Skocz do zawartości

LittleBigPlanet


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obaj, wszystko co zebrane w czasie wspólnej gry leci dla wszystkich - oprócz trofeów, tzn jak kumpel podczas tej gry załapał trophy np. za zabicie 100 stwora, to ty go nie dostaniesz

Opublikowano

Trofea bardzo obniżyły poziom tego co robią ludzie, można spotkać plansze zrobione wyłącznie w celu wymiany serduszek.

Na wspomnianym wyżej ps3site można znaleźć taki wpis - "Ja sam nawalilem 150 leveli zeby zdobyc platynke(...)".

I co to za trofeum? To tak jakbym poszła na polowanie na króliki do zamrażarki w markecie.

 

I te mega lagi wieczorem. Po godzinie 20 zagranie bez lagów jest niemożliwe. Najgorsze, że przeciążone serwery spowalniają nawet edycję plansz (solowe oczywiście). Najlepiej po prostu zrobić to do czego PSN jest stworzony - odłączyć PS3 od sieci - wtedy da się edytować poziomy bez sytuacji gdzie Undo trwa 30 sekund.

 

Brak edycji poziomów z kolegami on-line również bardzo obniża możliwość zrobienia fajnego poziomu przez współpracę i podział pracy.

 

Ta gra w solo jest fantastyczna, jeśli chodzi o multi on-line to kolejne mega-rozczarowanie (i to chyba większe niż GT5 Prolog).

Opublikowano
Trofea bardzo obniżyły poziom tego co robią ludzie, można spotkać plansze zrobione wyłącznie w celu wymiany serduszek.

Na wspomnianym wyżej ps3site można znaleźć taki wpis - "Ja sam nawalilem 150 leveli zeby zdobyc platynke(...)".

I co to za trofeum? To tak jakbym poszła na polowanie na króliki do zamrażarki w markecie.

 

I te mega lagi wieczorem. Po godzinie 20 zagranie bez lagów jest niemożliwe. Najgorsze, że przeciążone serwery spowalniają nawet edycję plansz (solowe oczywiście). Najlepiej po prostu zrobić to do czego PSN jest stworzony - odłączyć PS3 od sieci - wtedy da się edytować poziomy bez sytuacji gdzie Undo trwa 30 sekund.

 

Brak edycji poziomów z kolegami on-line również bardzo obniża możliwość zrobienia fajnego poziomu przez współpracę i podział pracy.

 

Ta gra w solo jest fantastyczna, jeśli chodzi o multi on-line to kolejne mega-rozczarowanie (i to chyba większe niż GT5 Prolog).

Coś w tym jest-większość leveli to zadania by zdobyć 8 trophies i na tym się większość ludzi skoncentrowała jako najszybsza droga do zdobycia pucharków.Mało jest naprawdę wybitnych twórców i leveli(jak np ten Japończyk co zrobił libidiusa,tetrisa,i kopie guitar hero).

 

Lagi to już osobny temat-miałem szczęście,że parę razy w 4 nie lagowało i zrobiłem zadania zbiorowe w The Bunker i Colector's Lair bo w tych levelach jak w żadnych innych liczy się precyzja.Czasem serio trafi się taki dzień ,że nie da się grać w multi.Od bety ,którą posiadałem nic się nie zmieniło :/.Jedynie ostatnio serwery cały czas działają-w okolicach premiery nie było to takie pewne :/

 

Sony tak spier%&* najważniejszą rzecz w LBp czyli kominikację między graczami-przecież do tego jest stworzone LBP

Opublikowano

Ja smiem twierdzic ze przy becie lepiej sie mimo wszystko bawilem. Mi sie tam lagi nie zdarzaly ( o dziwo) a i mniej bylo plansz mowiac wprost do dupy.. Dla mnie online to esencja tej gry, granie samemu sprawia mi srednia przyjemnosc za to we 4 jest mega miod. Tylko co z tego skoro lagi sa ogromne albo porpostu wywala ludzi z gry.. Sony FUCK YOU! Niech zrobia z tym calym psn do premiery Killzona 2 bo sie wkurze..

Opublikowano

no najlepiej niech zmienia sposób łączenia się bo z tego co wiem to jest p2p a to ma swoje minusy , jak sie gra z osoba z dobrym łączem to zero lagow a jak ktoś już ma słabsze to już nie jest za ciekawie, ja osobiście dużych lagow nie mam ale najczęściej gram z osobami co maja dobre łącze/lub jak hostuje i pewnie to tego zasługa.. takze MM i Sony powinni bardziej popracować nad kodem sieciowym bo jak widać po np R2 to da sie 60 osob i zero lagow jeszcze ani razu nie mialem żadnych opóźnień :) takze psn jest ok niech popracują nad sposobem komunikacji...

Opublikowano
no najlepiej niech zmienia sposób łączenia się bo z tego co wiem to jest p2p a to ma swoje minusy , jak sie gra z osoba z dobrym łączem to zero lagow a jak ktoś już ma słabsze to już nie jest za ciekawie, ja osobiście dużych lagow nie mam ale najczęściej gram z osobami co maja dobre łącze/lub jak hostuje i pewnie to tego zasługa.. takze MM i Sony powinni bardziej popracować nad kodem sieciowym bo jak widać po np R2 to da sie 60 osob i zero lagow jeszcze ani razu nie mialem żadnych opóźnień :) takze psn jest ok niech popracują nad sposobem komunikacji...

 

Obawiam się, że to nie wina łącz użytkowników. Mam łącze 1Mbit download / 0.75Mbit upload. Ludzie z którymi gram też mają conajmniej 1Mbit łącza. Gramy rano - jest ok, gramy wieczorem - nie da się grać. Inne gry które mam i chodzą po sieci działają OK niezależnie od pory dnia i nocy.

Poza tym tak jak pisałam wcześniej - te przeciążone serwery powodują również zacięcia gry SOLO w różnych momentach, np. wysyłanie wyników na serwer, zmiana ubranka (dziwne, nie?), funkcja undo w przy edycji poziomu, ładowanie poziomów wykonanych przez innych graczy. Jeden wielki śmierdzący syf.

 

Opublikowano (edytowane)
zachęcam wszystkich do sprawdzenia kolejnego levelu mojego autorstwa:

 

Rainbow Land

 

tym razem mniej hardkorowo, bardziej radosnie i kolorowo

enjoy.

 

 

1. Przed pierwszym różowym stworem, którego trzeba włączyć wyżej - troche masakra bo jego komunikat powoduje 100% na usmażenie sackboja.

2. Użycie tego stwora do wybicia się też frustruje i bazuje w sporym stopniu na szczęściu.

3. Przy którymś podejściu nie wyszło mi to i zniknął łańcuch na którym można wskoczyć na to (pipi).

 

To tyle. Jak poprawisz to daj znać i zagram dalej. Po 20 śmierci mi się dalej nie chce. Bossa końcowego z gry rozpykałam za drugim podejściem a rolmopsa w bunkrze za trzecim, także cieniarą ostatnią nie jestem.

 

Pozdrawiam i czekam na update :)

 

PS. kolejna ciekawa funkcja gry:

- blokowanie funkcji pada, np. włączam planszę i mogę tylko rączkami ruszać, żaden inny przycisk nie działa, menu gry też nie działa - pozostaje reset konsoli.

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano

Ponawiam pytanie zadane w innym temacie.

Jak można rozróżnić orby(chodzi mi o te kuleczkowe kolorowe), zebrane od niezebranych. Przykładowo: Kończę jakiś level i mam 60% zebranych znajdek. No i teraz nie wiem czy mam się bić o każdego orba czy po prostu zbierać te niezebrane, ale te kuleczki wyglądają w moim przypadku tak samo. Nie ważne ile razy je zbiore one nadal są pełne w środku. Troche to zagmatwane, ale mam nadzieje, ze ktoś zrozumie :D

 

Jakby co to nie chodzi mi o te orby ze stickerami, kostiumami itd. Orby kolorowe!

Opublikowano (edytowane)
Ponawiam pytanie zadane w innym temacie.

Jak można rozróżnić orby(chodzi mi o te kuleczkowe kolorowe), zebrane od niezebranych. Przykładowo: Kończę jakiś level i mam 60% zebranych znajdek. No i teraz nie wiem czy mam się bić o każdego orba czy po prostu zbierać te niezebrane, ale te kuleczki wyglądają w moim przypadku tak samo. Nie ważne ile razy je zbiore one nadal są pełne w środku. Troche to zagmatwane, ale mam nadzieje, ze ktoś zrozumie :D

 

Jakby co to nie chodzi mi o te orby ze stickerami, kostiumami itd. Orby kolorowe!

 

Obawiam się, że to jakiś bug, który u Ciebie się ujawnił. Spróbuj zarchiwizować save na pendrive, wykasować go z konsoli i od nowa zagrać. Przekonasz się czy to jest przyczyna.

PS. Albo prościej - zagraj na innym profilu ze swojej konsolki.

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano
zachęcam wszystkich do sprawdzenia kolejnego levelu mojego autorstwa:

 

Rainbow Land

 

tym razem mniej hardkorowo, bardziej radosnie i kolorowo

enjoy.

 

 

1. Przed pierwszym różowym stworem, którego trzeba włączyć wyżej - troche masakra bo jego komunikat powoduje 100% na usmażenie sackboja.

2. Użycie tego stwora do wybicia się też frustruje i bazuje w sporym stopniu na szczęściu.

3. Przy którymś podejściu nie wyszło mi to i zniknął łańcuch na którym można wskoczyć na to (pipi).

 

To tyle. Jak poprawisz to daj znać i zagram dalej. Po 20 śmierci mi się dalej nie chce. Bossa końcowego z gry rozpykałam za drugim podejściem a rolmopsa w bunkrze za trzecim, także cieniarą ostatnią nie jestem.

 

Pozdrawiam i czekam na update :)

 

PS. kolejna ciekawa funkcja gry:

- blokowanie funkcji pada, np. włączam planszę i mogę tylko rączkami ruszać, żaden inny przycisk nie działa, menu gry też nie działa - pozostaje reset konsoli.

 

 

Gotowe. Poprawki:

 

1) różowy stwór gada dużo wcześniej

2) użycie stwora nie bazuje na szczesciu wiecej, a jedynie refleksie

 

Btw. Wiesławo, a czy grałaś w mój poprzedni level Ninja Gaiden Delta?

 

Opublikowano (edytowane)
Gotowe. Poprawki:

 

1) różowy stwór gada dużo wcześniej

2) użycie stwora nie bazuje na szczesciu wiecej, a jedynie refleksie

 

Btw. Wiesławo, a czy grałaś w mój poprzedni level Ninja Gaiden Delta?

 

W delte jutro zagram, a odnosnie obecnej to:

 

0. Stwór poprawiony bardzo dobrze.

 

1. Źle, że spowolniłeś to wahadło przed włącznikiem różowego potwora i zrobiłeś je nieruchome do momentu dotknięcia. Proszę o powrót do poprzedniej wersji, w której można było skrócić skok na włącznik.

 

2. Do włącznika dorób lampkę i odgłos bo jakoś tak dziwnie, włączasz i nic się nie dzieje.

 

3. Pierwszy skok rolką jest dosyć trudny do wykonania. Nie bardzo też wiadomo w którym momencie zrezygnować z użycia rolki - ale to w sumie może zostać, żeby nie przesadzać z ułatwianiem.

 

4. Na moście zwodzonym łatwo zginąć mimo jego otwarcia. Trzeba zrobić fes skok żeby na jego koniec spaść, wtedy się nie ginie.

 

5. Schody gdzie są przyciski do odpalenia kładki na łańcuchu - trudno zejść na dół, to słabość LBP, że przy schodzeniu w dół trudno warstwę zmieniać na najgłębszą.

 

6. Po co te wnęki przy rolce kolczastej? do przejścia tego fragmentu potrzebne nie są. Jak już są jako ozdoba to wypadałoby duże orby do nich wrzucić i jeszcze jedną wnękę może z orbem + kolcami.

 

7. zmutowana wiewiórka z mieczem - przeskoczyłam po skrzynkach do strzałki wiszącej, powisiałam i nic się nie stało. Utknęłam w tym momencie i zużyłam wszystkie życia.

 

Czekam na kolejny update :)

 

 

Nie wiem jak to robicie, bo czasem jestem gotow przysiac ze zebralem wszystko (wliczajac w to male kuleczki) a tu 72% kurna...

 

Ale wiesz, że w niektórych planszach grając samodzielnie nie można zebrać 100%? Jak wiesz to sorki :)

 

Edytowane przez Wieslawa
Opublikowano

Ja mam problem na planszach z królem... a dokładnie z drugą (brak 1 itemu) i trzecią planszą (brak 2). Nie mogę ich zrobić na 100%. Na trzeciej jest do naklejenia tarcza z lwem, której niestety nie mam, a chyba tam dostanę ostatnie dwa. Natomiast na drugiej to totalnie nie wiem gdzie jest ostatni - może ktoś miał już taki problem bo jest tam jakiś dobrze zakitrany i akurat to będzie ten sam co mi brakuje... hmm???

Opublikowano
Nie wiem jak to robicie, bo czasem jestem gotow przysiac ze zebralem wszystko (wliczajac w to male kuleczki) a tu 72% kurna...

Momenty dla dwóch lub więcej graczy zaliczasz? Szukasz miejsc do wklejania stickerów? Próbujesz się dostać tam gdzie myślisz, że nic nie ma :P? - tu tkwi sekret 100%

Opublikowano (edytowane)

No stary... na każdej planszy są miejsca na wklejenie stickerów, a potrzebne do tego stickery, są w zakładce Switch Triggers. W tej zakładce są tylko takie stickery, które przydadzą Ci się na planszy, którą aktualnie przechodzisz. Jeżeli jednak nie masz danego stickera, który będzie na tej planszy potrzebny, to nie pojawi się we wspomninej wcześniej zakładce, dopóki go nie zdobędziesz :)

Edytowane przez Incognitos
Opublikowano
Gotowe. Poprawki:

 

1) różowy stwór gada dużo wcześniej

2) użycie stwora nie bazuje na szczesciu wiecej, a jedynie refleksie

 

Btw. Wiesławo, a czy grałaś w mój poprzedni level Ninja Gaiden Delta?

 

W delte jutro zagram, a odnosnie obecnej to:

 

0. Stwór poprawiony bardzo dobrze.

 

1. Źle, że spowolniłeś to wahadło przed włącznikiem różowego potwora i zrobiłeś je nieruchome do momentu dotknięcia. Proszę o powrót do poprzedniej wersji, w której można było skrócić skok na włącznik.

 

2. Do włącznika dorób lampkę i odgłos bo jakoś tak dziwnie, włączasz i nic się nie dzieje.

 

3. Pierwszy skok rolką jest dosyć trudny do wykonania. Nie bardzo też wiadomo w którym momencie zrezygnować z użycia rolki - ale to w sumie może zostać, żeby nie przesadzać z ułatwianiem.

 

4. Na moście zwodzonym łatwo zginąć mimo jego otwarcia. Trzeba zrobić fes skok żeby na jego koniec spaść, wtedy się nie ginie.

 

5. Schody gdzie są przyciski do odpalenia kładki na łańcuchu - trudno zejść na dół, to słabość LBP, że przy schodzeniu w dół trudno warstwę zmieniać na najgłębszą.

 

6. Po co te wnęki przy rolce kolczastej? do przejścia tego fragmentu potrzebne nie są. Jak już są jako ozdoba to wypadałoby duże orby do nich wrzucić i jeszcze jedną wnękę może z orbem + kolcami.

 

7. zmutowana wiewiórka z mieczem - przeskoczyłam po skrzynkach do strzałki wiszącej, powisiałam i nic się nie stało. Utknęłam w tym momencie i zużyłam wszystkie życia.

 

Czekam na kolejny update :)

 

 

 

Gotowe, zmiany poczynione. Rainbow Land zaktualizowane do wersji v.1.1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...