Skocz do zawartości

God Of War: Chains of Olympus


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Milan_
Opublikowano

przy 1 potyczce na placu na zewntrz palacu heliosa mi zwolnila przerazliwie, dziwnie to wygladalo, moze to przez zawalona karte.

 

ja mam 371m334

Opublikowano
przy 1 potyczce na placu na zewntrz palacu heliosa mi zwolnila przerazliwie, dziwnie to wygladalo, moze to przez zawalona karte.

 

ja mam 371m334

Też tak miałem (mam). Może to wina CFW, mam taki sam.

Opublikowano (edytowane)
Obejrzałem właśnie filmik "the lost levels", jakby to wszystko się znalazło w grze...

 

Dokładnie, szczególnie mi żal tej sceny, w której

zgniatamy ludzi w klatkach, by pozyskać krew, zaś po chwili wyskakują z tej studni fajnie zaprojektowane potworki. Co jak co, ale to było we wcześniejszych trailerach, więc nie wiem dlaczego zostało wycięte. Przyznaję sam, że ten zółwiopodobny dwugłowy potwór wyglądał na prawdę komicznie, ale można było się przyjrzeć jak robią te sekwencje QTE :).

Ogólnie rzecz biorąc, chciałbym by w każdej grze pojawiał się taki filmik, można się sporo dowiedzieć o samym tytule i o tym co straciliśmy podczas tworzenia.

 

Aktualne jestem w Hadesie na poziomie God, czyli dalej się męczę :)

Edytowane przez Sandking
Opublikowano (edytowane)

U mnie na slimie 3.90 m33-2 też nie było żadnych problemów, chociaż bałem się, że przy takiej grafice zwolnień animacji będzie sporo.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

U mnie na 3.72 m33-2, zwolniła dobre 2 razy na około 30s (co ważne, podczas walki) i raz się zwiesiła na dobre po pierwszej walce z Bazyliszkiem. Ale nic takiego, by panikować. 2 razy i jedna zwiecha przy 7 godzinach gry to rzadko :)

 

Swoją drogą, przechodząc grę na God tak często powtarzam niektóre etapy, że mogę się nim bardzo dobrze przyjrzeć i jestem pełen podziwu, kopie zadek konkretnie. Mamy grę na PSP, która ma w sobie masę detali, posiada genialną grafikę (w porównaniu do innych gier na PSP) i działa płynnie. Panowie z RaD dokonali rzeczy wspaniałej, teraz możemy narzekać na lenistwo innych twórców gier na PSP, bo w końcu jak GoW może TAK wyglądać to czemu nie inne gry? :)

Gość ChOomik
Opublikowano

A może te zwolnienia są spowodowane że gramy na CSO ? Przecież podobnie było z GTA LCS ...

Opublikowano

Gram na 3.71 m33-3 , mam wersje ISO.

Jezeli chodzi o spadki animacji to czesto je widze . Nie sa to jakies ostre szarpniecia ale to widac kiedy gra plynnie chodzi w malych pomieszczeniach a troszke spada animacja na wielkich planszach . Raz po wstawce na pol sekundy pojawil mi sie loading w prawym dolnym rogu . Karte mam szybka i tylko mam na niej gre wiec uwazam ze spadki animacji to normalka jest i dziwie sie tym co w ogole tego nie dostrzegaja .

Opublikowano
hmh ja nie widziałem takowych spadków animacji oO' moze sobie przestawcie taktowanie zegara na 333 mHz ? ja mam jakas fejkowa karte sony 2Gb i gra się dobrze :(

GOW standardowo wykorzystuje najwyższą możliwą prędkość taktowania procesora w PSP, a mianowicie 333 mHz, tak więc nic to tak naprawdę nie daje :D

Opublikowano

Ja mam karte 1GB i znalazłem wreszcie skompresowaną wersje która zajmuje 920MB, wywalono creditsy, cos pokombinowano z kompresja i gra lubi sobie przyciąć na około 5sekun przy ładowaniu nowej lokacji.. Troszke to momentami męczy, ale nie mając 2GB karty i tak nie jest aż tak źle bo przynajmniej ten rip ma wszystkie filmiki i muzyke.

Opublikowano
hmh ja nie widziałem takowych spadków animacji oO' moze sobie przestawcie taktowanie zegara na 333 mHz ? ja mam jakas fejkowa karte sony 2Gb i gra się dobrze :(

GOW standardowo wykorzystuje najwyższą możliwą prędkość taktowania procesora w PSP, a mianowicie 333 mHz, tak więc nic to tak naprawdę nie daje :D

Co do samego taktowania mam nadzieje ze coraz wiecej gier zacznie wykorzystywac cala moc konsolki by pokazali na co ja stac :>

A tak by nie bylo offtopu . To nie sa jakies znaczace spadki animacji tylko przykladowo normalnie mamy 30 fpsow a podczas akcji gra spada mi do dajmy na to 25 fpsow. Nie wiem jak to fachowo wytlumaczyc ;d

Opublikowano (edytowane)

Gra stoi na bardzo dobrym poziomie i jest zrobiona tak dobrze jak poprzedniczki . Wspaniała jak na tę kiszonsolkę grafika , dźwięk który ani nie męczy anie nie drażni. Gra się bardzo miodnie , choć momentami się przycina ( głownie podczas większej zadymy lub przy rozpoczynaniu jakiegoś nowego etapu). Bronie i czary są fajne tak jak w poprzednich częściach. God of war nigdy nie był grą na 30h rozgrywki ale ta część jest naprawde krótka . Niecałe 5h i zabawa się kończy . Zostają jeszcze bonusy ale spodziewałem się trochę dłuższego wątku fabularnego , ale cóż. Krótko i przyjemnie. Swoją drogą nawiązując doi tematu ścinania to ścian mi się tak jak napisałem. Są to tylko chwilowe przycięcia. Mam Psp fat z softem 3.71 m33-4. :( Ode mnie 9/10 . :D

Edytowane przez Paczok
Opublikowano

No skonczyłem, mocna 9 ode mnie, szkoda troche dlugosci gry, ale reszta całkiem ok. Zaraz za challenges sie zabieram, a potem God :(

 

Mam .ISO, na slimie 3.90 m33 gra mi ani razu nawet w najmniejszym stopniu sie nie przyksztusiła...

Opublikowano

Gra wymiata, jak dla mnie długość gry jest wystarczająca (na hardzie zajęło mi 8 godzin - łaziłem rozwalałem co się dało). Na łatwiejszym poziomie trudności nie ma nawet co zaczynać grać. Ostatni boss napsuł mi krwi, ale mam satysfakcje, że w końcu się udało.

 

Grafika miażdży, tekstury, cieniowanie, brak loadingów po prostu kosmos i to wszystko na konsoli przenośnej. Drażnić może fakt, że wszedzie są niewidzialne ściany no i czasami wykonywanie obrotów analogiem przy wykańczaniu przeciwników jest ciężkie do zrobienia.

 

Fabuła ciekawie wkoponowuje się w historie opowiedzianą w GoW I i II --

Dowiadujemy się jak to się stało że Atlas podtrzymuje Ziemie na swych ramionach no i koniec GoW na PSP jest początkiem GoW I na PS2.

 

 

Dla każdego posiadacza PSP God of War: Chains of Olympus to must have.

Ocena: 10/10

 

godofwar1_480.jpg

Opublikowano

Panowie (i panie?)!

 

Jestem wlasnie w lokacji z sub-bossem

Charonem

Mam mały problem z pokonaniem dziada. Pomóżcie, bo chcialbym dzis jeszcze rozpracowac gre do konca;)

 

Otóż:

Na poczatku leje go, pozniej ucieka na ten stopien wyzej i regeneruje sie.. Bronie sie tarczą jak uderza mnie fala i z powrotem wraca z full energia i tak w kolo wojtek.

Moglby ktos mi podpowiedziec jak go unicestwic?

 

PS. Czy koncowy boss jest trudniejszy? :)

Opublikowano

jeden uzytkownik forum filmypsp.pl przeszedl gre na easy w 2h i kilkanascie min...czy wierzyc czy smiac czy plakac?(wydaje mi sie ten wynik o tyle mozliwy ze przejscie gry na normalu w nieco ponad 4h nie jest problemem to czemu za drugim razem na poziomie easy nie przejsc w niecale 3

Opublikowano
Panowie (i panie?)!

 

Jestem wlasnie w lokacji z sub-bossem

Charonem

Mam mały problem z pokonaniem dziada. Pomóżcie, bo chcialbym dzis jeszcze rozpracowac gre do konca;)

 

Otóż:

Na poczatku leje go, pozniej ucieka na ten stopien wyzej i regeneruje sie.. Bronie sie tarczą jak uderza mnie fala i z powrotem wraca z full energia i tak w kolo wojtek.

Moglby ktos mi podpowiedziec jak go unicestwic?

 

PS. Czy koncowy boss jest trudniejszy? :)

 

Rękawicą rozwalaj te kolumny pod nim.

 

Opublikowano
jeden uzytkownik forum filmypsp.pl przeszedl gre na easy w 2h i kilkanascie min...czy wierzyc czy smiac czy plakac?(wydaje mi sie ten wynik o tyle mozliwy ze przejscie gry na normalu w nieco ponad 4h nie jest problemem to czemu za drugim razem na poziomie easy nie przejsc w niecale 3

 

Zwłaszcza, że po przejściu możesz rozpocząć gre w nowym stroju i z dopakowanym kratosem. Reszta to już tylko formalność....

Opublikowano
Ma ktoś sposób na ostatniego bossa na God? :)

 

Na hardzie rozwaliłem ją skacząc (podwójny skok) i rozwalając w powietrzu kombinacją L+O (Gauntlet of Zeus) kiedy ciskała skałą skakałem i próbowałem trafić ją kombinacją L+[] to mój przepis na pierwszą fazę walki, później powinno być troche łatwiej. Hardkor grać na God :)

 

Opublikowano (edytowane)

Dziwna sprawa - mam grę w ISO i gram na 222mhz procka - i przez całą grę nie miałem ani jednego zacięcia :P

Więc gdzie te bajki o wykorzystaniu pełnej mocy CPU w PSP?

Edytowane przez Qjon

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...