darkos 4 339 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 Pojawił się właśnie CFW 4.30 od E3 Team <- trwa intensywne sprawdzanie, psn działa. Tylko póki co MM brak ale powstanie napisany na dniach. Cytuj
Neox 158 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 (edytowane) co Ty za glupoty gadasz... w tym tygodniu wydalem na gry ok 400PLN, NOWKI! ze sklepu, wiec co to za farmazon. Mam przerobiona kazda konsole, pogram 5min. badz nawet pare h, jak gra mnie wciaga i chce ja skonczyc kupuje org. albo jak jest to kontynuacja (max payne3 np.) to nawet sie nei zastanawiam tylko lece do sklepu. To jesteś jednym z nielicznych. Osoby grające na kopiach za czasów PS2 czasami stękały, że muszą czyste płyty kupować! Piraci na to również znaleźli sposób, wszyscy wiemy co umożliwiał HDLoader. Boję się tylko jednego że za chwilę ludzie z CFW zaczną grać online i używać jakiś dopalaczy :confused: Nie potrafię zrozumieć jak osoba, która kocha gry (nie stać go, więc radzi sobie jak może w postaci CFW - to rozumiem) może niszczyć społeczność graczy w trybie online. Po pamiętnym złamaniu 3.55 pojawiły się programiki odblokowujące trophy :| To jest niszczenie od samego środka społeczności Playstation Network. Niech sobie gra offline ale online wg. mnie powinien być miejscem czystym jak łza. Edytowane 28 października 2012 przez Neox Cytuj
dApo 313 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 dokładnie to jest największa obawa... ale to że będą mogli grać online już będzie nie fajne... nie mam nic przeciwko grania na piratach (no nie do końca), sam to robiłem w czasach szkolnych. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 (edytowane) Piraci na to również znaleźli sposób, wszyscy wiemy co umożliwiał HDLoader. HDLoader napisał sjeep z kumplami. Jeno w celach zarobkowych. Jacy piraci? Piraci to są osoby, które grają na pirackich kopiach gier... Boję się tylko jednego że za chwilę ludzie z CFW zaczną grać online i używać jakiś dopalaczy I tak będzie bo żaden deweloper nie dba o zabezpieczanie swoich gier online. PS3 można trwale i skutecznie banować, łatwo je też rozpoznać. Pytanie tylko czy Sony ograniczy się jedynie do zmian xpassphrase czy zacznie odcinać konsole. Możliwość jest. Po pamiętnym złamaniu 3.55 pojawiły się programiki odblokowujące trophy :| Format tych baz nie jest do końca znany, więc jak ktoś tak zrobił to je uszkodził. Na konsolach debug lub konwertach można od zawsze z poziomu XMB i działa to idealnie, ale te nawet po synchronizacji nie są zestawiane w rankingach (flaga debug).Nie masz się więc co o to bać, trofeami scenowcy nie są w ogóle zainteresowani, także sytuacja raczej nie ulegnie zmianie. BTW: Wszystkie te nowe CFW to hybrydy, niebezpieczne i uboższe od starych 3.55. Radzę się jeszcze nie napalać. Edytowane 28 października 2012 przez Berion Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 A wiadomo już kiedy będę mógł zagrać w te wszystkie średnie gry, na które mi szkoda kasy, bo wolę kupować lepsze gry? Albo coś na temat homebrew i odtwarzania .mkv z dysku konsoli z napisami? Cytuj
Neox 158 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 (edytowane) Berion nie łap mnie za słówka. Piractwo od zawsze wiązało się ze sceną, śmieszne jest to jak grupy łamią zabezpieczenia gier i wpisują teksty typu: jeśli gra Ci się podoba, kup oryginał, no proszę Cię, ile osób kupi Ty i 5 innych? Setki tysiące już nie. Też jestem za CFW, daje bardzo wiele możliwości, których nie potrafi dać Sony ale ... BEZ MOŻLIWOŚCI ODPALANIA PIRACKICH GIER. Gdyby istniało jakieś oficjalne narzędzie do pisania własnych programików, Sony musiałoby schować się ze wstydu, bo scena zadziwiłaby wszystkich nie jednym za(pipi)istym programem. Co do developerów, którzy robią gry to co teraz ich wina, że nie pomyśleli o tym, iż ktoś może dostać się do zamkniętej architektury jaką jest konsola i grają na dopalaczach? To za chwilę podniosą nam ceny gier, bo powiedzą, że musieli zatrudnić kolejne osoby czuwające nad obejściem zabezpieczeń konsoli i dostaniem się do kodu gry. Znów ucierpią uczciwi gracze a Ci co grają na kopiach będą mieć banana na twarzy. Świetna perspektywa, nie ma co. Jeśli nie ma możliwości grania na kopiach ludzie potrafią się zorganizować, wymiana, allegro itp. ceny już nie są argumentem na minus. Jak tylko wyszedł CFW główny powód grania na kopiach to zbyt wysokie ceny gier. W tej chwili to absurd, bo kupując już samo PS+ dostaje się jedną grę co miesiąc od Sony. 99% użytkowników CFW liczy tylko i wyłączenie na odpalanie gier - taka jest prawda. Mają w du... .mkv, mają w du... emulatory. Temat jest stary jak świat, uważam że online powinien być czysty jak łza, bez konsol z CFW. Każdy z nas grał na kopiach (nawet sam pobawiłem się trochę CFW na 3.55) i rozumiem co to znaczy nie mieć kasy na gry ale online dla tych co grają na oryginałach, offline dla reszty Edytowane 28 października 2012 przez Neox Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 Bany powinni rozdawac, jak juz wczesniej wspomnialem, dawno temu. Najlepiej od razu ban na konsole i konto i po ptakach. Nie czemu sie tak patyczkuja, traca w oczach graczy. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 Nie wiem ale mnie granie na pirackiej kopii po prostu w(pipi)ia. Jeszcze za czasów PSX to miałem stosy piratów ale od kiedy zacząłem kupować oryginały na N64 i potem GC to pirackie wersje poszły w zapomnienie. Sony powinno czym prędzej coś zrobić z graczami korzystającymi z pirackiego software'u, do grania online nie wolno ich dopuszczać. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 października 2012 Opublikowano 28 października 2012 (edytowane) Nie czemu sie tak patyczkuja, traca w oczach graczy.Też się nad tym zastanawiam. Pewnie zbierają statsy, a graczy/klientów mają w czterech literach. (...) ile osób kupi Ty i 5 innych? Masz rację, ale to z tego powodu mam nie mieć takiej możliwości? Ponieważ "setki tysiące już nie"? Ale co nas to w ogóle ma obchodzić? Jesteśmy konsumentami, to są problemy producentów konsol i wydawców gier. Jeszcze żaden z nich nie zmienił cen z powodu piractwa - a zwróć uwagę na to że w tej generacji konsol jest ono kilka rzędów mniejsze, konsole dalej stoją po 1000, a sugerowane ceny dalej są 229zł. Gdyby istniało jakieś oficjalne narzędzie do pisania własnych programików, Sony musiałoby schować się ze wstydu, bo scena zadziwiłaby wszystkich nie jednym za(pipi)istym programem. Ależ jest, to samo które używają licencjonowani deweloperzy. Dlaczego zatem scena klei własne SDK? Dlatego aby nie piracić. Mówimy tutaj o scenie konsol Sony, nie wiem jak jest na scenie konsol Nintendo, a MS wszyscy rżną na XDK. Sony nieśmiało startuje ze swoim kodem zarządzanym (nie pamiętam nazwy, ekwiwalent XNA). Trochę późno... ale może coś z tego wyjdzie. Tyle, że w szale blokowania dostępu do danych użytkownika to dalej nie rozwiąże sprawy i potrzebne będą kernel haki. Po za tym wydajnościowo to nie ma nawet startu do kodu natywnego. Co do developerów, którzy robią gry to co teraz ich wina, że nie pomyśleli o tym, iż ktoś może dostać się do zamkniętej architektury jaką jest konsola i grają na dopalaczach? Nie zrozumiałeś mnie. Deweloperzy nie zabezpieczają gier przed jak je nazwałeś "dopalaczami" co dobitnie się swego czasu odbiło na twórcach Call of Duty. Nie ma to nic wspólnego z zabezpieczeniami konsoli. To za chwilę podniosą nam ceny gier, bo powiedzą, że musieli zatrudnić kolejne osoby czuwające nad obejściem zabezpieczeń konsoli i dostaniem się do kodu gry. Jak już wyżej napisałem, piractwo na konsolach Sony obecnej generacji to margines. Wydaje się, że jest duże bo się o tym dużo mówi, ale pomyśl ile jest konsol z CFW, ile jeszcze pożyją, ile osób już je zabiło bo nie chciało się czytać i ile osób wytrzymuje bez online. W tej chwili to absurd, bo kupując już samo PS+ dostaje się jedną grę co miesiąc od Sony. Niczego z PSS, nawet kupionego nie dostajesz. Jedynie wypożyczasz. I to jest dopiero wina graczy, że nie bojkotowali takich ToS... no tak, ale kto by je tam czytał... 99% użytkowników CFW liczy tylko i wyłączenie na odpalanie gier - taka jest prawda. Mają w du... .mkv, mają w du... emulatory. GOTO pierwszy_akapit Edytowane 28 października 2012 przez Berion Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 3 listopada 2012 Opublikowano 3 listopada 2012 Nikt nie pisze o postepach w zlamaniu ps3? A ostatni tydzien wiele wniosl... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 3 listopada 2012 Opublikowano 3 listopada 2012 Co wnosi? Nic nie wniósł ciekawego dla użytkownika końcowego Dzisiaj na przykład wyszedł w końcu Rebug 3.55.3 z bardzo fajną aplikacją zwaną Rebug Toolbox, która zastępuje ich wszystkie dotychczasowe + doszło sporo udogodnień (wybór patchy na lv1, Other OS++, ustawianie FSM lub emer_init na następny boot konsoli itp). I to jest informacja. Mało kogo interesuje że opublikowana została metoda dumpu bootldr, odszyfrowane lv1/lv2 itd. Z kolei CFW 4.21+ sprawiają mnóstwo problemów i nie polecam tego pakować do konsoli. Przynajmniej jeszcze nie. Przepisanie EBOOTa i SPRX to chwila roboty, więc też nie widzę sensu tak się garnąć do globalnych beta testów 4.21 (przy okazji jeszcze po drodze mnóstwo bricków, obrazów flasha brak, flasherów brak i tylko płacz i zębów zgrzytanie). Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 3 listopada 2012 Opublikowano 3 listopada 2012 Ja i tak nie ruszam sie z 3.55. ;> Cytuj
Berion 207 Opublikowano 3 listopada 2012 Opublikowano 3 listopada 2012 I póki co słusznie. Jest dostęp do SEN, paczki/exeki można przepisać, wszystkie homebrew działają, jest dobry pingwin do gmerania (Red Ribbon RC6), wszystkie haki VSH działają, żadnych ciekawych i przydatnych funkcji nowe fw nie oferują (jak zmieniam na OFW to cholera mnie zawsze bierze z tym ostrzeżeniem o epilepsji, przy nadpisywaniu plików XMB się sto razy pyta czy na pewno itp. bzdury). Więc po co? CFW 4.21+ nie są stabilne (potrafią się zawiesić, część brickuje niektóre modele, hybryda z SEX (KIOSK ;])) Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 4 listopada 2012 Opublikowano 4 listopada 2012 Wlasnie. Kiedys dostalem konsole CEX z opcja instalacji apps z poziomu menu, wgralem wtedy 3.7 oficjala cex i dalej byla ta opcja, tylko zawsze aby wejsc do menu trzeba bylo odblokowac firmware. Zdradzi mi ktos ta tajemnice co to byla za konsolka (kiosk) o co z nia mozna bylo zrobic wiecej niz z retailem? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 4 listopada 2012 Opublikowano 4 listopada 2012 Nie wiem o czym Ty mówisz. Baje jakieś. SEX OFW nie ma opcji instalacji paczek. SEX są uboższe od CEX (brak sklepu, brak obsługi DVD/BD-Video itd.). Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 4 listopada 2012 Opublikowano 4 listopada 2012 (edytowane) no wlasnie nie. Po wpisaniu kodu jaki wymaga (w zasadzie kazdy firmware innego, po za pcjonalnymi) masz mozliwosc instalacji paczek, mialem taka konsole na premiere Killzone3. Retail konsola, na retail grach, dostep do PSN miala i ustawien po wpisaniu kody na padzie. Znalazlem swoj temat o tej konsoli tu ps. po reinstalacji nic nie pomagalo, dalej byla "inna" :-) w trybie recovery wyswietla demo mode Edytowane 4 listopada 2012 przez Dabman Cytuj
Berion 207 Opublikowano 5 listopada 2012 Opublikowano 5 listopada 2012 Mhm byłem przekonany, że po wpisaniu kodu zachowuje się jak każdy inny retail, do czasu następnego boota. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 7 listopada 2012 Opublikowano 7 listopada 2012 no jak widzisz, nie jest tak do konca. Wiec bardzo mnie to dziwi, moze na dnaich dostane taki sprzet, to sprawdze jak z instalacja homebrew etc... Napisz mi, czy teraz idzie podpisac paczki tak aby mozna bylo je instalowac na retailu? mianowicie chodzi mi oto przypuszczajac gdyby retaile mialy mozliwosc instalacji paczek, istnieje mozliwosc podpisania paczki homebrew aby szlo ja zainstalowac na retailu? Wiesz bez wyciagania kluczy etc... majac to co "wycieklo". To mnie ciekawi zanim sie zabiore za te konsolki Cytuj
Berion 207 Opublikowano 7 listopada 2012 Opublikowano 7 listopada 2012 Nie sądzę. FSELF powinien działać, ale nie podpiszesz poprawnie paczki i eboota (zagaduję bo nie wiem czy w końcu Sony to naprawiło czy nie). Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 "PS3 4.31 isoldr & lv2ldr keys released! Install CFW on almost any PS3!" Tak brzmi tytuł pewnego niusa z downloadem więc nie mogę wkleić. CFW na (prawie:) każdej ps3? News z dzisiaj. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) Niestety z tym on almost any PS3 to bym nie przesadzał. Nie mamy kluczy prywatnych, więc dopóki to się nie zmieni to cały czas będą to CFW instalowane wyłącznie na 3.55 (dla konsol ze starym metldr i z fabrycznym 3.56/3.60 pojawił się sposób na oszukanie dispatcher managera, ale wymagany jest flasher i jest to dosyć ryzykowne). Edytowane 12 listopada 2012 przez Berion Cytuj
Neox 158 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) Berion ty widzę w temacie jesteś, w czym jest problem że tych kluczy prywatnych wyciągnąć nie mogą? Co chwilę czytam że wyciągnęli jakieś klucze ale okazuje się, że skaczą z radości Ci co kiszą się na 3.55 Gdzieś czytałem o sposobie zabezpieczenia PS3 (samo słownictwo tam użyte przyprawiało mnie o ból głowy ) i w porównaniu z PS1 i PS2 to jakaś masakra Gdyby nie ta luka odkryta na 3.41 i 3.55 to chyba nadal byłaby to jedyna konsola na rynku bez możliwości grania na kopiach (swoją drogą tak jak pisał Berion do dzisiaj nie jest całkiem złamana, więc Sony nieźle się postarało w tej generacji). Strach pomyśleć co to będzie na PS4 PS3 można trwale i skutecznie banować, łatwo je też rozpoznać. Pytanie tylko czy Sony ograniczy się jedynie do zmian xpassphrase czy zacznie odcinać konsole. Możliwość jest. No to chyba wykrakałeś http://www.ps3hax.ne...he-clever-ones/ Ponownie ruszyli z ostrzeżeniami. Edytowane 13 listopada 2012 przez Neox Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 listopada 2012 Opublikowano 14 listopada 2012 w czym jest problem że tych kluczy prywatnych wyciągnąć nie mogą? W tym, że ich tam nie ma. Wcześniej można było je obliczyć, od 3.60 już nie. - No właśnie, z ostrzeżeniami. Czy pzekują to w czyn to się dopiero okaże. Akurat w tym przypadku bym się nie dziwił. Jest mnóstwo osób, które chciałby robić zakupy na CFW, ale te "sezonowe blokady" ich skutecznie zniechęcają. Jeśli będą bany to pewnie przez wzgląd na granie online. Cytuj
dydel 16 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Jak dla mnie to jest parodia, mogli banować konsolę za składki, obrażanie innych graczy, a za CFW nie. Ja nie mam nic do przeróbek itd. bo wiem ile SONY zablokowało w PS3 opcji, i nie będę miał nic do póki nie zaczną niektórzy cheatować on-line. Ja nie rozumiem ich Polityki. ( Miałem pierwsze PS3, 40 GB zbanowane za X składek, na infolinii dowiedziałem się że ją zbanowali jak do mnie została wysłana pocztą [sprzedający też nie wiedział], i tłumaczenia że to nie ja się zrzucałem nic nie dało ) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 To fakt. Ludzie z CFW, na którym sporo osób piraci lub swego czasu cheatowała VS ludzie którzy mimo wszystko kupowali gry. Na składkowicza spokojnie wystarczył by ban tymczasowy (chociaż osobiście uważam to za idiotyzm - jak idę do sklepu to też na grę się mogę złożyć z kolegami, nie? ). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.