grzybiarz 10 316 Opublikowano 25 czerwca 2017 Opublikowano 25 czerwca 2017 Ping, odpal Spotify, włącz grę i zobacz czy całkowicie zniknie dźwięk. Jeśli tak to... nie wiem:) To ten komp za 5 kafli? Zainstalowałes nvidia experience? On instaluje i stery graficzne i dźwiękowe. A łączysz sie przez ampli, czy sam tv? Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 (edytowane) Gierki są legitne ze STEMA, aktualnie problem dotyczy wyłącznie Snake Pass (jednej gry na 15 zainstalowanych). Łączę się wpinając kabel HDMI do telewizora, bez żadnych bajerów. Problem polega na braku muzyki i dźwięku - tak jak by gra wymuszała puszczanie dźwięków przez inne źródło (w podpiętych słuchawkach muzyka gra). Na monitor się przerzucę, jak będzie się dało kupić do 2000zł matrycę 4k@144hz, wówczas problemy znikną. Innym obejściem byłby zakup amplitunera i puszczenia dźwięku na duże głośniki, ale nie mam takiej potrzeby - głośniki w moim TV zdecydowanie robią robotę. Edytowane 26 czerwca 2017 przez ping Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 20 września 2017 Opublikowano 20 września 2017 Wczoraj zrobiłem aktualizacje windowsa 10 i... to był początek problemu. Gdy instalowałem aktualizacje to wszystko było Okey. Gdy dzisiaj rano włączyłem komputer, wyglada to tak jakbym miał problemy z matryca. Czy jest to wina sterowników czy z jakiegoś powodu uszkodziła się matryca? Cytuj
oran 18 Opublikowano 25 września 2017 Opublikowano 25 września 2017 Na bank coś z kabelkiem, jak kiedyś na vga miałem monitor z wyrobioną wtyczką to jak się nią ruszyło to robiło się tak, że kolory właśnie podobnie świrowały. Pewnie coś z taśmą. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 18 listopada 2017 Opublikowano 18 listopada 2017 Koledzy pomóżcie. Ostatnio zacząłem mieć problemy z przegrzewaniem się procka. Po kilku h gry komputer się po prostu wyłączał i przez jakiś czas nie chciał się uruchomić, dopiero po jakimś czasie zajarzyłem, że to musi być coś z temperaturami i rzeczywiście, procek osiągał temperatury rzędu 80-85 stopni i wysiadał. Po jakimś czasie już po kilku minutach gry PC odmawiał posłuszeństwa i wtedy sobie przypomniałem o paście termoprzewodzącej i tym, że wcale jej nie wymieniałem od zakupu. Poszedłem kupiłem jakiegoś arktika mx2 i wymieniłem (rzeczywiście poprzednia była mocno zeschnięta). Stosowałem jakieś tam porady z YT i starałem się połozyć stosunkowo cienką warstwę. Niby z początku była jakaś poprawa ale i tak zauważyłem, że na starcie windowsa już z miejsca miałem temperature 45 stopni która stopniowo rosła przy przeglądaniu forumka itd. Przy gierkach podnosiła się do 65-70, czyli jednak poprawa była. Ale dzisiaj znowu widzę, że przy graniu w Pacz_Psy temperatura jedzie na 82 stopnie i boje się, że znowu zacznie się wyłączać albo mi się procek z(pipi)ie. Pytanie co może być nie tak? Problem z chłodzeniem, źle nałożona pasta - coś innego? Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 19 listopada 2017 Opublikowano 19 listopada 2017 Sprawdź drogi kolego, czy wiatraczek od proca działa i ewentualnie nie jest zakurzony (dotyczy również radiatora). Jeśli masz wiatraczek od obudowy tez sprawdź czy nie zaszedł kurzem. Jestem monotematyczny, ale zasilacz i jego wiatrak/kratka też się kurzą (szczególnie jeśli jest od dołu). Tl;dr: Skoro wymieniłeś pastę, przedmuchaj wszytko w obudowie (łącznie z radiatorem karty graficznej) sprężonym powietrzem. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 19 listopada 2017 Opublikowano 19 listopada 2017 Dmuchałem wszystko przed nałożeniem pasty bo myślałem że samo to pomoże, dwie puszki poszły. Co prawda poprawa też była, ale nie na długo. A może być tak że tej pasty po prostu za mało nałożyłem? Ogólnie to mam wrażenie, że wiatraki/chłodzenie po prostu nie nadąża z ochładzaniem jak procek jest dociskany w gierkach - jak np wyjde podczas gry do pulpitu to temperatura powoli opada o 10-15 stopni. Ogólnie to jaki programik jest najlepszy do monitorowania tych temperatur i pracy wiatraków? Używam domyślnych z karty/procka. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 19 listopada 2017 Opublikowano 19 listopada 2017 Everest lub jego następca AIDA64 (którego nie sprawdzałem). Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 19 listopada 2017 Opublikowano 19 listopada 2017 (edytowane) 20 godzin temu, Homer S napisał: Dmuchałem wszystko przed nałożeniem pasty bo myślałem że samo to pomoże, dwie puszki poszły. Co prawda poprawa też była, ale nie na długo. A może być tak że tej pasty po prostu za mało nałożyłem? Ogólnie to mam wrażenie, że wiatraki/chłodzenie po prostu nie nadąża z ochładzaniem jak procek jest dociskany w gierkach - jak np wyjde podczas gry do pulpitu to temperatura powoli opada o 10-15 stopni. Ogólnie to jaki programik jest najlepszy do monitorowania tych temperatur i pracy wiatraków? Używam domyślnych z karty/procka. CPU-z do monitorowania AIDA64 to fajny program do testowania procka ale nie jest chyba darmowy. aaa i HWiNFO oczywiście Edytowane 19 listopada 2017 przez kes Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 14 grudnia 2017 Opublikowano 14 grudnia 2017 Może taśma uszkodzona. Jak jest na gwarancji i ci nie spadł, to odsyłaj na gwarancję. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 14 grudnia 2017 Opublikowano 14 grudnia 2017 Domyśl się. Nie uznają wtedy gwarancji i naprawa jest płatna. Jeśli masz nowy monitor i pozostał ci długi czas gwarancji to warto, jeśli nie to naprawiając poza serwisem i tak gwarancję stracisz. Cytuj
kotlet_schabowy 2 735 Opublikowano 12 marca 2018 Opublikowano 12 marca 2018 Jakiś czas temu pojawił mi się problem z monitorem LCD : otóż po uruchomieniu PC, przez pierwsze kilka-kilkanaście minut co jakiś czas monitor zachowuje się, jakbym wypiął kabel video (sprawdzane na DVI i D-Sub) czarny ekran, brak sygnału. Po operacji "wyłącz/włącz" przyciskiem zasilania, wraca do normalności. Po chwili powtórka z rozrywki, aż w końcu się uspokaja i działa normalnie nawet parę godzin. Co ciekawe, po podpięciu konsoli (PS3/4) problem nie występuje. Z drugiej strony, na innym monitorze podłączonym do PC też nie ma problemu, więc wykluczam winę kompa. Wyświetlacz ma prawie 10 lat i biorę pod uwagę, że po prostu trzeba będzie kupić nowy, ale z drugiej strony, jeśli okazałoby się, że to jakaś pierdoła do stosunkowo taniej naprawy, to nie zaszkodzi go sobie zostawić. Jakieś sugestie ? Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 12 marca 2018 Opublikowano 12 marca 2018 Konsole podłączasz tym samym kablem? Jeśli nie to może kabel coś świruje... Cytuj
kotlet_schabowy 2 735 Opublikowano 13 marca 2018 Opublikowano 13 marca 2018 Innym kablem, ale kompa testowałem na różnych, cyfrowym i analogowym. Chyba, że obydwa się yebią, ale to musiałby być duży zbieg okoliczności. Pachnie mi to jakimś problemem z zasilaczem, ale nie pasuje do tego właśnie ta kwestia poprawnego działania pod Plejami. Ale sprawdzę jeszcze jakiś inny kabel. Edit : zauważyłem, że problem jest powiązany z wyświetlaniem jasnych kolorów. Zrobiłem test włączając na cały ekran pusty, czarny i biały obraz : przy białym monitor wyłącza się po paru sekundach, przy czarnym działa. No nic, przejdę się zagadać do jakiegoś serwisu. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 ktoś, coś? drukarka od godziny "oczekuje", resetowałem komp, drukarkę, nic. Jest to drukarka z wifi (podłączona) kur,wicy można dostać. Cytuj
Frantik 2 578 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 Wyłącz drukarkę, usuń wszystko z kolejki w menadżerze wydruku, odpal drukarkę i spróbuj ponownie. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 5 minut temu, Frantik napisał: Wyłącz drukarkę, usuń wszystko z kolejki w menadżerze wydruku, odpal drukarkę i spróbuj ponownie. juz tak robiłem Cytuj
Frantik 2 578 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 (edytowane) A masz może smartfona pod ręką? Zrzuć sobie nań dokument(y), pobierz brotherową apkę (bodaj Brother iPrint&Scan, jest na Androida, iOS i chyba nawet na WP) i spróbuj szczęścia. Oczywiście telefon musi być podłączony do tej samej sieci co drukarka. Jak i tu nie złapie to Drukowanie po wifi w Brotherach jest generalnie w uj kapryśne i to chyba niezależnie od modelu. Miałem do czynienia z dwoma (stary DCP-J315W i nowszy J105) i na każdym zdarzają się cyrki. A jak już działa to zazwyczaj idzie w żółwim tempie. Kabel ftw. Edytowane 16 marca 2018 przez Frantik Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 29 kwietnia 2018 Opublikowano 29 kwietnia 2018 yebnął mi tak sam z siebie table pc lenovo horizon 2, dziś chciałem uruchomić i efekt jest taki że wentylator pracuje na najwyższych obrotach, dioda zasilania nie pali sie i ekran jest czarny w dodatku nie moge wyłaczyć wentylatora nawet jak wyciagne wtyczke od zasilania i będe musiał czekać aż bateria mi w nim padnie bo wentylator chodzi mimo próby wyłączenia go Cytuj
Hero of Orion 365 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 Panowie właśnie poskładałem nowy PC i przy włączaniu utknąłem na komunikacie "Reboot and Select Proper Boot Device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key" Wsadzone mam m2 Samsung 250 gb i Toshiba 3.5 6TB. Oba dyski są nowe więc nie ma na nich zainstalowanego systemu. Ściągnąłem instalkę Win 10 i wrzuciłem na pendrive. Problem jest taki że czego bym nie ustawiał w biosie Że pendrive jako pierwszy boot device etc to reakcja jest zerowa. Dodam że w biosie wykrywa oba dyski i wygląda na to że wszystko jest w porządku. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Cytuj
grzybiarz 10 316 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 (edytowane) Podłącz w inne USB może tego pena i wtedy go znajdzie? W biosie widzi go w oogle? Albo źle zrobiłeś obraz startowy. Polecam program Rufus. Edytowane 4 maja 2018 przez grzybiarz Cytuj
Frantik 2 578 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 Nie ma to jak instalować z płyty. Zawsze działa Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 Zacznij od metod łopatologicznych. Skoro nowy PC to sprawdź czy masz włączone gniazda USB w Biosie(zakładam, że masz skoro bios je wykrywa) -> sprawdź różne gniazda USB -> sprawdź innego pendrive. Często w płytach głównych jest coś takiego jak BOOT MENU, jak odpalasz kompa to naciskasz któryś klawisz na klawiaturze i ładuje się krótkie menu, z którego wybierasz manualnie skąd ma się odpalić system. Cytuj
Gość Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 5 godzin temu, Hero of Orion napisał: Panowie właśnie poskładałem nowy PC i przy włączaniu utknąłem na komunikacie "Reboot and Select Proper Boot Device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key" Wsadzone mam m2 Samsung 250 gb i Toshiba 3.5 6TB. Oba dyski są nowe więc nie ma na nich zainstalowanego systemu. Ściągnąłem instalkę Win 10 i wrzuciłem na pendrive. Problem jest taki że czego bym nie ustawiał w biosie Że pendrive jako pierwszy boot device etc to reakcja jest zerowa. Dodam że w biosie wykrywa oba dyski i wygląda na to że wszystko jest w porządku. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Pendrive UEFI GPT czy MBR BIOS? W BIOS masz ustawione Legacy czy UEFI? Cytuj
Hero of Orion 365 Opublikowano 5 maja 2018 Opublikowano 5 maja 2018 9 godzin temu, Frantik napisał: Nie ma to jak instalować z płyty. Zawsze działa Chyba sie nie ma napedu w komputerze W kazdym razie panowie rozwiazalem problem okazalo sie ze byl banalny mianowicie instalka sie zle zgrala na pena zgralem na nowo i wszystko polecialo gladko. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.