Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
wwal USBD.IRX do folderu z USBLOADERem

teraz mam tylko czarny ekran i nic.

w folderze SWAPMAGIC NA KARCIE MAM ----

/media/disk/SWAPMAGIC/SMBOOT0.elf

/media/disk/SWAPMAGIC/SMBOOT1.elf

/media/disk/SWAPMAGIC/Changelog

/media/disk/SWAPMAGIC/USBD.IRX

CZEGOŚ BRAKUJE ??

Oczywiscie nazwy pozamienialem zgodnie ze wzorem w tutku

(uLE = SMBOOT0.elf

USBLD_0.2 = SMBOOT1.elf)

POMOCY :huh:

Edytowane przez Kronos33
Opublikowano (edytowane)
wywal wszystk z kart, a USBD.IRX wwal do folderu BEDATA-SYSTEM i ten folder wwal na karte pamieci (wirtualna). Sam program uruchamiaj z pen drive czy z czego tam chcesz, bo z wirtualnej nie dziala. juz chyba o tym pisalem.

Mam tak: BEDATA-SYSTEM(folder główny na pendrive)---wewnątrz niego są pliki:

BEDATA.icn

icon.sys

kl.icn

KL.DAT

USBD.IRX

Odpalam SWAP MAGIC 3,6+ ---------kombinacja przycisków na padzie i............nic nawet nie mrugnie (chyba ze chwilowo dioda w penie :co:

coś pewnie pominąłem ,ale co?

Edytowane przez Kronos33
Opublikowano (edytowane)

PENDRIVE:

tworzymy folder SWAPMAGIC

do tego folderu:

  • wwalamy usbloader i zmieniamy mu nazwę na SMBOOT0.elf
  • wwalamy launchELF i zmieniamy jego nazwę na SMBOOT1.elf
tworzymy folder BEDATA-SYSTEM

do tego folderu:

  • wwalamy plik USBD.IRX
Teraz wkładamy PENDRIVE do portu USB w PS3 i odpalamy SWAPMAGIC'a (opisze tu sposób odpalenia dla SWAPMAGIC 3.6+)

1. Jeśli nazwaliśmy launchELF SMBOOT1.elf to teraz musimy nacisnąć STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L2. Jeśli SWAPMAGIC.elf to program odpali się sam.

2. Teraz przy pomocy tego programiku kopiujemy folder BEDATA-SYSTEM na wirtualną kartę pamięci. Całość ma wyglądać tal: mc0:\BEDATA-SYSTEM\USBD.IRX

3. Teraz przy pomocy lounchELF'a odpalamy plik z pendrive SMBOOT0.elf lub odpalamy jeszcze raz swapmagic i naciskamy STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L1

 

Jeśli wszystko działa możemy SMBOOT0.elf zmienić na SWAPMAGIC.elf, aby program sam się odpalał po uruchomieniu SWAPMAGIC'a, ale odradzam tą opcje, ponieważ czasami launchELF może się przydać.

 

Parę uwag:

 

1. USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć.

2. W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać te programy z PENDRIVE.

3: Najprawdopodobniej programy można uruchomić z tej samej pamięci USB (PENDRIVE, zaw. HDD) na której trzymamy gry.

4. Nazwy i kombinacje :) :

  • GÓRA + L1 uruchamia SMBOOT0.elf
  • GÓRA + L2 uruchamia SMBOOT1.elf
  • GÓRA + R1 uruchamia SMBOOT2.elf
  • GÓRA + R2 uruchamia SMBOOT3.elf

  • Plik o nazwie SWAPMAGIC.elf odpala się automatycznie po uruchomieniu SWAPMAGIC'a
To chyba tyle. Życzę powodzenia :) Edytowane przez konrado0905
Opublikowano
PENDRIVE:

tworzymy folder SWAPMAGIC

do tego folderu:

  • wwalamy usbloader i zmieniamy mu nazwę na SMBOOT0.elf
  • wwalamy launchELF i zmieniamy jego nazwę na SMBOOT1.elf
tworzymy folder BEDATA-SYSTEM

do tego folderu:

  • wwalamy plik USBD.IRX
Teraz wkładamy PENDRIVE do portu USB w PS3 i odpalamy SWAPMAGIC'a (opisze tu sposób odpalenia dla SWAPMAGIC 3.6+)

1. Jeśli nazwaliśmy launchELF SMBOOT1.elf to teraz musimy nacisnąć STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L2. Jeśli SWAPMAGIC.elf to program odpali się sam.

2. Teraz przy pomocy tego programiku kopiujemy folder BEDATA-SYSTEM na wirtualną kartę pamięci. Całość ma wyglądać tal: mc0:\BEDATA-SYSTEM\USBD.IRX

3. Teraz przy pomocy lounchELF'a odpalamy plik z pendrive SMBOOT0.elf lub odpalamy jeszcze raz swapmagic i naciskamy STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L1

 

Jeśli wszystko działa możemy SMBOOT0.elf zmienić na SWAPMAGIC.elf, aby program sam się odpalał po uruchomieniu SWAPMAGIC'a, ale odradzam tą opcje, ponieważ czasami launchELF może się przydać.

 

Parę uwag:

 

1. USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć.

2. W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać gry z PENDRIVE.

3: Najprawdopodobniej programy można uruchomić z tej samej pamięci USB (PENDRIVE, zaw. HDD) na której trzymamy gry.

4. Nazwy i kombinacje :) :

  • GÓRA + L1 uruchamia SMBOOT0.elf
  • GÓRA + L2 uruchamia SMBOOT1.elf
  • GÓRA + R1 uruchamia SMBOOT2.elf
  • GÓRA + R2 uruchamia SMBOOT3.elf

  • Plik o nazwie SWAPMAGIC.elf odpala się automatycznie po uruchomieniu SWAPMAGIC'a
To chyba tyle. Życzę powodzenia :)

Nadal nic -może problem tkwi w pobranych folderach?

przed zamiana nazw mam takie:uLE v4.21(2,3 MB)--usbloaderv0.2b(672,2 KB)---USBD.IRX(24176 bajtów)

próbowałem z dwóch rożnych pendr. odpalić i nic --próbowałem tez z PSP(a może?) i także klops wskoczył czarny ekran i tyle .

Opublikowano (edytowane)

Ja też mam taki sam komunikat jak Kronos, kuna nie wiem co robie źle :(

 

Dobra udało się, ale jak teraz zapisać stan gry, wie ktoś?

Edytowane przez pafcio
Opublikowano
USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć.

 

Rozumiem, że całe halo jest o nowy interface USB (USBD.IRX) dla PS3, tak aby można było wykorzystać 2.0, a nie 1.1, tak? Idąc tym tokiem rozumowania, nowa wersja ma już stary zastąpiony obecnym (jak rozumiem, to USB Advance, więc stary wywalili). Idąc dalej tym tokiem rozumowania mc0:/BEDATA-SYSTEM/USBD.IRX jest zbędny.

 

Czy może ten USBLOADER to jakaś zupełnie nowa aplikacja, a nie USB Advance?

 

W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać gry z PENDRIVE.

 

Powyższy cytat wprowadza chaos bo wynika z tego tak jakby to gry można było uruchomić z tej wirtualnej karty, a tak to się nigdy nie będzie dało (chyba, że na wzór emu MCSIO, tyle, że dla CDVDMANa co byłoby bez sensowne).

 

W każdym razie: nie widzę powodu dlaczego nie miałbyś uruchamiać programów z wirtualnej karty za pomocą uLE. SM ma kiepski loader, i właśnie uLE powinien być bardziej kompatybilny. Przytocz jakiś przykład.

Opublikowano
Normalnie, tak jak w grach na PS2, tylko wirtualna kartę pamięci musisz podpiąć do wirtualnego slotu;P

 

he he bardzo śmieszne, a na poważnie to da się jakoś?

Opublikowano
@pafcio

W instrukcji obsługi masz napisane jak robić i "załączać" daną vmc w XMB...

 

Macie rację panowie da się, jak się trochę poczyta instrukcję.

Sorki konrado moja wina.

Opublikowano

Mam trochę dziwny problem teraz,a mianowicie nie mogę utworzy folderu BEDATA -SYSTEM na vmc -sadze ze USBD.IRX ktory posiadam jest starszej wersji(może ktoś jakiś link wrzuci?)

USBLoader się załącza ,lecz mimo wszystko na vmc wskakuje Corrupted data .

Ps.Dzieki za pomoc (nie mam niestety Eye Toy a tam jest ponoć potrzebna ver.0.17) -szukałem w googlach .

 

Opublikowano

USBD to interface usb dla programu. Nie ma to nic wspólnego z kartą pamięci, za której obsługę odpowiadają m.in MCMAN. Podejrzewam, że nie wiesz jak używać uLE... C-D z kolei to w Twoim przypadku pewnie brak icon.sys i ikonki do której sie odnosi w tymże folderze.

 

PS: "USB Loader" to nic innego jak USB Advance tyle, że z podmienioną grafiką i modułem dla usb. Na cholerę zmieniać było nazwę temu progsowi to nie wiem. Chyba na złość developerowi. ;]

Opublikowano (edytowane)
USBD to interface usb dla programu. Nie ma to nic wspólnego z kartą pamięci, za której obsługę odpowiadają m.in MCMAN. Podejrzewam, że nie wiesz jak używać uLE... C-D z kolei to w Twoim przypadku pewnie brak icon.sys i ikonki do której sie odnosi w tymże folderze.

 

PS: "USB Loader" to nic innego jak USB Advance tyle, że z podmienioną grafiką i modułem dla usb. Na cholerę zmieniać było nazwę temu progsowi to nie wiem. Chyba na złość developerowi. ;]

racja nie mam tej ikony,sprawdzę czy po dodaniu braków będzie ok bo tak to podczas próby odpalenia gierki żądała by wsunąć kartę MC do slot1.dzięki :D za odp.

 

 

działa :D

Podziękowania za pomoc dla :konrado0905 ,Berion

Edytowane przez Kronos33
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Tak, świetny pomysł, szczególnie żeby się tym chwalić już teraz... nowy update i po zabawie. ;)

 

Tak czy siak, ciekawe kiedy wyjdzie stosowny aps...

Edytowane przez Berion
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...