Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jak zwykle zaczynaja się płaczę nad oceną. Klepcie się nawzajem po plecach i ocierajcie swoje łzy bólu i zdrady chłopcy. Zajrzę za kilka stron ;)

Lepiej przeczytaj jakie błędy wytknął grze a póżniej zabieraj zdanie!

Opublikowano (edytowane)

nie chce wyjsc na fanboja ale jak widze taką ocene to jedno mi przychodzi do glowy...

 

son_i_am_disappoint.gif

 

 

ZWŁASZCZA że darksiders też dostalo u nich 9/10 , a to przecież zupełnie inne klasy!!

 

po tym co tam wyspisali to predzej bym sie zgodzil z 10-

 

 

tak naprawde każdy oceni sam jak już zagra, ale narazie jestem rozczarowany, zwlaszcza że ta informacja przyszla dzien przed trailerem ktory liczyłem że pozamiata, a teraz bede go ogladał z myślą że gra ma jakieś wady.. :/:P

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

I jak zwykle zaczynaja się płaczę nad oceną. Klepcie się nawzajem po plecach i ocierajcie swoje łzy bólu i zdrady chłopcy. Zajrzę za kilka stron ;)

Lepiej przeczytaj jakie błędy wytknął grze a póżniej zabieraj zdanie!

A na jakiej podstawie zakładasz, że nie przeczytałem? Na jakiej podstawie sądzisz, że na pewno gdybym przeczytał to bym się z tobą zgodził?

 

 

Muszę cię rozczarować, przeczytałem i zgadzam się z autorem recenzji. Tak z wadami jak i z oceną. Gra, w której przez wszystkie 4 (łącznie z PSP) części macha się tak samo jedną i tą samą główną bronią to jest fail. System walki mógłby być lepszy, nie jest z lenistwa/braku kreatywności developerów. GoW nadrabia innymi elementami (skala potyczek, epickość, design, wyważenie action/adventure), ale przez swój tkwiący w PS2 system walki, sam nie wystawiłbym więcej niż 9 już na wstępie. Gra to action-adventure, jak element action zawodzi to jest to poważny error w równaniu. 

 

Natomiast wypisana wada nie tyczy się tylko walki, ale całego "rdzenia". Jednym słowem - odgrzewany kotlet w nowym smakowitym sosie, a nie gra przełomowa/idealna.

 

Tyle.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

 

 

Natomiast wypisana wada nie tyczy się tylko walki, ale całego "rdzenia". Jednym słowem - odgrzewany kotlet w nowym smakowitym sosie, a nie gra przełomowa/idealna.

 

Tyle.

ale skoro ten kotlet był idealny wcześniej a teraz odgrzali go i dodali swieny sos to czego chciec wiecej? gdyby pozmieniali za dużo to by sie odezwały głosy ze z(pipi)ali cos co bylo swietne, taki walsnie jest problem z kontuacjami gier ktore zbieraja 10/10 - co zrobić żeby nowa gra sie czymś różniła a jednoczesnie zeby te roznice nie były na minus?

niektorzy pewnie powiedzą że system walki moze byc lepszy - ale co to znaczy lepszy? założe sie że te osoby mają namysli "bardziej podobny do jakiejś innej gry ktorą uwielbiam bardziej niz gow" (np dmc, bayonetta czy coś) , wlasnie tak - "lepszy system" to zapewne dla was "sysem z innej gry" ktory wam przypadł do gustu, problem w tym ze GOW ma za(pipi)isty system i walka daje wiele radosci, chociaż oczywiste jest ze nie dla kazdego bedzie to najlepszy system , ale nie znaczy to że jest zły, tylko ze porpzez rozne gusta komus sie moze podobać bardziej inny system (np bardziej złożony, albo mniej złożony)

 

 

zapewne tą recenzje pisał jakis zatwardziały fan xboxa i dlatego tak chamsko zaniżył ocene!!!*

 

 

 

 

 

 

 

* żart/prowo - wiem ze to oficjalna gazeta ps3

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Ja tam oceny mam głęboko, ale mnie tam dziwi to, że Dakrsiders też dostało 9, a są to gry dwóch kalibrów, ale ja się nie znam i jestem zaślepiony ^^System walki w GoW jest systemem kompletnym i dającym MASĘ satysfakcji, to nie jest coś co można usprawnić, bo niby w jakim sensie. Ludzie nigdy nie podają konkretnie co by usprawnili tylko ogólniki rzucają. Dla mnie nawet takich GoW Collection to klasa sama w sobie i epicka gra. Pieprzyć oceny i czerpać PODNIETĘ/RADOŚĆ z gry. Epickie zakończenie trylogii Kratosa, bo takie gry trafiają się rzadko.

 

PS.Kur.wa mać 11/10 liczyłem, że będzie xD.

PS.Chcę w to grać tu i teraz, ale jeszcze kilkanaście dni czekania ajjj !!!

Edytowane przez Wolak10
Opublikowano

Bawiłem się przy 1 i 2 które były takie same, tyle że 2 była ciut dłuższa, to będę bawił się i przy 3.

Nie jestem rozczarowany oceną. Cieszy mnie 9, a wy dramatyzujecie. To są te same wady jak przy 1 i 2. Czego chcieć więcej poza kopiącą zad grą. Cieszyć się że to ex. i nie pierdzielić. Rozczarowanie i niedosyt zapełnijcie pączkami.

Opublikowano (edytowane)

Bo już się pogubiłem.

 

W godzinach nocnych w UsA a dokładnie o 12:30 AM czyli to u nas będzie to 10 rano. Zresztą na Gt było wczoraj odliczanie i właśnie wychodziło, że o 10 będzie pokaz (naszego czasu).

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ehh lol :o

 

Kazdy kto mowi ze system walki w wow jest kompletny albo rewelacyjny, gral chyba tylko w dwie gry na krzyz. Nie jest ani kompletny, ani rewelacyjny, jest wystarczajacy do tego zeby nie przeszkadzal w epickiej rozgrywce i nie nudzil. Ale na pewno nie jest nawet w polowie tak zaawansowany i nie pozwala nawet na 1/4 akcji widocznych w DMC/Bayo.

 

Roznica w tym ze tamte gry to slashery, a GoW to action/adventure. Innymi slowy w niczym to nie przeszkadza.

 

Kazdy kto mowi ze jest zawiedziony ocenami, ma nie pokolei w glowie. Naprawde... najlepiej jest czytac recenzje na kotaku, gdzie nie ma ocen w ogole tylko plusy i minusy, a ocene kazdy sobie sam wystawia.

Opublikowano
Ale na pewno nie jest nawet w polowie tak zaawansowany i nie pozwala nawet na 1/4 akcji widocznych w DMC/Bayo.

zaawansowanie niekoniecznie musi równać sie fajności

 

system moze byc strasznie zaawansowany i skomplikowany, swietny dla hardkorowców, ale pozostalym graczom może tylko utrudniać gre

 

a w GOW system umila gre, to że jakis fanatyk twierdzi ze jest płytko bo nie mozna zmieniac 5 broni w pol sekundy i cancelowac 300 ciosowych kobosow przechdozac w rzut i lizanie po jajkach wroga to nie znaczy ze to wina systemu, tylko porpsotu ktoś ma inne wymagania

 

z realnych zalet :

podczas robienia combosa da sie sterowac postacią, mimo powolnych ciosów trojkątem można ostatnie (pipi)niecie skierowac w zupelnie innym kierunku niz sie zaczynało, niby drobiazg ale wyobrazcie sobie gdyby tego nie bylo, i gdyby 70% combosa szło w powietrze , to by dopiero bylo wkurzające, a to tylko pierwszy z brzegu przykład na to ze system jest przyjazny i plastyczny , porownuje to do innych gier gdzie pojawiaja sie co chwile różne upierdliwości

Opublikowano

System jest ubogi, nie dlatego ze jest przyjazny 'laikom' tylko dlatego ze najbardziej oplacalne jest mashowanie jednego i tego samego ciosu w kolko macieju.

 

Zreszta, nigdzie nie napisalem ze niest jest FAJNY, wrecz przeciwnie ja uwazam ze jest fajny, co nie zmienia faktu ze zdecydowanie nie jest rewelacyjny, a juz tym bardziej kompletny. GoW zawiera w sobie wszystko to co powinien miec, ma blok, ma kontre/rewersal, ma mocne/slabe szlagi itd itp. Nie mam pretensji ze nie mozna ciagnac combosow jak w bayo, ale nie moge tez sie zgodzic z niektorymi opiniami.

Opublikowano

nie rozumiem narzekan w stylu: "przestarzały system walki", "nic nowego nie pokazali tylko odgrzewany kotlet".

Ludzie a co maja nowego pokazac? To jest przeciez ta sama seria ktora byla 6 lat temu i ten sam bohater, ktory musi miec te same wizytówki(czty. system walki). Chcielibyscie zmian? Na co, zeby to byla zelda? Moze FPS?

Nie mogli zastosowac widocznych zmian bo to by zepsulo serie, wszystko po prostu jest takie samo tylko w lepszym wydaniu i to bylo wiadomo od samego poczatku jak gre zapowiedziali ze system sie nie zmieni. Jedyne co mozna podciagnac to grafike, widowiskowosc i wrogów - rzeczy ktore nie wpływaja na trzon rozgrywki a sa i tak jedna z najwarzniejszych skladowych. Wiec pomyslcie zanim powiecie ze chcialibyscie zeby sie system zmienim bo moglibyscie dostac zelde w swiecie bogow.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

System jest ubogi, nie dlatego ze jest przyjazny 'laikom' tylko dlatego ze najbardziej oplacalne jest mashowanie jednego i tego samego ciosu w kolko macieju.

nie prawda, ja oprocz mashowania kwadratu i trojkata abrdzo czesto uzywalem tez rzutów, L1+[] na masy wrogów, L1+/\ na mocnych i powolnych, podbijanie do góry skrzydłami na tych co lubią blokować, i ogolnie wykorzystywalem wszystkie ciosy , nawet te robione po uniku, +2 czary co chwile. nie uzywalem zbytnio pobocznych broni, i to mozna rozumiec dwojako (systemu bylo ZA DUZO albo bronie byly slabe;p obie opcje maja troche rpawdy) , ale już na psp przeszedlem gre uzywajac tylko rękawicy, co tez bardzo zmienilo rozgrywke, ogolnie jest sporo rzeczy do robienia w walce, a teraz gdy poboczne bronie maja byc dopracowane bardziej to juz w ogole bedzie świetnie

 

zapewne jak by sie ktos uparł to moglby mashowac 1 przycisk, ale napewno nie jst to typowy sposob gry

 

a juz tym bardziej kompletny.

a czego brakuje do kompletnosci? wymień konkretne braki

 

Ludzie a co maja nowego pokazac? To jest przeciez ta sama seria ktora byla 6 lat temu i ten sam bohater, ktory musi miec te same wizytówki(czty. system walki). Chcielibyscie zmian? Na co, zeby to byla zelda? Moze FPS?

no wlasnie! gdyby jeszcze fabuła była srednio powiazana typu "10 lat pozniej...." ale fabula pokazuje 10 min po skonczeniu gow2, jakim cudem mieli by przemodelowac system walki zachowujac jakolwiek sens?

chcielibyscie takiej zamieny jakiej doznał Jin w tekkenie? wywalili wszystkie ciosy i dodali zupelnie inne ? to tak jak by zrobić zupelnie inna postać tylko dac jej stare imie i spodnie

chcieli byscie zeby z kratosa zrobili bayonette bez cyckow? olewajac fabułe ? ja bym nie chciał

 

 

 

EDIT:

 

jeszcze dodam tylko ze GOW1 serio mial braki, niektore ciosy byly debilne i nieprzydatne, ale gow2 i na psp serio trudno sie do czegos rpzyczepic, a zapewne gow3 jest jeszcze lepszy a nie cofniety do poziomu jedynki

Edytowane przez Yano
Opublikowano

nie rozumiem narzekan w stylu: "przestarzały system walki", "nic nowego nie pokazali tylko odgrzewany kotlet".

Ludzie a co maja nowego pokazac? To jest przeciez ta sama seria ktora byla 6 lat temu i ten sam bohater, ktory musi miec te same wizytówki(czty. system walki). Chcielibyscie zmian? Na co, zeby to byla zelda? Moze FPS?

Nie mogli zastosowac widocznych zmian bo to by zepsulo serie, wszystko po prostu jest takie samo tylko w lepszym wydaniu i to bylo wiadomo od samego poczatku jak gre zapowiedziali ze system sie nie zmieni. Jedyne co mozna podciagnac to grafike, widowiskowosc i wrogów - rzeczy ktore nie wpływaja na trzon rozgrywki a sa i tak jedna z najwarzniejszych skladowych. Wiec pomyslcie zanim powiecie ze chcialibyscie zeby sie system zmienim bo moglibyscie dostac zelde w swiecie bogow.

Wpis +

 

Można takie posty spotkać w których ludzie są zawiedzeni, że dostajemy po raz trzeci (w sumie czwarty) to samo. Np. "ok podobał mi się Gow 1-2 ale znowu Kratos i mitologia..."

 

Czyli co bo ja nie nadążam. W "trójce" powinniśmy przenieść się do czasów feudalnej Japonii czy do Burkina Faso? Zamiast Kratosem mamy grać Mario czy Pacmanem? Przecież od początku do końca to jest jedna spójna historia, trzymająca się kupy. A GoW3 to zwieńczenie tej historii i wszystko musi się trzymać wcześniejszych wytycznych. Nie wiem, jakich ludzie zmian oczekują oprócz tych oczywistych (grafika, bossowie, przeciwnicy, lokacje-oczywiście w granicach uniwersum).

 

To nie GtA, że każda nowa część może być o czymś innym, z nowym gameplayem, światem itd. GoW to trylogia (z prequelem).

Opublikowano

 

To nie GtA, że każda nowa część może być o czymś innym, z nowym gameplayem, światem itd. GoW to trylogia (z prequelem).

 

ani tym bardziej nie ejst to final fantasty, gow 3 dzieje sie 10 min po gow2 ~! i tak pewnie sporo zmienią (inne bronie i czary) jakos to musieli wymyslic

Opublikowano (edytowane)

Zarzucasz wszystkim dookoła, żeby używali mózgu albo nauczyli się czytać. A ja mam dla ciebie taką samą radę - myśl zanim coś napiszesz.

 

Zobacz, Snake z MGS4 to nie ten sam ziom co z MGS1. Nawet dodali mu optyczny kamuflarz. Olaboga! To nie ta sama seria!

 

Zobacz DMC. W 4 części Dante może zmieniać style, a w 1 nie mógł. Diametralnie zmieniło to system walki. O nie, ten bohater też ma jakieś nowe wizytówki! To chyba jednak też nie jest ta sama seria!

 

Twoje argumenty są z dupy. Nikt tu Linka z Kratosa zrobić nie chce. Strzelanki tym bardziej. Ogarnij się. Chodzi o delikatne zmiany w gameplayu, które dodałyby smaczku. Jakie?

 

Może odejście od zasady, że L1+kwadrat to obszarówka, a L1+trójkat to hiper-mocny-cios. Może jakieś nowe ciosy? Widzę, że jest przyciąganie. Super! Więcej takich rzeczy. Może rzucanie przeciwnikami za pomocą łańcuchów? A może osobne wykończenia dla każdej z broni? Może mieszanie ciosów z drugą bronią bez przestojów? Może więcej magii? Może magia zmieniająca bohatera? Może...

 

To, że gra jest taka sama jak poprzedniczki i dzięki temu korzeniami tkwi w PS2 to jest i zaleta, i wada. Z jednej strony wiadomo czego się spodziewać, a z drugiej jest to ograniczenie, które w moim odczuciu automatycznie blokuje dostęp do oceny 10. Oceny zarezerwowanej dla gry przełomowej, a nie odtwórczej.

 

Ty zaproponowałeś 9+. Cóż, o tak drobne różnice w ocenie (9, a 9+) nie będę się spierać bo w GoW3 nie grałem (ty widzę, że już tak skoro wiesz jaką ocenę gra powinna dostać). Nie wiem też na ile GoW3 zasługuje, wiem natomiast że, w mojej ocenie, na 100% nie zasługuje na dyszkę. Właśnie za bycie odgrzewanym kotletem.

 

 

 

Edit: @Yano

 

A kto ci każe dawać graczowi dostęp do wszystkich nowych rzeczy w ciągu pierwszych 5 minut od włączenia gry? Sam napisałeś, że jakoś stratę czarów czy "mocy" trzeba było wymyślić. Może gracz mógłby nabyć dodatkowe ciosy/umiejętności podczas gry?

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

Może odejście od zasady, że L1+kwadrat to obszarówka, a L1+trójkat to hiper-mocny-cios. Może jakieś nowe ciosy? Widzę, że jest przyciąganie. Super! Więcej takich rzeczy. Może rzucanie przeciwnikami za pomocą łańcuchów? A może osobne wykończenia dla każdej z broni? Może mieszanie ciosów z drugą bronią bez przestojów? Może więcej magii? Może magia zmieniająca bohatera? Może...

zapewne bedzie wiecej zmian niż wymieniłeś a mimo to narzekasz

 

pomijam zmiane rozstawienia klawiszy, chcial bysc skakać selectem ? akurat zmiana rozłozenia klawiszy na starych ciosach to by byl absurd, rozumiem nowe ciosy i nowe kalwisze, ale zmiana starych tylko zeby na sile byla nowosc ktora tylko utrudnia gre (zwłaszcza gdy ktos przechodzil collection tuż przed gow3) to glupi pomysł

 

A kto ci każe dawać graczowi dostęp do wszystkich nowych rzeczy w ciągu pierwszych 5 minut od włączenia gry? Sam napisałeś, że jakoś stratę czarów czy "mocy" trzeba było wymyślić. Może gracz mógłby nabyć dodatkowe ciosy/umiejętności podczas gry?

no i nabędzie, ale wątpie by fabula mogła usprawiedliwic zamiane kratosa w bayonette

 

 

 

zeby nie ciagnac dyskusji o grze w ktora nikt nie grał powiem tylko jako moje ostatnie zdanie:

mam w (pipi)e czy beda nowosci wrzucane na sile, ważne zeby bylo za(pipi)iscie a nie żeby mialo znaczek NEW

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

@Yano

 

Nie chodziło mi o zmianę ułożenia na klawiszach tylko zaproponowanie czegoś nowego. Tak jak napisałeś, nikt nie chce skakać pod selectem ;)

 

BayoKratos wyglądało by naprawdę wspaniale, ale też nie o to mi chodziło. Napisałem "zmiany, które dodadzą smaczku", a nie stworzą z GoWa kopię DMC.

 

 

 

 

Zresztą o czym ta rozmowa. Wam się podoba to, że seria od X lat tkwi prawie w miejscu - spoko. Ja tylko piszę, że mi się to nie podoba, i widocznie autorowi recenzji też, skoro wymienił to w wadach i dlatego gra nie dostała dyszki. Chodziło mi o pokazanie innego, bardziej krytycznego, punktu widzenia.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

Zobacz, Snake z MGS4 to nie ten sam ziom co z MGS1. Nawet dodali mu optyczny kamuflarz. Olaboga! To nie ta sama seria!

Nom i przez te fenomenalne zmiany w "czwórce" dostajemy kwiatki typu: znajomość CQC przez Snake :O.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

delikatne zmiany w gameplayu mozna bylo zobaczyc juz na screenach z pierwszego poziomu.

 

Ruchome levele?NIE to zadna innowacja przeziez od cholery jest takich gier.

Nowe bronie (bardzie rozwiniete)? To tez nic nowego.

Nie bede wspominal o ZUPEŁNIE przemodelowanych i nowych przeciwnikach i akcjach jakie na nich odchodza i o nowym podejsciu (jeszcze raz ruchome levele) i do samych miejscówek które penie powala. - TO TEZ SIE NIE LICZY.

Masz racje oprócz tego to nic nie dostaniemy nowego a pomimo tego ze system kombosow zostal zmieniony (funkcjonalnosc zostala tak sama) i dodanych Wiele ataków to tez jest identychny.

 

Tak zero jakichkolwiek zmian w gameplayu!!

Moja teze popiera co najmniej 2 czytelników (patrz: góra) i wychodzi na to ze jednak twoje argumęy są z dupy a nie nasze.

Opublikowano

Nie mówiłem o "waszych" argumentach, tylko o "twoich". Dokładnie to odnosiłem się do "wizytówek". Wiem, że w grupie raźniej, ale czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.

 

Zmiany zmianami, ale jeżeli wada wyszczególniona przez recenzenta brzmi - "rdzeń" gry jest taki sam - to znaczy, że widocznie dostajemy odgrzewanego kotleta w nowym, smacznym sosie i to na ruchomym talerzu! ;) 

 

Jedni zjedzą ze smakiem, a inni podziękują.

 

Ja dziękuję. 200 zł za to samo płacić nie chcę, poczekam aż stanieje.

 

PS: Trzymając się gastronomicznej metafory - ty piszesz o przystawkach, żeby się milej żarło, a ja o wymienieniu ziemniaków na ryż w daniu głównym.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...