PiotrB 9 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Jeśli to prawda,że będzie 100 tras(skąd te info?) to na serio jest must have jeśli chodzi o taki typ wyścigów na PS3. Ups, coś mi się pomyliło . W GRID będzie ponad 40 tras i torów. Trochę słabo bo w TRD3 było ponad 80 torów w dodatku większość licencjonowanych (duży plus). http://www.gameplayer.com.au/Home/NEWS/NEW...dd-428436128ee3 Tak sobie czytam opinie ludzi o modelu jazdy w GRID i opinie bardzo podzielone. Jedni twierdzą, że to arcade jak w Burnout, a inni z kolei, że nie jest to typowe arcade (coś pomiędzy arcade i sim). Mam nadzieję, że ludzie oceniają model jazdy grając bez wspomagaczy bo wtedy GRID jest bardziej wymagający. Przecież Codemasters konsultowało się z prawdziwymi kierowcami przy tworzeniu gry, więc chyba nie może być aż tak źle. Filmy kierowcami (konsultantami): http://www.codemasters.co.uk/downloads/?type=video Demo już jest na PC. Jutro je sprawdzę. Najbardziej jestem ciekawy modelu jazdy . Cytuj
sivkins 0 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Jak dla mnie rewelacja polecam powyłączać wszystkie "wspomagacze" typu breake asist i dopiero wtedy wypowiadac sie na temat modelu jazdy! Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 (edytowane) Pobrałem demo GRIDa i bardzo mi się podoba, szczególnie trasa w San Francisco miażdży. Pierwsze wrażenie, podczas jazdy na torze, BMW M-3 średnie, takie to nijakie - stwierdziłem. Ale tak szybko sie nie poddaje, odpaliłem furkę ciemno-zieloną - Mustanga GT-R i do dzieła. Grafika ryje beret, uszkodzenia samochodów są boskie, a przez to, że uwielbiam arcade'owy model jazdy, GRID bardzo przypadł mi do gustu. W końcu swego czasu PGR3 był dla mnie najlepszą grą wyścigową (lubię symulacje, ale arcade jest bardzo przyjemny w odbiorze). Samo zachowanie się pojazdów na trasie jest fantastyczne, nie wspominając już o pracy kamery i takich szczególikach jak widoczne naciskanie pedałów gazu i hamulca przez kierowce. Powtórka na trasie w San Francisco niszczy wszystkie, jakie w życiu miałem przyjemność zobaczyć. Niezwykle dynamiczna, okraszona fantastyczną muzyką, niemal doskonała. Coś wspaniałego, mogę się ścigać na tej trasie po to, by móc później zobaczyć na replayu moje zmagania. Genialne. Dla mnie must-have - zdecydowanie polecam. Edytowane 9 maja 2008 przez Maciomaniak Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Gra jest miód, a najlepsze jest to, że z każdym następnym wyścigiem podoba mi się coraz bardziej PS: Może to głupie pytanie ale jak cofnąc czas w tej grze (to sie chyba Flashback nazywa tak?)?? Cytuj
stabik 3 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Chyba w extreme flashback nie dziala a w reszcie zalezy od poziomu masz wiecej flashbackow. Po zniszczeniu auta cofasz sie do momentu ktory Ci odpowiada dusisz kwadrat i jedziesz dalej ^ ^ Cytuj
artb1 0 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Najpierw czytałem recenzje Hiva ocena wstępna 9 :o teraz czytam te posty i tak sobie myślę to musi być kiler ,dobra ściągam po paru minutach OPAD SZCZĘKI ,CO TO JEST!!! Ludzie czym sie podniecacie że są uszkodzenia samochodów! GRAFIKA,STEROWANIE CO TO JEST ! przecież ta gra nie dorasta do pięt BURNOUTowi nie wspominając o GT Prologue to jest jakaś przepaść technologiczna vs GT a te screeny co zamieścił Hiv w gazecie to nie wiem z czego one pochodzą ! Dokładnie popieram przedmówce,co to ma być ,HIV chyba był mocno pijany jak testował GRIDA,ocena 9 jest mocno przesadzona !!! Meczyłem wczoraj tą gierke na siłe ale do GTP5 to jeszcze lata świetlne brakują,po pierwsze grafika taka sobie,jedynie San Francisco jeszcze jako tako wygląda,reszta to psia kupa,zagrajcie w Grida a potem GT5P,panowie nie żartujmy sobie !!! Te dwie gry dzieli przepaść techniczna !! Nie wspominając o modelu jazdy,obrót na recznym trwa może pół sekundy,przyspieszenie tych aut ze startu zatrzymanego to jakaś kpina,2s i setka. Moim zdaniem to są dwie całkowicie odmienne gry i nie ma co ich porównywać,Grid to taka Toca z ps2 tylko troche grafe podciągneli,chociaż toca miała model jazdy o niebo lepszy. Cytuj
nWo 1 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 pamiętajcie ze gracie w demo i jakiekolwiek porównywanie demo GRID z GT5 jest głupie, ma ktoś w ogóle z was gt5 ??? a demo nie przedstawia tego jak będzie wyglądała końcowa gra, niemal zawsze tak było ze ostatecznie pozmieniano wszystko, codemasters tak ma ze dema roznily sie od końcowego efektu, tak było z serią colin mcrae rally. Rano miałem już na hdd konsoli to demo, pograłem trochę na padzie raz w mutli ale dziś pokatuje na kierownicy. jak narazie zle nie jest BMKą nieźle sie jeździ, graficznie rewelacji nie robi ale model jazdy przyjemny, od razu ustawiłem wszystko na PRO i wszystkie wspomagacze jak kontrola trakcji itp. WON poprzednie RECE DRIVER miały podobny klimat, czuć było ze to jest kontynuacja serii, tym razem mam wrażenie ze GRID to już nie jest RACE DRIVER tylko jakby inna gra. Cytuj
napletator 0 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Chwila, a GT5:P nie jest demem? :] Cytuj
adi 189 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Chwila, a GT5:P nie jest demem? :] Owszem jest,takim za ponad 100 pln wydanym na płycie z okładką i instrukcją w którym masz dostep do wszystkich opcji Cytuj
mario-x 0 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 o co chodzi z tym konkursem o BMW? Czasy są brane pod uwagę ze wszystkich platform? Czy czasy mają być uzyskiwane bez wspomagaczy? Ogólnie gra przyjemna , ale na joya i z browarkiem Cytuj
artex 28 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Nie ma co porównywać Grida z GT5. W GT5 panuje całkiem inny klimat , inna kultura , gra jest symulatorem a Grid czymś całkiem innym , model jazdy jest przyjemny, arcadowy zniszczenia dają satysfakcje. Nie ma tutaj możliwości ślizgania sie po bandach jak w GT tylko czysta rywalizacja i przetrwanie na torze. Mi osobiście podoba sie Grid i sprawia frajdę z grania, a o to chyba w tym wszystkim chodzi, prawda ? ^_^ Cytuj
nWo 1 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 no właśnie, survival pełna gębą. zabieram sie za kierownice :] Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Nie ma co porównywac.. Grid to jednak arcade a GT to symulator... dwie gry sa fajne i jedna drugiej nie zagraża , mogą raze "współpracować" na jednej konsoli.. masz ochote na szybki , szlenczy szpil to grid.. jak masz czas i chec na kulturalna zabawe właczasz GT i tak bedzie umnie. Graficznie to Grid napewno nie jest lepszy od GT ale moim zdaniem wykonanie SF jest duzo lepsze niz wmiasto w Burnout'cie ktorego mialem pograłem i sprzedałem. Z tego co wiem to ma byc Destraction Derby.. wow wyobrzcie sobie online i DD ale jazda... Na plus jest takze udziwekowienie a najlepiej wychodzi dziwek publicznosci ktory reaguje na to co na torze sie dzieje.. dobiłem do bandy i słysze " buuuuuu" albo jak jest kraksa to jakis przerazliwy krzyk... jak pierwszy raz grałem nagle słysze w tylnim głosniku własni taki krzyk kobiety i sie przestraszyłm czy to umnie w domu czy w grze.. troche to dzine jak taka gre... Cytuj
nWo 1 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 GRID jest jednak strasznie arkadowy nawet jak sie systemy powyłącza, szybki i dynamiczny owszem ale jednak model jazdy nieprzyjemnie uproszczony. Cytuj
mario-x 0 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Jest Arcade , ale które wyścigi na konsole są simulation??? Dzisiaj trochę polatałem w grid na 900 stopniach i trochę mniej czuc prostotę fizyki - nie macha tak samochodem. Na kierce udało mi się 1.15.85 Toca 3 też była czysto arcadowa Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Toca 3 też była czysto arcadowa Grałeś? Cytuj
mario-x 0 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 (edytowane) Tak grałem .Moja pierwsza gra na ps2. Nie chce popadać w jakieś dyskusje , ale takie jest moje zdanie. Oczywiście Toca 3 była bardziej wymagająca niż Grid Edytowane 10 maja 2008 przez mario-x Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 No i pograłem. Sam nie wiem co o tym sądzić. Na początku sprawdziłem furę turystyczną (BMW 320Si z WTCC na licencji) i jak się wyłączy wszystkie wspomagacze to jeździ się nawet fajnie, ale nadal jest to za duże arcade. Dlatego, że nie sposób jest wykręcić bączka. Można wychodzić z takich poślizgów, że głowa mała. Trochę zbyt łatwo się jeździ bez ABSu. Fury wydają się zbyt szybkie (kosmiczne przyspieszenie i hamowanie). Mustangiem jeździ się jeszcze bardziej "arcadeowo". Jednak najgorsze jest to, że model jazdy w GRID nie faworyzuje technicznej jazdy (w sumie nic dziwnego; to nie sim). Reszta elementów gry: zniszczenia, grafika, AI, menusy, replaye są naprawdę świetne i wielka szkoda, że model jazdy mi nieco nie pasuje. Nie wiem o co chodzi z tą kontrolą stabilności. W GRID ten system sprawia, że fura jest dużo bardziej nadsterowna, a mi się wydawało, że powinno być na odwrót. Toca 3 też była czysto arcadowa Tak grałem .Moja pierwsza gra na ps2. Nie chce popadać w jakieś dyskusje , ale takie jest moje zdanie. Oczywiście Toca 3 była bardziej wymagająca niż Grid No to chyba zapomniałeś włączyć tryb pro-sim. Jeśli nie to chyba grałeś nie tymi furami, które są naprawdę wymagające np. Corvetta z '67, Lotus 49 czy Ultima GTR. Ja to nawet porównywałem model jazdy ToCA 3 do GTRa2 na PC. Według mnie podobny poziom realizmu. Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 No i pograłem. Sam nie wiem co o tym sądzić. Na początku sprawdziłem furę turystyczną (BMW 320Si z WTCC na licencji) i jak się wyłączy wszystkie wspomagacze to jeździ się nawet fajnie, ale nadal jest to za duże arcade. Dlatego, że nie sposób jest wykręcić bączka. Można wychodzić z takich poślizgów, że głowa mała. Trochę zbyt łatwo się jeździ bez ABSu. Fury wydają się zbyt szybkie (kosmiczne przyspieszenie i hamowanie). Mustangiem jeździ się jeszcze bardziej "arcadeowo". Jednak najgorsze jest to, że model jazdy w GRID nie faworyzuje technicznej jazdy (w sumie nic dziwnego; to nie sim). Reszta elementów gry: zniszczenia, grafika, AI, menusy, replaye są naprawdę świetne i wielka szkoda, że model jazdy mi nieco nie pasuje. Nie wiem o co chodzi z tą kontrolą stabilności. W GRID ten system sprawia, że fura jest dużo bardziej nadsterowna, a mi się wydawało, że powinno być na odwrót. Nie wygląda za wesoło ;/ Miałem cichą nadzieję, że jednak jak się powyłącza systemy to będzie bardziej simowo. Zobaczymy co będzie z Ferrari Challange. Toca 3 też była czysto arcadowa Tak grałem .Moja pierwsza gra na ps2. Nie chce popadać w jakieś dyskusje , ale takie jest moje zdanie. Oczywiście Toca 3 była bardziej wymagająca niż Grid No to chyba zapomniałeś włączyć tryb pro-sim. Jeśli nie to chyba grałeś nie tymi furami, które są naprawdę wymagające np. Corvetta z '67, Lotus 49 czy Ultima GTR. Ja to nawet porównywałem model jazdy ToCA 3 do GTRa2 na PC. Według mnie podobny poziom realizmu. Uprzedziłeś mnie ;] Cytuj
mario-x 0 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 (edytowane) Jak już mówiłem nie chcę popadać w dyskusję GTR2 tez jest arcade.Jeżeli samochodem klasy gtr (stado koni) wpadam w co drugi zakręt bokiem i wychodzę w poślizgu.Jak taką grę można nazwać symulacją jeżeli chodzi o wyścigi torowe. Natomiast GTR pierwszą część , można juz podpiąć pod symulację. Są różne poziomy arcade tak jak burnout czysto zabawa , grid gdzie juz trzeba puścić gaz , czy toca 3 i gtr 2 gdzie już trzeba wybrać dobrą linie toru i prędkość z tym ,że jest spory margines błędu. Wypowiedzi na profesjonalnym forum poświęconemu simracing-owi na temat Toca 3 - http://prs.simracing.pl/forum/f72/ogromny-...symulator-2179/ Edytowane 11 maja 2008 przez mario-x Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 GameTrailers ale wstyd! :o Klik - http://www.n4g.com/News-144053.aspx Cytuj
nWo 1 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 ale nadal jest to za duże arcade. model jazdy mi nieco nie pasuje. 30 czerwca ma sie ukazać GTR Evolution, myślę ze wywoła lepsze wrażenia niż demo GRID, Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 Jesli chodzi o GT to zaden LOL, oni to tak zawsze Ma byc GTER na konsole.. super!! Kiedys czytałem ze ma byc Race ale chyba nic z tego nie bedzie... ale czekam az jakas gra od SIMBin wyjdzie na PS3 Cytuj
nWo 1 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 Jesli chodzi o GT to zaden LOL, oni to tak zawsze Ma byc GTER na konsole.. super!! Kiedys czytałem ze ma byc Race ale chyba nic z tego nie bedzie... ale czekam az jakas gra od SIMBin wyjdzie na PS3 nieee sory pisałem myśląc o tym ze PiotrB śmiga na pc'cie. GTR Evolution wyjdzie jedynie na PC, przynajmniej tak wynika z zapowiedzi. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 Jak już mówiłem nie chcę popadać w dyskusję GTR2 tez jest arcade.Jeżeli samochodem klasy gtr (stado koni) wpadam w co drugi zakręt bokiem i wychodzę w poślizgu.Jak taką grę można nazwać symulacją jeżeli chodzi o wyścigi torowe. Natomiast GTR pierwszą część , można juz podpiąć pod symulację. Są różne poziomy arcade tak jak burnout czysto zabawa , grid gdzie juz trzeba puścić gaz , czy toca 3 i gtr 2 gdzie już trzeba wybrać dobrą linie toru i prędkość z tym ,że jest spory margines błędu. Wypowiedzi na profesjonalnym forum poświęconemu simracing-owi na temat Toca 3 - http://prs.simracing.pl/forum/f72/ogromny-...symulator-2179/ Ja też nie chciałbym dyskutować o tym w nie odpowiednim temacie, ale z doświadczenia wiem, że ToCA 3 na PC to nie to samo co ToCA 3 na PS2. Wersja na PC nie supportuje Logitecha DFP więc jak ktoś chce grac na tej kierownicy to musi grać na sterownikach od zwykłego Driving Force'a, a wtedy sterowanie nie jest takie jak być powinno. Nawet tu jednemu koledze z forum poleciłem ToCA 3, ale jak mówił na PC nie da się w to grać (miał kierę DFP). ToCA 3 to gra multiplatformowa, więc na pewno nie będzie aż tak realistyczna jak niektórzy by oczekiwali, szczególnie ci którzy grali w simy na PC. Jednak nie jest to arcade. W ToCA 3 techniczna jazda jest premiowana, nie tak jak w GRID. Codemasters chyba źle zrobiło dając dwa modele jazdy w ToCA 3 bo coś podejrzewam, że Ci eksperci z simracing.pl nawet nie włączyli pro-sim, ewentualnie nie sprawdzili tych fur, o których wspominałem. W dodatku dochodzi kwestia sterowników. ToCA 3 to napewno nie arcade tak jak niektórzy piszą. Jak można nazywać grę arcade, gdy jadąc Lotusem 49 na zimnych oponach nie mamy prawie żadnej przyczepności i dopiero po dwóch kółkach da się jakoś jechać, gdy opony mają właściwą temperaturę. Dla mnie najlepszym symulatorem jest rFacor z odpowiednimi modami, ale w nim też jest parę przekłamań. W dodatku jak ktoś jeździ na ABSie i TCS ustawionym wysoko to nie sposób wypaść z trasy. Tak jeżdżą niektórzy w ligach. Według mnie to bez sensu bo umiejętności się już tak nie liczą. Jednak temat realizmu w grach jest bardzo kontrowersyjny. Szanuję Twoje zdanie Mario-x, ale zwróć uwagę na pewne aspekty ToCA 3, które przedstawiłem wyżej. Sądzę, że wtedy już nie będziesz uważał ToCA 3 za arcade. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.