Gawlick 7 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Nieśmiertelniki dostaje sie jak zabijesz kogoś z noża. W pełnej wersji bedzie mozna je pewnie przeglądac Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 No właśnie zdobyłem jednego teraz po zabiciu kolesia nożem. W porównaniu do Cod4 tutaj ciężko kogos podejśc i wbic mu nóz w plecy. W codzie- średnio 2-3 razy na mecz. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Właśnie nie wiedziałem skąd dostałem ten nieśmiertelnik a w ferworze walki kolesia zatłukłem nożem Cytuj
stabik 3 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Ze snajperki wyjątkowo trudno ubić ze względu na anormalne poruszanie się postaci, które szarpią jak w niskobudżetowym arcade, w cod4 ruchy postaci były płynniejsze i normalniejsze dlatego było łatwiej ubić. Jak to jest, że postać skacze tak o przez wysoki płot, gdyby chociaż animacje dodali, że się chwyta i wciąga. Ciekawe czemu nie powiedzieli, że wybuchy będą skryptowane, ha? za taką nieszczerość i kłamliwe napędzanie hype-u powinni dostać za swoje. Nie dość, że grafika jest brzydsza od tej ze screenów to jeszcze nie mogę ustawić tak soczystych super kolorów jak na screenach, po prostu wszystko jest takie bledsze, a jak dodam koloru więcej to jeszcze gorzej. Kiedy wreszcie będą shootery, w których po starciu z odleglości 2 m, dwóch kolesi nie będzie mogło sobie strzelać prosto w bary, aż jeden zginie? Powinno być tak, że kto pierwszy oddał strzał, np. w rękę przeciwnika temu ta ręka jak np. w gta jest wypychana przez kulę do tyłu, a Ty masz czas dobić kolesia, albo lepiej np, że ta ręka staje się niesprawna i teoretycznie może przełożyć przeciwnik broń do lewej ręki, ale wtedy automatycznie będzie się bardziej bujał celownik. Jeśli dostane w nogę chodzę wolniej i nie mogę biec; w dwie nogi mogę tylko siedzieć, lewa ręka-lekkie problemy z celnością itd.( I DAJE TU PRZYKŁAD JEDNEJ KULI, MAX 2). Bo grając w bf czuję jakbym strzelał w hologramy ;/ Wtedy dopiero gra miałaby jakiś sens, nie mowie, że musi to być BF:BC, ale jakakolwiek Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Jak juz ktos napisal: " Grywalnosc nie idzie w parz(ż?)e z realnoscia " (jakos tak) Edytowane 7 czerwca 2008 przez _Blizzard_ Cytuj
stabik 3 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Jakoś f.e.a.r się wszystkim podobał. Wyobraźmy sobie bardzo realistycznego shootera w realiach wojny, w którym bierze w rozgrywce online 64 graczy ahhh...Swoją drogą turnieje w takiej grze musiałyby być bardzo spektakularne i założę się, że wiele kasy można by zarobić. Heh ta najpotężniejsza snajperka jest chyba na strzały usypiające bo jak strzela w przeciwnika to on tylko opada, jakby z sił, a jak trafię niezbyt newralgiczny pkt. ciała przeciwnika to ani drgnie tylko mu dmg zabiera(chyba 90) a normalnie to z takiej armaty to powinno mu urwać niezłą część ciała Xd Edytowane 7 czerwca 2008 przez stabik Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Także jestem za zwiększeniem damage,no kurde jak ci granatnik koło nogi wybucha lub strzał z czołgu,to wypadałoby umrzeć-mówie o otwartym terenie Cytuj
stabik 3 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Eee tam co to za przyjemność jak byś trafił kolesiowi w but z granatnika, a temu urwało by nogę. Nuda... I do tego pewnie age rating poszedł by w górę i co chciałbyś grać z graczami dorosłymi tylko?! nie żartuj. P.S Gdzie do cholery jest krew?! Edytowane 7 czerwca 2008 przez stabik Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Ze snajperki wyjątkowo trudno ubić ze względu na anormalne poruszanie się postaci, które szarpią jak w niskobudżetowym arcade, w cod4 ruchy postaci były płynniejsze i normalniejsze dlatego było łatwiej ubić. Jak to jest, że postać skacze tak o przez wysoki płot, gdyby chociaż animacje dodali, że się chwyta i wciąga. Ciekawe czemu nie powiedzieli, że wybuchy będą skryptowane, ha? za taką nieszczerość i kłamliwe napędzanie hype-u powinni dostać za swoje. Nie dość, że grafika jest brzydsza od tej ze screenów to jeszcze nie mogę ustawić tak soczystych super kolorów jak na screenach, po prostu wszystko jest takie bledsze, a jak dodam koloru więcej to jeszcze gorzej. Kiedy wreszcie będą shootery, w których po starciu z odleglości 2 m, dwóch kolesi nie będzie mogło sobie strzelać prosto w bary, aż jeden zginie? Powinno być tak, że kto pierwszy oddał strzał, np. w rękę przeciwnika temu ta ręka jak np. w gta jest wypychana przez kulę do tyłu, a Ty masz czas dobić kolesia, albo lepiej np, że ta ręka staje się niesprawna i teoretycznie może przełożyć przeciwnik broń do lewej ręki, ale wtedy automatycznie będzie się bardziej bujał celownik. Jeśli dostane w nogę chodzę wolniej i nie mogę biec; w dwie nogi mogę tylko siedzieć, lewa ręka-lekkie problemy z celnością itd.( I DAJE TU PRZYKŁAD JEDNEJ KULI, MAX 2). Bo grając w bf czuję jakbym strzelał w hologramy ;/ Wtedy dopiero gra miałaby jakiś sens, nie mowie, że musi to być BF:BC, ale jakakolwiek Widzę dla ciebie tylko jedno wyjście: Zrób grę, w której będą wszystkie elementy które wymieniłeś. Nie mówię sam, znajdź jeszcze tak gdzieś z 25(0) krytyków-zapaleńców, (po)znaj się na wyższych językach programowania, miej wyobraźnie, 100 milionów dolarów, setki a może tysiące godzin czasu i ku*ewską: cierpliwość, zapał, wole walki i ducha, i jeszcze pokorę na znoszenie widzi misi takich graczy jakim sam jesteś, a może wyjdzie ci gra, która zostanie oceniona na 9+. (Jak ci wszystko wyjdzie oczywiście) PS. Gra jest szalenie grywalna. Szczególnie Multiplayer, nie spotkałem się jeszcze w żadnej grze z tak realnym oddaniem pola walki, jego chaosu i atmosfery. Wszędzie lecą kule, wybuchają ściany (A kit z tym, że są to wybuchy skryptowane! Przecież jest naprawdę malutko ścian, których zniszczyć nie można! M16 i granatnik naprawdę się przydają gdy uciekasz z budynku przez śmiercionośnymi strzałami nadjeżdżającego czołgu.), giną towarzysze, gdzieś spada helikopter, a ostrzeliwujący cię jeep dosięga kanonada artyleryjska... I to wszystko wciągu 30 sekund. Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Widzę dla ciebie tylko jedno wyjście: Zrób grę, w której będą wszystkie elementy które wymieniłeś. Nie mówię sam, znajdź jeszcze tak gdzieś z 25(0) krytyków-zapaleńców, (po)znaj się na wyższych językach programowania, miej wyobraźnie, 100 milionów dolarów, setki a może tysiące godzin czasu i ku*ewską: cierpliwość, zapał, wole walki i ducha, i jeszcze pokorę na znoszenie widzi misi takich graczy jakim sam jesteś, a może wyjdzie ci gra, która zostanie oceniona na 9+. (Jak ci wszystko wyjdzie oczywiście) PS. Gra jest szalenie grywalna. Szczególnie Multiplayer, nie spotkałem się jeszcze w żadnej grze z tak realnym oddaniem pola walki, jego chaosu i atmosfery. Wszędzie lecą kule, wybuchają ściany (A kit z tym, że są to wybuchy skryptowane! Przecież jest naprawdę malutko ścian, których zniszczyć nie można! M16 i granatnik naprawdę się przydają gdy uciekasz z budynku przez śmiercionośnymi strzałami nadjeżdżającego czołgu.), giną towarzysze, gdzieś spada helikopter, a ostrzeliwujący cię jeep dosięga kanonada artyleryjska... I to wszystko wciągu 30 sekund. I to jest kawalek definicji Battlefieldów, polac mu vodki ! Edytowane 7 czerwca 2008 przez _Blizzard_ Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 Wyobraźmy sobie bardzo realistycznego shootera w realiach wojny, w którym bierze w rozgrywce online 64 graczy ahhh... Battlefield 2 ? Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) w BF2 cfg, sound, hitboxy, mąka z glowy, etc arcade do bolu : ] Edytowane 7 czerwca 2008 przez _Blizzard_ Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 w BF2 cfg, sound, hitboxy, mąka z glowy, etc arcade do bolu : ] Hmm bf2 arcade do bolu ? to chyba ja w cos innego gralem. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Mr.Blue to chyba oczywiste, że nie wymagam by tak robili i nie karcę ich bo zrobili źle, oni po prostu zrobili to co się bardziej opłaca, czyli wojnę dla dzieci. Np. aby zarobić najnowszy Terminator część 4 będzie dla grupy wiekowej 13+! Może nie powinienem wylewać w tym temacie żali, ale to zaczyna przypominać herezję. Tylko czekać, aż będą wersje seksu dla młodszych i starszych P.S Tak Bartg, BF2 to wręcz sim heh P.S2 Twórcą brakuje jaj, a wszystko jest do granic sztuczne i poprawnie polityczne. MUSI być murzyn, o nie przepraszam afroamerykanin w składzie albo inny kolorowy, żarty nie mogą nikogo obrażać, a niedługo pewnie w grach wojennych pojawią się homoseksualiści Edytowane 7 czerwca 2008 przez stabik Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 To chyba jednak w inna gre gralem, skoro bf2 to arcade A prawdziwe simy w fpsach wojennychracji bytu nie maja, co potwierdza americas army ew operation flashpoint i ich popularnosc ;] Cytuj
stabik 3 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) Americas Army to bardzo przyjemna gra(jedno konto 30+, drugie 40+) i sporo polaków gra(to że jest za darmo to swoją drogą). Ciekawym smaczkiem jest wykrwawianie się Nie twierdze, że BF2 to pure arcade, ale do realistycznego shootera mu daleko. A o operation flashpoiont sporo się mówiło, i była to bardzo popularna gra, problem polega na tym, że sequal nie wyszedł(a miał wyjść ) Edytowane 7 czerwca 2008 przez stabik Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 Panowie mam taki problem, a mianowicie nie mogę się podłączyć do multiplayera. Wyskakuje błąd, że nie można podłączyć się do EA online, ale internet działa w innych grach jak i na chacie. Komuś się to przydarzyło? Może macie jakieś sugestie? Tylko raz się podłączyłem do multi i zagrałem parę godzin, ale od tamtej pory już ani razu nie podłączyłem się. Cytuj
OlooS 0 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 mi sie przydazylo ostatnio w nocy jak chcialem zagrac ale na drugi dzien juz dobrze bylo .. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 Takie przerwy u mnie trwały nie dłużej niż kilkanaście/kilkadziesiąt min Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 (edytowane) Nazekacie na dmg broni, i nie moge tego zrozumiec. Nie wiem, moze wy caly czas walicie full auto i celujecie po stopach? Jesli sie umiejetnie strzela z broni ( seriami ) i celuje w okolice glowy, to przeciwnik pada b. szybko. Ktos takze napisal, ze dziwnie sie celuje, szczegolnie ze snajperki, a wystarczy tylko zmienic sensitivity w opcjach. Dla mnie na przyklad najbardziej odpowiada sensitivity na poziomie 4tym. Piszecie tez o realnosci i wg. mnie to jest przesada. Taka gierka bylaby niegrywalna / grywalna dla waskiej grupy osob ( gralem w operation flashpoint i mi nie przypasowa ). Piszecie tez o obrazeniach od granatnikow i pociskow czolgowych - wedlug mnie rownierz przesadzacie. Jesli owy pocisk wybucha kolo przeciwnika, to go zabija, a wy piszecie ze musi mu wybuchnac az pod stopami - ludzie, no bez przesady. Nie wiem, czy ja gram w jakas inna gre? Mam jakas zcheatowana gre, ze bronie wiecej dmg zadaja? Szczerze mowiac - watpie ;p. Ktos rowniez napisal, ze tylko niektore sciany da sie rozwalac, ja bym to jednak inaczej ujal : niektorych scian nie da sie rozwalic, bo wiecej jest tych zniszczalnych niz niezniszczalnych. Edytowane 8 czerwca 2008 przez Yabollek007 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 wg mnie czołgi są okej. Dobrze wyważone i przy dobrym graczu sieją nieziemski popłoch. Tak samo helikopter i mini czołg;p Granatniki są zwalone i tego nie można podwazyć. Przydają sie chyba tylko do przechodzenia przez mury bo nijak tym nikogo nie zabijesz. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 Nie będę się wypowiadał co do samej gry bo mi na to ona po prostu nie pozwala. Wywala mnie co 2-3 min z sugestią abym sprawadził połączenie z siecią. Z netem jest wszystko ok, nie rozłącza z psn, nie rozłacza neta, router sprawny. Inne gierki zawsze chodziły i chodzą bez problemów. Czy trzeba porty poprzestawiać ?? Jeśli tak to jakie bo w samej grze takiej informacji nie znalazłem. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 wg mnie czołgi są okej. Dobrze wyważone i przy dobrym graczu sieją nieziemski popłoch. Tak samo helikopter i mini czołg;p Granatniki są zwalone i tego nie można podwazyć. Przydają sie chyba tylko do przechodzenia przez mury bo nijak tym nikogo nie zabijesz. W momencie kiedy pisalem swego posta - bylem po zabiciu kilku ludzi z granatnika, jednak kiedy dzisiaj gralem, to strzelilem granatnikiem moze nawet blizej niz pol metra od typa i ten przezyl. Niestety musze przyznac wam racje : granatniki ssa w BFie Bad Company. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 No ja zaraz przed meczem ustrzeliłem dwóch z granatnika- celując bezpośrednio w niego, a nie jak mam w zwyczaju- pod nogi czy w ściane (przyzwyczajenie z Coda4, Resistance). Jak się domyslam DICE już raczej nie dorobi tego motywu a szkoda, bo na bliskie odległości granatnik powinien byc niezastąpiony. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 8 czerwca 2008 Opublikowano 8 czerwca 2008 Ja za to wole pisac peany na czesc BC za granatnik, w bf2 czy w cod4 to byla przepotezna bron, zwlaszcza w cod gdzie waliles z respa na resp ( w hardkorze nie raz nie dwa padalo po 5 osob od razu ), nie jest realnie ale jest grywalnie i mnie to pasi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.