Berion 207 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Tak, CFW aby weryfikował ten ich dongle. Dzisiaj już wiadomo (no ok, to wciąż spekulacje), że te nowe gry mają debugowe EBOOTy. Tłumaczyłoby to dlaczego potrzebne są BD-R. Długo się chyba nie nacieszą, wystarczy że Sony zacznie wymagać autoryzacji adresów w dostępie do zasobów w sieciach deweloperskich i po zabawie. Piszą, że specjalne ale nie widzę u nich możliwości finansowych na produkcję "specjalnych" BD-R, także to pewnie bajka jakaś. Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Mam pytanie. Da się podzielić pobierany plik z PSS na party? Czyli np. plik ma 10gb a ja chcę go pobrać w 10 częściach, każda po 1gb Nie słyszałem nigdzie o takiej opcji, więc pewnie się nie da ale wolę się spytać Cytuj
Berion 207 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 WinRARem sobie możesz co najwyżej podzielić. A jeśli pytasz o managera pobierania plików w XMB to niestety nie, leci ciurkiem wszystko albo wcale, a na koniec wymuszona instalacja. Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Battefield 3 i Unacharted 3 grywalne na FW 3.55. Duplex twierdzi, ze o ile przy uncharted to eboot z sieci developerskiej, tak dla Battlefielda użyli innej metody. Nareszcie coś się dzieje. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Wyczekuję tego eboocika do U3 jak żaba dżdżu (poprawiony, gdzie dziennik działa). Ale może to i lepiej... do tego czasu zdąży solidnie stanieć. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 mozesz szarpać do 9 ch :> Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Jak mam to rozumieć? Do 9 Chaptera? Czyli dziennik w 9 chapterze trzeba obowiązkowo otworzyć? Myślałem, że tak jak w poprzednich częściach to nasza wola czy chcemy czy nie. Heh, no to tym bardziej nie ma sensu kombinować. Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 1 listopada 2011 Opublikowano 1 listopada 2011 W trakcie cutscenki Drake otwiera dziennik, później robi to w 11 chapterze. PO necie krążą savy robione zaraz po tych momentach, na upartego grę da się skończyć, ale...co to za zabawa. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 listopada 2011 Opublikowano 1 listopada 2011 No i jest już "uber fix" na te zwiechy. Tyle, że nie mam ochoty się tym bawić... Transfer danych z płyty, potem po FTP, potem rozpakowanie munge'y, potem spakowanie, a na koniec znów transfer prawie 50GB. Bite 3 godziny jak nic... Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 (edytowane) After much research and many hard long days at coding, the solid support team behind the 'True Blue' dongle have now been able to encode all the needed booting information which was previously needed on 'special' BD-R discs, to be included in the dongle's firmware memory, so now v3.6+ games will run correctly when also stored on your PS3 HDD. Now with this latest firmware update the dongle fully supports booting of all v3.6+ 'backups' to from PS3 HDD using existing 'backup managers' which the end-user will choose to install, making 'True Blue' dongle one of the most affordable ways to enjoy both your Jailbreak-able PS3 console and still play latest v3.6+ games on your v3.55 PS3 console. Here is list of v3.6+ games that have been confirmed working or will be when released: Alice: Madness Returns Assassin's Creed: Revelations Battlefield 3 Bleach: Soul Resurreccion Bodycount Cabela's Big Game Hunter 2012 Call of Duty: Modern Warfare 3 Call of Juarez: The Cartel Captain America: Super Soldier Catherine Child of Eden Dark Souls Dead Island Deus Ex: Human Revolution Dirt 3 Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi Dungeon Siege III Dynasty Warriors Gundam 3 F.E.A.R. 3 F1 2011 GoldenEye 007: Reloaded Green Lantern: Rise of the Manhunters Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 Just Dance 3 Madden NFL 2012 Metal Gear Solid HD Collection NBA 2K12 Need for Speed: The Run No More Heroes: Heroes' Paradise Portal 2 Rage Ratchet & Clank: All 4 One Rayman Origins Record of Agarest War Zero Rune Factory: Tides of Destiny Saints Row: The Third Shadows of the Damned Silent Hill: Downpour Skylanders Spyro's Adventure Sonic Generations Supremacy MMA Tekken Hybrid The Adventures of Tintin The Cursed Crusade The Elder Scrolls V: Skyrim The King of Fighters XIII The Lord of the Rings: War in the North The Sims 3: Pets Thor: God of Thunder Tom Clancy's Splinter Cell Trilogy HD Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 Uncharted 3: Drake's Deception Warhammer 40,000: Space Marine White Knight Chronicles II WWE '12 As some of you have noticed the above game titles list posted earlier by me contains some 'games' which are not pubicaly available yet, but the coders behind 'True Blue' have already confirmed, that these games will work based on certain 'key' information, but remember nothing is 100% but as you already see the developers are listening on the forums and supporting the needs of the end-us that is why I stated earlier there is 'solid support team' behind this product even tho it is 'commercial' it is build for the 'scene' and priced to be affordable and to be updated so fast so early since the first JB2 news broke, it shows that it indeed has strength! @Berion - z tego co widze, to wystarcy ropakowac PSARCi, i zastapic pare plikow, zeby wszystko dizałało, mozna przez USB wrzucac. Uncharted.3.PROPER.FIX.KMEAW355.READNFO.v4-Nobody podobno działa w 100% Edytowane 2 listopada 2011 przez koniol21 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 No tak, ale potem trzeba spakować z powrotem. Gra przecież szuka konkretnego "pliku X" w konkretnym "pliku Y", a nie "pliku X" gdziekolwiek on jest. No chyba, że obsługa PSARC nie leży po stronie programistów gry tylko fw konsoli. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 nie trzeba nic pakować. Rozpakowujesz psarc'i na pc i przenosisz jeden folder i zmieniasz nazwe drugiego. Pomieniasz eboota i tyle. Z plikami zajmuje to 5 minut - 50 gb rozpakowuje sie i kopiuje długo ale działa wszyskto z zewn. hdd wiec robi się to raz. Rozpakowanie ma jeszcze jedną zaletę - likwiduje plik 8gb który na fat32 nie wchodził. Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 AFAIK pliki *.PSARC sa obsługiwane przez firmware - gry zamiast nich widzą foldery, dlatego po rozpakowaniu ich, jeśli tylko folder z zawartością ma odpowiednia nazwę i jest w odpowiednim miejscu, to nie ma problemu z odpaleniem. W przypadku niektórych gier przyspiesza to nieco ładowanie, ale tu mamy paradoks - U3 po rozpakowaniu ładuje się zauważalnie wolniej. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 Ok, no to bite 2 godziny. Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 Samo wrzucenie z dysku usb to ponad godzina, sic!. Niestety - albo to ja mam coś z dyskiem, albo rozpakowanie powoduje jakieś błędy, bo czasem nie ładuje tekstur, na dodatek animacja się lekko tnie w miejscach, gdzie przy graniu z BD jest płynnie. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Ja tam wolałbym grać z wewnętrznego bo szybszy (~50-60MB/s) niż USB 2.0 (*teoretycznie* ~60MB/s), wolałbym też na wszelki wypadek to spakować z powrotem (choćby po aby przyspieszyć transfer na FTP (Filezilla robi wk*e półsekundowe przestoje pomiędzy LIST)). Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Ale ja właśnie z wewnętrznego grałem, wrzucałem tylko via dysk usb. Problem się rozwiązał, tak jak czułem to problem z dyskiem - właśnie "wzion i zdech". Jakieś fatum, ogólnie to 3 dysk jaki mi padł w tym roku. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 10 listopada 2011 Opublikowano 10 listopada 2011 Jakby to kogoś interesowało, tak się zmienia levele w Worms 2 Armageddon: http://psx-scene.com/forums/f180/worms-2-armageddon-hacking-98208/ Nic wielkiego, ale miło jest wstawić np. własną japę albo swój level namalowany w paint-cie. ;P Cytuj
brumbrum 28 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 (edytowane) Pany jest jakiś sposób na odzyskanie sejwów z padniętej konsoli (nie mogę tej swojej k..wy w żaden sposób reanimować) czy też jak zwykle ten cały hacking sprowadził się wyłącznie do odpalania lewych kopi i jakichś nikomu nieużytecznych pierdół? Edytowane 16 listopada 2011 przez brumbrum Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 Ja swojego zombi suszarka do zycia przywrocilem (YLOD). I tak idzie na czesci a zalezalo mi tylko na transferze sejwow na slima. Wiem, ze to zadna naprawa, ale w tym przypadku taka reanimacja bardzo mi pomogla Cytuj
brumbrum 28 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 Przecież piszę że nie mogę swojej postawić. Po pierwszym grzaniu chodziła jak złoto przez półtora roku, teraz nawet nie chce drgnąć. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) Do odszyfrowania HDD potrzebny jest jeden z PCK (per console key), który póki co nikomu nie udało się odczytać (są w Cellu). Trochę to potrwa, ale i tak potrzeba by sprawnej konsoli. Niestety tak to jest z kryptografią. A czyja to wina? Twoja, że nie robiłeś kopii... a jeśli masz na myśli save'y z CP to oczywiście Sony (chociaż lepiej zostać na CFW i mieć i nad nimi kontrolę). W każdym razie jak uda się uzyskać wszystkie PCK to padnie ostatni bastion PS3, która stanie otworem na zawsze dla wszystkich modeli do SCPH-25xx włącznie (jak jest z 3xxx póki co nie wiadomo). Możesz zaczekać jakieś 20 lat na komputery kwantowe i wtedy odszyfrujesz bruteforce'm (np. z posektorowego obrazu tego dysku). Edytowane 17 listopada 2011 przez Berion Cytuj
brumbrum 28 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Do odszyfrowania HDD potrzebny jest jeden z PCK (per console key), który póki co nikomu nie udało się odczytać (są w Cellu). Trochę to potrwa, ale i tak potrzeba by sprawnej konsoli. Niestety tak to jest z kryptografią. A czyja to wina? Twoja, że nie robiłeś kopii... a jeśli masz na myśli save'y z CP to oczywiście Sony (chociaż lepiej zostać na CFW i mieć i nad nimi kontrolę). W każdym razie jak uda się uzyskać wszystkie PCK to padnie ostatni bastion PS3, która stanie otworem na zawsze dla wszystkich modeli do SCPH-25xx włącznie (jak jest z 3xxx póki co nie wiadomo). Możesz zaczekać jakieś 20 lat na komputery kwantowe i wtedy odszyfrujesz bruteforce'm (np. z posektorowego obrazu tego dysku). Dobra, dobra tylko bez takich A orientujesz się może czy mozliwy jest taki trik. Parę tyg temu wymieniałem hdd na większy i przenosiłem wszystko przy pomocy karty pamięci. Da się to odzyskać jakimś programem (konsola chyba usuwa sama po zainstalowaniu na nowym hdd z tego co pamiętam) nie bylo nic na nią zapisywane od tamtej pory. Czy konsola w ogóle rozpozna takie odzyskiwane dane? Chodzi mi o to że nowy plejak przyjąłby te dane jak normalne "przenosiny" ze starego dysku na nowy gdyby udało się je odzyskać. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Wyjaśnij mi co rozumiesz poprzez "przenosiłem wszystko przy pomocy karty pamięci". Innymi słowy: z kopii systemowej czy może na CFW/dongle'u luzem przez managery plików, a jeśli tak o jakie konkretne dane pytasz i na jakim konkretnie fw. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.