Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecież widać dziurę w czaszce Kronosa która powstała w 3

 

Ok, mind=blown. Awesome smaczek ; D

Hah a może to tylko takie przyjacielskie wprowadzenie od Panów z Santa Monica dla Naughty Dog do kolejnej części Uncharted w tej świątyni :D

Opublikowano

Przecież widać dziurę w czaszce Kronosa która powstała w 3

 

Ok, mind=blown. Awesome smaczek ; D

Hah a może to tylko takie przyjacielskie wprowadzenie od Panów z Santa Monica dla Naughty Dog do kolejnej części Uncharted w tej świątyni :D

Ale stary ten filmik, jeszcze z czasów Jaffe'a, który chciał zrobić z kolejnych części GoW sandbox'a <_<

Opublikowano

Taki news z du.py i aż dziwie się że został zapodany. Najwyraźniej autor nie grał w GoW na PS2 :) I jeszcze ten tytuł żeby podbić ilość odwiedziń. Jak dla mnie żenada z tym serwisem.

Opublikowano (edytowane)

Przecież widać dziurę w czaszce Kronosa która powstała w 3

 

Ok, mind=blown. Awesome smaczek ; D

jak dla mnie to nie dziura tylko jakaś plama

jest w złym miejscu, za duża, ma zły kształt i pare innych rzeczy , pozatym to jakas zwykła ludzka czaszka, kolos mial o wiele bardziej pociągłą twarz (głowe)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Dlatego sam Jaffe mówił, że inaczej pociągnąłby fabułę gry.

 

Jaffe to chciał z GoW zrobić Zeldę, więc może dobrze, że nie maczał przy tej grze palców.

Też się z tego cieszę, bo jakoś nie wyobrażam sobie Kratosa w tym stylu.

 

<czapa> zdarza się nawet najlepszym. GoW3 jest po prostu zbyt epicka :P A tak na serio to raz miałem taki glitch w którym, w czasie oglądania

pucharu Hery

za Kratosem pojawił się przeciwnik i uderzył go mieczykiem, a tym samym Ghost of Sparta spadł w bezdenną przepaść i zginął <_< Raz też gdzieś tak miałem jakiś freez.

Opublikowano

Mnie się ten pomysł z Zeldą podoba. Chciałbym taką grę. Oczywiście bez Kratosa.

 

Zelda w klimatach mitologiczno-gowowych byłaby swietna. Głównym bohaterem mógłby być Odyseusz czy jakiś wymyślony heros, którego historia byłaby na nim wzorowana. Marzy mi się taka brutalniejsza i poważniejsza Zelda. Sony Santa Monica powinni coś takiego zrobić.

Opublikowano

Mnie się ten pomysł z Zeldą podoba. Chciałbym taką grę. Oczywiście bez Kratosa.

 

Zelda w klimatach mitologiczno-gowowych byłaby swietna. Głównym bohaterem mógłby być Odyseusz czy jakiś wymyślony heros, którego historia byłaby na nim wzorowana. Marzy mi się taka brutalniejsza i poważniejsza Zelda. Sony Santa Monica powinni coś takiego zrobić.

Spoko, niedługo braciak Kratosa zacznie swą ofensywę :P

Opublikowano

Mnie się ten pomysł z Zeldą podoba. Chciałbym taką grę. Oczywiście bez Kratosa.

 

Zelda w klimatach mitologiczno-gowowych byłaby swietna. Głównym bohaterem mógłby być Odyseusz czy jakiś wymyślony heros, którego historia byłaby na nim wzorowana. Marzy mi się taka brutalniejsza i poważniejsza Zelda. Sony Santa Monica powinni coś takiego zrobić.

Spoko, niedługo braciak Kratosa zacznie swą ofensywę :P

Braciak Kratosa

 

 

Is Dead :]

 

Opublikowano (edytowane)

Ktoś pokonał

dużego skorpiona na chaosie?

 

 

 

Tak. W pierwszej turze doprowadziłem każde z jego odnóży do czerwoności tak by w drugiej turze walki móc je szybciej zniszczyć. Dobrym atakiem jest L1+ kwadrat wykonany w powietrzu ponieważ trafia dwa odnóża za każdym razem. Gdy boss wypluwał te mała skorpiony to uciekałem na brzeg areny tak by móc je w spokoju wyeliminować.

 

 

EDIT: Glitch na prawdziwe New Game + (zaczynasz grę z wszystkimi broniami oraz przedmiotami):

 

By uaktywnić ten glitch należy mieć dostęp do areny. W opcjach areny ustawiamy poziom trudności jaki nas interesuje (oprócz Chaos) i dajemy się zabić pięć razy pod rząd. Po piątym razie gra spyta się czy ma zmienić poziom na Łatwy po czym wybieramy opcję "Nie". Po tym zostaniemy wyrzuceni do menu głównego. Wybieramy nową grę i ten sam poziom trudności, który wybraliśmy w arenie i voila! Zaczynamy grę z wymaksowanym ekwipunkiem i przedmiotami. Jeżeli w arenie ustawimy życie i magię na nieskończoność to w grze właściwej także będziemy posiadać nieograniczoną ilość życia i many.

Edytowane przez DJ1988
Opublikowano

...jednak po zobaczeniu materiałów bonusowych z prac nad grą jestem w stanie im to wybaczyć...sam początek zajął im dwa lata roboty(oczywiście nie pracowali wtedy tylko nad nim) i gdyby cała gra miała trzymać poziom wspomnianych momentów to pewnie wyszła by gdzieś koło 2015 roku.

 

Złożoność tych najbardziej epickich momentów pewnie spowodowała,że by zmieścić się w racjonalnym budżecie i czasie musieli wybierać,które momenty w grze szlifują,a które traktują bardziej lightowo.

 

Żeby to było wytłumaczenie jakiegoś słabszego developera z ograniczonym budżetem... Jednak Sony Santa Monica to jedna z najzdolniejszych ekip w branży, a i wątpię by mieli ograniczenia budżetowe, skoro Sony już bez problemu wyłożyło 60 baniek na Gran Turismo (które wyjdzie kiedyś tam). Trzeba było zatrudnić większą ekipę do pomocy, skoro to tyle czasu zajmuje, podobno tyle ludzi w branży straciło pracę po kryzysie, więc na pewno chętnych by znaleźli.

 

A tak dostaliśmy kilka mocnych scen, które bez problemu idzie policzyć na palcach jednej ręki i to typa po amputacji...

Początek do zabicia Posejdona, pogoń za Hermesem i Kronos

 

 

Gra jest bardzo dobra, ale jak na zwieńczenie zabrakło solidnego pierdolnięcia, na pewno od poprzednich części nie odstaje, ale czy je przebija? Biorąc pod uwagę moc konsol, nie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ktoś pokonał

dużego skorpiona na chaosie?

 

 

 

Tak. W pierwszej turze doprowadziłem każde z jego odnóży do czerwoności tak by w drugiej turze walki móc je szybciej zniszczyć. Dobrym atakiem jest L1+ kwadrat wykonany w powietrzu ponieważ trafia dwa odnóża za każdym razem. Gdy boss wypluwał te mała skorpiony to uciekałem na brzeg areny tak by móc je w spokoju wyeliminować.

 

 

EDIT: Glitch na prawdziwe New Game + (zaczynasz grę z wszystkimi broniami oraz przedmiotami):

 

By uaktywnić ten glitch należy mieć dostęp do areny. W opcjach areny ustawiamy poziom trudności jaki nas interesuje (oprócz Chaos) i dajemy się zabić pięć razy pod rząd. Po piątym razie gra spyta się czy ma zmienić poziom na Łatwy po czym wybieramy opcję "Nie". Po tym zostaniemy wyrzuceni do menu głównego. Wybieramy nową grę i ten sam poziom trudności, który wybraliśmy w arenie i voila! Zaczynamy grę z wymaksowanym ekwipunkiem i przedmiotami. Jeżeli w arenie ustawimy życie i magię na nieskończoność to w grze właściwej także będziemy posiadać nieograniczoną ilość życia i many.

 

Działają z tym glitchem pucharki ?

Opublikowano (edytowane)

tak działaja!! HAHA ale za(pipi)ista sprawa to naprawde dziala ten NG+!! Kocham cie!!

apropo zwiech mialem zacinanie sie filmików tak jak ktos wyzej o to zapytał. Bylo to juz podczas 2 przejscia i wygladalo tak ze filmik po prostu sie cofnol o 2sek do tylu i postac mowila 2 razy to samo...

zadrzyly mi sie tez loadingi rowiez podczas 2 przejscia , krotkie 2 sekundowe.

 

 

jak zaczołem NG+ ze wszystkimi broniami to w lokacji 3 juges sprobowalem wczesniej rozwalic łancuch. jak 3 sedziów glowy poszły tak jak zszedlem na dół za pomoca portalu gra sie wieszała jak chcialem podejsc do lancucha, tez tak macie?? swiadom jestem ze to wina tego ze kombinujemy z NG+ ale jestem ciekaw czy inni tez tego doswiadczyli...

Edytowane przez QTF
Opublikowano

DJ1988 no to szacun jak dałeś radę na chaosie, mi też się w końcu udało ale kosztowało mnie to sporo nerw.

Opublikowano

Po przejściu na Chaosie pewnie się będzie dało i na nim to ustawić.

 

 

Nie da się powielić tego glitcha na Chaosie. Grając na Chaosie, gra nigdy nie spyta się czy obniżyć stopień trudności, nie ważne ile razy zginiesz.

Opublikowano

co do tego litcha to mowa o arenie z wersji kolekcjonerskiej?

 

wiec pewnie az tak duzo osob sobie tego nie zobaczy

 

 

i teraz macie odpowiedź czemu nie ma NG+ - backtracking ktory jest przygotowany na to zeby zdobyc przedmiot pozwalajacy otworzyć nową droga ktorą wczesniej mijalismy jako zamknietą , majac wszystko mozna w wielu momentach przekombinować

Opublikowano

Chaos jest umownie prosty jeśli chodzi o wszystkich przeciwników prócz bossów (poszczególnych). L1 + kółko (do bólu), chwyt + szarża z kolesiem na klacie, ciskanie psami, dobre wykorzystanie uników i bloku - to wszystko składa się na w miarę znośną grę i bicie nie-bossów.

 

Boję się walki z Hadesem i Zeusem. Resztę jestem w stanie obić bez większych zgrzytów.

Opublikowano

co do tego litcha to mowa o arenie z wersji kolekcjonerskiej?

 

wiec pewnie az tak duzo osob sobie tego nie zobaczy

 

 

i teraz macie odpowiedź czemu nie ma NG+ - backtracking ktory jest przygotowany na to zeby zdobyc przedmiot pozwalajacy otworzyć nową droga ktorą wczesniej mijalismy jako zamknietą , majac wszystko mozna w wielu momentach przekombinować

tak ale w niektórych miejscach wyszli z tego obronna reka : np. w hadesie nic nie zrobimy dopuki nie zdobedziemy luku (nie spalimy hebanowych drzew), nie rozwalimy cestusem serca gai na poczatku i podczas walki z heliosem tarcz. Gdyby tylko chcieli mogliby rozniez zrobic tak w przypadku sedziów ze te kamienine z onyksu bylyby nie do dotkniecia - wystarcza chceci i to wszystko - moim zdaniem nie byloby problemu nawet z wrzuceniem przez nich NG+ tylko musieli by poprawic ta jedna lokacje bo reszta jest "odporna" na dzialanie itemow i broni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...