brumbrum 28 Opublikowano 18 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2011 Legalna przeprowadzka systemu z backup utility czy jak to się tam zwie przy wymianie dysku na większy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 19 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2011 (edytowane) Backup Utility, czyli kopia systemowa. Jeśli chcesz to przywrócić na innej konsoli to nie ma specjalnie sensu bo nic oprócz kont i zwykłych save'ów nie przywrócisz (save'y z CP nie są kopiowane). Nie pamiętam już czy gry są, chyba są ale trzeba każdą z osobna potem aktywować bo folder exdata też nie jest przywracany (w ogóle, także nie tylko act.dat, ale i reszta *.rif/*.mln/*.edat). Nie jest kasowana. Kasowane są dane z konsoli macierzystej przy przenoszeniu danych za pomocą Data Transfer Utility, ale jak mówią niektórzy nie zawsze, a są też zgłoszenia że dane z jednej konsoli zniknęły i nie pojawiły się na drugiej... Także ja zalecam przed tym, zawsze kopię posektorową żeby potem w razie czego był mniejszy w.k.u.r.w. Edytowane 19 listopada 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 20 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2011 (edytowane) Mam pytanie co do plików *.psarc. Rozpakowałem, mam 120 tys. małych plików, i co dalej? Nie ma mowy żebym to kopiował na dysk bo to zajmuje 16gb po rozpakowaniu (spakowany tylko 6gb). próbowałem sterowników NTFS ale się zwiesza. [iCO&SotC Collection HD] Edytowane 20 listopada 2011 przez Sito Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 20 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2011 (edytowane) Nie wiem jak wygląda obsługa rozpakowanych PSARCów (w sensie: czy wypakowane pliki mają być w tym samym miejscu i folderze o tej samej nazwie co archiwum czy może wszystkie luzem wypakowane do miejsca gdzie ów munge się znajdował). W każdym razie jeśli Ci się nie mieści te 16GB na dev_usb, a na wewnętrzny nie chcesz wgrywać to pozostaje Ci grać tylko z płyty (SFO chyba jest dla 3.55). Edytowane 20 listopada 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 20 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2011 (edytowane) Mam jeszcze taki problem ze multiman nie widzi mojego externala (nie pokazuje sie na dole). Gry moge uruchamiać wybierajac odpowiedni boot.bin. Na kompie moj dysk jest widoczny jako dysk (jedna partycja fat32) i cd-rom. Na forum psx-scene ktos miał podobne pytanie ale nikt na nie nie odpowiedział moze Polacy znalezli odpowiedz? Edit: Co do rozpakowanego psarc to gra nie chce działać... jesli jest w folderze nico to sie nic nie dzieje a jesli wszystko jest rozpakowane do tego samego folderu (usdir/shadow/*120tys plikow*) to dysk mieli, mieli i chrupie a nic sie nie dzieje (czarny ekran). ICO działa jakby co - problem jest tylko z tym psarc'iem który miał działać po rozpakowaniu... :confused: Edytowane 20 listopada 2011 przez Sito Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 21 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2011 (edytowane) A ten FAT jest na MBR? Innych PS3 nie zobaczy (czyli np. GPT nie zobaczy). BTW: psx-scene strasznie zaśmieciło się n00bami, więc rzadko kiedy ktoś ogarnięty się wypowiada w takich tematach. Dziennie powstają ze trzy tematy z pytaniem "kiedy k*a będzie CFW 3.73?"... Edytowane 21 listopada 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 21 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2011 Tak, jest. PS3 widzi go w menu tylko MM go nie pokazuje na dole, ale tak jak mówiłem, moge nawigować do ścieżek. BTW: też sie zastanawiam kiedy bedzie CFW 3.73 wieści na PS3hax podnosza na duchu tylko te trojany w paczce hmm... (kto czytał ten wie) BTW2: SotC już działa, Open Split v1.2 poradził sobie z tym świetnie (podzielił *.psarc na częśći po 1GB), więc jak ktoś chciałby zagrać to polecam. Wszystko działa cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 22 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2011 Object Suite i tak nie jest dla przeciętnego Kowalskiego. A jak się te części PSARCa nazywają i gdzie leżą? Nie rozumiem w jaki niby sposób gra widzi dane znajdujące się w tych munge'ach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 22 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Tak jak wspomniałem, program dzieli na plik na częśći po 1024mb (1GB) z rozszerzeniem *.666xx do tego samego folderu gdzie znajduje się oryginalny plik [dev_hdd0/games/bces01097/ps3_game/usrdir/shadow]/..], w trakcie kopiowania MM wykrywa te pliki i pokazuje sie komunikat "scalanie". Teraz konsola widzi to jako jeden plik 6gb na partycji fat32 Powinny być jakieś tutki na YT, ja podążałem za readme.txt załączonym w paczce Oryginał: nico.psarc (6.02gb) Po rozpakowaniu: nico.psarc.66600 (1024mb) nico.psarc.66601 (1024mb) itd. Po skopiowaniu na internal hdd: nico.psarc (6.02gb) ale jak to się dzieje to już czarna magia dla mnie gdzieś na ps3hax jest wytłumaczone że MM sobie z tym rtadzi, i tylko MM, żaden inny program tego nie zrobi. Edytowane 22 listopada 2011 przez Sito Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 23 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2011 Jak internal HDD to na pewno nie FAT32 tylko USF2 i nie jest to nic nadzwyczajnego. Nie napisałeś o scalaniu, więc zdziwiłem się skąd gra miałaby wiedzieć z czego i jak odczytać zasoby. Dla FAT32 dzieli się pliki większe niż 4GB ze względu na ograniczenie tego antycznego systemu plików, który powinien odejść do lamusa wiele lat temu. I to też nie jest nic szczególnego. ;] Szczególnym byłoby wrzucenie pociętego pliku na FAT32 i taka magiczna modyfikacja tablicy aby widoczny był jako jeden co na stan mojej wiedzy jest niemożliwe (ok, relinki, ale chodzi o to aby zachować ciągłość pliku) i stąd było moje zdziwienie. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Po diabła taki cyrk? Nie prościej zgrać z płyty lub przerzucić za pomocą FTP? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 23 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) 1. Yyy... napisałem tylko nie wiem jak to działa, bo wiem że pliki wieksze niz 4gb nie mają prawa bytu na fat32, musze przestudiować temat (USF2?) 2. Właściwie to myślałem że tak to działa, bo nie widze innego wytłumaczenia. 3. Konsole nabyłem po promocyjnej cenie z zepsutym blu-rayem a FTP nie działa, FXP sie zawiesza na samym początku transferu a FileZilla pokazuje jakiś error, nie chciało mi się z tym bawić (to są właśnie cyrki), więc uznałem że metoda krojenia plików będzie łatwiejsza... działa? działa! Edytowane 23 listopada 2011 przez Sito Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 24 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2011 Oryginała i tak kupie... a tą stronke to znalazłem jeszcze zanim konsole kupiłem (btw. chyba nie powinines takich linków podawać ) Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 24 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2011 A co jest złego w liście kompatybilności? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 24 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Nic. tylko kolega mówi, że rozmowa toczy się o "urachamianie pirackiej gry" a sam podaje linka do strony która mówi jak każdą gre uruchomić troche dziwne. Tak wiem, to jest "tylko" lista kompatybilności... This list is only for games running on a Custom Firmware (3.55 Rebug CFW Recommended) with a Mannager (multiMAN 2.x Recommended) To ja już nie wiem, odpalanie tych gier jest piractwem, a rozpowszechnianie takiej listy to nie? LOL Edytowane 24 listopada 2011 przez Sito Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 24 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Jeśli mam "grę X" na PS3BD-ROM (oryginalną) i chcę zagrać z dysku to jak wg. Ciebie mam to zrobić bez CFW i bez backup managera? Ano nijak. Co więcej, zaglądam wtedy na taką stronę aby sprawdzić na liście i zaoszczędzić sobie czasu (bowiem może się okazać, że gra się nie zmieści albo ma munge'e większe niż 4GB). Nie widzę w tym nic związanego z piractwem, a już na pewno samo uruchamianie w ten sposób gier nie przesądza o posiadaniu zasłoniętego jednego oka i siedzącej papugi na ramieniu. Czym to się różni od postępowania kiedy przykładowy Kowalski ma grę piracką? Niczym. Kto uruchamia gry pirackie, a kto kopie swoich oryginalnych gier jest jego sprawą i leży w gestii jego sumienia. Jak ma się powyższe do zdania administracji na ten temat nie wiem, ale mogą sobie ustalać zasady jakie chcą bo to ich forum, prawda? PSX Extreme jest miesięcznikiem, komercyjnym tworem, mogą się bać poruszać takiej tematyki na swoim oficjalnym forum. Weź i to pod uwagę. Edytowane 24 listopada 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Sito 59 Opublikowano 24 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2011 Az dziwne, ze jeszcze nie wpadl jakis zyczliwy mod, usunal, skasowal i strescil sprawe: "gadasz o odpalaniu pirackiej gry". Kierowałem się tym oto zdaniem, bo jak na razie to cały ten temat jest dokładnie tym co powiedziałeś, więc się z deka zdziwiłem tym co przeczytałem a potem jeszcze link do listy i tak szczerze powiedziawszy... kto uruchamia kopie zapasowe swoich gier? owszem, zdarza się, że kopiujemy coś, sprawdzamy jak to będzie działać lub chcemy oszczędzić płytkę, ale przeciętnemu Kowalskiemu to raczej chodzi o to żeby pograć za darmo = illegal Moim zdaniem to wszystko się podpisuje pod "szkodliwe działanie na rzecz Sony", czyli innymi słowy w jakiś sposób jest to nielegalne, z czego wynika potem piractwo. Wszystko jest powiązane! Nie wiem gdzie jest granica. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 25 listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2011 i tak szczerze powiedziawszy... kto uruchamia kopie zapasowe swoich gier? Są tacy - nawet nad Wisłą. ;] owszem, zdarza się, że kopiujemy coś, sprawdzamy jak to będzie działać lub chcemy oszczędzić płytkę, ale przeciętnemu Kowalskiemu to raczej chodzi o to żeby pograć za darmo = illegal Tylko co mnie obchodzi przeciętny Kowalski, który nawet nie rozumie czego używa? Tym bardziej co mnie obchodzi Sony? Niech starają się aby OFW był atrakcyjniejszy, niech walczą o klienta i niechaj lepiej przykładają się do zabezpieczeń konsoli. Co mnie obchodzą deweloperzy, którzy tracą na piractwie? To jest sprawa między nimi a np. Sony. Czy te firmy należą do mnie? Także apeluję, martwmy się o siebie... Walczmy o to aby nie wycinano DLC, aby nie kosztowały tyle ile teraz. Walczmy o to aby nie wydawano zabugowanych gier (co jest teraz na porządku dziennym). Walczmy o ceny gier w e-dystrybucji, aby nie były takie same jak ceny gier pudełkowych. Nie zajmujmy się sprawami, które nas nie dotyczą! Nasze sprawy to te które dotyczą klienta, problemy producenta zostawmy jemu... Piractwo było, jest i pewnie będzie. W porównaniu do konsol poprzednich generacji jest o kilka rzędów wielkości mniejsze i żaden prywatny Jihad czy zgrywanie Jezusa z Nazaretu o niejakiej Dulskiej nie wspominając, niczego nie zmieni. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 18 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2011 (edytowane) Fake. Można instalować już paczki na 4.00, ale wciąż nierozwiązana jest jeszcze kwestia NPDRM, które jest od 3.60+ wymagane do uruchomienia programów. Exploit też nie był i nigdzie nie jest dostępny publicznie (aby Sony nie zdążyło załatać luki), a co za tym idzie i CFW. Podobno. Tama się otworzy zapewne po styczniowym 28C3. Cały czas też trzymam kciuki za KaKaRoTo. Edytowane 18 grudnia 2011 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 4 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2012 ale ta gra byla po angielsku a nie w krzaczki Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 4 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2012 Wielu osobom po Polsku przyjemniej się gra, nawet jak dobrze znają język angielski - o ile oczywiście tłumaczenie wykonane jest profesjonalnie. Większość niestety nie. Co nie zmienia faktu, że to fajny bajer, który przy zamkniętych systemach na konsole nigdy nie będzie dostepny w OFW. Kolejny plus dla hacków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 4 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2012 no dobra, fajna opcja, moze to nie emu dooma, ale tez niezle. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 7 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2012 Jakby krtoś chciał sobie sortować alfabetycznie np. gry to trzeba zmienić w explore_view.txt sortowanie z "time_created_descend" na "title_decend" (lub ascend jeśli wolisz odwrotnie ;]). Ciekawe kiedy w OFW dadzą taką możliwość... rotfl Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 7 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2012 (edytowane) Berion, te pojazdy po ofw sa kiepskie, kiedys wystarczył system do ktorego wsadzałes plytkei gra grała, teraz pretekstem do przeróbki konsoli jest układanie ukradzionych gierek wg alfabetu. Wiem doskonale ze lasery sie psują, ale zawsze sie psuły, i mam pytanie, trzymałes alice madness return oryginał cały czas na polce, i czekałes na fixa, czy po porstu sicagnales niedawno jak juz mozna było? Sorry, jesli za ostro. Edytowane 7 stycznia 2012 przez caps_LOCK_masta Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 553 Opublikowano 7 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2012 Akurat rzeczy które zapodaje Berion powinny być ogólnodostępne w OFW wiec wyluzuj trochę zanim zaczniesz określać kogoś mianem pirata. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 7 stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2012 (edytowane) dobra dobra Zadałem proste pytanie, nikogo od piratów nie będę wyzywał. Edytowane 7 stycznia 2012 przez caps_LOCK_masta Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.