i nie jest nudno... PS: Przy jeździe pojazdem polecam włączyć widok FPP (prawy przycisk d-pada) - klimat jest jeszcze bardziej sugestywny i przypomina nadchodzącego wielkimi krokami "Far Cry'a 2". PS2: Dłuższą opinię (reckę?) umieszczę, jak jeszcze trochę w "Merców 2" pogram. Cytuj
jakub1989 0 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 Ile w grze jest stref lądowania ?? Mam 3 od piratów, 5 od UP , po 4 od Chińczyków i Amerykanów oraz rebeliantów (PLAV) Jest jeszcze ta w mojej willi. Więcej nie mogę zdobyć bo nie ma już misji są tylko te z trzema stopniami trudności niektóre wykonałem ale chyba nie ma to znaczenia. Mam już 73% gry staram się zdobyć teraz bombę do rozwalenia bunkra Solano. Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 Wcale nie wymiata, mimo ze gralem tylko w demo. Ogol recenzentow, tez wzial ten tytul tylko za sredniaka, sorry no bonus wujek. A co mnie interesuje zdanie pismakow itp.? Ja jako wielki fan jedynki mowie, ze to rasowy sequell - swoisty mission pack + kilka nowych rajcujacych patentow. Na to czekalem. ;> Własnie, takie piep.rzenie mnie najbardziej denerwuje, co ma do tego ogoł recenzentów? Ogół recenzentów dał same dychy Halo3 i co? Mi nowe Mercenaries daje 10 razy tyle radochy. Recenzenci coraz czesciej zachowują się jak zblazowani, wybrzydzający krytycy filmowi i po każdej grze oczekują Bóg wie jakiej rewolucji. Cytuj
Słupek 2 180 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 Popieram, popieram, gra jest naprawdę konkretna i wciągnęła mnie jak cholera. I nie trzeba być fanem jedynki, bo ja np. w pierwszą część grałem, może tylko 5 minut. Recenzenci tak jest, Raczki się znaleźli. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.