Skocz do zawartości

LittleBigPlanet


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w koncu zrobilem trophy za przejscie wszystkich plansz nie umierajac... kolo w bunkrze zmasakrowalo mnie...

 

a mi właśnie został tylko ten trophy do zdobycia ale nie mam sil na to zostały mi może z 3 levele i najgorszy ten w bunkrze ! wcześniej to ps3 wywalę przez okno z nerwów niż to przejdę bez straty życia ;)

 

Ja miałem problemy z przejściem tego koła ogólnie żeby zaliczyć poziom. I w pewnym momencie nastał czas, że miałem wszystko wymasterowane i do platyny brakowało tylko bunkra bez utraty życia - myślałem, że będę to robił kilka albo i więcej dni, zasiadłem sobie i zacząłem przechodzić, aż nagle jestem po kole i bez utraty życia, wstałem i z walącym serduchem szedłem do końca lvlu, bo w euforii można się rozwalić na tym taśmociągu :P Przedwczoraj tak z ciekawości próbowałem drugi raz bez utraty życia i się nie udawało - trzeba mieć szczęście :D

Opublikowano

hetros no tak już jest meczysz się meczysz i podchodzisz z głupa i bach zaliczone :D dlatego kiedyś do tego podejdę , ostatnio próbowałem ale to jeszcze nie był ten czas :D

 

stoodio multi na jednej konsoli daje taka sama frajdę jak online ja gram często z dziewczyna i jest mega FUN :)

Opublikowano
LBP zakupione :) teraz tylko pozostaje mi wypatrywać doręczyciela.

 

Odnoszę wrażenie, że wszyscy grają online, czyżby multi na jednej konsoli ssało?

Ja cioram z panną we dwójkę na razie tylko w plansze od deva i jest wypasik :) Zwłaszcza, że ostro polujemy na 100% co łatwe nie jest na niektórych levelach ale zabawy kupa (nerwów tez :)

Opublikowano

bunkier robilem w 3 podejsciach. Lacznie chyba 4h. Polecam najpierw zrobic wszystko inne. Wazne jest by nawet jak sie straci zycie to nie dawac restartu tylko dalej grac, by masterowac kolo. Wazne tez jest by w chwili gdy juz zaczyna nas to nuzyc i zaczynamy robic proste bledy po prostu zrobic sobie przerwe min 1h. Mnie w ogole zonk spotkal bo nie wiedzialem, ze race tez trzeba zaliczyc, wiec przeszczesliwy jak zrobilem bunkier czekam na trophy a tu nic...

w sumie zostalo mi jeszcze skonczenie tutoriala, znalezienie 100% itemow wszedzie i 150 community level i bede mial pierwsza platyne retail. Chce to zrobic w 2 tyg.

 

 

Opublikowano

Witam, mam pewien problem... Nie mogę połączyć się z wieloma osobami. Nie wiem czemu tak się dzieje, może ktoś jest w stanie pomóc? mam kumpla z którym chciałbym zagrać i w żaden sposób nie chce nas połączyć :/

Opublikowano (edytowane)
Mozemy, Gramy razem w CODA,FIFE,i inne i wszedzie nas laczy, nie moze nas tylko w LBP polaczyc ;/ I to jest bol. Na chatcie tez gadalismy nie raz.

 

Już pisałam sporo o tym, LBP ma skopany kod sieciowy, spróbuj:

 

1. Nie grać przez wi-fi - jeśli tak masz podłączoną konsolę (u mnie nie działało po wi-fi, mimo tego, że każda inna gra działała bez zarzutu - magia czarna), podłącz kablem i zobacz jak działa.

2. Jak nie masz zewnętrznego IP to nie zagrasz z wieloma ludźmi.

3. Jak masz zewnętrzne IP to zadbaj o przeniesienie odpowiednich portów TCP/UDP na konsolę PS3 (dla testu możesz po prostu kabel z internetu wpiąć bezpośrednio w konsolę, pomijając router lub inne urządzenie rozdzielające u Ciebie internet).

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano
3. Jak masz zewnętrzne IP to zadbaj o przeniesienie odpowiednich portów TCP/UDP na konsolę PS3 (dla testu możesz po prostu kabel z internetu wpiąć bezpośrednio w konsolę, pomijając router lub inne urządzenie rozdzielające u Ciebie internet).

 

Szczególnie, że większość ludzi w Polsce ma neostradę - bez routera ani rusz...

Opublikowano
Jak dla mnie to kluczem nie jest "kod sieciowy" LBP lecz prywatne ustawienia sieci domowej w polaczeniu z jakoscia uslug internetowych lokalnie.

 

Jak dla mnie jeśli wszystkie gry poza LBP działają poprawnie w większości przypadków konfiguracji sieci u ludzi a ta jedna nie działa to kluczem jest jej skopany i mało elastyczny kod sieciowy.

Opublikowano (edytowane)

Wieslawo ale z calym szacunkiem wytlumacz mi logicznie co moze byc skopane? Rozumiem ze wiesz o czym mowisz?

 

Wybacz sarkazm ale rozumiem ze skopane jest ze instrukcja "generuj lagi gdy wykryjesz wifi" u mnie nie dziala?

 

 

Jeszcze raz powtarzam - problemem nie jest gra. Najprawdopodobniej problemem jest Twoj router badz ustawienia na nim. Tyle w temacie.

 

Edit. Moze jeszcze byc provider internetu. Byc moze gdy rozpoznaje ze masz numery wewnetrzne IP (bo jak mniemam nie masz firewalla na routerze, ktory by wycinal wysylke tej informacji na zewnatrz) w jakis sposob ogranicza przesyl.

Edytowane przez grzes_l
Opublikowano
Witam

 

Czy ktoś z Was ma wersję sprowadzoną z USA? Jak chodzi? Nie ma problemów z graniem on-line itd.?

 

Mam US i nie mam problemów z grą zarówno z osobami posiadającymi wer US jak i EU.

Opublikowano (edytowane)
Wieslawo ale z calym szacunkiem wytlumacz mi logicznie co moze byc skopane? Rozumiem ze wiesz o czym mowisz?

 

Wybacz sarkazm ale rozumiem ze skopane jest ze instrukcja "generuj lagi gdy wykryjesz wifi" u mnie nie dziala?

 

 

Jeszcze raz powtarzam - problemem nie jest gra. Najprawdopodobniej problemem jest Twoj router badz ustawienia na nim. Tyle w temacie.

 

Edit. Moze jeszcze byc provider internetu. Byc moze gdy rozpoznaje ze masz numery wewnetrzne IP (bo jak mniemam nie masz firewalla na routerze, ktory by wycinal wysylke tej informacji na zewnatrz) w jakis sposob ogranicza przesyl.

 

To dlaczego WSZYSTKIE inne gry działają? Hostowanie Warhawka na 12 osób bez problemu, Halo3, Gearsy, Motorstormy, Gridy, Forza2, Resistance bez jednego laga i problemów?

 

Ponieważ da się zrobić tak grę, żeby wszystkim działała bez konieczności czytania dokumentacji protokołów TCP/IP, 802.11 i innych, oraz przeprowadzania eksperymentów przez wiele godzin oraz wysłuchiwania na forach jakim to jest głuptaskiem.

 

Wszelkie symulacje mojej sieci pokazują stałą transmisję na poziomie 1Mbit download / 0.7Mbit upload, lag do Londynu = 99ms, do Los Angeles 149ms, do Warszawy 20ms.

Awarie w mojej sieci kablowej to bardzo duża rzadkość i śmiało je wykluczam. Ponadto moja kablówka nie dokonuje żadnej filtracji pakietów TCP/UDP dla abonentów posiadających zewnętrzny adres IP (takich jak ja).

 

Ja już problem z moją grą w LBP rozwiązałam i chcę pomóc również innym więc daruj sobie trollowanie.

 

Nie traktuj każdego złego słowa o skopanym kodzie sieciowym w LBP jako atak na siebie, to chyba nie o to chodzi tutaj.

To że ta gra jest skopana pod tym względem potwierdza wiele osób z którymi gram (z niektórymi wybranymi osobami, które z lenistwa nie skończyły walki z routerami i innymi urządzeniami w swoich sieciach do tej pory zagrać po sieci nie mogę), nie znam nikogo komu nie pojawiłby się komunikat z jakimś błędem, zaliczyłam już wszystkie plansze na 100% i brakuje mi jednej do platyny, możesz uznać, że jestem wielką miłośniczką LBP pomimo wad kodu sieciowego. Zdania swojego nie zmienię.

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano (edytowane)

Z Twojego postu wynika ze to nie ja odbieram opinie co do LBP jako atak na siebie.

 

Zdania rowniez nie zmienie. Chocby przez to:

 

Ja już problem z moją grą w LBP rozwiązałam

 

Trolowanie? Hmmm.

 

 

Jeszcze jedno. Nie twierdze ze nie mozna lepiej. Jednak twierdzenie ze cos jest "skopane" to co najmniej przesada.

 

Co wiecej w grach, o ktorych piszesz wbrew pozorom przesyla sie duzo mniej danych (niezaleznie ile osob tam wpakujesz) w LBP niemal wszystko - ogromna masa elementow jest interaktywna (i trojwymiarowa) i na kazdym ekranie musi wygladac tak samo. Wliczajac w to ruchy rekami, krecenie glowa, miny i takie tam. Sam fakt, ze kazda lalka jest ubrana inaczej i w pelni trojwymiarowo, a nie na podstawie paru szablonow. Niestety najwyrazniej nie mam tak duzej wiedzy na temat protokolow sieciowych i kodowania tego typu gier jak Ty stad moze dlatego jestem ostrozniejszy w ferowaniu wyrokow na temat "skopania kodu".

 

Pozdrawiam i wiecej luzu zycze.

Edytowane przez grzes_l
Opublikowano (edytowane)
(...)

Niestety najwyrazniej nie mam tak duzej wiedzy na temat protokolow sieciowych i kodowania tego typu gier jak Ty stad moze dlatego jestem ostrozniejszy w ferowaniu wyrokow na temat "skopania kodu".

(...)

 

I słusznie.

 

(Widzisz jak fajnie wyciąć czyjąś wypowiedź z kontekstu? :) )

 

Co do transmisji i obciążeń to przy tej grze to np. animacja elastycznych ubranek nie musi być transmitowana dokładnie, wystarczy info kto ma co ubrane i w którą stronę się porusza. Następna sprawa - obiekty na ekranie - nie są w przypadku LBP i wielu gier synchronizowane na bieżąco, tylko co któraś klatka. Ale to już są bardzo złożone tematy optymalizacji transmisji i wolę w nie nie wchodzić bo nie ma to sensu. Zagraj w różne gry które wymieniłam i spójrz w statystyki routera (najlepiej średnia transmisja w bajtach na sekundę) i wtedy oceń czy naprawdę LBP obciąża sieć bardziej niż wymienione :)

 

 

Żeby nie było offtopa przesadnego to chciałam zauwazyć, że ostatnio poziom levelów produkowanych przez ludzi jest coraz wyżej, ja już zrobiłam kilka pojazdów i innych rzeczy i niebawem opublikuję swój level :)

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano

Grzes obserwuje twoje wypowiedzi również na forum hardware'oweym i stwierdzam że masz ciekawe teorie, wbrew panującym zasadom. Jeżeli do wczoraj grasz w gry sieciowe jestem w stanie Ci wybaczyć ale twoje zdziwienie że gra może mieć źle stworzony kod sieciowy to już ignorancja. Nie wiem dlaczego po ilości ruchów stwierdzasz że LBP wysyła dużo więcej danych niż inne gry?

 

Opublikowano

U mnie są lagi okropne i problemy z połączeniem. Dwie osoby to jeszcze, ale granie w cztery osoby to porażka. Wszystkie inne gry śmigają, nawet Resistance 2 na 60 osób :P

Opublikowano

dasio zobacz to co zacytowala Wieslawa.

 

Warto czytac ze zrozumieniem.

 

Czy skopany? U mnie dziala (nie tylko u mnie na dodatek). Poza tym wytlumacz mi jak sie ma do kodu sieciowego fakt przylaczenia do routera czy do modemu bezposrednio? Jak dla mnie to kwestia lokalna, nie globalna. Jesli jest inaczej to chetnie poczytam lepiej zorientowanego. Zapraszam do wytlumaczenia wszystkim o co chodzi i kwestia przestanie byc dyskusyjna, bo poki co jest.

 

Co do porownania do innych gier sieciowych. Chetnie sie dowiem jakie dane sa przesylane przez rozne gry sieciowe (takie jak COD4) i dlaczego nie jest ich mniej niz w LBP. Rozumiem tez ze swietnie znasz LBP i mi wytlumaczysz dlaczego sie myle.

 

Wieslawa, czy obciazenie routera ma prawo sie zmienic? Wydaje mi sie ze kazda gra korzysta z maksymalnego przesylu jaki ma dostepny. Pytanie dlaczego bez routera dziala a z routerem nie (u Ciebie - bo u mnie nie ma roznicy) i jak sie do tego ma kod gry.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...