Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
I gra się tak normalnie? Gdzieś czytałem, że po rozwaleniu serca Gai zbyt wcześnie konsolę można od razu restartować.

Grając normalną ścieżką, tzn. bez próbowania ominięcia jakichś etapów nie ma żadnego problemu. Ale jak ktoś chce sobie skrócić drogę to można zawiesić grę, np. rozwalając kamienie na głowach 3 sędziów, gdy jest się po raz pierwszy w tej lokacji. Serca Gai nie da się rozwalić będąc tam za pierwszym razem nawet jak się ma rękawice. Można natomiast całkiem ominąć etap gdzie zdobywa się łuk oraz sekcję z Afrodytą i cały Tartar.

 

Wyzwania są faktycznie bardzo uproszczone w porównaniu do I & II...pamiętam jak dostawałem szału przy ostatnim wyzwaniu w GoW I ale kiedy w końcu się udało czułem się spełniony, jakkolwiek głupio to brzmi ...a tutaj wszystkie zrobiłem w jakąś godzinę bez większych problemów. Dla mnie uproszczenie zawsze jest minusem, niestety co raz większa ilość producentów idzie w tą stronę :/

w godzine? 30 minut to maks ;/ Najgorszym jest 'Get Stoned', ale i na to jest sposób bo przeciwnik działa jak w poprzednich częściach - jak łapiesz meduze to ona po tym od razu Cie chce zamieniać w kamień, jak zrobisz na tym bloka bez robienia QTE, to promień szybciej zamienia.

Ogólnie banalne te wyzwania w tej części, az szkoda...

Podobno te dodatkowe z edycji kolekcjonerskiej są znacznie bardziej wymagające, ale jak nie dadzą tego jako DLC to raczej się nie przekonamy :/

Opublikowano (edytowane)

jedno zdanie. Ta gra nie ma polotu do Uncharted. Nie ruchoma kamera ,rodem z psx :/ . Gralo mi sie w to calkiem niezle, a moze tylko calkiem niezle ...

Edytowane przez diolek
Opublikowano

Co do kamery w Godzie jest ona świetnie dopracowana aczkolwiek szkoda, że nieraz nie można się spokojnie zatrzymać poobracać kamerą i popodziwiać widoczki niczym w Uncharted. :D

 

Czasami kamera daje po (pipi)e i nie widac przeciwnika. Na szczescie to rzadkosc. Walka 2D z Zusem najmiodniejsza ze wszystkich walk :woot:

 

Siadla platynka 8)

 

Pod wzgledem trudnosci porownalbym Tytana do Crushing z Uncharted 1. Za chaos sie nie zabieram :bomb:

Opublikowano

W ogóle poziom Tytan nie jest wcale taki trudny, jedynie drobne kłopoty sprawiał mi

Posejdon zaraz na samym początku

.Bez tego śmiało daje radę. Ciekawe czemu nie dali trophy za przejście gry na poziomie Chaos... Wyzwania zaliczyłem w jakieś 40 minut. Najbardziej pokręcone były w God of War II. Nawet secretsy nie są tak dobrze poukrywane jak poprzednio, bo z łatwością bez opisu można je znaleźć.

Opublikowano

Co do kamery w Godzie jest ona świetnie dopracowana aczkolwiek szkoda, że nieraz nie można się spokojnie zatrzymać poobracać kamerą i popodziwiać widoczki niczym w Uncharted. :D

Zamiast głupawej zmiany broni pod L1+X powinien tam się znajdować unik (plus lewa gała w żądanym kierunku), a prawy analog powinien służyć do obracania kamery. Jak ciężko było na to wpaść? Przecież zmiana broni już została uwzględniona na krzyżaku.

 

Fakt, że nie uświadczyliśmy trophy za poziom Chaos to taki ukłon w stronę "zdobądź platynę i sprzedaj grę'. Jakoś nie potrafie takich zagrań zrozumieć.

Dwa dni temu skończyłem NURa na Titanie (pierwsze trzy poziomy trudności zaliczone) i zastanawiam się nad Chaosem...Jest masa myków, które pozwalają na "swobodne" przejście gry bez upgrade'ów. Tylko czy warto?? Mam jeszcze kilka gierek w zanadrzu.

Opublikowano

W ogóle poziom Tytan nie jest wcale taki trudny

 

To fakt, nastawiłem się na jakąś straszną katorgę po opiniach wcześniej przeczytanych...okazało się, że gra się prawie jak na normalu - jedynie trzeba częściej używać bloku i stosować uniki.

Chyba, że

walka z tatą Zeusem

sprowadzi mnie na ziemie ;P

Opublikowano

Co do kamery w Godzie jest ona świetnie dopracowana aczkolwiek szkoda, że nieraz nie można się spokojnie zatrzymać poobracać kamerą i popodziwiać widoczki niczym w Uncharted. :D

Zamiast głupawej zmiany broni pod L1+X powinien tam się znajdować unik (plus lewa gała w żądanym kierunku), a prawy analog powinien służyć do obracania kamery. Jak ciężko było na to wpaść? Przecież zmiana broni już została uwzględniona na krzyżaku.

 

Fakt, że nie uświadczyliśmy trophy za poziom Chaos to taki ukłon w stronę "zdobądź platynę i sprzedaj grę'. Jakoś nie potrafie takich zagrań zrozumieć.

Dwa dni temu skończyłem NURa na Titanie (pierwsze trzy poziomy trudności zaliczone) i zastanawiam się nad Chaosem...Jest masa myków, które pozwalają na "swobodne" przejście gry bez upgrade'ów. Tylko czy warto?? Mam jeszcze kilka gierek w zanadrzu.

Pod L1+X powinno być wybicie skrzydłami :P nie wiem czemu z tego zrezygnowali.

A co do platyny to takie nastały czasy, że trofea zdobywa się na poziomach, które są i tak łatwiejsze niż kiedyś.

Opublikowano

Zamiast głupawej zmiany broni pod L1+X powinien tam się znajdować unik (plus lewa gała w żądanym kierunku), a prawy analog powinien służyć do obracania kamery. Jak ciężko było na to wpaść? Przecież zmiana broni już została uwzględniona na krzyżaku.

Obejrzyj sobie filmiki bonusowe. Tam masz wszystko wytłumaczone dlaczego zrobili pre definiowane kamery. Dzięki temu gra zyskuje na filmowości. Na jednym z filmików jest porównanie obydwu trybów. Twórcy zrobili to umyślnie, żebyś mógł zobaczyć to co masz zobaczyć. Ja wolę właśnie takie podejście bo jak sam ustawie sobie kamerę to jest spora szansa, że zamiast eleganckich widoczków i złotych posągów patrzyłbym się na kamienne ściany.

Opublikowano (edytowane)

Pod L1+X powinno być wybicie skrzydłami :P nie wiem czemu z tego zrezygnowali.

A co do platyny to takie nastały czasy, że trofea zdobywa się na poziomach, które są i tak łatwiejsze niż kiedyś.

Wybicie skrzydłami

jest w początkowym etapie gry zanim wpadniemy do Styksu. I w 3 oraz 7 wyzwaniu (7 wyzwań? WTF!)

 

 

Co do trofeów to pozostawię je bez komentarza. Natomiast poziom trudności Titan to zawód na całej linii dla mnie - mam nadzieje że Chaos da to, co poprzednie części... :/

Reszta gry IMO to same superlatywy.

Edytowane przez Kyo
Opublikowano

Na serio Wam żal tego wybicia? Ja z tego nigdy w dwójce nie korzystałem, bo po co, kiedy był młot. :potter: Chociaż w trójce może rzeczywiście przy tych słabszych broniach pomocniczych by się przydał ten patent.

Opublikowano

No widzisz, a ja znowu na odwrót :) gdyby chociaż był w trójce atak o podobnych właściwiościach, ale tamten ruch był po prostu świetny moim zdaniem, a i machnięcie skrzydłami w powietrzu dawało rade.

Opublikowano

No to platyna wpadła, poziom Tytan mnie rozczarował. myślałem że będzie troszkę choć bardziej wymagający...no ale nic grze i tak daje 10/10 bo dla mnie jako jako fana GoW to spełnienie marzeń ;P

Co do kamery to nie rozumiem trochę Waszych zarzutów, moim zdaniem nie zdało by się to no wiele a w dużej mierze zabiło by specyficzny typ rozgrywki, GoW zawsze był dynamiczny i taki został, możliwość rozglądania się zabiła by uczucie ciągłego parcia do przodu, takie jest oczywiście moje zdanie :)

Opublikowano

Zamiast głupawej zmiany broni pod L1+X powinien tam się znajdować unik (plus lewa gała w żądanym kierunku), a prawy analog powinien służyć do obracania kamery. Jak ciężko było na to wpaść? Przecież zmiana broni już została uwzględniona na krzyżaku.

Obejrzyj sobie filmiki bonusowe. Tam masz wszystko wytłumaczone dlaczego zrobili pre definiowane kamery. Dzięki temu gra zyskuje na filmowości. Na jednym z filmików jest porównanie obydwu trybów. Twórcy zrobili to umyślnie, żebyś mógł zobaczyć to co masz zobaczyć. Ja wolę właśnie takie podejście bo jak sam ustawie sobie kamerę to jest spora szansa, że zamiast eleganckich widoczków i złotych posągów patrzyłbym się na kamienne ściany.

Chciałem tylko pokazać, że jest takie rozwiązanie. Nie siedzę i nie marudzę na kamerę bo gra ma wszystko na swoim miejscu. Chodzi mi tylko o fakt, że raz zaimplementowana opcja zmiany broni została wklejona po raz drugi w innym miejscu...zupełnie bezcelowo. Chyba, że chodziło o masherkę wszystkimi broniami na poziomie easy. Sama kamera to dla mnie detal gdyż jestem przyzwyczajony do takiego rzutu. Poza tym...zawsze można sobie podejść do ksiąg, załączyć R1 i kręcić gałami podziwiając widoki Hadesu, Tartaru czy innych miejscówek. Cała uwaga i tak skupia się na combat'cie.

 

Podsumowując, nie mam żadnych zarzutów pod adresem gry prócz przebiednych dodatków i niepotrzebnego wrzucenia miany broni pod L1+X. Tyle.

Opublikowano

Z tym, że zmiana broni pod L1+X jest niepotrzebna w pełni się zgadzam, nie raz przez przypadek zmieniłem broń za pomocą tej kombinacji...Funkcjonalność tego rozwiązania jest żadna, krzyżakiem robi się to o wiele lepiej i raczej nie da się klepnąć go przez przypadek ;)

Opublikowano

Jeżeli chodzi o kamerę to też na początku wydawało mi się, że gdybyśmy mięli możliwość własnoręcznego jej ustawiania, dałoby to co prawda Santa Monica więcej do roboty, ale za to dostalibyśmy w pełni uczucie przebywania w zaprezentowanych miejscówkach. Troszkę moje zdanie uległo zmianie gdy oglądnąłem jedno z wideo dostępnych w grze, dokładnie to odnoszące się do kamer. Goście są świadomi tego, że w dzisiejszych czasach dynamiczna kamera pod prawą gałką powinna być standardem, ale na filmiku na podstawie przykładów pokazane jest dlaczego w GOW nie ma i być może nigdy nie będzie tego rodzaju rozwiązań. Polecam go oglądnąć, bo zupełnie zmienia podejście do gry. Tak samo jak i inne filmiki tej sekcji.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...