Berion 207 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 A po za tym homebrew tj. emulatory to tez piractwo bo skąd wziąć legalnie romy? Ze swojego cartridge'a. Ludzie ktorzy to kupili beda musieli pozostac przy 3.41 + odcieci od netu. Zadna nowa gra raczej nie pojdzie na tym czyms. Jeśli nie będzie nowych fw do tego dongle'a do będzie się patchować gry. Podobnie jak jakiś czas temu gry na PSP. ;] ROMY po 15-20 latach od wydania gry stają się legalne. Nie bardzo. Wygasa jeśli deweloper nie przedłuży. Legalne "przez zapomnienie" stają się tylko abandonware z racji tego, że nie istnieje już firma która byłaby właścicielem. To jest ciekawe pytanie. Czy magiczny PEN serwisowy skoro został sklonowany nie powinien mieć więcej opcji? Choćby instalacja Firmware, przywrócenie ustawień fabrycznych itp. coś podobnego w stylu Recovery Menu w PSP. Jak dla mnie strasznie biednie to wygląda. Inną sprawą jest dla mnie autorstwo tego Backup Managera. Kto to napisał ludzie ze sceny czy jednak jest to soft SONY? Skoro oprogramowanie musi być tworzone z wykorzystaniem oryginalnego SDK. Strasznie dużo tutaj niewiadomych Jakbyś czytał wcześniejsze posty to byś znał odpowiedzi na te pytania. Zirytowalo mnie gadanie o 'pod gorke' i to bylo mysla przewodnia moich postow, cala reszta wyszla przy okazji Kiedy to jest pod górkę ponieważ raz zripowany film będzie Ci służył długo. Matroska to najlepszy obecnie kontener dla Video. Po za tym płyty wymagają napędu tak? Ile taki napęd kosztuje? Komu już padł? No więc widzisz. Konwertowanie filmów na jakiś dupny format to bezsens, podobnie jak stream który wymaga zewn. urządzenia komputera, NASa, etc. Nie sądzisz że wygodniej byłoby po prostu włączyć konsolę i wybrać sobie jakiś film z listy? I o to tutaj chodzi. Po za tym zamiast samemu ripować, szybciej jest ściągnąć go z sieci niczym ten plugawy, przebrzydły i o nieświeżym oddechu pirat. i czy po najblzszym update ludzie nie zostana z 150$ penem Możliwe, że tak właśnie będzie dlatego ktoś musiałby być idiotą aby w takiej sytuacji update'ować - w ciemno. ;] @Dabman Myślałem już nad tym wcześniej, jeszcze za czasów 2.42 (java z BD-R/RE USB), ale drogie to to. Ja wciąż czekam na jakieś eleganckie bezinwazyjne i w miarę tanie rozwiązanie. Może zrobi się niedługo jakaś konkurencja z tańszymi pendrakami. ;] Może... Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 (edytowane) @Dabman lub @Berion - a czy teoretycznie za pomocą PSJB można by zejść niżej z FW powiedzmy do FW na którym był Linux? E: Dzięki za odpowiedzi Edytowane 23 sierpnia 2010 przez Kyo Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 (edytowane) Konrado, gdyby było jak piszesz, na konsolach debug już dawno byłby CFW. Bynajmniej na tych bez NDA Problemem jest Bootloader, który sprawdza FW, a którego nie da się podmienić. Jedyna opcja wgrać bootloader z konsol debug ( konsole są identyczne, różnią się softem, po za kilkoma wersjami, ale każda retail ma swój odpowiednik w wersji Test a.k.a Debug ) wtedy odpalisz Debug Firmware "na stałe" bez pena ( lecz do manewru jest potrzebny pen ) Innej opcji nie ma, bootloader nie ruszy CFW, chyba że będzie to TWARDA ingerencja w konsole i to co zrobił GeoHot ew. jakieś dupstwa a.k.a homebrew enabler. @Dabman lub @Berion - a czy teoretycznie za pomocą PSJB można by zejść niżej z FW powiedzmy do FW na którym był Linux? Tu jest wielkie NIE. Downgrade nie zrobisz bez kopii swojego wcześniejszego f/w Czyli masz 1.50 robisz backup za pomocą infectusa, później update, ew. restore ( przez infectus ) do starego softu. Możesz wgrać soft taki sam ( reflash ) bądź debug ( w tej samej, bądź nowszej wersji od obecnego retail na konsoli ) o ile chip date taką opcje, a z technicznego punktu widzenia - DAJE Edytowane 23 sierpnia 2010 przez Dabman Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Gdyby ten dongle był kopią 1;1 to pewnie tak. Oryginał wczytuje fw z usb, tak jak pandora na PSP. Podobno, bo czegoś takiego nigdy nie miałem w ręku. Za wysokie progi na moje nogi. ;] Można natomiast, odblokować otherOS o ile jest to jeszcze w aktualnym fw. Na debugach chyba jest jeszcze, dawno nie odpalałem PS3. W każdym razie w 3.21 był na pewno. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 w wersji debug nie było 3.21:) 3.20Debug = 3.21Retail I niestety, wersja DEBUG już nie miała Install OtherOS, tak samo jest kastrowana jak retail <_< Z wiadomych powodów, kto zrobił za 1.50 z retail konsole debug, miałby 3.20 Debug, więc zabezpieczyli się przed "hackiem" nawet na "debug" - domowego pochodzenia Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 No właśnie. Myśląc o tym Donglu myślę o nim jak o PANDORZE. Pandora umożliwiała wszystko, więc teoretycznie to też powinno. Pandora uruchamia się z MS, więc możliwe że tu wystarczy odpowiednio spreparowany pendrive lub HDD (te drugie bardziej prawdopodobne). Cytuj
xbor 54 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Z tego ja rozumiem to tu: http://www.ps3hax.net/2010/08/psjailbreak-detectable-and-bannable-on-psn/ jest napisane że mogą banować jeżeli będziemy grali online w gry z backup managera. nie pisze nic czy da się, czy też nie go "odinstalować" aby był nie widoczny i grać online normalnie z płyta w napędzie. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Co do "oryginalności" pena od OZModChip, wczoraj na NeoGafie jakiś typ twierdził, że podzespoły, a głównie goły chip odpowiedzialny za robienie ze zwykłej PS3 devki kosztuje normalnie w sklepie 3$. Szkoda, że nie zapisałem strony, teraz się przez 63 stronnicowy temat... Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Z tego ja rozumiem to tu: http://www.ps3hax.net/2010/08/psjailbreak-detectable-and-bannable-on-psn/ jest napisane że mogą banować jeżeli będziemy grali online w gry z backup managera. nie pisze nic czy da się, czy też nie go "odinstalować" aby był nie widoczny i grać online normalnie z płyta w napędzie. Chyba chodzi o to że wykrywają jak włączasz BM. Np. jak włączasz Uncharted, to Twój qmpel widzi że grasz Uncharted, bo Twoja konsola wysyła ID gry w którą grasz. Tak samo z BM. Wysyłany jest ID które jest już wszystkim znane i łatwo go wychwycić. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Z tego ja rozumiem to tu: http://www.ps3hax.net/2010/08/psjailbreak-detectable-and-bannable-on-psn/ jest napisane że mogą banować jeżeli będziemy grali online w gry z backup managera. nie pisze nic czy da się, czy też nie go "odinstalować" aby był nie widoczny i grać online normalnie z płyta w napędzie. Chyba chodzi o to że wykrywają jak włączasz BM. Np. jak włączasz Uncharted, to Twój qmpel widzi że grasz Uncharted, bo Twoja konsola wysyła ID gry w którą grasz. Tak samo z BM. Wysyłany jest ID które jest już wszystkim znane i łatwo go wychwycić. To dlaczego BM nie może wysyłać ID gry, którą uruchamia? Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Bo ID jest zapisane przy tworzeniu PKG. Ale jest na to prosty sposób. Wystarczy stworzyć nową paczką, która będzie miała ID jakiejś gry (NP. WALL-E) i zawsze jak będzie się odpalało BM, to będzie wysyłany ID gry WALL-e. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 (edytowane) Z tego ja rozumiem to tu: http://www.ps3hax.net/2010/08/psjailbreak-detectable-and-bannable-on-psn/ jest napisane że mogą banować jeżeli będziemy grali online w gry z backup managera. nie pisze nic czy da się, czy też nie go "odinstalować" aby był nie widoczny i grać online normalnie z płyta w napędzie. Zakładając, że jest to kwestia samego ID to trochę niemądrze zrobili, że nie dali mu z którejś popularnej sieciowo gry. Ciekawe czy te można edytować paczki jakimś toolem z sdk czy tylko nowe kleić. Rozwiązałoby to problem (zakładając, że żadne inne dane nie są zbierane ;] w co osobiście nie wątpię). Edytowane 23 sierpnia 2010 przez Berion Cytuj
m4t0 0 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Wy tu się kłócicie, wyzywacie, a w USA ( u nas pewnie też) już grają w nowe Halo i to mało tego z Marketplace można było je kupić za jedyne 99999 M$ punkcików. Zródło Co do JB to jeżeli debug / czy ten tryb serwisowy mają dużą swobodę działań (modyfikację FW) to Sony ma mały problemik do rozwiązania, a jak nie to kupa ludzi straci troszkę kaski. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 (edytowane) w wersji debug nie było 3.21:) 3.20Debug = 3.21Retail I niestety, wersja DEBUG już nie miała Install OtherOS, tak samo jest kastrowana jak retail <_< Z wiadomych powodów, kto zrobił za 1.50 z retail konsole debug, miałby 3.20 Debug, więc zabezpieczyli się przed "hackiem" nawet na "debug" - domowego pochodzenia Może i 3.20, ale głowę bym dał sobie uciąć że był. @m4t0 CDA jak zwykle wie o czym napisało. Edytowane 23 sierpnia 2010 przez Berion Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Tworzy się następny klon xD http://www.ps3key.com/ Ciekawe czy tym razem nie będzie fake ;P Cytuj
Texz 670 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Czemu od razu zakładasz, że fake skoro każda większa grupa scenowa już mniej więcej wie na jakiej zasadzie mają łamać PS3 i zapewne chce sobie ugrać kawałek z tego tortu. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Bo x3 okazał się fake'm Cytuj
Vril_Dox 152 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Ale sie podniecacie. Przyjdzie SONY i zabierze klocki. Cytuj
asdas 0 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Mam złą wiadomość z psx-scene : raz zainstalowanego BM nie da się usunąć w sumie to trochę dziwne może update zrobią i wtedy będzie się dało Cytuj
stasimon 0 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 To ja znalazłem coś innego na http://www.ps3hax.net - da się Backup manegera odinstalować: * Backup Manager CAN be uninstalled (his previous comments on this were misinterpreted). * Backups created on one console run on any other console with Backup Manager * Backup to Internal HDD is far quicker than backup to external HDD * Game updates already installed must be uninstalled or the backup fails to load Może na każdej stronce pisze coś innego? Należy poczekać aż pierwsze urządzonka trafią do pierwszych klientów i ci opiszą to cuś na forach. Pewnie nie długo zacznie się wysyp gierek do zassania z torrentów czy warrezów... I jeszcze jedno, gry które mają pliki powyżej 4GB ponoć działają ale tylko na wewnętrznym dysku. Pytanie do mądrych głów, czy da się w przypadku przerzucenia gry z płyty na wewnętrzny dysk wyciągnąć go i po podłączeniu do PC przegrać zawartość? Cytuj
Gość szpic Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Pytanie do mądrych głów, czy da się w przypadku przerzucenia gry z płyty na wewnętrzny dysk wyciągnąć go i po podłączeniu do PC przegrać zawartość? z tego co pamietam to chyba pc nie bedzie widzial tych danych ( jakis inny system plików) Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 (edytowane) Boże, ludzie Wy w to wierzycie? Przecież to bujda na resorach, ludzie chcą łatwą kasę zarobić i tyle. Niby czemu wycofują ten szajs ze sprzedaży? Czemu jedyny sklep z Mod-Chipami który to wystawił nie potrafił zrobić dokładnego zdjęcia produktu? Skąd niby w programie serwisowym Sony funkcja kopiowania gier na HDD? Przecież to nie jest nawet logiczne... no i na koniec najlepsze - filmiki ukazujące sprzęt w ruchu. Boże, większej żenady nie widziałem - przy konsoli zawsze tona kabli, nie wiadomo co do czego jest podłączone. A w jedynym wiarygodnym filmiku, ukazującym uruchamianie Wall-E koleś podczas włączania się gry przypomniał sobie aby ustawić ostrość, przez co mamy 5 sekundowy czarny, rozmazany ekran. Genialne nieprawdaż? Nie da się niczego odpalić na normalnej, sklepowej konsoli. Sposób ten działa, ale tylko dla konsol debugowych, więc raczej sobie nic na swoich konsolach nie odpalicie. Jedynie co, to będziecie mogli sobie sprawdzić ten sposób na jednym ze standów w Saturnie/MM. Kto wie, może nawet nie wiadome zastosowanie zgrywania gier przez serwisantów Sony służy właśnie do tego - aby wgrać jakąś grę na dysk konsoli debug, które stoją w sklepie, w celu jej promocji... Pozdrawiam. Edytowane 24 sierpnia 2010 przez hivonzooo 2 Cytuj
CoATI 1 050 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 sporo ludzi juz to testowało wiec powinno dzialac ;| ludzie w komentarzach do torrentów tez potwierdzaja... backupy juz są Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Bardzo ciekawe co Sony z tym zrobi. To nawet bardziej mnie ciekawi od sprawy czy ten break działa czy nie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Może zarzuć jakim linkiem do tych komentarzy. Rzuciłem okiem na torrenty.org i tam cisza. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.