Skocz do zawartości

Ace Combat 6: Fires of Liberation


kylo31

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zalozylem na usa (gt amarusia :() dostalem 1mc golda(chyba za to ze adres microsoftu podalem),ale...samolotow nie ma.zrobilem to od razu po przeczytaniu twojego niusa.zaraz jeszcze sprawdze,jak do tv sie dopcham.widzialem te dymy na live ja zoltymi dawalem,cos wypasnego bajka.zapuszczam od czasu do czasu jakiegos starszego ac,i musze przyznac ze maja wieksze dawki klimatu i rozgrywki.pewnie beda kontynuowac,ale czuje ze nie dam rady kasy nastarczyc na wszystkie dodatki,paranoja.brakuje mi jeszcze sporo ale nawet nie pytam gdzie to zdobyc bo gra tak krotka jest.trzeba sie delektowac...

filmiki potrzebne pewnie ze tak,ktora gra jeszcze oferuje w powtorkach swobodne rozgladanie sie?

Opublikowano (edytowane)

Dobra, tłumaczenie jest. Koślawe (bo i oryginał taki jest miejscami :) ) ale da się sens zrozumieć:

'Toward Absolute Trust Ability'

Oficjalna nazwa dział przechwytujących to "Nieruchome, półautomatyczne działa kalibru 120cm, przeciw-powierzchniowe i przeciw-lotnicze o zasilaniu prochowym i elektromagnetycznym" ( xD ). Jest to rozszerzona forma dział szynowych, z hybrydowymi siłami napędzającymi. W pierwszej kolejności proch (strzelniczy) używany jest jako materiał pędny, po czym pocisk jest jeszcze bardziej rozpędzany dzięki siłom magnetycznym. Maksymalna osiągana prędkość pocisku dzięki tej metodzie wynosi 6km/s. Początkowo chciano osiągnąć 8km/s (= Mach23 = 1. prędkość kosmiczna) jednak po rozważeniu wymaganej niezawodności i czasu potrzebnego na rozwój projektu - prac zaprzestano. Od tamtego czasu - broń jest rozwijana na takim samym poziomie jak reszta technologii.

 

Głównym powodem, dla którego proch jest używany jako pierwszy (a pocisk nie jest przyspieszany samym polem magnetycznym) jest tzw. ciepło Joule'a (ciepło powstające podczas przepływu prądu elektrycznego przez przewodnik), które mogłoby stopić lufę. Kolejnym powodem są ogromne pokłady elektryczności wymagane do oddania pojedynczego strzału. Podsumowując - by zaoszczędzić elektryczność zmagazynowaną w kondensatorach i jednocześnie zapewnić pewną ciągłość oddawanych strzałów - zdecydowano się na podwójne zasilanie (przez wykorzystanie prochu i sił elektromagnetycznych).

 

Największym problemem Projektu Przechwytywania Asteroid było rozwiązanie problemu ładowania tak wielkich kondensatorów. Sama energia mogłaby być dostarczana przez wyspecjalizowaną elektrownię atomową jednak to rozmiar kondensatora zdolnego do zmagazynowania takiego ładunku stanowił problem. W dodatku, we wczesnej fazie projektowania rozważano uczynienie działa szynowych mobilnymi jednak pomysł zarzucono; samo działo można było takim uczynić ale kondensatora już nie. Nieuniknionym stało się, że rozmiar takiego kondenstora będzie nierealistycznie wielki. W końcu 20% podstawy zostało pokryte kondensatorami.

 

Kondensatory muszą być ładowane po każdym wystrzale dizała, co skutecznie utrudnia kanonadę; asteroida po pierwszym strzale rozpadnie się na wiele mniejszych części. W takim wypadku - nawet 100% celność na wiele się nie zda. Grupa Projektująca rozwiązała ten problem umieszczając 8 dział w okręgu. Dzięki temu pokrycie całego nieba zostało osiągnięte. Również dzięki temu możliwe jest ciągłe oddawanie ognia do różnych fragmentów lub jednoczesny ostrzał większej asteroidy. Dzięki takiemu rozmieszczeniu dział znacznie zwiększona została celność i zasięg rażenia. Pomysł ten został zapoczątkowany w trosce o ludzkie życie ponad wszystko.

 

Systemy kontrolne obsługujące całość wcale nie są gorsze. Pod podstawą działa znajduje się kompleks superkomputerów. W jego skład wchodzą 8192 sztuki, podzielone na 1024 zestawy po 8 równolegle pracujących maszyn; kazda z nich jest połączona bardzo szybką siecią. Każdy komputer wykonuje 9 miliardów operacji zmiennoprzecinkowych/s (Cell - ponoć ~10x więcej ale to nie wydajność, a niezawodność się liczy), a system jako całość 100*10^18 FLOPS. Bazując na danych otrzymywanych z obserwatoriów rozmieszczonych na całym świecie oraz satelitów na orbicie, system symuluje stan atmosfery nad całym kontynentem Usei, kalkulując jednocześnie przypuszczany punkt uderzenia fragmentów asteroidy. Dopiero wtedy otwierany jest ogień.

 

Mówiąc o pociskach - jest ich kilka typów. APE (wybuchowy pocisk przeciwpancerny), który jest uznawany za najbardziej złożony technologicznie, ma za zadanie wbić się w asteroidę i rozsadzić ją od wewnątrz. Potem do odłamków zostaną wystrzelone pociski, które będą miały być bardziej celne niż niszczące. Doktor wspominał (bez większych detali), że istnieje jeszcze specjalny typ pocisku ce(pipi)ący się dużą skalą rażenia. Według niego przydaje się do niszenia wielu mniejszych obiektów, jednak użyty może zostać tylko w sytuacji nadzwyczajnej (i to za zgodą).

 

Nie można odnieść wrażenia potęgi jaką taka broń oferuje. Doktor dodaje: "są to drzwi do świetlanej przyszłości ludzi". Prawdę mówiąc zespół rozwojowy nazywa działo szynowe jako pewien rodzaj EML - Wyrzutnia Elektromagnetyczna - i stara się unikać określenia KEW - Broń Napędzana Energią Kinetyczną.

 

Co do Live. To Ty nie słyszałeś o tym, że 3 pierwsze konta założone na danej konsoli mają 1m-c Live Gold gratis?? ;)

Odnośnie dodatków - zawsze pod trailerami się pojawiają. Od razu widać Zipang F-14, COOP DL2, etc. Ja na Marketplace bez problemów znalazłem (acha - nie szukałem z poziomu gry tylko normalnie z dashboarda, będąc zalogowanym na konto z USA - zzzUS :) ).

A o ceny nawet nie pytaj. Jeśli dobrze policzyłem (bez theme'ów, awatarów, etc) - do tej pory na wszystko trzeba wydać 8400MSP!!! A to jeszcze nie koniec. Każda misja AoA to ~300MSPx15 (jeśli jedna na miesiąc będzie wychodzić to za rok skończymy :/ ). Widać dla NBGI Marketplace to bardzo wygodna rzecz :whistling:

 

Szybki edit:

I just realized the Zipang Tomcat has the Osean roundel and Blaze's number 016. What's up with that?

Coś takiego napisał user z ACS. No to mamy kolejny odsyłacz do AC5. Swoja drogą - nawet tego nie wiedziałem.

Edit2: Ludzie piszą, że Mirage 2000-5 -Yayoi- zachowuje się jak MiG-31 z AC5 :D Muszę kupić kolejne 1600MSP :P

Edytowane przez marek1712
Opublikowano
Co do Live. To Ty nie słyszałeś o tym, że 3 pierwsze konta założone na danej konsoli mają 1m-c Live Gold gratis??

nie wiedzialem.to bylo czwarte na tej konsoli,z tym ze na adres billa i z regionem konsoli usa.dzieki za przetlumaczony tekst.chcialbym kiedys sobie walnag z takiej armaty :)

samoloty kupilem wszystkie i kilka misji,w tym aoa 1i2 ale przejsc to to naprawde juz trzeba przysiasc.no w koncu jest jakas satysfakcja.samolotow nie porownywalem jeszcze z braku czasu zobaczymy.ale miodzik jest, chociaz ilosc wydanej kasy na samolociki jakies :P doprowadza do szalu.kazda nowosc dobra(odsylacz do ac5)

Opublikowano (edytowane)

Ja bym taką armatę chciał zobaczyć w rzeczywistości. A jakie BUM by robiła? :P Pocisk wystrzeliwany z 1pk - nie chciałbym stać w pobliżu :D

AoA1 jest dość trudne - jakimś gorszym samolotem ciężko przejść. Ja skończyłem F-15 Chihaya. AoA 2 jest już znacznie prostsze (ale za to fajnie walczy się z Tornado, które dają ESM -2 :) ).

BTW - wczoraj na Ace pomęczyłem misję 15 i zobaczcie kto jest na 10. miejscu (chyba jeszczez)? :D W sumie miejsce 1. jest w moim zasięgu ;)

Edytowane przez marek1712
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Eee, i następny post pod rząd tworzony przeze mnie. Chyba tylko ja tutaj tak się pasjonuję tą grą ;)

Anyway - wywiad z Hiroyuki Ichiyanagim o cenach DLC, itp. W skrócie - oficjalnie tworzenie takich materiałów to dość drogi interes, nieoficjalnie - "Wy macie kasę, My mamy to co was interesuje. Dlatego będziecie płacić".

...To get to the bottom of this particular business decision to exploit Ace Combat fans, we decided to grill Namco on the topic and ask them who exactly they think has all this money to spend on their planes and whether they plan to continue this sort of practice in the future.

 

1UP: Hello, and thank you for taking the time to address our questions regarding Ace Combat 6's downloadable content. Please introduce yourself and tell us what your position/role at Namco Bandai is for our readers, please.

 

Hiroyuki Ichiyanagi: Thanks for giving us the opportunity to have this discussion with your readers. My name is Hiroyuki Ichiyanagi and I am the producer of Ace Combat 6.

 

1UP: In the past, Namco has been very generous with the unlockable content in their Ace Combat series of games, from PlayStation 1 to PlayStation 2. Ace Combat 6 gives you a decent amount of planes to play with in the game, but by the time people read this, you will have released over 20 planes for sale on Xbox Live Marketplace. What's the rationale behind this particular business model?

 

Ichiyanagi: The industry and its consumers have changed a great deal over the past few years. With the explosion of information available to gamers through magazines, online sites and message boards, it's hard to keep a players attention for an extended period of time, let alone attract new users who might be unfamiliar with or had little interest in certain titles in the past. By regularly releasing a diverse selection of downloadable content, we're trying to keep the game interesting for fans who picked the game up on day one as well as the constantly expanding gaming audience that probably isn't familiar with Ace Combat at all.

 

Of course, preparing these contents post-release costs money just like any other aspect of game development, so in order to meet our goal of having a steady stream of content, we're maintaining a consistent pricing structure.

 

1UP: Air Combat had 11 planes to unlock. Ace Combat 2 had 16 unlockable planes. Ace Combat 3 had 7 unlockable planes, and Ace Combat 5 and Ace Combat Zero both had a couple dozen planes to unlock each. How do you justify suddenly charging fans for what used to be -- throughout the history of video games -- free?

 

Ichiyanagi: First of all, I appreciate your in-depth knowledge of the Ace Combat series. As you're aware, Ace Combat 6 has 30 unlockable aircraft based on 15 licensed planes -- all of which are free to those who play the game. The opportunity for players to obtain new planes by playing the game free of cost hasn't changed much over the history of the series and likely won't change in the future either.

 

The planes that are available for download are all variations on the 15 licensed planes we have in the game with new attributes and looks, so we are definitely not introducing all-new licensed planes that can only be obtained through additional payment.

Podziękowania dla 'X10A Freedom' z ACS za materiał.

Źródło

Opublikowano
Eee, i następny post pod rząd tworzony przeze mnie. Chyba tylko ja tutaj tak się pasjonuję tą grą ;)

chetnie bym pomógł (bo zajawa na AC jest), z tym że pomimo trwających od dłuższego czasu poszukiwań nie udaje mi się dorwać tej gry w dobrej cenie.

Opublikowano

malo czasu i za cienki jestem zeby cos pomoc,ale ac to moje zycie mimo ze gram tylko rozrywkowo.masz racje z ace"ami zawsze tak bylo drogie a potem nie ma.kiedys mialem dwa egzemplarze distance thunder(czy jak tam sie pisze) sprzedalem a teraz z ledwoscia znalazlem wersje promo,za cene do przyjecia.

Amer jesli cie urzadza ac6 ntsc to mam sztuke,zostala od packa.ja po przejsciu na ciemna strone pozbylem sie swego orginala pal :)

marek1712,znow wybulilem kase na te wszystkie samoloty,ale zaczynam zalowac bo ide na latwizne uzywajac nosferatu z packa.brakuje mi jeszcze 3 samolotow do zestrelenia ale nie mam pojecia gdzie ich szukac i jednego pojazdu moze masz jakies zrodlo najlepiej pl?pozdro piloci ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

OMG OMG OMG

W koncu przeszedlem demo, ta gra jest niesamowita, klimat po prostu wylewa mi sie z monitorka. Nie wiem jeszcze jak i kiedy, ale musze sobie kupic pelna wersje. Poczatkowo myslalem, ze bede zalowal wydanej kasy na konsole, ale podobnie jak z Armored Core moge o tym zapomniec. Szkoda tylko, ze oba tytuly nie schodza ponizej 150zl, ale czego sie nie robi dla pasji ;]

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wulfu - w USA ;) Nie kupisz jej w Eu, bo w tym rejonie nie wyszła. Musisz cały zestaw sprowadzić i zakupić Eu wersję gry, a amerykańską sprzedać.

bajej - bo tak zawsze jest z AC (co już chyba pisałem). Trzyma cenę, a potem nagle znika.

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jakiś czas temu na ACS pojawił się żarcik dotyczący scenariuszy gier z serii AC (a raczej jak będzie wyglądać AC7). Trzeba przyznać, że bardzo trafne to :lol: :lol:

The game will have kickass trailers before it comes out, and for some reasons, the trailer is a lot more awesome than the game itself.

 

Ace Combat 7 will feature 2 main factions:

Country A (with a name similar to NATO/western nation names)

Country X (with a name similar to warsaw/dictator/right wing nations)

 

Premise of the story:

 

Country X suffers from (pick at least one: natural disaster, civil unrest, economic panic, civil war, or trying to restore their old glory) and attacks the peaceful nation of Country A (which is heavily armed for some reasons)

Country A goes OMGWTFBBQ and get steamrolled initially.

 

The game will likely begin when country A's last standing military area/airfield/city coming under bomber/aerial attack, and you, a nameless pilot of country A will fend off that wave of attack.

Then you start to kick asses.

keep kicking asses for the next 5 missions. The missions will involve (butchering helpless ground units, giant air to air furball, mixed attacks etc.) (it is likely the player will be bothered by country x's first superweapon/elite squadron)

 

Country X knows something is going very very bad for them, so they send out the rival ace squadron (in ACS.com fanboys' terms, that rival ace squadron will never beat our favorite hanky-sniffing Yellow 13) to eliminate the player's squadron.

 

in around mission 7-9, the player will destroy a huge enemy target that involves either (a. burst missile b. chemical based laser. c. lots and lots of fire power. or d. more than one of the above). It is possible that the player will destroy the entire country x's ace squadron while he is at it as well.

 

After this mission, the player will earn a nickname for themselves usually involves demon _________ or ______ demon, or just something very very evil.

 

However, at around mission 13 or so, we will be told that not entire country x is evil! IT IS THEIR (A. dictator B. Corrupt government. C. another coup d'etat official. D. a third party)'s EVIL DOING!

 

The last 3 missions or so will be dedicated to the elimination of such party's forces, while the enemies going "OH NOES IT'S THE ______ (insert player's evil nickname here)"

 

Now comes the last mission. For some reasons, Country X still has a superweapon left aimed at country A (for some reasons, they were never smart enough to use it at the initial phase of the war)

The player will engage the mission with epic kobayashi music playing on the background. As he attacks the giant fortress of doom, he'd realize the enemy engineers are not smart enough to just build a few slabs of concrete in front of the tunnel that houses the superweapon's weak point.

 

The player will fly in that claustrophobic tunnel, and attack the weakpoint for massive damage.

 

The player instantly becomes an instant national hero/savior/morning light, AWACS will give a big speech about (a. they should go home. b. heroes do exist. c. they finally did it or d. all of the above) while epic music plays on the background. The protagonist pilot will most likely be wearing a paperbag over his head and enjoy civilian life for the rest of his life.

 

The end cutscene will involve "war is bad, m'kay?" and then shows a few feathers flutter down (at this point, acs kids will also assume the protagonist of Ace Combat 7 being Mobius 1)

 

I am aware of that project aces will probably put in some bat**** insane catchphrases. but those are way too random for my prediction.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

24 lipca pojawi się następna paczka.

Moje wrażenia? NBGI kończą się chyba pomysły, bo dostaniemy AoA 4 i 9. A co z resztą? :lol:

Także nowy CFA-44 szału nie robi. IM@S Typhoon może będzie szybki jak pocisk ale namierzenie czegokolwiek będzie się równało z cudem ;) Na plus wypadają tylko Rafale Espada (wreszcie coś innego za free niż tylko dodatkowy emblemat) oraz IM@S A-10 - ma świetne statsy A2A i A2G, dużo FAEBów i kosztuje tylko(!) 100MSP. Dobrze, że jeszcze mam swoje 150MSP ;)

Opublikowano (edytowane)
Ile juz od ciebie kasy wyciagneli za te bonusowe samolociki? ;)

 

Wycianąłem wszystkie soki z AC1,2,3,4,5,Z ale kupno Fires of Liberation mnie przeraża. Znając życie miałbym strasznie ciśnienie żeby kupić wszystkie samoloty z marketplace. Niestety kosztuje to grubo ponad 4tys MSP :catfight: Niezła przesada imo. Połudze się jeszcze z pół roku, że wyjdzie wzbogacona wersja Fires of Liberation na PS3 a jak tak się nie stanie to wydam circa 130 zł na płytę i drugie tyle na dodatki :wacko:

 

edit: a jak wyglada sytuacja a achieve'ami? Czy wszystkie osiągnięcia za multiplayer można odblokować w prywatnych meczach?

Edytowane przez shinian
Opublikowano (edytowane)

@Flik - mimo, że tyle piszę o tych dodatkach to niewiele ;) Raptem 1350 MSP (łącznie z dwoma misjami AoA za 750MSP razem). Choć nie powiem - jeszcze raz tyle bym wydał na dodatki :P Po prostu niektóre mnie nie interesują (np. F-22 czy Su-47 - bardzo noobiarskie samoloty i ich nie używam) lub mają zbyt słabe statystyki w porównaniu do ceny jakie NBGI woła za nie.

@shinian - tak, wszystko można odblokować w prywatnych meczach. W zasadzie achievy za online kills/TDM/COOP idą automatycznie. Gorzej jeśli chodzi o Battle Royale - tam liczy się albo zwycięstwo albo remis (ważne jeśli kilka osób na raz chce boostować); przy czym latanie w kółko 100 meczy BR można wprowadzić w depresję ;) Siege Battle to już inna para kaloszy - jedna partia (czyli zwycięstwo jednej ze stron) trwa ~10-15min więc policzyć sobie ile na to potrzeba czasu do 100 zwycięstw (przy meczach full 4vs4)!! Praktycznie dobrych kilka dni trzeba na to poświęcić :/

BTW - grubo ponad 4k? Człowieku - to jest już 14400MSP (z najnowszym packiem - jeśli dobrze policzyłem)!!! O_O Wątpię, żeby ewentualna wersja PS3 to wszystko zawierała - za dużo NBGI ma do stracenia

 

Z jednym kumplem z GameSpot boostowałem BR - dojechaliśmy do 50 i na razie stoimy. Zmienił konsolę i save'ów nie przeniósł więc ja będę potrzebował 50 meczy, on 100 :/ Przy tej okazji pragnę jeszcze raz przypomnieć, że gra automatycznie nie zapisuje wyników z multiplayera więc trzeba o tym samemu pamiętać...

Edytowane przez marek1712
Opublikowano

Siege Battle musi być 4vs4? 1 na 1 nie można, 2vs2?

 

Widzę, że najpierw będzie trzeba znaleźć ekipie do boostowania :lol: Ja w sumie moge zacząc grać na multi za 2 tygodnie. Skończę DW:Gundam i wrócę z wyjazdu:P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...