Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

God of War nie jest flagową serią Sony? O czym Wy piszecie? Przecież GoW stał się dla PlayStation tym czym Halo czy Gears of War dla Microsoftu. Tysiące ludzi czeka na ten tytuł i prorokują, jak on będzie "wymiatać graficznie". Kampania reklamowa GoW-a 2 była olbrzymia. Wiele osób poznało Kratosa właśnie dzięki dwójce. Oceny też niskie nie były.

 

Jeśli Bóg Wojny nie jest flagowym tytułem, to nie wiem co nim jest. Może Uncharted? Ratchet?

 

Zgadzam się, że Killzone 2 stał się bardzo ważnym projektem. Jednak czy ważniejszym od GoW-a? Nie wydaje mi się.

Opublikowano

Póki co K2 jest wazniejszy od GoWa. Poszło na niego masę pieniędzy i jeszcze masę pójdzie. Gow jest we wczesnej fazie produkcji i póki co Sony skupia się na Killzone 2, którego trzeba porządnie rozreklamować (choć wydaje mi się ża gra pociągnęła by na hypie wokół niej wytworzonym) aby zwróciły sie pieniądze w niego zainwestowane.

 

GoW'em zajmą się później. Wtedy można będzie powiedziec że jest to najwazniejszy aktualnie tytuł dla Sony.

Opublikowano

cytat:"Jeśli Bóg Wojny nie jest flagowym tytułem, to nie wiem co nim jest. Może Uncharted? Ratchet?"

 

MY piszemy ogólnie nie o ps2/ps3 , zaczynamy od PSX , a co do GoW 3 to nie porównuj do Gears of War , bo girsy to tak jak Uncharted , a w tekkena IMO grał każdy kto miał Pada w łapie. Lubię bardzo God of War ale daj spokój to dopiero pierwszy trailer, jak prace będą szły tak jak w GTA IV to nieprędko dostaniemy GoW'a w łapska :P

 

Opublikowano
Nikt też nie będzie mówił ,że wszystko zależy od tekkena , bo raczej świata nie zwojuje sądząc po ostatnich częściach.

 

Lol? Aha, fajnie wiedziec, ze Tekken 5 byl slaby. Wg. mnie ta gra to hit. Co prawda nie gralo mi sie w niego tak dobrze, jak kiedys w TK3, ale mimo wszystko byl swietny. Ten multi, z kolegami spedzilem na nim kupe czasu i nie moge sie doczekac szostej czesci. A jesli chodzi o GoW to nie sadze, aby ta gra byla flagowa marka PS. Jesli chodzi o waznasc GoW 3 vs KZ2 to wydaje mi sie, ze KZ2 jest wazniejszy dla sony. Dlaczego? A to dlatego, ze multi w KZ2 prawdopodobnie bedzie dopracowany na maxa i wiekszosc posiadaczy PS3 bedzie mialo ta gre ( w sensie, ze posiadalo caly czas, a nie sprzedalo po przejsciu ), natomiast takiego GoWa 3 wieeele osob po przejsciu sprzeda ( brak multi ) a co za tym idzie nowy bog wojny przyniesie mniejsze zyski od drugiego KaZeta.

Opublikowano

Dodam jeszcze do twojego postu, że obecnie gry FPP z kozacką grafiką, sprzedają się najlepiej. Jakoś slashery nie mają dzisiaj wielkiej sprzedaży, a God of War zawdzięcza swój sukces na PS2, głównie dzięki wspaniałej grafice, która była piękna jak na PS2. Wątpię, żeby GOW III pokazał coś lepszego niż KZ2, skoro w KZ2 wykorzystują wszystkie najnowsze dzisiaj dostępne technologie do robienia gier. Między innymi narzędzia EDGE. Sony używa do KZ2 także swojego specjalnego studia od animacji (w końcu ta gra ma najlepsze animacje dotychczas) i pewnie to samo użyją w GOW III. Różnica jest tylko taka, że KZ2 będzie mieć multi i jest grą FPP, a takie co tu dużo mówić, lepiej się sprzedają od slasherów. Wystarczy spojrzeć na sprzedaż wszystkich ostatnich głośnych slasherów i porównać je z grami fpp, z multi.

 

Co tu dużo mówić, dzisiaj do sukcesu jest potrzebny wypasiony multi i grafika, oraz najczęściej jest to FPP ----> COD 4, Halo 3 (w poprzednim roku). A na PS3 brakuje właśnie takie powerowskiego tytuły z grafą i z porządnym multi, a zanosi się że KZ2 taki będzie.

Opublikowano (edytowane)
wiiboxstation: Człowieczku, powiem ci tylko, że kiedy wychodziły rozpoznawalne marki Playstation, o God of War nikt jeszcze nie słyszał, ani nawet nie myślał. Gra się pojawiła 11 lat od premiery pierwszego PSa, więc jak takie coś może być marką rozpoznawalną Playstation?

 

Jeżeli ktoś kupił ps2 i pierwszą grą był GoW, to dla takiej osoby "takie coś może być marką rozpoznawalną Playstation". Nie musi być tą największą.

11 lat to szmat czasu. Sony pozegnało sie m.in. z Crash'em, którego to młodsi graczę mogą nie skojarzyć jako maskotki psone, a obecnie Kratos'a jak najbardziej.

przyklad z crashem jako porzuconym tytulem flagowym dobry

ale z tym kratosem sie nie moge zgodzic

bo jesli na pierwsza komunie dostalem ps3 z unchartedem to to samo mozna by powiedziec o tej grze

IMO śmiało możesz powiedzieć. Jeżeli np. mysląc o ps3, myślisz Uncharted to juz chyba zostaje spełniony warunek, żeby ten tytuł jest marką rozpoznawalną Sony. Jasne też, że nie takiego kalibru jak np Tekken.

a jesli mialem psxa i gralem na nim tylko w dead or alive, potem kupilem zaraz po premierze ps2 z doa2 to moge teraz zapytac kiedy na ps3 wyjdzie kolejna czesc ich flagowej serii??

 

sorry ale wydaje mi sie, ze okreslenia takie jak "flagowy" czy "marka rozpoznawalna" dotycza taktyki sony lub ogolu graczy, a nie pojedynczych jednostek

 

spor o wyzszosc kilzone nad gow najlepiej podsumowal Jakim i na tym bym poprzestal

 

 

edit:

ad. .... - co ten post ma wspólnego z GoW3?

ten fragment:

spor o wyzszosc kilzone nad gow najlepiej podsumowal Jakim i na tym bym poprzestal

 

watek troche zszedl z tematu wiec sie wypowiedzialem, bo o samej grze co mam do powiedzenia?

ze bedzie super grywalna i super grafike bedzie miala i zmiazdzy x360?

po jednym (nic nie pokazujacym renderze) mam tak pisac?

daj spokoj

Edytowane przez ....
Opublikowano
Dodam jeszcze do twojego postu, że obecnie gry FPP z kozacką grafiką, sprzedają się najlepiej. Jakoś slashery nie mają dzisiaj wielkiej sprzedaży, a God of War zawdzięcza swój sukces na PS2, głównie dzięki wspaniałej grafice, która była piękna jak na PS2. Wątpię, żeby GOW III pokazał coś lepszego niż KZ2, skoro w KZ2 wykorzystują wszystkie najnowsze dzisiaj dostępne technologie do robienia gier. Między innymi narzędzia EDGE. Sony używa do KZ2 także swojego specjalnego studia od animacji (w końcu ta gra ma najlepsze animacje dotychczas) i pewnie to samo użyją w GOW III. Różnica jest tylko taka, że KZ2 będzie mieć multi i jest grą FPP, a takie co tu dużo mówić, lepiej się sprzedają od slasherów. Wystarczy spojrzeć na sprzedaż wszystkich ostatnich głośnych slasherów i porównać je z grami fpp, z multi.

 

Co tu dużo mówić, dzisiaj do sukcesu jest potrzebny wypasiony multi i grafika, oraz najczęściej jest to FPP ----> COD 4, Halo 3 (w poprzednim roku). A na PS3 brakuje właśnie takie powerowskiego tytuły z grafą i z porządnym multi, a zanosi się że KZ2 taki będzie.

 

 

Trudno zgodzić się z takim podejściem. Gdyby sama tylko grafika decydowała o sukcesie gry, to aktualnie mielibyśmy dookoła prawie same sukcesy ;) . Większość gier wygląda dzisiaj bardzo dobrze...jednak niewiele z tego wynika. Cienizny merytorycznej i sztampy nie zrekompensują ładne efekty wizualne (choć można odnieść wrażenie, że Amerykanie uważają inaczej ;) ).

 

Poza tym - czy ilość sprzedanych ezgemplarzy ma decydować o rzeczywistej wartości artystycznej? (Jeżeli tak, to Britney Spears jest najlepszą piosenkarką, a Pamela Anderson aktorką ;) ).

 

KZ 2 życzę jak najlepiej ale to jest temat dotyczący GoW 3. (zważyć trzeba jeszcze, że duży szum wokół gry to dzisiaj nic nadzwyczajnego, a napewno nie jest to coś co by miało stanowić o sukcesie gry).

 

ad. .... - co ten post ma wspólnego z GoW3?

 

Co do GoW 3 to z perspektywy poprzednich odsłon jest to jeden z najmocniejszych tytułów na PS3. Twórcy pokazali, że potrafią odświeżyć (i co najważniejsze to nie tylko graficznie) prostą formułkę tego gatunku gier. Miejmy nadzieję, że i tym razem nie zawiodą...i jeszcze nowinka - http://polygamia.pl/god-of-war-iii-pod-koniec-2009 .

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

"It’s a four page ‘feature’, only two of which contain any words (the other two are taken up with Kratos’ face). All the screens from what I could tell were from the E3 Trailer. From skimming through the article it’s a drawn out look at the trailer, with speculation thrown in.

 

Cover worthy? Absolutely not. Godfather 2 was the actual magazine cover."

 

http://forum.gamesradar.com/viewtopic.php?...01&start=15

 

Jednak nie tak różowo?

Edytowane przez the_m
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
No cóż, skoro gra korzysta z narzędzi EDGE, to chyba logiczne, że pozamiata. Wszak Sony EDGE nie zrobiło tylko dla Heavenly Sword i Killzone 2.

Gra korzysta z EDGE tak samo, jak GOW1 i 2 korzystały z uniwersalnego engine'u Sony dla gier 1st party (nie pamiętam już nazwy), ale to właśnie ludzie z Santa Monica zrobili z tym enginem rzeczy które do dziś są niezrozumiałe dla każdego "zwykłego" twórcy gier :] Więc w tym przypadku też można się spodziewać że GOW pobije wszystko inne co korzysta z tego engine'u, a co już wygląda świetnie =] Swoją drogą Jaff stwierdził, że w tym roku najładniejszy jest GOW, a za rok najładniejszy będzie... GOW :)

Opublikowano

właśnie stwierdzenie z GoW2 jako najładniejszą grą roku 2008 przekonało mnie,że słowa Jaffa mogą być obiektywne i jego stwierdzenie,że GoW3 wygląda obłędnie nie jest chwytem marketingowym.

 

BTW chwała sony za narzędzia EDGE - wreszcie udało im się dać firmom wewnętrznym oręż do okiełznania mocy PS3-dobrze to rokuje na przyszłość

Opublikowano

Sam się obawiam, jako iż GOW swoim mało wymagającym skillowo gameplayem mi nie podszedł, to teraz bardziej się obawiam, o płynność tej gry. Biorąc pod uwagę że gra będzie miała ten sam silnik co HS ( w którym to animacja chrupała, oraz gra była bardzo słaba, jeśli chodzi o płynność )

Opublikowano (edytowane)

Edit: Posta pisałem do Deadeye, zanim się wasze pojawiły ;).

 

Już nie ma studia Santa Monica. Tzn. jest, ale tylko na papierze. Tak naprawdę, to studia sobie wzajemnie pomagają itd. Po prostu KZ2 dostało już dopalonego EDGE, a to samo będzie z GOW III.

 

Mnie po prostu chodzi o to, że porównanie z poprzednią generacją już umarło. Wybacz, ale jestem chory i nie potrafię tego jakoś lepiej objaśnić. W skrócie, każda gra od Sony, która wyjdzie później, będzie lepiej wyglądać. Jeżeli np. Killzone 3 wyjdzie w 2010 roku, to znowu będzie lepszy. Bo narzędzia EDGE są cały czas ulepszane.

 

Heavenly Sword wygląda średnio przy KZ2. KZ2 prawdopodobnie (nie widzieliśmy) będzie wyglądać średnio przy God of War III. I tak w koło. Aż do wyczerpania mocy PS3, a na to trzeba jeszcze dużo czasu.

 

Ja mam nadzieję, że GOW III będzie PIERWSZĄ grą, która nareszcie pokaże sporą różnicę pomiędzy X360 i PS3.

 

Bo nie wiem czy wiesz, ale ludzie Sony z Cambridge i Santa Monica, też pomagali przy KZ2.

 

 

Swoją drogą Jaff stwierdził, że w tym roku najładniejszy jest GOW,

 

Gdyby wyszedł KZ2 w tym roku, to KZ2 byłby. Swoją drogą, najładniejszy w tym roku, to jest Crysis: Warhead, ale nie ważne :).

 

Edit:

 

Dabman, ale za to Killzone 2 nie chrupie :). Po prostu engine w 2007 roku, był jeszcze nie w takim zaawansowanym stopniu. Naprawdę porównania sensu nie mają.

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano (edytowane)
Sam się obawiam, jako iż GOW swoim mało wymagającym skillowo gameplayem mi nie podszedł, to teraz bardziej się obawiam, o płynność tej gry. Biorąc pod uwagę że gra będzie miała ten sam silnik co HS ( w którym to animacja chrupała, oraz gra była bardzo słaba, jeśli chodzi o płynność )

dont worry to nie jest norma przecież-zobacz sobie na gry na enginie unreala-niektóre wyglądają jak kupa,inne tną,a jeszcze inne chodzą płynnie i wyglądają rewelacyjnie-to od firmy i jej talentu zależy jak wykorzystają możliwości

 

btw Edge to nie jest silnik graficzny tylko zestaw narzędzi dla developerów - kiedyś czytałem o tym,że nie jest to silnik graficzny w czystym znaczeniu tego słowa jak UE3 czy np Cryengine

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano (edytowane)
Edit: Posta pisałem do Deadeye, zanim się wasze pojawiły ;).

 

Już nie ma studia Santa Monica. Tzn. jest, ale tylko na papierze. Tak naprawdę, to studia sobie wzajemnie pomagają itd. Po prostu KZ2 dostało już dopalonego EDGE, a to samo będzie z GOW III.

 

Mnie po prostu chodzi o to, że porównanie z poprzednią generacją już umarło. Wybacz, ale jestem chory i nie potrafię tego jakoś lepiej objaśnić. W skrócie, każda gra od Sony, która wyjdzie później, będzie lepiej wyglądać. Jeżeli np. Killzone 3 wyjdzie w 2010 roku, to znowu będzie lepszy. Bo narzędzia EDGE są cały czas ulepszane.

 

Heavenly Sword wygląda średnio przy KZ2. KZ2 prawdopodobnie (nie widzieliśmy) będzie wyglądać średnio przy God of War III. I tak w koło. Aż do wyczerpania mocy PS3, a na to trzeba jeszcze dużo czasu.

 

Ja mam nadzieję, że GOW III będzie PIERWSZĄ grą, która nareszcie pokaże sporą różnicę pomiędzy X360 i PS3.

 

Bo nie wiem czy wiesz, ale ludzie Sony z Cambridge i Santa Monica, też pomagali przy KZ2.

Mylisz się :) Faktycznie ta technologia jest wspoltworzona przez ludzi z różnych studiów Sony, ale to nie zmienia faktu ze przystosowanie engine'u do konkretnego tytulu wymaga sporej ilosci hard kodowania (nie ma to chyba polskiego odpowiednika) - czyli zaimplementowania konkretnych mechanizmow, takich jak kamera, mechanike LODu, konkretne typy shaderow - specyficznie do danego tytulu, i bardzo wplywajace na koncowa jakosc grafiki (zarowno techniczna, jak i subiektywna). Drugie tyle dokladaja graficy, bo z tej samej technologii mozna wycisnac bardzo rozne efekty - zdolny grafik potrafi sprawic ze przy tym samym obciazeniu sprzetu cos wyglada o niebo lepiej, dzieki stworzeniu odpowiedniego mesha, materialow, shaderow i calej tony efektow jakie oferuja dzisiejsze engine'y. Wiec ostateczny wyglad gry nie zalezy tylko od technologii ogolnej, ale tez wlasnie w sporym stopniu od tego studia ktore sie zajmuje danym tytulem - a tu wlasnie Santa Monica blyszczy :) I to blyszczy na tle innych studiow Sony, ktore przeciez tez sa geniuszami =]]

Edytowane przez Deadeye
Opublikowano

Zapomniałeś jeszcze o takim małym elemencie, jakim jest design :).

 

Piszesz rzeczy oczywiste. Ja też się chciałem wyrazić bardziej szczegółowo, ale wybacz, jak pisałem, chory jestem nie potrafię się skupić. Pozostańmy więc na tym :). Odezwę się potem na priva w tej sprawie.

Opublikowano
Zapomniałeś jeszcze o takim małym elemencie, jakim jest design :).

 

Piszesz rzeczy oczywiste. Ja też się chciałem wyrazić bardziej szczegółowo, ale wybacz, jak pisałem, chory jestem nie potrafię się skupić. Pozostańmy więc na tym :). Odezwę się potem na priva w tej sprawie.

Kazdy wie o co chodzi ;) Ale twoj post zabrzmial jakby kazda gra studiow Sony na ps3 miala wygladac tak samo (przynajmniej w danym czasie) dlatego ze technologia jest ta sama, dlatego musialem napisac sprostowanie ;] Anyway, co do tej gry po prostu nie trzeba miec watpliwosci ze zmiazdzy :)

Opublikowano

Dobrze powiedziane, do tej gry nie można mieć wątpliwości, że zmiażdży. Mam 3 serie gier które, bym kupił w ciemno nie patrząc na żaden screen, filmik, zapowiedź nic, tylko w dniu premiery łyknąłbym kompletnie nie świadom. To GTA, MGS i właśnie God Of War. Gow to tak solidna marka, że nie potrzebne jest zachwalanie kolejnej części. Nic tylko wypatrywać premiery.

Opublikowano

znajoma już jest dokładna premiera??? ja już się nie mogę doczekać, do dziś pamiętam jaki byłem dumny gdy przeszedłem gowa 1 na godzie :) pokonanie Kratosów to było wyzwanie, hehehe dwa razy po przejściu ich mi wywaliło prąd ale się wtedy wkur... Również mam nadzieję że GoW pokaże moc konsolki Sony, jak nie oni to nie wiem kto tego dokona... Z dwójki wycisnęli naprawdę wiele ciekawe czy tak samo będzie z ps3...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...