Dabman 104 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 nie rozumiem dlaczego, temat jest o scenie, daje informacje do nowinek scenowych. Mam omijać te które są "nie wygodne" ?;/ nie rozmawiamy o tym jak i w jaki sposób odpalać kopie, czy też gdzie pobrać backupmanager, tylko linki do newsów z nowościami z działu scena. Cytuj
CoATI 1 050 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 ja tu odrzucam tylko linki do "szkodliwego' oprogramowania. teszte zostawiam. pr0 tip: dokładnie opisujcie linki[co/jak/po co/co to robi]. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Mój o Open PStore też poleciał. OPS to kanał dystrybuowania HB "legal only" Cytuj
sph! 835 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 SDK 1.92 dostępne publicznie (no... prawie, tzn. jak się ma konto na prywatnym trackerze. Nie trzeba już na to na IRCu polować wykorzystując inteligencję emocjonalną ). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Recz tylko w tym, że programy napisane (a co za tym idzie i skompilowane) na oryg. bibliotekach są *nielegalne*. Tak jak większość hb dla Xbox'a i (może, bo nie interesowałem się) na Xbox'a 360. Stąd dele linków. Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 SDK 1.92 dostępne publicznie (no... prawie, tzn. jak się ma konto na prywatnym trackerze. Nie trzeba już na to na IRCu polować wykorzystując inteligencję emocjonalną ). Co to zmienia dla zwykłego śmiertelnika? Cytuj
CoATI 1 050 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 SDK 1.92 dostępne publicznie (no... prawie, tzn. jak się ma konto na prywatnym trackerze. Nie trzeba już na to na IRCu polować wykorzystując inteligencję emocjonalną ). Co to zmienia dla zwykłego śmiertelnika? nic. chyba, ze zwykły smiertelnik umie conieco programowac i interesuje sie calym tym szajsem... Damn this is illegal! Cytuj
sph! 835 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 nic. chyba, ze zwykły smiertelnik umie conieco programowac i interesuje sie calym tym szajsem... To, że siedzisz wygodnie przed telewizorem z padem w ręku zawdzięczasz właśnie temu, że kogoś ten szajs interesował. I patrzysz się na wypadkową tego zainteresowania. A żeby nie był OT... wyciekło poza prywatne trackery. Miłej zabawy. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) Dokładnie. Trochę szacunku dla koderów, nawet jeśli kodują tylko hobbystycznie. BTW ile osób było by zainteresowane układem na podstawie Teensy? Edytowane 14 września 2010 przez konrado0905 Cytuj
Ken Marinaris 372 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Troche sacunku dla koderow-tak, dla zlodziei korzystajacych z czyjejs pracy-nie. Krzystanie z kodu Sony (kiedy nie umie sie samemu podolac) to zlodziejstwo, niestety. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) Nie zdajesz sobie sprawy z tego czym jest SDK. Napisanie scenowego, na sprzęt kompletnie nieznany i nieudokumentowany (4public) jest ogromnym wysiłkiem intelektualnym setek ludzi na przestrzeni wielu lat! Xbox do dnia dzisiejszego się nie doczekał (Open XDK nie dorasta do pięt XDK), PSX tak samo (BladeLib to też taka namiastka) jak i wiele innych konsol. Także na początku zawsze jest tak, że się pisze appsy 'na nielegalu'. Akurat nie widzę w tym nic złego. Jest to jakaś tam forma kradzieży własności intelektualnej, ale nie jest w żadnym stopniu krzywdząca dla deweloperów, ich wydawców. Nawet niebezpośrednio dla producentów konsol. BTW: 1.60 i 1.92 nie są kompletne. ;] Edytowane 14 września 2010 przez Berion Cytuj
sph! 835 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 1.92... w sumie zależy Kompilator dla Windowsa jest, pliki źródłowe są, pliki dodatkowe do projektów są, nie ma ProDG więc nie zintegruje się z Visual Studio. A bladelib pamiętam Asemblera dla MIPS się na nim nauczyłem (po paru latach odkryłem, że są źródła w C ) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) Nie ma też 2nd party tooli i czegoś tam jeszcze. Jest jeszcze jedna zaleta pisania na oryg. SDK. Aktualnie pisany kod np. emulatora PS7 ;p będzie kompatybilny z przyszłymi wersjami SDK (ewentualnie z kosmetycznymi zmianami). Na scenowych nie ma tak różowo i najczęściej trzeba przepisywać masę kodu... - - - A co do BladeLib: Pracowałem kiedyś z TJ nad grą na wzór Zoo Keeper (Console Keeper) i pamiętam, że była to droga przez mękę. A PSY-Q na wyciągnięcie ręki... ;P Edytowane 14 września 2010 przez Berion Cytuj
sph! 835 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Gdzieś czytałem o odblokowaniu opcji uruchamiania binarek z USB bez potrzeby robienia paczek PKG. Póki co jeszcze nie zostało to chyba do PSFreedom dodane, w PSGroove już chyba jest. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 widzę ze macie w du,pie ludzi którzy w tym nie siedzą, a może tym slangiem probujecie ukryc info o piratach, nie mam pojecia. Druga sprawa ze to interesujace, tłumacza Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) a może tym slangiem probujecie ukryc info o piratach, nie mam pojecia. Rozgryzłeś nas. ;D 4A7574726F20706F642062617A6172656D206F2031323A30300020313030207A657461206F6420704279746B69203B5D5D5D5D5D5D - - - Nie wydaje mi się, abym używał jakiegoś slangu czy bardzo skomplikowanej polszczyzny. Pytaj. Skoro uznałeś że to interesujące to chętnie wytłumaczę. Edytowane 14 września 2010 przez Berion Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Caps, mowa o programie do pisania aplikacji czyt. Software Development Kit. O wersji która wyciekła, koledzy poruszają też różnice między SDK które wyciekło ( nielegalne, zjadacz chleba, nawet nie przeciętny nie może mieć dostępu do SDK ) a tym napisanym ( w przyszłości ) przez scene. Przekładając to na polski ( KOTI nas zaraz zje ), aplikacje HOMEBREW nie są legalne, ponieważ powstają w oparciu o oficjalne SDK, którego posiadanie nie jest legalne. Bez umowy poufności ( non-disclausure agreement a.k.a NDA ) Koledzy też piszą o XBOXowym SDK ( XDK - Xbox Development Kit ) co często jest mylone z SDK XDK - XBOX Development Kit - HARDWARE XDK - wersja Launchera konsoli developerskiej Po za tym była wzmianka o scenowym SDK do PSX ( takim legalnym ) oraz o ProDG - z tego co zrozumiałem to aplikacja pozwalającan a integrację oficjalnego SDK z narzędziami programistycznymi zawartymi w pakiecie Visual Studio ( C/C++/C# etc... ) Była również wzmianka, o tym iż na oficjalnym SDk zawsze można przenieść projekt do nowszej wersji tego SDK, co jest problemem na scenowych SDK. Mam nadzieję że wytłumaczyłem. Co do PKG, pliki .bin to z ang. BINARY ( w systemach unixowych są to bin, w windowsowych .exe w xboxowych .xbe .xex .exe ) Czyli pliki wykonywalne, tak więc nie musimy instalować paczki .PGK, tylko odpalamy .bin i działa ;-) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 ProdG to IDE. XDK jest utożsamiany i z jego SDK (bo ładnie brzmi ;P). Na PS3, retailowym exekiem jest self. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 widzę ze macie w du,pie ludzi którzy w tym nie siedzą, a może tym slangiem probujecie ukryc info o piratach, nie mam pojecia. Druga sprawa ze to interesujace, tłumacza Niestety trzeba się pogodzić z tym, że ogólnie pojęta informatyka jest tak rozległa (jak nie bardziej) jak medycyna Większość użytkowników pewnie czuje się jak by oglądali Dr. House'a xD A co do tego trzymania kogoś w (pipi)e, to naprawdę problematyczne jest tłumaczenie każdego zagadnienia Dla piszącego wydaje się coś naturalne, więc nawet nie myśli o tym, że może to być nie zrozumiałe. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 dobra, kumam gdzie kupie sdk, zeby odpaliło moje i.s.o., bym mógł nie wydawac moich złotos? zart, gadajcie dalej, tylko czasami co wazniejsze newsy tłumaczcie na szary Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 sam części nie kumam, SONY to nie moja tematyka, siedzę na SDK + XDK do X'a... tak więc rozumiem "5:10" Tylko i wyłącznie kwestia hardware pod wzgledem PS3 nie jest obcą tematyką, wszelkiego rodzaju SDK etc... magia dla mojej osoby... Cytuj
sph! 835 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Dobra, ludu pracujący miast i wsi. Zaprawdę powiadam wam, SDK święte jest, lecz zwalone. Jedna wersja działa, 2 inne są zdrowo skaszanione. Minister Zdrowia poleca FuxSony. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Dzieci drogie. Zaprawdę powiadam, że narzędzie jest to młode i nie skazujmy go na wygnanie, póki się nie rozwinie. Wujek Konrado Cytuj
sph! 835 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Dzisiaj to przetestuję na drugim kompie, może po prostu mi świruje Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 17 września 2010 Opublikowano 17 września 2010 dlaczego cisza wtemacie na TGS nic nie było? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.