Gość _Milan_ Opublikowano 8 stycznia 2012 Opublikowano 8 stycznia 2012 (edytowane) Dobra, nie ma co strzepic jezyka. A propo moralnosci: Smieszne zjawisko jest takie ze Ci sami którzy tak bardzo chwalili na pewnym forum cfw za mozliwosc bakapów i oszczedzania swojego lasera, nagle rzucili sie jak hieny na linki od exeterminala gier z PSN. Pytanie tylko, po co im bakapy gier z dystrybucji cyfrowej? Moze konserwują połączenia internetowe swojej konsoli? Powstał nowy gatunek piractwa, produkt jest niedoskonały wiec mam prawo go przerabiac jak chce. A kiedys było to takie proste i czytelne, przerabiam bo chce grac we wszystkie gry i zał mi kasy na nie. Edytowane 8 stycznia 2012 przez caps_LOCK_masta 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 (edytowane) Sorry, jesli za ostro. Przedstawiasz swój punkt widzenia, wkładając w to większy lub mniejszy ładunek emocjonalny - to przecież normalne. Niesądzę aby kilka mocniejszych słów, popartych argumentami, miało nas poróżnić. Także nie masz za co przepraszać. Berion, te pojazdy po ofw sa kiepskie, kiedys wystarczył system do ktorego wsadzałes plytkei gra grała, teraz pretekstem do przeróbki konsoli jest układanie ukradzionych gierek wg alfabetu. Owszem, kiedyś tak było, ale skoro PS3 i X360 są multimedialnymi kombajnami (a przynajmniej tak są reklamowane...) to oczekujemy po nich właśnie tej multiedialności. Gdzie jest kontener Matroska? Gdzie nowe kodeki? Gdzie jest obsługa FLAC, ALAC, APE, WB itd? Gdzie jest obsługa zewnętrznych plików tekstowych w u nas popularnych *.txt (bodajże trzy formaty) itd. To raz. Dwa, zauważ że narzekam na całkiem istotne rzeczy, kilka postów temu na sortowanie alfabetyczne - 3min. roboty ale Sony tego nie chce dodać. Ok, nie to nie, trudno. To nowa funkcja, mogą nie chcieć dodawać choćby ze względów marketingowych (jakkolwiek głupio by to dla nas nie brzmiało). Co jednak z bugumi krytycznymi bardzo ważnych aplikacji takich jak Backup Utility czy Transfer Data Utility? Ile osób narzeka na błedy w bazach (na szczęście dodali Recovery). Dlaczego fw, które niczego nie wnoszą po stronie konsumenta są wymagane do logowania w PSN? Co nadchodzi? Edytor video? Dodali obsługę 3D? Tylko tyle? Wiem doskonale ze lasery sie psują, ale zawsze sie psuły, i mam pytanie, trzymałes alice madness return oryginał cały czas na polce, i czekałes na fixa, czy po porstu sicagnales niedawno jak juz mozna było? Znowu nie mogę się zgodzić z Twoim punkttem widzenia. Lasery są budżetowe, więc zawsze się psują, ok. To prawda że żadna konsola nie jest wolna od tej usterki. Tylko które lasery kosztują po 600zł? Od kiedy sa przypisywane do płyty głównej i po co? Dlaczego w ogóle trudno jest kupić oryginalny? Nie kupowałem. Alicja była w ramach eksperymentu, więc wymieniłem (co bardzo często robię) na giełdzie. 20zł i jest Alicja. Na tyle pozytywnie mnie zaskoczyła, że postanowiłem jej już nie wymieniać i zostawić na półce, na przyszłość dając deweloperowi większy kredyt zaufania na przyszłe ich gry. Zrobiłem obraz, poszukałem "fix'a" i byłem zadowolony. Bardzo żadko kupuje gry i nigdy nie kupuję aby leżały na półce (jak obecnie większość dla 3.60+). Mam też drugą konsolę z 4.00, ale nie gram na niej bo nie mam jak przetransferować trofeów i save'ów z CP ze starej, która wkrótce zaYLODuje (jakbys sie pytał po co mi dwie ;]). Pytanie tylko, po co im bakapy gier z dystrybucji cyfrowej? Moze konserwują połączenia internetowe swojej konsoli?W roli backupu to kiepski pomysł bo to są grzebane releasy (te które są repackami bo są też releasy jako EDATy albo łatki z przesignowanymi EBOOTami, pewnie debugowymi). W roli backupu to się bierze Wiresharka, podaje mu certyfikaty z fw i podsłu(pipi)e komunikację, aby dostać direct linki do plików (czyli kupujemy grę, ściagamy i patrzymi co nam zbiera program ).Po co to? Bo lubię mieć to za co płacę u siebie a nie gdzieś w na końcu świata na serwerach, które nie będą wiecznie czynne. Tak samo z patchami i DLC. Kiedy chcę zagrać to natychmiast, a nie pół dnia ściągać łaty (ciągnij patche do LBP to Cie jasna cholera weźmie). Już i tak wystarczajaco wnerwia mnie to cache'owanie aka instalacja... Edytowane 9 stycznia 2012 przez Berion 1 Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 12 lutego 2012 Opublikowano 12 lutego 2012 Krazy gdzies po sieci paczka showtime z jakims pluginem, ktory ruszy napisy w txt? Tak, zeby olac konwersje do srt i bezstresowo ogladac wszystko? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 12 lutego 2012 Opublikowano 12 lutego 2012 Chyba każdy Showtime odczytuje *.txt (nie wiem bo nie używałem). Lepiej użyć normalnego Showtime bo multiMAN przezstał być rozwijany przez DeanK. Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 Własnie nie odczytuje, co powoduje ze trzeba kombinowac z knwersja czesto. Oh well, przezyje, bo wtyczki do tego tez nie ma;) Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 20 lutego 2012 Opublikowano 20 lutego 2012 Szybkie pytanie - czy można już za pomocą jakiegoś magicznego softu uruchamiać gry PSX z dysku twardego? Podejrzewam, że taniej mnie wyniesie zakup PS3ki do tego celu, niż kupowanie wszystkich gier jakie mam na półce przez PSN (pal licho, że 90% nie ma). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Jak kupisz dongle'a Cobra Team to tak. Niestety scena na PS3 jest strasznie hm... zepsuta. Sporo grup, stara się wyciągać sztucznie kasę (nieprzymierzając True Blue Team i ich dongle który wspiera przez nich podpisane EBOOTy gier dla fw powyżej 3.60). Większośc hakierów się boi i nie zajmuje się tym czym powinna, czyli badaniem firmware. I takie mamy wyniki. Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Meh... No nic, zastanowię się. Pamiętam jak scena pięknie kwitła za czasów pierwszego Xboksa, a teraz zarówno w przypadku X360 jak i PS3 95% działań ogranicza się do ułatwiania piracenia gierek co mam głęboko w poważaniu... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) Nie wiem wygląda scena X360, ale PS3 jestem mocno zawiedziony. W porównianiu do Xbox'a czy nawet PS2 to nie ma nawet startu. :| Edytowane 22 lutego 2012 przez Berion Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 24 lutego 2012 Opublikowano 24 lutego 2012 Berion i tak będzie, scena się wypina coraz częściej. Nie dziwi mnie to, zobacz jakie maile piszą ludzie do sceny, teraz to bynajmniej scena wie za co czyta ten cały syf i problemy analne... Tak już jest, to samo czeka scene x'o w następnej generacji Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Od biedy można zrobić sobie swój prosty CFW z 4.00, manipulując XMLami (w sensie: dodać dodać manager plików, póki co... bez opcji Copy), ale to podróż w jedną stronę, a modyfikacje zostaną nadpisane po wgraniu nowszego fw. Potrzeba potem downgrade'u przez flasher, więc na dobrą sprawę też bez sensu. Showtime podobno daje radę, to nie to samo co XMBC, ale lepszy rydz niż nic. Managery plików ujdą w tłoku. Emulacja kuleje. Pare drobnych hacków na grafiki/menu i w sumie tyle. Gry na 3.60+ są na TB, a z PSX/PS2/PSP na Cobra. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 27 lutego 2012 Opublikowano 27 lutego 2012 xbmc jest teraz tak rozwinięte na windzie,linuxie i ATV ze nikomu nie będzie się chciało robić tego na ps3. To już nie te czasy. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 lutego 2012 Opublikowano 27 lutego 2012 XMBC na Windzie i Linuksie mija się z celem, jest w tych środowiskach niewygodne w użyciu w porównaniu do innych programów - no chyba, że mowa o HTPC. Pocieszam się myślą, że X360 i PS3 niemają jeszcze pożądnych SDK, a twórcy boją się używać oficjalnych bez licencji. ;d Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 28 lutego 2012 Opublikowano 28 lutego 2012 Oczywiscie że mowa o HTPC (na które teraz jest spory hype), zreszta nawet jak masz zwykłego pieca to wystarczy dokupić pilota i tadaaaa Nikt nie będzie sie bawił w kompilowanie na odchodzące powoli konsole. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 No to mamy PSN (SEN) na CFW 3.55. Chwilowo? Potrzebny jest CFW Rebug 3.55.2-7 lub dowolny CFW (z wyjątkiem CFW Cobra i CFW True Blue v1/v2). Na Rebugu trzeba się przełączyć w tryb Rebug (L1+O w opcjach Rebug Selector). Można mieć flagę QA. Ale, ale! Zanim podłożycie głowę pod gilotynę... Pamiętajcie, że w nowym (nowym jak nowym ;]) TOS, który *trzeba* zatwierdzić są zapisy mówiące m.in o tym że Sony może bezkarnie modyfikować i buszować po danych na wszystkich zasobach konsoli. Także jeśli ktoś ma coś na sumieniu powinien usunąć pushlisty, cały warez i kopie zapasowe (gry, dlc, crackowane łaty, lewe aktywacje, paczki z /packages/, fw z /updater/, foldery /*ISO/, /GAMES/ (itp.), /games_debug/, /ROMS/, jednym słowem wszystko czego sam nie zrobił CellOS). Zalecam też zrobić sobie obraz NAND/NOR przed połączeniem się z PSN i kopię trofeów, aktywacji i save'ów ze wszystkich kont - tak na wszelki wypadek. Ciekawostki: - Można grać online (o ile oczywiście gra nie wymaga patcha, który jest podpisany dla wyżej niż 3.56) - Być może można robić zakupy w PSS (ktoś to potwierdzi?). - Lewe aktywacje nie są dopisywane do listy kupionych w sklepie (UFF!). - Trofea odblokowane w trybie Debug dają się synchronizować, ale nie są uwzględniane/podliczane w rankingu (UFF!), ale nie są też kasowane na HDD po aktualizacji. - Konsola uploaduje bardzo dużo danych (!). Po co, zostawiam waszej wyobraźni. - Na Rebugu, ściągnięte bąble (*.pdp + *.pkg) automatycznie nie rozpakowują się przy wyłączaniu/włączaniu konsoli, dzięki czemu można ominąć problem braku możliwości transferu kupionych gier na PSP (w przyszłości oczywiście bo na 3.55 wciąż można przesyłać już rozpakowane gry). - Na podstawie treści e-maili przysyłanych po kupnie gry i nazwy plików można wydedukować direct linka do paczki. Jeśli ktoś nie ściągnął kiedyś wszystkich swoich gier lub nie zrobił kopii aktywacji, a przydarzyła mu się śmierć konsoli lub HDD to niech lepiej się pospieszy - podobno jest to łatwe do spatchowania, więc niedługo Sony powinno ponownie zablokować dostęp do swojej sieci. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Jakby ktoś nie wiedział: Można przerobić sobie konsolę z CEX na DEX i grać w najnowsze gry. Z kolei na CEX CFW cały czas jest jeszcze dostęp do PSN. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 a Ty ciagle na tym forum swoim piszesz ze na pewno sie nie da, ze to bedzie cholernie trudne, ogolnie jak widac sa ludzie którzy potrafią wsyzstko przeskoczyc moze ktos wyjasnic w skrócie laikowi jak to zrobili tym razem? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 lipca 2012 Opublikowano 28 lipca 2012 (edytowane) Ale co konkretnie się nie da o czym rzekomo ciągle piszę? Hack polega na dwóch rzeczach, zmianie target id na 82, czyli "region" konsoli w IDPS i... nie wiem czym, ponieważ nie rozumiem jaki cel ma deszyfracja i dekompresja metldr w celu wydobycia klucza EID0. Do pełnego debuga podobno brakuje jeszcze EIDIV i też nie wiem po co. Do pełnej kontroli nad systemem brakuje kontroli nad bootloaderem (wtedy będzie można poznać resztę kluczy i hacknąć PS3 raz na zawsze). Póki co cieszymy się z pseudo debuga, dopóki Sony nie doda zabezpieczeń do tego fw, które będą sprawdzać coś jeszcze niż ww. rzeczy. Innymi słowy: cieszymy się z nowych gier dla 4.20 (jeśli takie istnieją ;]) przy zachowaniu kontroli nad danymi i możliwością zejścia na niższy fw w dowolnym momencie. Dla piratów to w zasadzie bezużyteczne bo kopie odpala się w bardzo niewygodny sposób i podobno też nie wszystkie tak działają. Dostępu do SEN nie ma i możliwe, że nigdy nie będzie. Na CEXach (retailach) jest chyba nadal. Edytowane 28 lipca 2012 przez Berion Cytuj
dydel 16 Opublikowano 28 lipca 2012 Opublikowano 28 lipca 2012 Na CFW na CEX już nie ma dostępu do SEN. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 29 sierpnia 2012 Opublikowano 29 sierpnia 2012 (edytowane) Dopiero teraz sprawdzilem, ze na cfw mozna odpalac... Gry z PS2. Podobno na kazdej konsoli. o_O Potrzebuje jakiegos oryginalu zeby przetestowac... Grrrr... Edytowane 29 sierpnia 2012 przez 2razyjot Cytuj
Berion 207 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 No można, ale na modelach bez EE/GS to nie ma sensu. Gry z PSP też można (na Cobra). ;] BTW: Wiadomo już czym i skąd jest szyfrowany HDD. Oczywiście wymagany CFW aby wyciągnąć klucze (unikalne dla każdego modelu z osobna). Fajnie bo to jest niepatchowalne, można potem wskoczyć na najnowszy OFW i wciąż mieć dostęp do danych. :] Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 Pierwszy CFW 4.25 jest,http://psx-scene.com/forums/content/bluedisk-cfw-4-25-offically-released-2657/ Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 Kiedyś piraciłem za pomocą ipoda - stare czasy. Dokupiłem dysk 160GB i zaczęło się. Prawie nie wyłączałem kompa - non stop pobieranie, rozpakowywanie, robienie miejsca na dysku, kopiowanie na dysk USB i granie. Granie wyglądało tak - pięć minut grania, i zaraz pięć minut w kolejnej grze. I potem jeszcze w kolejnej, a na końcu kasowanie tych gorszych gier, które mi nie przypadły do gustu:). Następnie pojawiły się zabezpieczenia, jakieś fixy, patche. Pamiętam że pobrałem Heavy Raina 20coś GB na moim łączu 2Mb (czyli max 256kb/s) i nie działał. Testowałem różne fixy i nic, a raz pobrał się, niby wersja PL, ale było po angielsku. Grrr... Co kolejna gra - kolejny patch, grzebanie. W końcu zamiast skupić się na graniu, pobierałem masowo gry i sprawdzałem czy działają! Taki syndrom pirata. Nic prawie nie ukończyłem. Ale za to miło wspominam Brutal Legend czy Castlevania - te tytuły udało mi się ukończyć w postaci ISO. Nie miło wspominam za to Wheelmana - kilka tysięcy małych plików, przy wgrywaniu na pleja - uszkodziło dysk koledze. Tzn pomógł dopiero format na kompie. Format na konsoli robił się dwa dni i nie doszło do 100% A ja przy pewnej grzej - strzelaninie, nawet nie pamiętam tytułu, chyba japońska gra ... Vanquish! Tak Vanquish, załapałem kilka razy zwiechy konsoli, aż w końcu konsola odmówiła posłuszeństwa świecąc na żółto (i na niebiesko:). Tym sposobem spierdzieliłem sobie ładnego Fata, łapiąc YLODa - akurat miesiąc po gwarancji. Dzwoniłem do serwisu Sony, chcieli naprawić za 800zł hihi. Sprzedałem na Allegro... Odkupiłem od kolegi Slimkę (ta co dysk na niej padł przy Wheelmanie), zmieniłem pracę, zacząłem wydawać kasę na gry, PS Move, Buzzery, Rockbandy z klawiszami... miesięcznie kupowałem po 3-4 gry. Grałem umiarkowanie doceniając każdy tytuł (chociaż nie masterowałem). W końcu jednak złożyłem się z kolegą (ten co mi sprzedał swoją konsolę), na PS Plus i mam w pupie kupno gier na premierze. Dalej jakby gier na dysku zawalone, a nie chce się grać. Może się starzeję, nie wiem. Tak czy siak, kasa wydana na plusa jest najrozsądniej wydanym 100zł (po pół). Gry które tam są - nawet bym nie ściągnął, a okazały się fajnymi perełkami (np. Magix Orbz:). No i przynajmniej nie muszę bawić się w patchowanie czy pobieranie gier które i tak nie będą działać. No i mam trophy. A co tam na scenie plejaka? Jutro wychodzi nowy firmware, więc ten bluedisk będzie bezużyteczny. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 Ps3 nie dla piratow majacych syndrom "musze miec sciagnieta i odpalona na 15 minut najnowsza gre". Gdybym dalej piracilto z pewnoscia nie ps3, szkoda mi czasu i gryzienia paznokci. Malo czasu na cioranie, 3-4 gry na rok koncze to kupuje bez obaw. Na telefonie testuje w 90 % wszystko na legalu. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 No właśnie co to zmienia ten cfw 4.25 coś nie moge wyłowić konkretnego info. Berion? :> Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.