Emet 1 088 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Przeciez to nie render xD Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Lmao. Ludzie myla pojecia a to bardzo zle. :] Osobiscie nie pamietam czy obrazek Nathana pochodzi z filmikow czy z gry wlasciwej, gry nei mam w tym momencie wiec nie mam jak tego sprawdzic ;] Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 racja. sory, panowie, moja pomylka. to nie render pardon. Cytuj
Deadeye 2 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 (edytowane) To nie ma nic do rzeczy, ponieważ filmiki w U2 zostały nagrane na tym samym silniku co gra, bez żadnych retuszy dodawanych po nagrywaniu. Są w formie filmików pre-renderowanych tylko dla wygody. Tak, tylko że modele są dokładniejsze w filmikach niż w grze, więc co z tego że zostały wyrenderowane tym samym engine'em? W filmikach wyglądają lepiej niż podczas gry, ale w obu przypadkach genialnie. Tak w ogóle to chyba nie zdajecie sobie sprawy że w dzisiejszych grach poly count nie jest ŻADNYM wyznacznikiem jakości modelu. Przykład - to http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8d/ParallaxMapping.jpg to trzy polygony, a całą reszte szczegółów dodają shadery (tutaj paralax mapping). W przypadku modelu Kratosa też bardzo widać że model ma stosunkowo mało poly, a detale są tworzone przez mapowanie normalnych - czyli coś, czego przez ilość poly nie porównacie. Owszem model jest słabszy niż Ethan, ale i tak świetny. Gorzej z resztą, na razie wygląda tak sobie, choć myśle że ostateczny efekt będzie tak dobry, jak GOW na miare gier z ps2. A jeszcze co do GT5, to tam właśnie geometria (polygony) są te same, ale w replayach działają bardziej skomplikowane shadery dzięki temu powierzchnia aut wygląda lepiej (światło lepiej się odbija od karoserii itd). Edytowane 2 listopada 2009 przez Deadeye Cytuj
S_600 252 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 moze w finalnej wersji tak bedzie, a moze samo zrzucenie o glebe zabiera na tyle sporo zycia ze i tak jest kara Cytuj
S_600 252 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Zawsze zabierało to trochę energii na normalu i całkiem sporo na hardzie ale powinna być większa kara, tym bardziej że trójce quick t. eventy są prostsze niż w poprzednich częściach Cytuj
jar3czek 486 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Sama walka wydaję mi się ogólnie prostsza, ale to może przez to, że to demo i nie ma wyboru trudności. Po prostu przywykłem do God/Titan Ciekawe jaki power up zaserwują tym razem pod L3+R3, w demie po ich wciśnięciu słychać dźwięk "nienaładowania". Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada. Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać ) Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada. Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać ) Ficuś wspominal wczesniej, ze w marcu to demo bedzie miec rok, wiec tym bardziej mozemy sie spodziewac poprawy. z reszta, pozyjemy, zobaczymy Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 Cytuj
Solmath. 23 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event Fakt, w przypadku tego centaura, QTE po nieudanym wykonaniu możemy powtórzyć od razu, jednak przy tym wężo-kozło(?)-lwie, już nie. Jeśli s.(pipi) sekwencję to tracisz część życia i trzeba go ponownie "zmiękczyć", żeby odpalić QTE. Edytowane 3 listopada 2009 przez Solmath. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Solmath rzeczywiście tak jest. Bardzo mnie to cieszy. Edytowane 3 listopada 2009 przez S_600 Cytuj
snowblind 1 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Moje 3 grosze odnośnie dema - jednym słowem SKANDAL. Co to za głupawka z tymi kodami? Niedługo za durne demo trzeba będzie płacić, najlepiej niech zrobią God of War 3 Prologue. Eh, podniosło mi to ciśnienie. Gdyby seria GoW nie była jedną z moich ulubionych to bym zbojkotował 3-kę tak jak naszych "orłów" Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale. Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p Cytuj
Look4z 16 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale. Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p Dokładnie. O grze i demie zrobiło się głośno i to nie tylko na tym forum. Zakazane i limitowane smakuje lepiej :biggrin: Po tej akcji pewnie z połowa osób co nie dostała kodów zahaczyła sobie newsletter :biggrin: Edytowane 3 listopada 2009 przez Look4z Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 To samo demo zostało pokazane przed E3,a konkretnie w marcu...kiedy to wyciekł krótki filmik z niego Cytuj
kaczor_kg_PL 1 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Ja po przejściu dema jestem spokojny- ta gra będzie wymiatać, tak jak i poprzednie części. Możliwe że grafa nie jest tak przełomowa jak to było na PS2, ale i tak jest bardzo ładnie. Nie wiem czy to ja mam coś ze wzrokiem, czy może coś z telewizorem, ale na początku gdy widać postać Kratosa i zaczyna się gra, wygląda jakby miał rozpixelowane ramiona. Jak tylko kamerka się oddala już jak dla mnie wszystko wygląda bosko, a wyglądać pewnie będzie jeszcze lepiej. Możliwe że GoW 3 nie będzie ładniejszy od U2, ale mówiąc szczerze mało mnie to obchodzi. W tej serii najważniejszy był miód płynący z rozgrywki, czysta przyjemność, piękne miejscówki, wiarygodne odwzorowanie starożytnej Grecji, no i hardcore'owy poziom trudności. O taaak, jak dla mnie gierka będzie świetna, nawet jak nie będzie najładniejszą grą na rynku. Ba! Dla mnie już jest za(pipi)ista! Pozdrawiam Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 nowe standardy graficzne chyba przejelo naught dog, santa monica chyba bedzie nimi podazac... demo zapowiada konkretna jazde... Cytuj
_mike 318 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Demo jest graficznie mniej więcej na poziomie pierwszego Uncharted, dniu premiery pewnie będzie wyglądać jak U2 albo i lepiej. Za to gameplayowo jest wszystko to co było najlepsze w poprzednich dwóch GoW'ach. Jedno jest pewne, będę w to grał w dniu primery choćby nie wiem co Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 To samo demo zostało pokazane przed E3,a konkretnie w marcu...kiedy to wyciekł krótki filmik z niego Tak, ale zostało usprawnione co widać na pierwszy rzut oka. Np jazda na cyklopie gdzie jednooki miał tylko jedną animację (marzec 2009). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Możecie mówić co chcecie nt tego dema, ale końcówka - właśnie tam moim zdaniem zaczyna się prawdziwa mowa o graficznym "OMG". Tak poza tym po zdobyciu łba Heliosa w jaskini było całkiem zakrzaczyście . Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Demko pozamiatało A co do jego elitarnosci to dałem znajomym sciagnac i chyba lepiej sie podziecil, niz samemu miec i wywyzszac ;p Ilu tytanow bedzie w 3? Cytuj
Look4z 16 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Nienawidzę tego dema, bo to tylko demo, a ja chcę rzeźniczyć dalej :biggrin: Przez to, że w nie zagrałem nie mogę się już doczekać do marca :sad: Łykam kolekcjonerkę w dniu premiery. Bezapelacyjnie Edytowane 3 listopada 2009 przez Look4z Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.