Daffy 10 630 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Zobaczyłem filmik i nie powiem,wygląda to w miarę realnie ale i tak dalej nie wierzę .A nawet jeśli się da to na pewno gdy się Sony o tym dowie to za parę tygodni na szybko wypuści softa ,który już uniemożliwi odpalanie gier w ten sposób.Bez ingerencji w system konsoli stałego sposóbu na odpalanie kopii nie będzie Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Ponoc jego sposob odpalania gier jest niezalezny od firmware, czyli Sony nic z tym juz nie zrobi Padla tez informacja, ze jakis moderator z brazylijskiego forum widzial to wszystko w akcji i jest mocno wstawiony za tym czlekiem Pozyjemy, zobaczymy Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 (edytowane) Wydaje mi sie, ze dopoki ktos nie zrobi jakiegos chipa, nie bedzie mozna bezproblemowo odpalac nieautoryzowanego przez SONY softu. Edytowane 15 kwietnia 2008 przez Emet Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Bądź co bądź przeróbka nie zmieniająca nic w konsoli do tego nie męcząca napędu konsoli jest wręcz idealną,kurcze jakby to była prawda to mamy eldorado na PS3 Cytuj
ani 0 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Ciekawe ile kont premium na rapidzie żeście gościowi już natrzaskali :krzeslem: Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 "the next video is going to be professional it will have a tutorial with the password for you guys" Niestety nie wiadomo kiedy pojawi sie nowe video. Trzeba zaczac sciagac jakis obraz gry do testow Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 (edytowane) już to widze 10 seedów i 10000000 persów Za różowo to brzmi ,że jakiś koleś wymyślił program do konwertowania obrazów gier z ps3 na format z końcówką pkg(czyli tego co używają dema). Choć jeśli taki program istnieje(lub jak go kiedyś wymyślą) to na 100% będzie można bez problemu odpalać gry z twardego ps.sztuczkę z pkg wykorzystuje już wykradnięta beta Home,różnica polega na tym,że betę Home wykradnięto z serwera Sony (bezpośredni link do serwera sony latał jakiś czas temu po różnych stronach w internecie)w postaci gotowego pliku pkg i przeniesiono ją na ps3 za pomocą tego samego programu co ten koleś.Przy okazji w bete sobie nikt nie zagrał bo by się zalogować do gry trzeba mieć login i hasło betatestera Edytowane 15 kwietnia 2008 przez Ficuś Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 ten sposob przenoszenia plikow na PS3 jest znany od poczatku. tym sposobem mozna bylo zagrac w bete WarHawk, darmowe kaczuszki, sudiku, Grippshift (i nadal mozna ) Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 (edytowane) Tworca video przyznal, ze jest to FAKE. Nie wiadomo czy powiedzial tak, poniewaz zostal przycisniety przez odpowiednie organy czy rzeczywiscie byla to zwykla mistyfikacja. Prawdy pewnie nigdy nie poznamy Edytowane 16 kwietnia 2008 przez bebbop Cytuj
Foxter 0 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 (edytowane) dokladnie... sam sprawdzalem swego czasu bete wh, teraz home (logiczne, ze nie chodzi) i kilka gier... zreszta wystarczy spojrzec w jaki sposob rozprowadzany jest gt5:p i wh. (psn i br) mam jednak nadzieje, ze jest to jakis FAKE. gdyby cos takiego wyszlo rynek przypominalby psp... pelen dostep do gier. oraz mozliwosc ingerencji w obrazy, nastepnie ich modyfikacja.... wynik prosty... niesmiertelnosc w CODzie online itp. EDIT. Tworca video przyznal, ze jest to FAKE. Nie wiadomo czy powiedzial tak, poniewaz zostal przycisniety przez odpowiednie organy czy rzeczywiscie byla to zwykla mistyfikacja. Prawdy pewnie nigdy nie poznamy rolleyes.gif moze jakis link? Edytowane 16 kwietnia 2008 przez Foxter Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Tworca video przyznal, ze jest to FAKE. Nie wiadomo czy powiedzial tak, poniewaz zostal przycisniety przez odpowiednie organy czy rzeczywiscie byla to zwykla mistyfikacja. Prawdy pewnie nigdy nie poznamy rolleyes.gifmoze jakis link? Prosze uprzejmie http://www.ps3hax.net/hacks-exploits/4125-...-merged-54.html - post msgarcia Oryginalne forum ( brazylijskie ) zostalo wykasowane: http://www.orkut.com/Community.aspx?cmm=49854813 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Czyli dalej czekamy na program co przerobi obraz gry na format z końcówką pkg Ale dzień ,w którym to się stanie będzie piękny,idealny sposób na odpalanie kopii stanie się faktem-bez modyfikacji konsoli,męczenia napędu...bajka Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Czyli dalej czekamy na program co przerobi obraz gry na format z końcówką pkg Ale dzień ,w którym to się stanie będzie piękny,idealny sposób na odpalanie kopii stanie się faktem-bez modyfikacji konsoli,męczenia napędu...bajka do czego będziesz tego używać? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 (edytowane) Czyli dalej czekamy na program co przerobi obraz gry na format z końcówką pkg Ale dzień ,w którym to się stanie będzie piękny,idealny sposób na odpalanie kopii stanie się faktem-bez modyfikacji konsoli,męczenia napędu...bajka do czego będziesz tego używać? A niby o czym było przez ostatnie 2 strony?Niby Brazyljczyk znalazł sposób na odpalenie gier na ps3 wg sposobu 1-na komputerze ma obraz płyty z grą z ps3 2-włącza program ,który przerabia ten obraz na taki z końcówką pkg(to rozszerzenie,które ma każde demo i gry ,które pobieramy z ps store) 3-kopiuje przerobiony obraz na ps3 4-konsola myśli ,że to demo i z twardego uruchamia całą grę Jeśli to prawda ,że ten Brazylijczyk oszukał i nie ma takiego programu to dalej na niego czekam,bo jak już wspominano powyżej,cały ten sposób w skrócie opisany przeze mnie już funkcjonuje(beta home,beta warhawka itp) z tą różnicą,że wtedy od razu miało się gotowy plik pkg i nic się nie przerabiało Edytowane 16 kwietnia 2008 przez Ficuś Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 firmware powiedzmy wychodzi raz na 2 miechy. potrafisz przewidziec pliki ktore beda dostepne w tym okresie?? Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Z pozoru pomysł może wydawać się dobry (przez chwilę też tak uważałem ) ale.... Żaden problem zmienić nazwę pliku z kopią gry na jedną z tych akceptowanych, więc tego typu zabezpieczenie raczej odpada. Cytuj
Katana 0 Opublikowano 17 kwietnia 2008 Opublikowano 17 kwietnia 2008 Każda konsola musiała by zawierać masę tych "kodów" aplikacji, które można odpalić, bo każde demo jest podpisane cyfrowo, najprawdopodobniej byłoby to bardzo zasobożerne, dlatego też nie tak łatwo to wprowadzić. Poza tym, skoro ty jeden to wymyśliłeś, to myślisz, że tysiące pracowników SONY nie wymyślili tego przez lata swojej pracy? Najwidoczniej nie jest to tak proste w użyciu jak tobie się wydaje. Nie ma co gdybać, że można zrobić to, tamto. Konsola trzyma się póki co nie złamana, a te gierki co były odpalane typu Warhawk, Gripshift, to one są z oficjalnego PSS, więc mało było tutaj do łamania. Cytuj
Deadeye 2 Opublikowano 18 kwietnia 2008 Opublikowano 18 kwietnia 2008 (edytowane) Z pozoru pomysł może wydawać się dobry (przez chwilę też tak uważałem ) ale.... Żaden problem zmienić nazwę pliku z kopią gry na jedną z tych akceptowanych, więc tego typu zabezpieczenie raczej odpada. Daj spokój, nie jestem aż taki naiwny. To musiałoby być zabezpieczenie aktywne, które sprawdza zgodność pliku z danymi jakie są wprowadzone w firmwarze. Bo ja wiem? Chociażby wielkość pliku, ilość linijek jego kodu, pierwsze znaki z co setnej linijki, najbardziej znamienne elementy które są niepowtarzalne, itd. - w kombinacji, na mój rozumek jest to nie do podrobienia. Jedynym problemem jest kwestia właśnie działania z wyprzedzeniem, tak żeby łatki softu nie musiały wychodzić zbyt często. IMO jest to jednak do zrobienia. Nawet takie zwykłe demo nie ma premiery następnego dnia po jego ukończeniu a sami twórcy wiedzą co tworzą i jak to będzie wyglądało - wystarczy kooperacja na linii Sony - wydawca - developer a ta przecież istnieje. Patrząc na kilkunastoletnie doświadczenie wielkiego N w kontrolowaniu developerów i produktów, nie wydaje się to takie nierealne. przeciez to wlasnie jest robione - podpis cyfrowy jest umieszczany w kazdym pliku przez wielokrotne hashowanie (i rozne klucze sa umieszczane w roznych miejscach pliku), na podstawie ktorego wraz z kluczami zawartymi w firmware "rozszyfrowywane" sa kluczowe czesci plikow. hash to wlasnie taki wynik obliczen matematycznych, ktory jednoznacznie identyfikuje ciag danych (wystarczy zmienic jeden bit danych i hash sie zmieni, wykrywajac ze do tych danych nie ma autoryzacji). tak samo na plytkach szyfrowany jest w ten sposob TOC (ktory w dodatku zapisany jest na niekopiowalnej warstwie plyty), wiec bez kodow zawartych w firmware i samego algorytmu ich dekodowania nie mozna odpowiednio odczytac co jest na plycie - tzn mozna, ale nie tak zeby dalo sie to odpalic na ps3, nawet zakladajac ze odpalalaby gry z plyt nagrywalnych. do tego jest supervisor, ktory jest wlasnie do kontroli tego procesu dekodowania hashy, i jest ukladem sprzetowym (nie mozna modyfikujac firmware wylaczyc sprawdzania hashy, a niepodpisany cyfrowo kod zostanie przez supervisora zablokowany). z tego samego powodu nie mozna odczytac dysku twardego. te zabezpieczenia powoduje ze chocby ktos nie wiem jak bardzo sie rozmarzyl, nie mozna tak po prostu wziasc iso i zrobic z niego .pkg. predzej uwierze, ze znajdzie sie jakis workaround - np. tak jak w x0 mod napedu, choc przed tym sony tez sie zabezpieczylo, albo jakas metoda wstrzykniecia kodu ktora bedzie pracowala w watku zautoryzowanego wczesniej kodu (choc nie wiem czy to jest fizycznie mozliwe przy dzialajacym supervisorze ). tak apropo x0 - zauwazcie ze przez ponad 2 lata nie udalo sie zlamac softu x0, mod napedu to wpadka przy pracy microsoftu - ale mozliwosci uruchomienia niepodpisanego kodu jak nie bylo, tak nie ma. na ps3 tez bym na to szybko nie liczyl Edytowane 18 kwietnia 2008 przez Deadeye Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Z pozoru pomysł może wydawać się dobry (przez chwilę też tak uważałem ) ale.... Żaden problem zmienić nazwę pliku z kopią gry na jedną z tych akceptowanych, więc tego typu zabezpieczenie raczej odpada. Daj spokój, nie jestem aż taki naiwny. To musiałoby być zabezpieczenie aktywne, które sprawdza zgodność pliku z danymi jakie są wprowadzone w firmwarze. Bo ja wiem? Chociażby wielkość pliku, ilość linijek jego kodu, pierwsze znaki z co setnej linijki, najbardziej znamienne elementy które są niepowtarzalne, itd. - w kombinacji, na mój rozumek jest to nie do podrobienia. Jedynym problemem jest kwestia właśnie działania z wyprzedzeniem, tak żeby łatki softu nie musiały wychodzić zbyt często. IMO jest to jednak do zrobienia. Nawet takie zwykłe demo nie ma premiery następnego dnia po jego ukończeniu a sami twórcy wiedzą co tworzą i jak to będzie wyglądało - wystarczy kooperacja na linii Sony - wydawca - developer a ta przecież istnieje. Patrząc na kilkunastoletnie doświadczenie wielkiego N w kontrolowaniu developerów i produktów, nie wydaje się to takie nierealne. przeciez to wlasnie jest robione - podpis cyfrowy jest umieszczany w kazdym pliku przez wielokrotne hashowanie (i rozne klucze sa umieszczane w roznych miejscach pliku), na podstawie ktorego wraz z kluczami zawartymi w firmware "rozszyfrowywane" sa kluczowe czesci plikow. hash to wlasnie taki wynik obliczen matematycznych, ktory jednoznacznie identyfikuje ciag danych (wystarczy zmienic jeden bit danych i hash sie zmieni, wykrywajac ze do tych danych nie ma autoryzacji). tak samo na plytkach szyfrowany jest w ten sposob TOC (ktory w dodatku zapisany jest na niekopiowalnej warstwie plyty), wiec bez kodow zawartych w firmware i samego algorytmu ich dekodowania nie mozna odpowiednio odczytac co jest na plycie - tzn mozna, ale nie tak zeby dalo sie to odpalic na ps3, nawet zakladajac ze odpalalaby gry z plyt nagrywalnych. do tego jest supervisor, ktory jest wlasnie do kontroli tego procesu dekodowania hashy, i jest ukladem sprzetowym (nie mozna modyfikujac firmware wylaczyc sprawdzania hashy, a niepodpisany cyfrowo kod zostanie przez supervisora zablokowany). z tego samego powodu nie mozna odczytac dysku twardego. te zabezpieczenia powoduje ze chocby ktos nie wiem jak bardzo sie rozmarzyl, nie mozna tak po prostu wziasc iso i zrobic z niego .pkg. predzej uwierze, ze znajdzie sie jakis workaround - np. tak jak w x0 mod napedu, choc przed tym sony tez sie zabezpieczylo, albo jakas metoda wstrzykniecia kodu ktora bedzie pracowala w watku zautoryzowanego wczesniej kodu (choc nie wiem czy to jest fizycznie mozliwe przy dzialajacym supervisorze ). tak apropo x0 - zauwazcie ze przez ponad 2 lata nie udalo sie zlamac softu x0, mod napedu to wpadka przy pracy microsoftu - ale mozliwosci uruchomienia niepodpisanego kodu jak nie bylo, tak nie ma. na ps3 tez bym na to szybko nie liczyl Na xO udało się złamać soft niedawno. Zainstalowali na nim linuxa, proszę link do BARDZO CIEKAWEGO i szczegółowego filmu o tym jak to uzyskali: Kopara opada. Najwazniejsza rzecz jest na początku filmu - że prawdziwie zdolni hakerzy (linuxowi) nie zajmą się PS3 bo tu każdy może sobie zainstalować linuxa legalnie. Spryciarze z SONY wiedzieli co robią dając możliwość instalacji Linuxa :] I bardzo dobrze, cenię sobię fakt, że na PSN nie muszę grać ze złodziejami tak jak na XBL. Cytuj
Deadeye 2 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Na xO udało się złamać soft niedawno. Zainstalowali na nim linuxa, proszę link do BARDZO CIEKAWEGO i szczegółowego filmu o tym jak to uzyskali: Kopara opada. Najwazniejsza rzecz jest na początku filmu - że prawdziwie zdolni hakerzy (linuxowi) nie zajmą się PS3 bo tu każdy może sobie zainstalować linuxa legalnie. Spryciarze z SONY wiedzieli co robią dając możliwość instalacji Linuxa :] I bardzo dobrze, cenię sobię fakt, że na PSN nie muszę grać ze złodziejami tak jak na XBL. nie chce mi sie tego ogladac, ale z tego co wiem bylo to na jednej ze starszych wersji firmware od x0, wiec nie za bardzo ma znaczenie, bo wszystkie konsoli maja juz nowszy firmware. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Na xO udało się złamać soft niedawno. Zainstalowali na nim linuxa, proszę link do BARDZO CIEKAWEGO i szczegółowego filmu o tym jak to uzyskali: Kopara opada. Najwazniejsza rzecz jest na początku filmu - że prawdziwie zdolni hakerzy (linuxowi) nie zajmą się PS3 bo tu każdy może sobie zainstalować linuxa legalnie. Spryciarze z SONY wiedzieli co robią dając możliwość instalacji Linuxa :] I bardzo dobrze, cenię sobię fakt, że na PSN nie muszę grać ze złodziejami tak jak na XBL. nie chce mi sie tego ogladac, ale z tego co wiem bylo to na jednej ze starszych wersji firmware od x0, wiec nie za bardzo ma znaczenie, bo wszystkie konsoli maja juz nowszy firmware. Jak nie obejrzałeś to nie wysnuwaj takich mocnych wniosków :] Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 [...] Spryciarze z SONY wiedzieli co robią dając możliwość instalacji Linuxa :] I bardzo dobrze, cenię sobię fakt, że na PSN nie muszę grać ze złodziejami tak jak na XBL. Tylko, że nie złamana konsola to i konsola bez homebrew. Rany boskie, dlaczego każdemu złamanie zabezpieczeń konsoli kojarzy się tylko i wyłącznie z piraceniem...? Osobiście wolałbym np. odpalać gry z HDD bo nowy dysk nie kosztuje tyle co nowy napęd optyczny. O reszcie homebrew nie wspominając. Po Linuksie na PS3 spodziewałem się jednak dużo więcej. Przede wszystkim normalnego dostępu do RSXa, ale tego Sony z własnej woli nie odpuści. Nie porównuj też Lina na Xboxa i Lina na PS3. To dwie różne materie. Po za tym, aby odpalić lina na klocku trzeba zejść do Base Kernela i wyciągnąć klucz z CPU, a żeby to zrobić trzeba lutować infectusa, mieć mobo z 90nm prockiem itd. itd. Zabawa nie dla każdego Kowalskiego... Wracając do podpisu cyfrowego: wątpliwe jest aby kiedykolwiek i ktokolwiek go złamał. To raczej graniczy z cudem (nie wiem jak było z habibi key na xbox-ie, ale podejrzewam przeciek ). Chciałbym się jeszcze odnieść do TOC na L1 (na L1?):: Gdzieś czytałem, że jest już jakiś litek zdolny do odczytu i zrobienia kopii 1:1. Oczywiście to i tak na razie nie będzie działać bo przecież na pewno sprawdzany jest też media flag w pliku wykonywalnym. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 http://www.ps3hax.net/announcement/4809-in...retail-ps3.html instalacja DEBUG FIrmWare na zwyklej PS3 cos sie ruszylo. narazie to nic NAM nie daje, ale to krok do przodu i duze ulatwienie w hackowaniu PS3 i uruchomieniu HomeBrow Cytuj
patryk13 0 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 witam mam pytanie jak to jest z serwisem AMAZON?? Działa on na terenie USA, ale mają możliwość wysyłki do polski. Czy wiecie jak to działa? Występuje cło? ILe wynosi i w jakich warunkach działa?? Interesuje mnie to, gdyż patrząc na ceny na allegro, w sklepie psx czy mediamarkt dostaję nerwicy:) 200 to dużo, a na AMAZONIE przykładowo MGS 4[preorder] albo GTA 4 kosztują po 59,99$ co daje prz obecnym kursie dolara koszt za gre w wysokości okolo 132 zł:| jaki jest haczyk i jak on działa:D???? Dzieki za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!!!!! Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 jak to wyglada w praktyce? wkladam dysk 2.5" o pojemnosci 320GB zamiast 40GB, sposobem kopiuj wklej wklejam iso na dysk konsoli, czy w jakims innym formacie pliki, czy po wgrniu tego firmware moge ripowac z orginalo na dysk gry po czym je uruchamiac? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.