Skocz do zawartości

God of War 3

Featured Replies

Opublikowano

Też się zastanawiam nad hardem ale myśl o graniu na dwa najskuteczniejsze ciosy na krzyż nie bardzo mnie exajtuje, nie przy pierwszym podejściu do gry...hmhmh ale z kolei też nie chciałbym żeby przy normalu było strasznie łatwo. :confused:

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 458,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dzieki jeszcze raz.   Dla mnie ten moment to również kaszana, spodziewałem się walki a'la ta z Ikarem - latamy wokół Tytana niszcząc po kolei paluszki, a dalej rączki skurczybyka ,a ten trzymajac s

  • Gram na Chaos i jest ich za malo xD Grigori dzieki zas musze grac od nowa ><

  • SPOILERY   No to jedziemy:   - Końcówka GOW II nastawiała mnie na zwieńczenie trylogii w najlepszy sposób, epicką walkę miedzy tytanami ,Kratosem, a Bogami z odmóżdzającą walką na sam koniec na sz

Opublikowano

nie (pipi)cie o poziomie trudnosc bo nic na ten temat nie wiadomo.

kazdy indywidualnie sobie sprawdzi i wybierze odpowiedni.

Nie ma znaczenia jaki poziom bo rozgrywka jest podobna.

Ja zawsze zaczynałem na hard i 1 przeszedlem na god a 2 nie dalem rady na titan.

Opublikowano

"Dwójka" całościowo jest o wiele trudniejsza od "jedynki" ,a to przez fakt walk z Bossami i innych newralgicznych ,ciezszych momentow na ktorych latwiej sie zaciąc.Powiedzmy sobie szczerze Czy w "jedynce" jest jeszcze jakis ciezki moment do przejscia za wyjątkiem

walki z klonami?

Ja osobiscie w "dwojce" przy pierwszym przechodzeniu spedzilem bite 3h na walce z

Tezeuszem ,czy po godzince na Gorgone i maraton przed Cycata siorka

,a w jedynce? Tylko Final Battle było uciążliwe.

Opublikowano

 

Ja pamiętam, że GoW2 od razu zacząłem na hard, bo wcześniej czytałem, że jest obniżony poziom trudności i to prawda była. Dlatego GoW 3 tak samo zacznę od najwyższego.

 

Przy okazji, to w czwartek ma być ten nowy trailer/gameplay?

!KLIK! :P

Opublikowano

Tak na marginesie to w ultimie wszystkie pre-ordery na ultimate trilogy edition juz zeszly. Jestem pod wrazeniem. Dla pasjonatów ostatnia deska ratunku jest empik.

Edytowane przez shinian

Opublikowano

nie przesadzaj bo jestem pewny ze z dostaniem UE w dniu premiery a nawet chwile po nie bedzie problemu - nawet po nizszej troche cenie.

Opublikowano

Widać, że panowie z Santa Monica lepiej "rozgryźli" Ps3 niż Naughty Dog. Oczywiście to dobrze dla nas graczy.

 

I do tego ta skromność hehe.

Opublikowano

pewnie zastosuja loading w czasie cutscenek czy gdy mashujemy przyciski by otworzyc drzwi.

 

tak czy siak bardzo dobrze i oby tak dalej

 

 

Opublikowano

Już poprzednie części w tym temacie rządziły i loading pojawiał się może ze 3 razy na kilka sekund. No chyba, że ktoś się często wracał do poprzednich lokacji, to wtedy występowały częściej. Ogólnie Santa Monica ma streaming opanowany do perfekcji.

Opublikowano

Widać, że panowie z Santa Monica lepiej "rozgryźli" Ps3 niż Naughty Dog. Oczywiście to dobrze dla nas graczy.

 

I do tego ta skromność hehe.

 

Woli ścisłości to GoW chodzi na silniku w spół tworzonym z Naughty Dog

Opublikowano

wszystko fajnie, ale te kolce leviathana wygladaja jak z ery psxa. Zenujace troche.

Opublikowano

Te screeny w ogóle wyglądają słabo. Pewno dlatego, że są koreańskie.

 

Ale za kilka godzin świeży gameplay.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

wszystko fajnie, ale te kolce leviathana wygladaja jak z ery psxa. Zenujace troche.

 

Być może w ruchu nie będzie to zauważalne.

Opublikowano

O której naszego czasu dzisiaj będzie ten gameplay? O 9 30?

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

Pamietajmy jednak że każda czesc GoW wygladała "słabo" na zdjeciach. A dopiero w ruchu wgniatała w fotel ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.