Opublikowano 19 stycznia 201015 l No ja jedynie obawiam się długości rozgrywki. Mam nadzieje, że minimum to będzie z 2 h dłuższa od GoW2 (który miał napradę przyzwoity czas gry jak na liniowego action-adventura). Wiem, że w obecnych czasach ciężko o taki (szczególnie w action game), wynik ale mnie w pełni by zadowoliło by ok 20 - 25 h , bez zbierania wszystkich piórek itp A wam się wydaje jaki będzie orientacyjny czas rozgrywki? może gdzieś był o tym jakieś wieści? Choć ja nigdzie takiego info nie widziałem. Edytowane 19 stycznia 201015 l przez balon1984
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Dla mnie wystarczyłby czas porównywalny z GoW2, którego za pierwszym razem na hard kończyłem w jakieś 14h. A co do bonusów, to Ficuś ma rację. Było ich za mało i w każdej czegoś brakowało. Np w God Of War 1 nie można było grać z dopalonymi Blade Of Chaos od początku, poza tym nie można było wybrać specjalnych strojów na poziomie God. W dwójce na przykład wybierając bonusowy strój (Bonus Play) mieliśmy dopakowane bronie na starcie i nie można było tego zmienić.
Opublikowano 19 stycznia 201015 l też wątpie w 20h mimo ze bardzo bym sie cieszył, licze że bedzie ponad 10h za pierwszym razem, i okolo 8h za kolejnymi przy szybszym graniu (zagadki itp) , ale gdyby bylo 12-14 to by bylo juz super:> boje sie jednak że bedzie 6h to by byla masakra , mimo ze zapewne by było to swietnie dopakowane 6h w koncu U2 udowodnil ze mozna zrobic gre wypełnioną akcją na ponad 10h a co do ponownego przechdozenia to bardzo bym chcial fajne bajery, np mozliwosc odblokowania nowej broni/czaru który zmienił by sposob przechodzenia, bo nawet fajne bonusy są malo kuszące jesli ponowne przejscie jest identyczne i licze na jakies fajne stroje a nie ryby i ziemniaki zwykle lubie smieszne bonusy, ale jakos wkurzony kratos mi nie posuje do kostiumu ryby za to jakas pakersja zbroja itp to bardzo chetnie ale jak juz wspomnalem - bardzo bym chcial jakies bonusy ktore zmienią samą rozrywke, zeby kolejne rpzechodzenie mialo jakies odmienne ficzery . ewnetualnie jakieś inne zakończenie , ktore wymaga przejscia gry od zera (a nie odpalenia ostatniego sejwa)
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Myślę, że taki odpowiednik Bloody Palace z Devil May Cry byłby wporzo. Poza tym coś na miarę Duel Mode z MGS'a, gdzie możnaby walczyć z bossami, też byłoby ok.
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Chłopaki, spokojnie. Od czego jest dlc? Wyjdą dodatkowe challange, duel mody, nowe stroje i inne badziewia, które z wywalonym jęzorem będziemy kupować.
Opublikowano 19 stycznia 201015 l przeciez ludzkie oko i tak widzi 24 klatki na sekunde jako płynne ;p chyba sami sobie wmawiacie ze tak was boli roznica 40-60 ;p wlasnie tez mialem to napisac. Jak widze narzekanie takich nolife-ow ze mi to przeszkadza bo nie ma 60 i spada do ponad 40 to mi sie smiac chce... nie ma mazliwosci zeby to zarejstrowac! To nie chodzi o narzekanie. Chodziło mi bardziej o to, iż widać spadek płynności z 60fps do 40, a kto go nie widzi? dalej sobie dopiszcie lub nie. Co do GOW3.. mniam będzie konkretny Jeżeli będzie to działać płynnie i wyglądać jak na screenach, więcej mi nie trzeba wciskać!! Edytowane 19 stycznia 201015 l przez PEsEq
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Przecież w takim God Of War 1 też animacja nie była jakaś ultra płynna (początek na statku, kiedy harpie atakowały załogę) i w ogóle to nie przeszkadzało. Dlatego nie ma się co obawiać.
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Trochę nowych screenów. Niestety rozdzielczość żenująca... Edytowane 19 stycznia 201015 l przez Emet
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Autor no no, grafika i oswietlenie ryją berecik. Ciekaw jestem jak to sie bedzie prezentowac na 46 calowym lcd!
Opublikowano 19 stycznia 201015 l Co wy gadacie z tą płynnością, może powiecie mi że ludzkie oko nie jest w stanie zarejestrować różnicy między 30 a 60 klatkami ? Gow musi mieć 60 klateczek, poprzednie części miały. coprawda pamiętam w dwójce że były spadki, ale to nie przeszkadzało. nie chcesz was wkurzać, ale ja preferuje 60 klatek od 30
Opublikowano 19 stycznia 201015 l @walek screen GIT, sporo detali (a nawet mnóstwo:P). @Pikol Wszystko się zgadza pozdro
Opublikowano 20 stycznia 201015 l http://www.gametrailers.com/video/making-of-god-of-war/60918 Making Of Featurette Edytowane 20 stycznia 201015 l przez SłupekPL
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Dziwi mnie trochę fakt, że niektórzy nie dostrzegają różnicy między 30 a 60 klatkami. Najważniejsze jest aby była zachowana płynność animacji czy to w 30klatkach czy 60-ciu byle żeby nie było spadków podczas gry bo to jest najbardziej denerwujące. Ci, którzy twierdzą, że człowiek nie widzi różnicy od 24 fpsów w górę są w wielkim błędzie. Dla przykładu zazwyczaj amerykańskie filmy mają właśnie 24 klatki na sek przez co jest zachowany prawdziwie "kinowy" obraz, gdy na swoim Samsungu włączę funkcję 100Hz (co prawda klonuję po prostu każdą klatkę i przez to jest ich 2 x więcej bo to tak naprawdę nie jest prawdziwe 100Hz) obraz filmu traci klimat i sprawia wrażenie jakbyśmy oglądali teatr a nie film, animacja jest bardzo płynna. A dla tych co nie wierzą, że widać różnicę między 50 a 60 klatkami polecam odpalić np na starym xboxie soul calibur na TV CRT gdzie w grze mamy do wyboru 50Hz pal lub 60Hz NTSC. W palu mamy 50 klatek i gra jest moim zdaniem za wolna natomiast w NTSC 60 klatek przez co można czerpać pełen fun,gdyż gra jest płynniejsza i sprawia wrażenie, że wszystko się dzieje szybciej na ekranie. Edytowane 20 stycznia 201015 l przez rela2
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Widzę, że oszczędzają na tuszu hehe. A tak na poważnie okładka nie jest zła, lecz widziałaby mi się bardziej w jakiś mrocznych klimatach.
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Ogólnie nie lubię wchodzić na dywagacje na temat okładek, pudełek i etc. Jednak w tym przypadku się wypowiem (bo czekam na GoW3 tak bardzo jak jeszcze nigdy, na żadną grę), jeżeli to naprawdę europejska okładka to podoba mi się bardziej niż ta przytoczona wcześniej z USA. Jest dla mnie bardziej sugestywna (choć i tka jak ktoś wcześniej wspomniał będzie leżała 95 % czasu bokiem na półce).
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Amerykańska okładka lepsza, przynajmniej widać postać Kratosa, a w europejskiej tylko jakieś oko. Słabe to. Powinni jeszcze kredkę do oczu dorzucić do zestawu. :potter:
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Fajna okładka. Minimalistyczna, ale w oku widać tę furię i nienawiść. Podoba się.
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Widzac materialy z GoW3 mam nieodparte wrazenie, ze ta gra podzieli los ( w pewnych aspektach) MGS4 czy Ninja Gaiden 2. Niby wypas jesli chodzi o AV, ale nadal czuc ten past-genowy "feeling". Imersja na poziomie niskim... Poioziomu Killzone 2 oraz Uncharted 2 raczej nie bedzie, ale mimo tego po na pewno kupie ta gre. Kratos to moj IDOL. A ja lubie nasladowac swoich idoli... Bojta sie islamisci i chrzescijanie, walek nadchodzi, bedzie Chaos! 8)
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Widzac materialy z GoW3 mam nieodparte wrazenie, ze ta gra podzieli los ( w pewnych aspektach) MGS4 czy Ninja Gaiden 2. Niby wypas jesli chodzi o AV, ale nadal czuc ten past-genowy "feeling". Imersja na poziomie niskim... Poioziomu Killzone 2 oraz Uncharted 2 raczej nie bedzie, ale mimo tego po na pewno kupie ta gre. Kratos to moj IDOL. A ja lubie nasladowac swoich idoli... Bojta sie islamisci i chrzescijanie, walek nadchodzi, bedzie Chaos! 8) Panikujesz... Grałeś w demo z E3? Ja grając w nie czułem się bardzo current genowo :potter:
Opublikowano 20 stycznia 201015 l dla mnie gameplay z dema GoW III z E3 to mniej wiecej 80 procent gameplay'u GoW II, ktory niemalze wyprzedzal swoja generacje. grajac w niego na PS3 czulem sie bardzo current-genowo, wiec o rozgrywke w GoW III nie matrwie sie w ogole. co mieli zmienic w gameplayu, zebyscie poczuli sie current-genowo? ta gra ma zmiazdzyc przede wszystkim lokacjami, ich rozmachem i tym ze beda ruchome. poza tym grafika ma stac na najwyzszym poziomie i trylogia zakonczona w godny sposob. tego moim zdaniem nalezy sie po God of War III spodziewac.
Opublikowano 20 stycznia 201015 l tez mnie ciekawi co bardziej "na czasie" byscie chcieli zobaczyc? calkowicie zniszczalen srodowisko ? jakies uber realistyczne animacje? jak an moje ok sa dosyc realistyczne - ciekawym niespotykanym zwykle bajerem bedzie to ze przeciwnicy składaja sie z losowo dobranych elementów i dzieki temu kazdy jest inny troche - pozatym na ostanim jakims filmiku widzialem ze dłowa heliosa fajnie sie dynda a nie jest jakims nieruchomym klockiem - wielkie ruchome lokacje też zapewne beda nadążac za epoką a to przeciez tylko drobiazgi jakie do tej pory widzielismy
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Widzac materialy z GoW3 mam nieodparte... Powinno być, widząc roczny materiał z GoW3 Jeżeli wierzyć dziennikarzom, to zapowiada się istna masakra graficzna.
Opublikowano 21 stycznia 201015 l Jak na moje oko to nie ma co się tak podniecać screenami z GOW3. Gra ma genialne oświetlenie, genialne wykonanie postaci, ale otoczenie wygląda poprawnie. Nie chcę żeby to wyglądało na szczekanie fanboja, bo fanbojem nie jestem, wyrażam tylko swoje zdanie. GOW3 jest grą, której obok GT5 najbardziej zazdroszczę posiadaczom PS3. W ruchu Bóg Wojny wygląda świetnie i chyba to się liczy. Jednak nie będzie chyba aż takim graficznym killerem jak mogłoby się wydawać. Czyli grafika będzie na 9 a nie na 10
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.