Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

znow dzieci z 4chana sie bawia....

 

ale spoko dzieki takim zabawom jeszcze wiecej ludzi bedzie myslec :

 

Hotz/Graf choko itp --> Cyber terrorysci itp

Edytowane przez szpic
Opublikowano

Tym bardziej że większość serwisów przedstawia to w dość... hm jednoznaczny sposób.

 

Po przeczytaniu gros komentarzy pod newsami, dla ludzi hacker to to samo co... złodziej. No i zamulają ich ukochany PSN! ;)

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe, bo na żadnym obecnym CFW nie da się już połączyć z PSN. :P

 

edit:

No tak, na Rebugu można, ale to sieć deweloperska. Nie używaj jej. :|

Edytowane przez Berion
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Berion, ten FAQ ma błąd

 

 

Ile mogę maksymalnie podłączyć pad-ów do konsoli?

Maksymalnie cztery. Ich kolejność determinowana jest przez kolejność przypisywania ich do "portów" (wciskając PS Button na każdym z nich).

 

Jest to nie prawda bo i PS3, jak i niektóre gry np: FIFA, obsługują do 7 graczy...

 

Popraw i będzie git :thumbsup:

 

Opublikowano (edytowane)

Dzięki. Kilka osób mi zwracało na to uwagę, tylu padów nie mam, gier typowo pod multi w chałupie też nie, a w instrukcji doczytać się nie mogłem. Poprawię.

 

A jeśli ktoś by chciał takie o to menu do swojego LBP (lub jakiejkolwiek innej gry) to link do tutorialu jest na końcu FAQ (nie wklejam, żeby nie spamować wam forum ;]):

 

submenu_3.jpg

 

Wszystkie łatki i dwa DLC, ale wpisów w sub menu może być i 1000. Szkoda tylko, że teraz już nie będzie można ściągać łatek przez PC, ani z poziomu konsoli... Sony chyba bardzo chce aby połamano 3.60. ;P

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Portal też wymaga 3.60. Wszystkie nowe gry będą wymagać co najmniej 3.60. Także nic w tym dziwnego.

 

Ja liczę na CFW, szczególnie taki dual boot: OFW/CFW.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma się czemu dziwić kiedy taką propagandę pompują wszystkie większe serwisy growe do głów nieobeznanym w temacie.

 

Kmaew jest póki co najlepszy, mając na uwadze głównie kopie gier. Reszta CFW nie jest "wszystko mająca", część nawet niestabilna, większość nieprzetestowana, a na Rebug są problemy z niektórymi grami (i to nie byle jakimi bo np. Uncharted 2). Jeśli chodzi o Linuksa i "natywne homebrew" to bezkonkurencyjny jest 3.41/3.55 Rebug + tcl-ka do MFW na OtherOS++.

 

Jeśli Team Rebug rozwiąże problemy z powiedzmy, kompatybilnością gier i doda opcję wyłączenia szyfrowania dysku to mnie osobiście więcej do szczęścia nie potrzeba po stronie fw (nielicząc dostępu do PSN, ale nie ma się co łudzić nawet...).

Edytowane przez Berion
Opublikowano

znany dj i ma przerobioną konsole!?

 

Co to znaczy "przerobiona"? Co ten znany dj tam niby "przerabial"?? O_O

No WŁAŚNIE? ;) kolega próbowal ironizować ale mu nie wyszło :whistling:

Gość _Milan_
Opublikowano

To całe przerabianie konsoli w celu grania w pie,rdolonego dooma , albo ze strachu przed ylodem, w celu kopiowania swoich gier, jest smieszniejsze niż mój krolik gdy ziewa, a jest on kur,evsko smieszny.

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

To całe przerabianie konsoli w celu grania w pie,rdolonego dooma , albo ze strachu przed ylodem, w celu kopiowania swoich gier, jest smieszniejsze niż mój krolik gdy ziewa, a jest on kur,evsko smieszny.

 

Tak, zaj.ebiście śmieszna jest sytuacja kiedy konsola po 2-3 latach nadaje się do śmietnika, a gracz zostaje z palcem w (pipi)e z danymi na szyfrowanym dysku. Boki zrywać.

 

BTW: Akurat kopiowanie gier na dysk to nie pomaga na YLOD, co innego na ten szmelcowy napęd, który kosztuje połowę konsoli i którego kupno graniczy z cudem (oryg. oczywiście a nie żadne chińskie zamienniki czy refurbished)... Polecam poczytać o lightbulb conspiracy - idealnie się wpisuje w obecną politykę Sony/MS (jak i zresztą w politykę chyba wszystkich firm).

 

- - -

 

Odwieczny konflikt dwóch filozofii. Pierwszej, w której ludzie godzą się na jakiekolwiek ograniczenia producenta sprzętu/oprogramowania: "to sprzęt Sony, więc oni decydują co ja mogę z nim robić". Druga przedstawia normalne podejście 'ciekawego świata człowieka': "nie interesuje mnie na co pozwala Sony tylko na co pozwalają ograniczenia sprzętu".

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Na PC:

PKG (z fw, retailowe podpisane, debugowe podpisane) i PUP (wszystkie).

Do PUPów to nie pamiętam co się nadaje najlepiej, ale do wypakowywania z *.pkg ja używam "PS3/PSP Retail Package Decrypter & Extractor v1.0.0.0" od Mathieulh. Wymaga chyba dot neta 4.

 

Na PS3:

Tylko instalacja z Install Packages lub z poziomu multiMANa. Po prostu wypakować do %usrdir nie ma czym.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

NPDRM - z tego co pisze Team DUPLEX, złamali NPDRM z 3.61 ( wow... choć w przypadku DLC lepiej byłoby z 3.55 )

W każdym bądź razie team zajmuje się wydawaniem releasów, takie które odpalają przez BCM i inne "loadery"

Przykładem ich złamania jest gra Hunted The Demons Forge która wymaga 3.61

 

Co to wróży? archiwizowanie DLC na dyski zewnętrzne, oraz instalacja ich na konsoli, do homebrew niestety nic to na chwile obecną nie daje. Choć wróży złamaniem 3.60/3.61

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...