Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapewniam że staroc to nie jest ;P chyba ze chodzilo Ci o sd :)

Gry na moim tv-ku wyglądaja perekcyjnie jakby zaraz miały z niego wypłynac, takze nie mam na co narzekac. Nie mowie GoW3 jest brzydki bo to nadal wyższa liga ale do takiego U2 to jeszcze daaaaaaaaaaaleeeeeeko :)

Opublikowano

Czy ja mam zle info czy filmiki w u2 były na silniku graficznym z gry ? (bo nie wydaje mi sie aby nd powtorzylo "sensacje" z jedynki).

A Kratosowi brakuje jeszcze sporo do Nathana. Patrzac na stary bulid oraz ten nowy (?) To dopiero ten drugi można porównywac z u2

Opublikowano

Różnice może i były ale moim zdaniem niewielkie. Gra jest tak dobrze wykonana że ciężko znalesc,konkurencyjną pozycje.

W przypadku u2 porównywanie do renderu jest jak najbardziej wskazane ;)(choc wiemy że do osiągniecia renderu jeszcze troszke brakuje). Natomiast to temat o gow3 który szczerze wierze na początku przyszłego roku zdeklasuje u2 (i to nie tylko pod względem grafiki).

Opublikowano (edytowane)

Masz zle info. Postacie na filmikach w U2 sa EWIDENTNIE lepsze niz w grze wlasciwej, to w ogole nie ma czego porownywac. ND dzieki temu ze robilo scenki w formie filmikow moglo zboostowac wyglad postaci.

 

Druga sprawa to ilosc poligonow... Emet no po co takie bzdury piszesz :P Przeciez jestes powaznym czlowiekem ;] Nie wiesz ile polygnow ma w sobie Nathan i nie wiesz ile ma w sobie Kratos, ani nie jestes w stanie tego policzyc. To samo miales z FPS wg ciebie to bylo miedzy 20 a 30, co okazalo sie wynikiem 2x gorszym niz w rzeczywistosci. Proponuje wlaczyc sobie U2, ktorykolwiek etap, dac zblizenie na nathana a potem pojsc jeszcze raz zabic Heliosa w GoW bo to chyba jedyne zblizenie na niego w trakcie dema (oprocz poczatku).

 

'Problem' o ile mozna to problemem nazwac w tym ze kratosa prawie nigdy nie widac z bliska i ze nie mozesz swobodnie obracac kamera, co przeklada sie na brak mozliwosci przygladniecia sie mu. Ale sam poczatek dema, gdy jak zawsze widac tylko polowe kratosa, pokazuje z jaka pieczolowitoscia i detalami ten model zostal wykonany. Nie wspominajac juz o tym ze Nathan to tylko twarz, spodnie i koszulka, a kratos jak wyglada kazdy wie lub wiedziec powinien.

 

Fajnie ze nathan moknie w wodzie i zostaja mu slady sniegu i w ogole robi fikolki, ale model jego postaci nie jest lepszy niz kratosa.

Edytowane przez Trzcina
Opublikowano (edytowane)

Ja jestem pewien, ze nie zdekalsuje U2.... Jestem pewien, ze sie nawet do poziomu U2 nie zblizy. Zakladajac, ze pelna wersja rzeczywiscie bedzie chodzic w ok 60fps (jak poprzednie czesci GoW) oraz biorac pod uwage liczbe przeciwnikow na ekranie slabsza oprawa bedzie w pelniu uzasadniona. Zreszta moze byc slabsza ale dzieki kamerze, roznym ciekawym efektom i sztuczkom moze byc rownie efektowna :)

 

Co do modeli w U2... Wersje in-game mozna obejrzec z bliska w trybie kino. Od tych ze wstawek roznia sie jedynie jakoscia tekstur (dosyc znaczaco). Poza tym jesli wierzyc ND modele z gry i wstawek (poza teksturami) sa takie same. Ok 80k poly (Kratos ma 20k).

 

E: Trzcina nie gadaj juz takich bzdur, ok? :)

Kratos (a tym bardziej Helios) nie dorastaja do piet modelom z U2 i to jest FAKT.

Co do framerate'u wcale sie o 2x nie pomylilem <_<

Moze ze spadkami do 20 przesadzilem, jednak jak widac na analizie przez wiekszosc czasu jest ok 30-35fps. Czasem ponizej 30, czasem ok 40 (powyzej 50 bylo moze kilka sek.).

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

Ho ho Ty kolego za to wiesz najlepiej że filmiki w u2 nie pochodzą z gry właściwej ? No to zasmuce Cie bo twarz Kratosa w menu to typowy render(widze przeoromna przepasc miedzy kratosem z gry a kratosem z menu) :) i wierz mi albo nie ale kratos moze (powtarzam moze) będzie wyglądał tak w finalnej wersji jezeli sm sie postara.

Edytowane przez MrC
Opublikowano

Domyslam sie, ze to do Trzciny bylo ;)

Akurat twarz Kratosa w menu to na 100% real-time. Akurat ona jest wykonana swietnie. Uporszczenia widac w innych miejsach (widac tylko na sporych zblizeniach wiec to nic strasznego, ale jest to fakt :P).

Ot taki przyklad... lancuchy na rekach to tylko tekstura (na lekkim "wybrzuszeniu" z polygonow). Dla porownania wszelkie wisiorki i inne (pipi)ki w U2 sa wymodelowane w 3D i to nie byle jak (jeszcze raz polecam tryb Kino w U2, gdzie mozna zobaczyc modele z bardzo bliska).

Opublikowano

Tak tak do Trzciny. 100% real time ? To ciekawe bo Kratos w grze znacząca odbiega(jeżeli mówimy o twarzy) od tego co widzimy w menu. Często szukałem dobrego miejsca w którym kamera przybliżała się maksymalnie do naszego bohatera i moge stwierdzic że morda łysolka w menu to nie to samo co widzimy w grze właściwej, może w pełnej ale na pewno nie w tym demku. Fakt faktem że żadnych ząbków nie uświadczymy na nim ale jak wspomniał Emet niektóre akcesoria na nim to zwykła płaska teksutra.

Opublikowano

Gadanie bzdur - mowienie 'na oko' ze ktos/cos ma wiecej/mniej polygnow. Masz informacje z pierwszej reki ze te w U2 to 80k polygonow a te z GoW3 to 20k polygonow? Jak masz to faktycznie nie gadasz bzdur i kratos ma ewidentnie mniej polygnow. Ale dopoki nie dasz mi linka w ktorym to bedzie stac napisane, to uwazam pisanie tego rodzaju rzeczy za bzdury.

 

Ty mi mowisz o lancuchac w broni kratosa pokazujac wisiorki w U2 jako w pelni 3D, ok a ja cie poprosze zebys zerknal na golden fleece, albo blizne na brzuchu. Mozna wymieniac bez konca.

 

Jeszcze raz to powiem, to ze postacie sa zrobione w realistyczny sposob (U2) nie czyni ich automatycznie lepszymi. Samo ujecie Kratosa w menu przed startem wyglada rownie dobrze jak modele z U2.

 

Mnie nie interesuja FILMIKI wziete z U2. Tak samo jak nie interesowalyby mnie replay'e wziete z Gran Turismo (w ktorych modele samochodow sa ladniejsze niz w trakcie normalnego wyscigu), tak samo jak ty gralem w U2 i spedzilem godziny po prostu ogladajac co sie dzieje dookola. U2 to przepiekna gra, najladniejsza do tej pory z najlepszymi do tej pory modelami postaci. Jedynie co mowie to ze KRATOS (i tylko on jak do tej pory) stoja na tym samym poziomie co U2. Dodaje do tego zdecydowanie bardziej skomplikowany model, zaierajacy w sobie golden fleece, szramy, tatuaze oraz miesnie i uwazam ze tak, jest rownie dobry co spodnie i koszulka nathana lol.

 

Bardzo odwazne jest mowienie ze GoW3 nie zblizy sie do U2 pod wzgledem oprawy, zwazywszy na to jak blisko ze soba sa oba studia oraz ze obie gry sa wydawane przez sony, oraz biorac pod uwage to ze GoW1 i 2 byly najlepiej wygladajacymi grami na PS2. Ale skoro tak uwazasz to twoje prawo.

 

PS. GoW1 i 2 chodzily w 30 klatkach a nie 60.

Opublikowano (edytowane)

Gadanie bzdur - mowienie 'na oko' ze ktos/cos ma wiecej/mniej polygnow. Masz informacje z pierwszej reki ze te w U2 to 80k polygonow a te z GoW3 to 20k polygonow? Jak masz to faktycznie nie gadasz bzdur i kratos ma ewidentnie mniej polygnow. Ale dopoki nie dasz mi linka w ktorym to bedzie stac napisane, to uwazam pisanie tego rodzaju rzeczy za bzdury.

 

 

80tyś Polygonów na Drake'a pada w jakimś making of na płytce z U2

20tyś Polyghonyów na Kratosa padło w jednym z pierwszych wywiadów-wtedy padło stwierdzenie,że Kratos ma 4 razy więcej polygonów niż Kratos z GoW2(a ten miał 5tyś),na ekranie będzie do 50 przeciwników(wcześniej 15) itp-było na ps blog amerykańskim

 

Przerywniki w U2 dostępne w zakładce filmiki w menu to są FILMIKI a nie reatime.Nie wierzycie?ubierzcie Drakeowi jakiś z bonusowych strojów i wtedy zobaczycie które przerywniki są realtime(będzie miał ten bonusowy na sobie) a jakie to filmiki(będzie w podstawowym)

 

I ogółem tyle w formie podsumowania.Radzę zaczekać do premiery GoW3 z gadaniem jak to będzie wyglądać bo demo już jest ładne a to pół roczny build.I te studia developerskie dzieli praktycznie ściana więc na bank się wymieniają wiedzą na poskromienie cella ;)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano
80tyś Polygonów na Drake'a pada w jakimś making of na płytce z U2

20tyś Polyghonyów na Kratosa padło w jednym z pierwszych wywiadów-wtedy padło stwierdzenie,że Kratos ma 4 razy więcej polygonów niż Kratos z GoW2(a ten miał 5tyś),

 

http://www.psxextreme.com/ps3-news/5942.html

 

http://www.gamezine.co.uk/news/games/g/god-of-war-3/ps3-kratos-has-four-times-the-polygons-of-ps2-kratos-$1268180.htm

Opublikowano (edytowane)

@ Trzcina

 

Juz dostales chyba dowody wiec nie musze szukac :)

 

A co do GT5:P to to tez zostalo udowodnione, ze modele podczas gry i replayu sa te same. Nie pokaze ci screenow bo pisze z PS3. Jesli chcesz to wbij np na GT Planet i tam jest troche obrazkow porownujacych model podczas gry z tym z replaya (nie zadne screeny od PD tylko zrobione bezposrednio z gry przez karte TV lub niektore jako zdjecie dla TV).

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Ano, masz racje maja wiecej polygonow :)

 

Co oznacza ze automatycznie musza byc lepsze, niemniej jednak szkoda ze nie wygladaja na 4x lepsze ;) W te czy wewte model kratosa wyglada znakomicie.

 

Co zas do samochodow to ja czytalem artykul na digital foundry ze replay ma lepsze modele samochodow, zarowno w GT czy Forza. Jak widac co kraj to obyczaj i kazdy pisze co chce. Najwazniejszy jest i tak uzytkownik i to co on uwaza, bo to w koncu on placi za gre ;p

Opublikowano

Dokładnie, zgadzam się z Trzciną. Na papierze może Nathan lepiej wygląda od Kratosa ale w rzeczywistości to właśnie Kratos przypomina bardziej realistyczną hmh żywszą postać. Postacie z U2 to dla mnie plastikowe kukły, które złapał skurcz twarzy

Opublikowano

@ Trzcina

 

Fakt, model Kratosa jak na 4x mniej poly wyglada wyjatkowo dobrze ale to najpewniej dzieki temu, ze polygony nie musze na nim isc na zmarczki na ubraniach i inne drobnostki. W dodtku Kratosa ogladamy zazwyczaj z wiekszej odleglosci niz postacie w U2 wiec jego model jak na taka gre jest az nadto dobry ;)

Opublikowano

O to to. Jeśli chodzi o tem modele postaci. Na Nathana poszło więcej poly głównie ze względu na jego ubranie i detale. Pasek, sprzączka, materiał ubrania, wisiorki, włosy. Kratos ma gołą klate, jest łysy i jedynie broń jaką posiada zwiększa znacząco ilośc polygonów na tej postaci. Nie ma więc co porównywać.

 

Zlukajta to:

 

porwnaniej.jpg

Opublikowano (edytowane)

nathan ma pierścien władzy na szyi? on do mordoru szedł? XD

 

 

strasznie smęcicie :P

poczekajmy z ocena koncowego efektu do wydania gry, U2 juz ywszło i pozamaiatelo, a wy finalna wersje prownujecie do dema sprzed roku ...

 

 

btw ktos sie czepial o miejscówki, ze niby odgrzewany kotlet ... pomijajac juz nawet walke na tytanach to nie zdziwil bym sie gdybysmy mieli możliwość wspinania sie na olimp z kamera zawieszoną nad nami także w dole widac by bylo kawał świata , a może nawet skok z olimpu i lot w dół ze zblizajacą sie ziemią

w dodatku pamietajcie tez ze ma byc jakas epicka bitwa kratos VS over9000! (biorac pod uwage to ze przeciwnikow ma byc 50 to pewnie reszta wojska bedzie raczej tłem , ale tak czy siak zapowiadali jakies akcje podczas wielkiej bitwy (chyba w hevenly sword bylo cos podobnego)

 

pamietajcie ze nawet na "starej" ps2 zrobili akcje w stylu zapierajacych dech w piersi widokow siegajacych po horyzon i pokazujacych w tle cale miasta/kóry/ocean itp , nie mowiac już o konnym posągu itp... a wy nazekacie ze pewnie w gow3 bedzie caly czas mizerna akcja w jakiejś ciemnej jaskini.. no ogarnijcie sie ludzie! xD

 

 

edit!!

zauwazcie jeszcze ze kratos ma mega za(pipi)istą mimike twarzy ktora seiwtnie ukazuje jego w(pipi)ienie, tymczasem w u2 mimika jest fajna ale nie az tak powalajaca (przynajmniej z tego co widzialem)

 

i drugi detal - nathan obkleja sie sniegiem , a kratos krwią wiec tutaj walka jest wyrownana

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Opublikowano

nathan ma pierścien władzy na szyi? on do mordoru szedł? XD

to nawiazuje do 1 czesci serii ;)

 

poza tym, ludzie, spokojnie. jestem przekonany o tym, ze finalna wersja bedzie zblizona technicznie do U2. programisci skupiajacy sie tylko na Cellu, moga bardziej dopiescic swoje dziecko. demo w dniu premiery gry bedzie mialo ok rok, wiec napewno bedzie zauwazalny postep. ;)

 

poza tym, render Kratosa, ktory pokazal Jakim juz robi spore wrazenie. ja jestem dobrej mysli.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...