Berion 207 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Myślę, że to możliwe tylko że... te opcje działać nie będą, a przynajmniej większość z nich. ;] No i w grę wchodzi tylko usb. Także, wg. mnie to kolejne dziecko, które chce się dowartościować szumnym tytułem w newsach portali na całym świecie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 I jak znaleźli lek na gry, które potrzebują nowego updateu ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 A jakbym chciał kupić ten pierdolnik to jakiego szukać ? Na Allegro sporo się tego pojawiło, które są najlepiej wspierane oprogramowaniem ? Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 Napisz do mnie na PW Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 Gry dla 3.50 nie pójdą. Nie ma szans. Do tego potrzebny nowy fw. Na chwilę obecną to nie do przeskoczenia. Coś na Atmelu z co najmniej 32KB lub na PICxxxx ale z bootloaderem bo co jakiś czas trzeba będzie robić update'y tego jak go nazwałeś "(pipi)nika". Ja tam celuję w AT90USB1287, na razie nie do dostania. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 najlepiej samemu zrobic na picu, w 30zl sie zmiescisz do tego czegos nauczysz i bedziesz potrafil wszystko z tym zrobic w przyszlosci jesli chodzi o jakies update, a zrobenie banalne jak ktos ma lutownice... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 (edytowane) A są PICi które mają np. 64KB (żeby w razie czego nie trzeba było znów budować)? N00b question. ;] Lutownice mam, kupiłem kiedyś jakąś 40W, oporową na okoliczność MU>USB w padzie od Xa. Kynarowe kable też by się znalazły (sam płytki nie wyprawię przecież). To czego się boję to fakt uwalenia kontrolera USB w kompie (gdybym popełnił jakiś tam błąd np.). Edytowane 20 października 2010 przez Berion Cytuj
kamil_j87 1 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 Wiadomo może już coś więcej o emulatorze (a właściwie to chyba loaderze) gier PSP? Było o tym głośno jakiś czas temu, nawet filmik zrobiony przez jakiegoś Rosjanina był, i nagle ucichło...albo ja przeoczyłem newsa. Podobnie z emulatorem Dreamcasta - odpalony menu i Crazy Taxi (kilka fps-ów), czyli naprawdę wczesna wersja. Może jakieś podsumowanie ktoś by zrobił co w tej chwili można, a co nie. Chodzi mi głównie o homebrew pod 3.41, które są już czymś więcej niż "proof of concept". Wiem, że emu SNESa jest już w całkiem dobrym stanie i to na razie tyle... Nie zanosi się na jakiś porządny odtwarzacz filmów? Hmmm, zastanawiam się też nad kupnem drugiej konsolki tylko do homebrew i teraz moje pytanko czy to się w ogóle opłaca? Czy mogę liczyć na to, że scena pokaże na co stać PS3? Nie chcę żebyście przepowiadali przyszłość tylko chciałbym wiedzieć ile Jailbreak w tej chwili daję programistom (tym "domowym") kontroli nad tym zacnym sprzętem. Pozdrawiam. Cytuj
sph! 836 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 (edytowane) Ile kontroli? Praktycznie możesz sobie napisać co tylko chcesz (super grę AAA, badziewny emulator). Szczerze mówiąc to cały czas ciekawi mnie jak działa ta opcja odpalania z /APP_DATA/. Próbowałem dotychczas wrzucić jakiś programik w formie PKG, który miał robić jakąś pierdołę, ale wykorzystując przy tym SPU... i zwykłych SELF'ów dla SPU przyjąć nie chciało podczas tworzenia PKG. MSELF'y brało, ale się nimi jeszcze nie bawiłem. Jak mi odpali program przez to /APP_DATA/ bez potrzeby tworzenia tych PKG to będę w siódmym niebie. BTW, po wrzuceniu kompilatora i bibliotek z 3.40 niektóre programy przykładowe z SDK 1.92 się już nie kompilują. Coś z joypadem, ciekawe w którym momencie to zmienili. Przydała by się jakaś świeża dokumentacja. Na ps3news jest link do dokumentacji z 2.30 jakby kogoś interesowało. EDIT: Konkretnie to z tego co widzę zmieniła się obsługa pada, nie ma już struktury CellPadInfo, teraz jest CellPadInfo2. Dobra wiadomość jest taka, że to dosyć stara zmiana, bo w dokumentacji 2.30 jest już CellPadInfo2. Edytowane 20 października 2010 przez sph! Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 Na pendrive musisz mieć folder PS3_GAME i do niego wrzucać pliki o ile się nie mylę Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 (edytowane) @kamil_j87 Manager plików, serwer ftp, fw loader, peek poker, parę emu w powijakach, trochę hb gier i OBMów. Na razie rewelacji nie ma. Ale dla kogoś kto chce pisać już jest to niezła alternatywa dla debug kitów. Można paczki deb/ret instalować z usb, a więc łaty/gry psn/dodatki, znacznie więcej gier działa. Źle nie jest, ale ta konsola wciąż nie jest w pełni otwarta i brakuje jakiś mocnych hb (porządne emu, coś na kształt xbmc, alternatywny os (AzbesthOS może, ale na razie jeszcze raczkuje)). - - - Kupić warto bo PS3 z 3.41 będzie potem ciężko kupić i będą w cenie. - - - Ten emu to wielka lipa się okazała (bricker). Za dużo lamerii, która chce zaistnieć dwa dni w newsach... A już wk* mnie maksymalnie ten polski Linux, w którego uwierzyłem... :| Edytowane 20 października 2010 przez Berion Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 20 października 2010 Opublikowano 20 października 2010 @kamil_j87 Ten emu to wielka lipa się okazała (bricker). Za dużo lamerii, która chce zaistnieć dwa dni w newsach... A już wk* mnie maksymalnie ten polski Linux, w którego uwierzyłem... :| Serio? o_O Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 Nie było powodów by nie wierzyć; może ja naiwny jestem. ;] Niestety zawsze znajdzie się jakiś cyc, który ma jakąś chorą radość z robienia komuś nadziei na ciekawy soft. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 A są PICi które mają np. 64KB (żeby w razie czego nie trzeba było znów budować)? N00b question. ;] Lutownice mam, kupiłem kiedyś jakąś 40W, oporową na okoliczność MU>USB w padzie od Xa. Kynarowe kable też by się znalazły (sam płytki nie wyprawię przecież). To czego się boję to fakt uwalenia kontrolera USB w kompie (gdybym popełnił jakiś tam błąd np.). widze ze za bradzo kombinujesz i sam nie wiesz co chcesz i tak naprawde po co, a co z tego ze bedziesz mial 64KB? zrob cokolwiek zeby wiedziec co to jest jak sie tego uzywa i czy cokolwiek innego potrzebne... juz bylo w tym temacie jak sie jeden wypowiadal jaki pic to (pipi), a za 2 dni juz robil sam kilka sztuk... takie brednie to moga opowiadac Ci co sprzedaja jakies cuda na allegro po 150-200zl bo im to na reke, zarobia na naiwnych... zeby w czyms sie pomylic to chyba trzeba bys slepym masz schemat i widzisz z jakiego elementu do jakiego biegnie sciezka wiec w czym mialbys sie pomylic, przeciez nie laczysz sciezek z pamieci badz na chybil trafil... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 Ja lubię kupować raz - na zaś. Stąd 64-128KB na payload. Aktualnie bezużyteczny, ale wiesz. ;] Cytuj
edgorek 1 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 (edytowane) Berion-przezorny,zawsze ubezpieczony;) Edytowane 21 października 2010 przez edgorek Cytuj
sph! 836 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 Berion, Nokię N900 sobie załatw. Tam będziesz miał 32 GB (a jak Ci braknie to jeszcze można 16 GB jako kartę pamięci dołożyć) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 października 2010 Opublikowano 21 października 2010 (edytowane) Już wolałbym X360 za te pieniądze kupić. Zdecydowałem się, że zrobię na PICu, razem z programatorem. Najwyżej kiedyś się zrobi drugi. Jak policzyłem sobie koszta dupereli i porównałem z devboardami i chińskimi klonami wybór jest oczywisty. Edytowane 21 października 2010 przez Berion Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 października 2010 Opublikowano 24 października 2010 (edytowane) @konrado0905 Apropo HDCP, na debug fw można je włączać/wyłączać. Nie wiem od którego fw doszła ta opcja bo ja nic takiego nie widziałem. Źródło jednak jest wiarygodne, więc pewnie byłem ślepy. http://jerem73.wordpress.com/2010/10/18/★-debug-settings/ A co do niedziałających save'ów to myślę, że jest to kwestia własności plików. Stare payloady dawały je pod opiekę rootowi, podczas gdy nowe, tak jak XMB daje im usera. Root ma dostęp do wszystkich danych na devhdd_0:/, user nie. Sprawdzi ktoś tą teorię? Edytowane 24 października 2010 przez Berion Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 24 października 2010 Opublikowano 24 października 2010 (edytowane) Czyli teoretycznie na nowym payloeaderze teraz save nie powinien działać. Zaraz sprawdzę. Co do HDCP to faktycznie sprawa software W sumie dla nas dobrze EDIT: Śmiga, więc coś pomieszałem xD Z ostatnimi softami jest jakiś problem. Spróbujcie włączyć parę utworów muzycznych, poskakać po nich itd. Mi to zawiesza konsole, albo odcina sterowanie xD Edytowane 24 października 2010 przez konrado0905 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 października 2010 Opublikowano 24 października 2010 Czyli teoretycznie na nowym payloeaderze teraz save nie powinien działać. Konkretnie to tak (rozpiszę łopatologicznie to może ktoś jeszcze zechce sprawdzić): 1. Gramy z BDVD, zapisujemy save, który na pewno działa z płytą, w nazwijmy to umownie,"trybie normalnym". Czyli tak jak normalnie na każdej PS3. 2. Włączamy konsolę z exploitem (cokolwiek oparte na np. Hermes V4/4b, albo starsze PSGroove, PSGrooPIC etc.), czyli umownie nazwijmy to w "trybie jb". Kopiujemy grę na dysk z płyty. 3. Gramy z HDD, wczytujemy save (który powinien wg. mojej teorii działać), zapisujemy grę. 4. Zmieniamy payload na PL3 i włączamy grę, wczytujemy save i wg. powyższego, nie działa. 5. Kasujemy grę i kopiujemy ją na aktualnym payloadzie (czyli PL3) na dysk z płyty. 6. Przez FTP kopiujemy save po czym przywracamy go przez USB. 7. Wczytujemy grę, save i jeśli teoria słuszna powinien działać. Luki w powyższej metodzie widzę dwie: jeśli np. pliki gry są roota (te tworzone na dysku przy np. Hermesach) to czy dadzą się skopiować przy uprawnieniach użytkownika (na PL3)? I w drugą stronę: czy można kopiować/kasować je na PL3 skoro kto inny jest właścicielem? - - - Swojego wynalazku jeszcze nie mam (ale już kupiłem części, brakuje mi "tylko" mikrokontrolera). Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 27 października 2010 Opublikowano 27 października 2010 (edytowane) Mam kilka kwestii. Co z grami z PSN ( Flowers np. ) oraz co z aktualizacjami do gier? i dlc? Edytowane 27 października 2010 przez Dabman Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 października 2010 Opublikowano 27 października 2010 (edytowane) W jakim sensie co? No szukasz linków do serwerów Sony. Niestety nie zalicencjonujesz gier bo do tego potrzeba PSN. Chyba, że ściągasz wersję dla QA Testerów, wersje Debug itd. ale to już nielegalne. Legalne są paczki retail. Grę sobie ściągniesz, ale nie zagrasz, z dodatkami tak samo. Jedynie z patchy jest pożytek. ;] Edytowane 27 października 2010 przez Berion Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 października 2010 Opublikowano 27 października 2010 Nic Ci to nie da. Możesz sobie *.pkg rozpakować i wrzucić... MUSZĄ być zalicencjonowane. To wtedy się nie zgadzaj. Gry do 3.42 włącznie chodzą. Wyżej nie, i raczej nie będą. Może będą jakieś łaty, może wszczepy do fw (ale z usb) itp. Na razie nic z tego. Pierwsze słyszę. Nikt Ci nie każe aktualizować, na wszystko się musisz sam zgodzić. Możesz sobie co najwyżej w routerze zablokować domenę playstation.net (Sony może wprowadzić łatki do ściągania w tle i bez Twojej wiedzy zrobić update - mogą, choć na razie to fantazja). Konsola przy starcie od razu łączy się z PSN, nawet na JB (PSN jest blokowany tylko dla użytkownika). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.