Berion 207 Opublikowano 31 maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2011 Archiwizować to już można od dawna, rzecz tylko w tym że sobie nie pograsz na innej konsoli. Nie interesuję się warezami więc zapytam - to jakiś wiarygodny news, team z reputacją? Byłoby wspaniale gdyby okazało się to prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Buła1988 6 Opublikowano 1 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2011 Archiwizować to już można od dawna, rzecz tylko w tym że sobie nie pograsz na innej konsoli. Nie interesuję się warezami więc zapytam - to jakiś wiarygodny news, team z reputacją? Byłoby wspaniale gdyby okazało się to prawdą. To ściema na psx-scene pisali...http://psx-scene.com/forums/f187/group-duplex-claim-they-have-npdrm-keys-defeated-release-hunted-forge-pal-ntsc-u-decrypted-updates-87575/index5.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 1 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2011 (edytowane) There is no cracking in this release, it just happens again Sony really failed, and they slipped out a unprotected SDK v3.50 Update for the game, most likely from a earlier debug network release. This lame DUPLEX p2p group just happen to get lucky and grab it before it Sony quietly removed it and replaced it with a newer locked-down update. Simple as that. Ah, patche. Podobna sytuacja jest z Brink. Gra jest dla 3.60, a łata 3.56 (czyli grywalna na 3.55). Tyle, że retailowa. - - - Nie skojarzyłem, Dabman, że mówisz o NPDRM przez pryzmat pudełkowej gry. Te nie są zabezpieczanie drm. Edytowane 1 czerwca 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 4 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2011 Kto namietnie usuwa posty w tym temacie? Co tam bylo niezgodne z regulaminem? Napisanie, ze sony dalej nie radzi sobie z zabezpieczeniami i nie potrafi sie uczyc na bledach? ;/ m.in. ja ukrywam [nie usuwam]. przeczytaj jeszcze raz nazwę tematu . nikogo tu nie powinno obchodzić jak gra jest już dostępna do ściągnięcia, i jak działa/ nie działa itp. Cytuj Odnośnik do komentarza
k0ntra 406 Opublikowano 4 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2011 Mam pytanko a nie znam się kompletnie na homebrew dla PS3. Kolega przerobił PS3 ale teraz chce powrócić do oryginałów i grac na PSN. Czy może normalnie ściągnąć aktualizację softu i zastąpi ona stary, nieoryginalny firmware? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 4 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2011 wystarczy że sie połączy z netem i sciagnie oficjalny najnowszy, nadpisze cfw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fidel 2 Opublikowano 4 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2011 i bricka złapie! najpierw musi wrócić do OFW z numerkiem swojego CFW Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 4 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2011 aha Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 5 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2011 (edytowane) CFW 3.55 nie można nadpisywać OFW 3.60/3.61 bo zrobi się nie do odratowania przycisk do papieru. I kryptoreklama: >> PS3 FAQ - Czy mogę wrócić z CFW na OFW? Czy mogę wrócić z CFW na OFW?Tak' date=' zawsze istnieje taka możliwość. Nie należy jednak wgrywać od razu najnowszego OFW tylko wersję adekwatną do CFW, dopiero potem można zrobić update (czyli np. jeśli masz CFW 3.55-jakiś-tam i chcesz zainstalować np. OFW 3.60 to najpierw należy wgrać OFW 3.55). Jeśli się nie zastosujesz do tej rady, istnieje prawdopodobieństwo zbrickowania konsoli. Jeśli nie chcesz pozostawić śladu na konsoli po CFW, zalecam wyjąć dysk twardy i np. go sformatować na PC. W ten sposób konsola nie rozpozna swojego dysku i poprosi o "dev_usb000/PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP" i sformatowanie HDD na swój własny system plików. Oczywiście wiąże się to z całkowitą utratą wszystkich znajdujących się na dysku i pamięci flash danych! Jeśli wcześniej konsola łączyła się z PSN na CFW to już nie ma sensu tego robić bo i tak z dużą dozą prawdopodobieństwa Sony odnotowało ten fakt. Podobnie jest z kopiami systemowymi, które były wykonywane na CFW, a które zawierają m.in pushlisty z których można się dowiedzieć co i kiedy uruchamiałeś. Jeśli chcesz zachować swoje dane takie jak trofea czy save'y z blokadą kopiowania, a jednocześnie nie chcesz pozostawić śladu po CFW, należy usunąć wszystkie "pudełkowe gry" z dysku, programy scenowe, wgrać program Ninja który czyści pushlisty i oczywiście też go usunąć. Na koniec wrócić do OFW i mieć nadzieję, że to jedyne informacje jakie Sony zbiera z PS3. [/quote'] Jeszcze uzupełniając powyższe: Nie sądzę aby Sony rozdawało za to bany. Nawet nie sądzę, aby kierowano się pushlistami (choć mogłoby i wysyłanie takich informacji to dosłownie chwila). Na miejscu Sony kierowałbym się raczej wpisami do bazy danych, z której XMB pobiera informacje co wyświetlać (stąd się bierze np. kolejność wyświetlania gier w zakładce Game). Wpisywane są tam także informacje co i skąd było wgrywane (np. paczka z "dev_usb000/" o nazwie "dupakrysi.pkg" przez użytkownika root - potrójny samobój ;]). W każdym razie, swego czasu, Sony wysyłało straszaki na email zupełnie w ciemno. Edytowane 5 czerwca 2011 przez Berion 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 5 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2011 zgadzam sie z AI, ukrywanie faktu ze piractwo istnieje jest na poziomie komuny. Jakos kurfa to jest forum psx extreme, i pamietam doskonale kacik szara strefa w magazynie, gdzie newsy byly dokladnie o tym czy ktos cos zlamal, czy cos wycieklo, czy ktos obszedl jakies zabezpieczenia, wiec na ki h,uj tutaj to mazac? Nie ma linków, wiec nie ma problemu, kto chce sciagnac infamous to to zrobi na 50 sposobów. Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 5 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2011 ... Nie ma linków, wiec nie ma problemu ... "problem" w tym, że pojawiły się linki :potter: ; dopóki ich nie było posty były. może nie bezpośrednio do gry, ale jak ktoś chce szczegółowe instrukcje to może to znaleźć na 50 sposobów ... ale nie tu : 2. Forum PSX Extreme nie jest forum warezowym i nie zamierzamy pomagać Wam w propagowaniu piractwa. Wszelkie dyskusje mające na celu jego propagowanie lub pomoc w uskutecznianiu będą surowo karane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 5 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2011 Ale pier,dolisz , napisalem posta ze infamous pojawil sie na cfw 3.55 bez zadnego linka i po godzinie go nie bylo. Luzik, napisz po prostu ze wywalasz wszystko co kojarzy sie z piractwem , anie wciskasz kity. Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 9 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2011 Ale pier,dolisz , napisalem posta ze infamous pojawil sie na cfw 3.55 bez zadnego linka i po godzinie go nie bylo. Luzik, napisz po prostu ze wywalasz wszystko co kojarzy sie z piractwem , anie wciskasz kity. kończąc off: JJ spytał kto "usunął" jego posta, to mu odpisałem. twojego nie wiem kto ukrył i dlaczego ; sam tu nie moderuje. tak samo nie wiem kto ukryl tego posta którego cytuję ; to odnośnie tego komentarza: Co za baran - pojechałeś po nim to Ci wy(pipi)ał posta. jak coś to zapraszam na priv, reszta offtopu tutaj znika Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2011 Przeportowano Free Heroes. http://psx-scene.com/forums/f6/free-heroes-2-port-kakaroto-87978/ Cytuj Odnośnik do komentarza
pajacyk 2 Opublikowano 9 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Przeportowano Free Heroes. http://psx-scene.com/forums/f6/free-heroes-2-port-kakaroto-87978/ W HoMM2(fheroes2) i HoMM3(loki) można było ciupać mając pingwina na ps3 Edytowane 9 czerwca 2011 przez pajacyk Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) O tego to nie wiedziałem. Dopóki proces tworzenia/kasowania/zmniejszania VFLASHy się nie uprości i dopóki patch dla OtherOS++ nie będzie kolidował z niektórymi grami to Linuksa się nie tykam (no chyba, że mi padnie konsola to po reflow nie będę mieć nic do stracenia - nie chcę mi się w razie czego przepisywać save'ów i trophy). Także cieszę się bardziej z aplikacji dla GameOS. Edytowane 9 czerwca 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
CHWDA 9 Opublikowano 11 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2011 Ktoś sprawdzał czy można się jeszcze połączyć z PSN z ReBug CFW? Cytuj Odnośnik do komentarza
mlokon 8 Opublikowano 11 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2011 Ktoś sprawdzał czy można się jeszcze połączyć z PSN z ReBug CFW? nie można Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 11 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2011 Sieć deweloperska działała kilka dni po 3.65. Można chyba już uznać, że PSN na CFW został wyeliminowany na dobre. Bo nawet jeśli założymy, że powyższe będzie zawsze działać przy publikacji nowych wersji fw to i tak sp-int jest na dobrą sprawę bezużyteczna i jej obciążanie jest trochę nieetyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 12 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2011 Ten patch podobno likwiduje problemy z niektórymi grami na Rebugu jak np. Uncharted 2. Czyli całkiem poważna sprawa. Ja tam wolę zaczekać na oficjalną łatę od Team Rebug, a nie jakieś "pokątne CFW". Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 13 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2011 to juz od wczoraj jest oficjalne Cytuj Odnośnik do komentarza
Dabman 104 Opublikowano 13 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2011 nie Juchy zcustomizowane, to jeszcze nie łatka na OFW:P a CFW:D Jeszcze tak dobrze nie ma, aby było "oficjalne" by SONY:D 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 13 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2011 Jak to pisałem, nie było jeszcze łatki od Team Rebug tylko ta nieoficjalna. Dlaczego nie warto jej instalować: Advanced Mode = 2 x Debug Menu 2' date=' No Debug Menu 1, No NORMAL Mode (Forces you to use Recovery Mode to install any other OFW/CFW).[/quote'] Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 13 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2011 (edytowane) napisz dokladniej jakie sa problemy, bo to co w cytacie troche niezrozumiale advanced mode? = MODE:REBUG? jak tak to wszystko jest i menu 1 i 2 brak normal mode? = MODE: NORMAL nie da sie ustawic? da najprawdopodobniej chodzi Ci o to co na psx-scene dali wyjasnienie, "This issue is caused by your HDD being corrupt, it has nothing to do with Rebug or any of our apps." czyli niezalezne od latki... nie Juchy zcustomizowane, to jeszcze nie łatka na OFW:P a CFW:D Jeszcze tak dobrze nie ma, aby było "oficjalne" by SONY:D analfabeta jestes? "Ja tam wolę zaczekać na oficjalną łatę od Team Rebug" to jest oficjalna od TEAM REBUG jak nie rozumiesz kontekstu zdan to sie nie wtrybiaj w innych rozmowy, do Ciebie to nie bylo skierowane, dawno zadnego spamu nie napisles by przykozaczyc i jak zwykle brednia wyszla... Edytowane 14 czerwca 2011 przez Juchy Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 (edytowane) advanced mode? = MODE:REBUG?jak tak to wszystko jest i menu 1 i 2 brak normal mode? = MODE: NORMAL nie da sie ustawic? da Siedzę jeszcze na starociu, Rebuga ominąłem ze względu na to że niektóre gry nie chciały się bootować (wraz z ostatnim patchem to już podobno przeszłość), tym bardziej nie instalowałem tego "Advanced Patcha". Rozumiem to tak, że nie ma CEX menu (normal mode), a DEX ma zdublowane opcje (z trybu QA-owego). najprawdopodobniej chodzi Ci o to co na psx-scene dali wyjasnienie, "This issue is caused by your HDD being corrupt, it has nothing to do with Rebug or any of our apps."czyli niezalezne od latki... Nie nie, ten cytat odnosi się do Rebug Selectora, który w nowszych wersjach niż 1.2 nie działa. Powyższe wyjaśnienie jest dla mnie trochę nielogiczne. Dlaczego więc działa 1.2 a nowsze nie? Co mają bady do tego - i w kolejnym cytacie, dlaczego format z poziomu konsoli nic nie daje przecież jest pełny i przy pełnym odznaczane są bad bloki. Edytowane 15 czerwca 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.