konrado0905 7 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Wystarczy zmienić 8 znaków i już jest włączony Cytuj
sph! 835 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 @Dabman: I jak, wyciekło to 3.10? Gdzie to dorwać? Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) sph!: Tak z ciekawości. Co ma wersja 3.10 co mogło by się przydać domowemu programiście i czego nie znajdzie w 1.92? Prot: Tak, wiemy. Radzę usunąć linka zanim usunie go jakiś Mod Edytowane 1 września 2010 przez konrado0905 Cytuj
sph! 835 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Nie mam pojęcia... ale jak będę roboty szukał to na 100% nie będą tam siedzieć na 1.92 tylko na czymś nowszym. Dlatego warto znać A 1.92 nadal nie mam, więc w sumie mi wszystko jedno. Cytuj
CoATI 1 050 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 fffffffffff ;] link usunięty ;] gdyby kogos interesowało to zamieszcze info z "originalnego' PSG; PSGroove ======== This is the PSGroove, an open-source reimplementation of the psjailbreak exploit for AT90USB and related microcontrollers. It should work on: - AT90USB162 - AT90USB646 - AT90USB647 - AT90USB1286 - AT90USB1287 - ATMEGA32U4 ... and maybe more. **This software is not intended to enable piracy, and such features have been disabled. This software is intended to allow the execution of unsigned third-party apps and games on the PS3.** Cloning ------- The repository uses the LUFA library as a submodule. To clone, use something like: git clone git://github.com/psgroove/psgroove.git cd psgroove git submodule init git submodule update Configuring ----------- Chip and board selection can usually be handled in the Makefile. In particular, update the MCU, BOARD, and F_CPU lines. Suggested values: Teensy 1.0: MCU = at90usb162 BOARD = TEENSY F_CLOCK = 16000000 Teensy++ 1.0: MCU = at90usb646 BOARD = TEENSY F_CLOCK = 16000000 Teensy 2.0: MCU = atmega32u4 BOARD = TEENSY F_CLOCK = 16000000 Teensy++ 2.0: MCU = at90usb1286 BOARD = TEENSY F_CLOCK = 16000000 AT90USBKEY / AT90USBKEY2: MCU = at90usb1287 BOARD = USBKEY F_CLOCK = 8000000 Board-specific notes -------------------- Teensy boards only have one LED, so it will turn off when the exploit succeeds rather than turn green. Older Teensy 1.0 boards also have the polarity inverted. In general, a LED should do something when the board is powered, and do something different when the exploit works. Building -------- On Linux, use the AVR GCC toolchain (Debian/Ubuntu package: gcc-avr). On Windows, WinAVR should do the trick. make clean make Programming ----------- Now program psgroove.hex into your board and you're ready to go. For the AT90USBKEY and other chips with a DFU bootloader preinstalled, you can get the dfu-programmer tool, put your board in programming mode, and run make dfu For the Teensy boards, you probably have to use the [Teensy Loader](http://www.pjrc.com/teensy/loader.html) software. Using ----- To use this exploit: * Hard power cycle your PS3 (using the switch in back, or unplug it) * Plug the dongle into your PS3. * Press the PS3 power button, followed quickly by the eject button. After a few seconds, the first LED on your dongle should light up. After about 5 seconds, the second LED will light up (or the LED will just go off, if you only have one). This means the exploit worked! You can see the new "Install Package Files" menu option in the game menu. Notes ----- A programmed dongle won't enumerate properly on a PC, so don't worry about that. **This software is not intended to enable piracy, and such features have been disabled. This software is intended to allow the execution of unsigned third-party apps and games on the PS3.** Cytuj
cithall 107 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 fffffffffff ;] link usunięty ;] LOL, Dabman wcześniej też podał linka ze spatchowaną wesją (może nieświadomie). Dlaczego nie usunąłeś tamtego też? XD + Dodał MODERATOR ja tu nie siedze 24/7 - C. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 fffffffffff ;] link usunięty ;] LOL, Dabman wcześniej też podał linka ze spatchowaną wesją (może nieświadomie). Dlaczego nie usunąłeś tamtego też? XD + Dodał MODERATOR ja tu nie siedze 24/7 - C. Po pierwsze Dabman podał linka do softu OpenSource ( taki nie wiem co by robił jest legalny ! ) Po drugie soft nie odpalał backup managera, był do skompilowania, więc jak chciałbys piracić, musiałbys sam go przerobić i skompilować. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) Nie mam pojęcia... ale jak będę roboty szukał to na 100% nie będą tam siedzieć na 1.92 tylko na czymś nowszym. Dlatego warto znać A 1.92 nadal nie mam, więc w sumie mi wszystko jedno. Eee... Zrób coś na 1.92 i wtedy myśl o robocie z PS3 gostdog: Z tym ostatnim to nie jestem pewien, ale na 90% nie da rady. Edytowane 1 września 2010 przez konrado0905 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ale zaraz, zaraz. Przecież tam backup menager jest wyłączony, wiec to nie takie hop siup. Jest kod źródłowy i są też patche na niego. W zasadzie to tylko dwie linijki. No ładna furtka ;] Śledźcie forum psx-scene.com, a nie jakieś ps3newz. - - - BTW: po **** te linki usuwacie? To nie warez... Po za tym i tak 90% ludzi nie wie nawet co z tym zrobić... ;] Cytuj
sph! 835 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 @konrado0905: No właśnie najpierw by się to 1.92 przydało Ciężko jest zrobić coś na czymś, czego sie nie ma... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 1.60 jest bardziej dostępny. Jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z SDK bez IDE, na dodatek tylko na x86 to pierwsze kroki będą trudne i tutaj nie pomoże Ci nawet wersja 9.99. ;] Kto wie, może za jakieś kilka lat scena wypracuje własny sdk, jak dla ps2, psp i ps3 (linux). Cytuj
dydel 16 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ?? Cytuj
sph! 835 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 @Berion: Miałem do czynienia z SDK bez IDE za czasów PS2 czy PSP... ale o wiele przyjemniej się korzysta z SDK zintegrowanego z Visual Studio (np. dzięki ProdG się to udawało w przypadku PS2). Dlatego interesuje mnie pełna wersja, a nie ogryzione 1.60. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ?? Ponieważ wersja OpenSource nie została stworzona do PIRACENIA, Lecz możesz ściągnąć i edytować ponoć 8 znaków i wtedy BackupManager odpali Nawet gotowca możesz ściągnąć edytowanego. ps. NIGDZIE NIE MA DEVELOPMENT BOARD! Cytuj
Smasher 0 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ?? Ponieważ wersja OpenSource nie została stworzona do PIRACENIA, Lecz możesz ściągnąć i edytować ponoć 8 znaków i wtedy BackupManager odpali Nawet gotowca możesz ściągnąć edytowanego. ps. NIGDZIE NIE MA DEVELOPMENT BOARD! Tutaj Backup Manager Odnośnie PS3 Jailbreak Klonu może temat się troszkę rozwinie + Dodał MODERATOR prosze o niepodawanie linków do BM... - C. Edytowane 1 września 2010 przez CoATI Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ja czegoś nie rozumiem, z tego co wyczytałem to jest kod źródłowy Psjailbreaka czy coś podobnego, problemem jes tylko zrobienie odpowiedniego USB i wgrać na niego te pliki. To dlaczego backup manager ma nie działać ?? Bowiem nie pat(pipi)e paru magicznych funkcji. @Berion: Miałem do czynienia z SDK bez IDE za czasów PS2 czy PSP... ale o wiele przyjemniej się korzysta z SDK zintegrowanego z Visual Studio (np. dzięki ProdG się to udawało w przypadku PS2). Dlatego interesuje mnie pełna wersja, a nie ogryzione 1.60. ProdG to robił chyba własny, coś jak Code Warriory - i z tego co ja słyszałem są **** warte. ;] Oryginalny jak i scenowy jest ciężko zintegrować z np. MS VSCPP, ale da się i nawet sporo osób korzysta. Zastanawiam się tylko jak z debugowaniem przy takim rozwiązaniu... Skoro piszesz, że miałeś to się czymś pochwal. Chętnie obadam. Cytuj
sph! 835 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) ProdG miał to do siebie, że sobie brał katalog z SDK, dorzucał tam jakieś .exe i pięknie się łączył z VIsual C++ 6.0. Codewarriorów nie trawię, bo są dziwne. Raz mi się udało jednego skonfigurować wraz z NITRO SDK, skompilować jakiś bzdetny program i odpalić to na NDS... po czym moje zainteresowanie NDS zmalało do zera. PSP i PS2 to głównie jakieś bzdety w celu poznania platformy były. Źródła się i tak już nie zachowały, więc nie ma się czym chwalić. Bardziej problemy i ich rozwiązywanie wspominam A debugowanie... hmm... do tego trzeba by mieć sprzęt , a nie przerobioną konsolę z kartą sieciową lub kablem z chipem PL-2301. Zawsze zostawało zapisywanie do plików, albo wysyłanie na stdout. EDIT: Coś się ruszyło w sprawie portu PSJB dla PSP, co prawda nie wygląda to zbyt obiecująco... ale... kto wie. http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=65216 Edytowane 1 września 2010 przez sph! Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=65216 oby dziś, oby dziś! Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Co do własnego lutowania. Proponuje skorzystać z tego Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 od 8smego będę miał Teensy 1.0 ( najtaniej wychodzą ) zaprogramowane juz. Odbiór tylko OSOBISTY ( z wiadomych względów ) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Najtaniej, ale i mają o połowę mniejszy bank. Przyszłościowe to to nie jest. ;] Cytuj
mataman 35 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Szykuje sie port ps JB na androida. This is madness !!! Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 iOS, PSP, Android i coś czuję że to jeszcze nie koniec Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 This is madness !!! This is bullshit. ;] Cytuj
maxi 0 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Ma ktoś dokładny schemat ,jak zrobić w domu takiego dongle'a? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.