Berion 207 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 Powinno być tak, że na OFW wkładasz płytę z grą na PSX/PS2 i PS3 pyta czy spaczkować (zainstalować ;]). W przypadku PSP tym bardziej, powinna powąchać kartę pamięci, sprawdzić licencje i zapytać czy nie skopiować gier. Ale po co, jak można dodatkowo zarabiać na czymś na czym już raz zarobili... Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 Berionku, nie masz jakiejs mocy zeby wspomoc projekt spolszczenia bioshock infinity na ps3? Napisy pl sa z wersji pc od dawna ale plikow nikt z ps3 nie umie odkodowac. Znalezlismy nawet asa co by sie wszystkim zajal ale nie idzie tych pliczkow edytowac. Do kogo trzeba by uderzyc zeby pomogl? Ps3scene?? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 (edytowane) Ja już czasu na takie zabawy nie mam, teraz jestem game developer i stoję po drugiej stronie muru (no, powiedzmy). ;p Te fora strasznie podupadły. Wątpię abyś tam kogoś znalazł. Spróbuj na RHDN albo GSHI. Edytowane 14 maja 2013 przez Berion Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 (edytowane) Co było nie tak w moim poscie, w którym pytam czy w Ps3 montują czipy, czy przerabiają software'owo? Nie wrzucam żadnych linków przecie. To dział "scenowy". Czekam na odpowiedź od np. Beriona. W skórcie, streszczam swój post: znajomemu jakiś typ z internetu, spiracił pleja za 180 zł. Że niby mu coś zamontował jakiegoś czipa. Czuję że wałek, że spiracił mu przez CFW, że nie ma żadnych modchipów, że koleś został oszukany, ale chciałbym wiedzieć i czekam na fachową odpowiedź. Edytowane 9 lipca 2013 przez grzybiarz Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 smieszne jest ze kasuja takie lekkie posty, tym bardziej ze to jest forum gazety która miała( nie wiem teraz bo szmatławca nie kupuje) dział szara strefa gdzie dudlili o wszystkim. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 W wała nie zrobił bo konsole w których nie było zainstalowanego kiedyś softu 3.55 nie zainstalujesz CFW. Trzeba robic przez tzw E3 taki chip. 1 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 Ale 180 zikow to drozyzna. Za 9 dych downgrade na allegro a jak masz gadane to z e3 flasherem kogos szukaj i wpros sie z flache litrowa za przysluge. Cytuj
Kornolio 1 053 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 No tak tylko, że "E3 Flashera" nie montuje się na stałe do takiej PS3, tylko usługa downgrade-u tyle kosztuje . Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 (edytowane) Mi styka 'plus', plus czasem jaka gierka. Ale inny kolega stracil prace i jeszcze plus mu sie skonczyl i pare innych spraw. I mowi ze jak zobaczyl u tego typa TLoU... Edytowane 10 lipca 2013 przez grzybiarz Cytuj
Berion 207 Opublikowano 15 lipca 2013 Opublikowano 15 lipca 2013 (edytowane) Modchipy na PS3 pełnią rolę wyłącznie posektorowego (poblokowego w sumie ;p) sczytywania i wgrywania zawartości NAND/NOR. Tzw. flashery, można lutować ale nie zawsze nie trzeba. Koszt takiego wynalazku to ~200zł i żaden "serwis" nie zostawia tego w konsoli. Najpopularniejszy to E3 Flasher i Progskeet. Downgrade do 3.55 można przeprowadzić wyłącznie na konsolach, które fabryczny fw miały kiedyś 3.55. Dla tych które nie miały, można spreparować CFW 4.xx i potem wgrać normalny CFW 4.xx. Można tak się bawić wyłącznie na modelach do CECH-25xx włącznie (za wyjątkiem tych, wyprodukowanych po którymś tam miesiącu). Pozostałe są póki co nie do ruszenia. Edytowane 15 lipca 2013 przez Berion Cytuj
Berion 207 Opublikowano 13 sierpnia 2013 Opublikowano 13 sierpnia 2013 (edytowane) Jeśli kogoś interesuje odczyt danych z dysku twardego konsoli to polecam przeczytać poniższy poradnik (kolejna krypto reklama ;D): http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/ps3-hdd-odszyfrowanie/ Łyżka dziegciu taka, że trzeba mieć sczytany eid0. Inaczej nie da rady. Z obrazu flasha się go nie odczyta. Także jeśli ktoś ma CFW, chce wejść na OFW aby mieć dostęp do danych albo w razie YLOD/RSOD mieć możliwość odczytania np. save'ów to radzę czym prędzej odczytać ten klucz (i przy okazji IDPS bo Sony przestało go wysyłać na golasa przy połączeniu do SEN także metoda sniffu z Wiresharkiem odpada). Edytowane 13 sierpnia 2013 przez Berion Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 6 września 2013 Opublikowano 6 września 2013 Czy ktoś instalował Rogero CEX-4.46 V1.01 bezpośrednio na 3.55-KMEAW? Musiałbym w końcu zaktualizowac konsole, i zastanawiam się czy moge to zrobic bez zadnych kombinacji alpejskich, na które nie bardzo mam czas. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 6 września 2013 Opublikowano 6 września 2013 ja 2 tyg. temu, instalacja jest niemozliwie prosta. tzreba jeszcze pamietac by wgrac najnowszego multimana Cytuj
Berion 207 Opublikowano 6 września 2013 Opublikowano 6 września 2013 (edytowane) Lepiej Rebuga 4.46.1. ;p Możesz wgrać od razu na 3.55. Zanim to zrobisz odczytaj eid root key bo na 4.xx się obecnie nie da. Edytowane 6 września 2013 przez Berion Cytuj
koniol21 9 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 Dzieki za szybkie odpowiedzi:* Faktycznie, instalacja poszła bezproblemowo, aktualizacja multimana i showtime, wrzucenie pliku na penka, aktualizaja z XMB, 5 minut roboty i wszystko smiga. Wrzucilem jednak rogero, a nie rebuga, bo.....jaka w sumie różnica dla kogos kto chce tylko pograc 4h miesiecznie, i do tego poogladac filmy i seriale? Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 nie ma, berion musiał sie wpier,dolic z postem bo jest znafca sceny i gada o rzeczach niepotrzebnych 99,9% uzytkowników cfw. masz rogero i długo ci nic innego do szczescia nie bedzie potrzebne. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 8 września 2013 Opublikowano 8 września 2013 (edytowane) Rogero słyną z pierdyliarda wersji, z czego połowa jest zabugowana. Jeśli chcesz mieć ukryte funkcje debugowe to w Rebug Toolbox wystarczy przełączyć tryb Rebug na Retail i XMB na Retail i CEX. I jest goło jak na CEX fw. Rebugi mają też bardzo fajny manager instalacji paczek, bogatszy o kilka przydatnych opcji (np. instalacja z "dev_hdd0/packages/" czy "bąbli" ze sklepu). Nie kasują też nie walidujących się "$HOME$/exdata/act.dat" (a od którejś tam wersji w ogóle nie są potrzebne). Jest też na nich pełne wsparcie dla Rebug Toolbox, w którym można wybrać aktywne patche na L1 i LV2 (np. aby sczytać to czy tamto, odpalić Linuksa, coś wyłączyć/włączyć na chwilę wymaganego dla innych, zewnętrznych aplikacji, załadować DEX'owy kernel, aby móc połączyć się z Target Managerem (i np. robić screeny i filmy w każdej grze jak deweloper)). Ja się zatem wpier* dla Waszego dobra. Edytowane 8 września 2013 przez Berion 1 Cytuj
sph! 841 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Od dłuższego czasu nie śledzę tematu, stąd pytanie: Co teraz najlepiej wpakować w konsolę przekonwertowaną z CEX do DEX? Ostatnim softem, jaki do niej wrzuciłem był PS3 CFW 4.30 DEX by MiralaTijera. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 (edytowane) DEX CFW 4.41 Rebug 4.41.3 D-Rex lub DEX CFW 4.46 Rebug 4.46.1 D-Rex. A już niedługo pewnie 4.50.1 D-Rex. Dojdzie pewnie patch na możliwość wykonywania screenów w grach i emulatorach, być może też kontrola wiatraka niezależna od VSH (jak u Habiba). Ja wróciłem na CEX bo szkoda mi trochę konsoli. A jak potrzebna mi jest komunikacja z TM to zawsze mogę załadować debugowy lv1 i mieć to samo co na dex. BTW: Cobra opublikowali źródła payloadu do swojego dongle'a, więc w niedalekiej przyszłości pewnie dojdzie w CFW odpalanie gier z *.iso z HDD/USB/SMB PSX/PS2/PSP/PS3 bez mordowania się z NPDRM. Wreszcie! Edytowane 8 października 2013 przez Berion Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 listopada 2013 Opublikowano 1 listopada 2013 Jakby kogoś interesowało to wyszedł nowy EID RK Dumper, który działa na CFW 4.50. Cytuj
adi 189 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 Chcę kupić konsolę z softem roger,aby korzystaćz funkcji remote play na vicie.Czy mogę korzystać ze swojego dotychczasowego konta (kilkadziesiat gier plusowych plus kilkanaście kupionych) bez ryzyka zbanowania konta?.Czy bede mógł rownież grać w gry z kont "cebulowych"? Czy na Vicie i ps3 musi być to samo , powiązane konto? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 Bez ryzyka nie możesz. W tej chwili Sony na 100% potrafi zidentyfikować lewy firmware (co ciekawe, nie banuje od razu i wszystkich). Cytuj
adi 189 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 a gdybym grał bez podłączenia konsoli PS3 do internetu? wszystkie gierki plusowe zaktualizowałem, więc zanim to pokończę to mogę sobie spokojnie przez parę miesiecy nie ściagać nic z plusa.Gier pudełkowych po prostu bym nie updatował-zresztą Skyrim,Last of Us GT6 i New Vegas już zupdatowane na zaś :)Ogólnie mam słaby dostęp do tv a chciałbym pograć w Fallouty , Finale , GTA5 ,i inne gierki w które trzeba przysiąść na dłużej Chodzi mi o to, czy na Vicie z oficjalnym firmware mogę grać w gry z PS3 na "rogerze", mając konsolę "offline" Cytuj
Berion 207 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 (edytowane) A czy ta konsola ma kiedyś zamiar się łączyć z internetem? Jeżeli nie to oczywiście możesz nie podłączać fizycznie, wyciąć playstation.net na routerze lub po prostu mieć źle bądź wcale skonfigurowane połączenie sieciowe konsoli (są dwa oddzielne: dla kabla i WiFi, na DEXach są 4). Możesz aktualizować gry z zewnątrz, patche ściągając na komputerze. Nie wiem na jakiej zasadzie działa remote play, nie posiadam ani PSP ani PSV. Jeśli konsola do tego wymaga połączenia z internetem to znasz już odpowiedź (nie powinna bo to absurdalne, ale... nom, Sony ;]). - - - Po za tym ja czegoś tutaj nie rozumiem. Chcesz kupić PS3 z jakimś CFW, aby grać na niej w gry ze swojego konta. A jak te gry tam wgrasz BEZ łączenia się z internetem, ustalaniem swojego konta, bez ściągania licencji i samych gier? Ja tu widzę lukę w logice. Edytowane 7 grudnia 2013 przez Berion Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.