Juchy 24 Opublikowano 16 czerwca 2011 Opublikowano 16 czerwca 2011 (edytowane) tak jak jest napisane u nich na stronie, jak masz advanced patcha to musisz powrocic do czystego rebug, czyli chyba nie mozna tego advanced mieszac z tym patchem nowym moze problem sie pojawia jak sie miesza z tym advanced... Edytowane 16 czerwca 2011 przez Juchy Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) Czy wszystko co jest przedstawiane ciągiem hexów musi być kluczami? "Najbardziej ekscytująca informacja" to manager wtyczek (*.sprx?), czyli jak ja to rozumiem coś na wzór tego z CFW na PSP. Dla mnie super, będzie można robić screeny w każdej grze, cheatować bez gmerania w EBOOTach itd. Edytowane 21 czerwca 2011 przez Berion Cytuj
Bejker 1 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Mnie zastanawia jak wygląda emulacja gier z ps2 na ps3 slim i innych ps3,które nie miały kompatybilności... Cytuj
CHWDA 9 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 cheatować bez gmerania w EBOOTach itd. Byś się wstydził xD Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) Uważam, że niema czego. Nie zawsze cheaty muszą oznaczać inf ammo, lv9999999 itp. Czasami dają dostęp do debug menu, czasami ułatwiają testowanie hacka. Czasami nie mam ochoty męczyć się z grą vide Demon's Souls gdzie z otwartymi rękoma przywitałbym nieśmiertelność* (czas...). * raz ukończyłem, spróbowałem zmodowanego eboota na nieskończoność dusz aby wykupić wszystkie levele, po czym odkryłem że i tak niewiele to zmienia bo przyrost statystyk jest marginalny... Także cheat w pamięci znacznie wygodniejszy niż żąglerka ebootami.. Mnie zastanawia jak wygląda emulacja gier z ps2 na ps3 slim i innych ps3,które nie miały kompatybilności... Zapewne nijak. Nie istnieje czysto software'owy emulator PS2 na PS3. Nawet europejskie wstecznie kompatybilne PS3 miały GS na pokładzie. Edytowane 21 czerwca 2011 przez Berion Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Wymyslili downgrade FATow z 3.6x ale trzeba infectusa czyli lutowac wiec nie dla kazdego zabawa... Fat PS3: * CECH = 256MB * CECHB = 256MB * CECHC = 256MB * CECH = 256MB * CECHG = 256MB Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 14 lipca 2011 Opublikowano 14 lipca 2011 (edytowane) Wymyslili downgrade FATow z 3.6x ale trzeba infectusa czyli lutowac wiec nie dla kazdego zabawa... Fat PS3: * CECH = 256MB * CECHB = 256MB * CECHC = 256MB * CECH = 256MB * CECHG = 256MB wymyślili już bez lutowania Grupa Seal-Team-6 z forum thetechgame.com opublikowała poradnik na temat downgrade do 3.21, niezależnie od tego, czy jest to firmware 3.55 lub 3.56, 3.66. Jeśli wierzyć wpisom na tamtejszym forum, to jest pełno potwierdzeń, że to działa. Jest to dość skąplikowana metoda i potrzeba do niej dwóch pendrive 4 GB lub więcej, dwóch kontrolerów PS3 oraz płyty która zostanie uruchomiona w konsoli PS3, ale nie DVD!, najlepiej CD lub gra PS3 na początek. Metoda działa na wszystkich konsolach PS3 wydanych przed 17 lutym 2009. Na wszystkich innych konsolach wybudowanych po tej dacie nie da się przeprowadzić downgrade, ponieważ w roku 2009 Sony zmieniło wszystkie klucze rejestracyjne dla PS3. Mimo wszystko autor obecuje prowadzenie prac nad nowym sposobem downgrade dla tych konsol. Będziemy was informować na bieżąco o zaistniałej sytuacji, pozostańcie z nami. Edytowane 15 lipca 2011 przez TakeshiX Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 15 lipca 2011 Opublikowano 15 lipca 2011 (edytowane) po pierwsze skopiowales zywcem z forum ps3-hack, po drugie nie doczytales ze te Twoje linki to trzeba sie rejestrowac, po trzecie po co skoro z miejsca z ktorego skopiowales jest to przetlumaczone, po czwarte nikomu tam sie to jeszcze nie udalo i jest to calkowicie nie potwierdzone, a na zagranicznych forach twierdza ze to fake, po piate taki news nie pojawil sie na wiekszosci znaczacych stron o tej tematyce czyli mozna sadzic ze to rzeczywiscie fake... Edytowane 15 lipca 2011 przez Juchy Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 15 lipca 2011 Opublikowano 15 lipca 2011 po pierwsze skopiowales zywcem z forum ps3-hack, po drugie nie doczytales ze te Twoje linki to trzeba sie rejestrowac, po trzecie po co skoro z miejsca z ktorego skopiowales jest to przetlumaczone, po czwarte nikomu tam sie to jeszcze nie udalo i jest to calkowicie nie potwierdzone, a na zagranicznych forach twierdza ze to fake, po piate taki news nie pojawil sie na wiekszosci znaczacych stron o tej tematyce czyli mozna sadzic ze to rzeczywiscie fake... w sumie racja, narazie sie nikomu nie udało z tego co czytam Cytuj
Berion 207 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 (edytowane) "Secret Recovery Mode"? Cała procedura brzmi absurdalnie, tym bardziej że jest to kompletnie niepotrzebne Sony skoro jest tryb serwisowy i QA z dongla. Nawet jeśli byłby to artefakt z wczesnych wersji to zostałby już wyłączony/usunięty przy okazji 3.42. Także też uważam, że fake. >> http://psx-scene.com/forums/f177/downgrade-3-66-scource-irc-13-07-11-a-93716/ Edytowane 16 lipca 2011 przez Berion Cytuj
zombie30 0 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 Już prędzej to powstanie: http://psx-scene.com/forums/content/update-pnm-project-coming-soon-logo-contest-1230/ Cytuj
Berion 207 Opublikowano 30 lipca 2011 Opublikowano 30 lipca 2011 Tłumaczenie z translatora mogłeś sobie darować. Toż to bełkot! A DualFW się cieszę, kto wie może za jakiś czas wymyślą coś dla NORówek, a kto wie czy nie DualFW - na jednym CFW na drugim OFW. Byłoby super. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 30 lipca 2011 Opublikowano 30 lipca 2011 Nie na soft, a na modchip i stosowny CFW (żeby nie kolidował z plikami OFW na HDD na NORówkach). Przełączanie jak w Xboxach za starych dobrych czasów. Prztykiem. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 lipca 2011 Opublikowano 31 lipca 2011 (edytowane) Na razie tylko dla NANDów i tylko ten sam fw. Od czegoś trzeba zacząć. Każdy szanujący się modchip do Xbox'a miał przynajmniej dwa banki i pstryka na swoim pcb. Także to nic nadzwyczajnego nie było. Na tsopie/cheapmodzie też można było sobie takie coś zrobić (chyba ;d). Żadnego szyfrowania, kompresji, efuse, baz, szpiegowania, rootkitów, żadnych głupot. Piękne to czasy były. Edytowane 31 lipca 2011 przez Berion Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 sierpnia 2011 Opublikowano 1 sierpnia 2011 Kopia zapasowa danych z PS3 (na papierze, systemowa, posektorowa i własna): http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/ps3-backup-danych/ Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 2 sierpnia 2011 Opublikowano 2 sierpnia 2011 (edytowane) No "pstryczek" bylby nawet lepsza opcja. Za czasow xboxa1 alladin mial taka opcje? Nie pamietam juz. No to czekam z niecierpliwoscia, ciekawe, czy na FATa 80 gb tez bedzie mozna taka opcje zarzucic, spelnienie marzen i bede mogl sie jednej PS3 pozbyc. praktycznie kazdy chip mial taka opcje w X1 (oprocz wczesnych wersji i homemade), czyli albo startowales z chipa i biosu tam zawartego dla konsoli albo z oryginalnego z plyty biosu, pstryczkow zadnych nie potrzeba bylo, wykorzystywaly te co sa, czyli z EJECT startuje bez chipa, z POWER z chipem... pstryczki to byly przy tsopmodach badz chipach z wieksza iloscia bankow niz jeden... Edytowane 2 sierpnia 2011 przez Juchy Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 3 września 2011 Opublikowano 3 września 2011 (edytowane) 3.40 Full SDK Wyciekło ( szkoda, że nie 3.55 i 3.70 :-) ) Lecz fakt tego jest już wielkim posunięciem:D oraz 3.70 Debug Firmware ! Kolejne SDK wyciekło = 3.60. Nie wiele to daje, bo to dalej nie 3.66 ( wymagane do Resistance3 ) ani 3.70 czy nowszy ( już takowy jest! ) Jak wiemy scena napisała własne SDK, ale dzieki temu SDK będzie można poznać klucze które tak są potrzebne do aktualizacji CFW do nowszej wersji. nic czekamy teraz na CFW 3.60 ;-) Oby na dniach pokazało się "publicznie" nowsze SDK Edytowane 7 września 2011 przez Dabman Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 20 października 2011 Opublikowano 20 października 2011 Plotki mówią o donglu odpalającym wybrane gry z FW 3.60 http://psx-scene.com/forums/content/rumor-dongle-playing-v3-60-games-official-firmware-3-55-1588/ Może w końcu coś się ruszy... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 października 2011 Opublikowano 20 października 2011 Ale tylko na OFW 3.55 i z BD-R/RE, więc jak dla mnie to bezużyteczne. @Dabman A co Ci da SDK? EBOOTy podpisuje/szyfruje/kompresuje/goli/p*i/usuwa ciąże/krawaty wiąże Sony, a nie deweloper. Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 21 października 2011 Opublikowano 21 października 2011 (edytowane) Na początku posta zaznaczę, że zdaje sobie sprawę z istnienia projektu ReBug. Moje pytanie brzmi następująco - co potrzebuje, żeby wgrać na "czystej" konsoli ReBuga? Czy ten cały ReBug na retailowym sprzęcie umożliwi mi to samo co PS3 Test? Głównie chodzi mi o odpalanie review copies. Póki co nie stać mnie, żeby wydać kilka tysi za Testa z czarnego rynku. Edytowane 21 października 2011 przez ping Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 CFW już powinno pozwolić odpalić gry debug. ReBug to najbardziej zbliżony CFW do konsoli Test. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 (edytowane) @ping OFW 3.55 lub 3.41. Jeśli masz wyższy to trzeba zrobić downgrade, niestety już hardware'owo czyli lutując chipa, sczytując kość NOR (lub kości NAND), zmodyfikować, wgrać z powrotem. Potem z poziomu konsoli, z recovery wgrać CFW (ale musi mieć wtedy łaty na LV1 wyłączające sprawdzanie w syscon wersji bo inaczej będzie dosyć kłopotliwy do naprawy brick). Nie ma jeszcze takich łatek dla Rebuga, ale można zapytać np. Evilsperm czy będą pasować te dla retaila (są taski do MFW, programu do edycji fw, którego wynikowy plik to gotowa do instalacji paczka PUP). Rebug nie oferuje wszystkich opcji, które oferuje OFW DEX (OFW dla konsol debug. Nie wiem skąd te skróty, DEX to debug, CEX to retail, SEX to KIOSK), ponieważ jest to sprzętowo niemożliwe (np. wyłączenie HDCP). W Rebug są dwa tryby pracy, między którymi przełączasz się specjalnym programem (widocznie niektóre patche ze sobą kolidują, stąd ten podział). Nie wiem czy akurat potrzebujesz Rebuga do odpalania wersji preview (czy jak one się tam nazywają). Podejrzewam, że są to zwykłe debugowe EBOOTy, a takie pozwala odpalić każdy nowoczesny CFW (Kmaew, Rebug, Rogero (ten ma np. wyłączone te checki wersji fw)). Gdybyś mógł mi wystawić jakąś grę w tej wersji to mógłbym sprawdzić czy działa. - - - Ciekawe linki: http://www.ps3crunch.net/forum/threads/465-CFW-md5-checksums-collection?p=4512 http://rebug.me/ http://ps3mfw.com/ Edytowane 22 października 2011 przez Berion 1 Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 O, to na TEST-ówce da się wyłączyć HDCP? Muszę sprawdzić przy najbliższej okazji bo ostatnio dało mi się to we znaki. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 (edytowane) Da się wiele więcej ciekawych rzeczy. Tutaj kiedyś był dobry opis wszystkich opcji: http://jerem73.wordpress.com/2010/10/18/%E2%98%85-debug-settings/ Niestety autor zawiesił bloga... Nie ma go w gugiel keszu, web archive itd. Tutaj też ciekawa strona jeśli chcesz kupić debug kita (bo tak się one nazywają ;]): http://www.edepot.com/playstation3.html#Special_PS3_Models Edytowane 22 października 2011 przez Berion 1 Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Ale tylko na OFW 3.55 i z BD-R/RE, więc jak dla mnie to bezużyteczne. Z nowych niusow wynika, że wymaga to ich własnego 3.55CFW i na dodatek specjalnych płyt BD, również produkowanych przez nich. Możliwe ze dongle i te specjalne płyty to po prostu jakieś zabezpieczenie przed kopiowaniem ich rozwiązania. Śmierdzi to trochę przekrętem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.