Skocz do zawartości

GRID


raven_raven

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok :).Może faktycznie są różnice w konwersjach.Jak miałem toca 3 na playstation 2 grałem na padzie,więc nie miałem dobrego odzwierciedlenia.

Na Pc grałem na g25 - problem z konfiguracją,brak czucia samochodu,opóżnienia

Samochodami , które wymieniłeś Corvetta z '67, Lotus 49 czy Ultima GTR nie jezdziłem , gdyż początkowe serie jakoś mnie odepchneły swoją fizyką , także nie mogę nic powiedzieć na ten temat.

 

  • Odpowiedzi 202
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
o co chodzi z tym konkursem o BMW?

Czasy są brane pod uwagę ze wszystkich platform?

Czy czasy mają być uzyskiwane bez wspomagaczy?

Chodzi o to, że ktoś wygra PRAWDZIWY, warty kupę kasy samochód. A firma funduje też zwrot kosztów (przelotu itp.)

A czasy to chyba tylko z konsol, a wspomagacze raczej nie pomagają robić rekordów, więc co to za różnica.

 

GRID jest jednak strasznie arkadowy nawet jak sie systemy powyłącza, szybki i dynamiczny owszem ale jednak model jazdy nieprzyjemnie uproszczony.
Gdyby siła odśrodkowa na zakrętach była w normie to nie byłoby dla mnie problemu (w tym nawet Burnout jest bardziej symulacyjny). Ten brak przeciążeń na zakrętach bardzo mnie irytuje, za to są poślizgi więc nie da się przejechać zakrętu z maksymalną szybkością (jak w Burnout), wygląda to tak: walisz na maxa, a tu nagle bez powodu, bez żadnego przeciążenia silny poślizg i ląduje się na poboczu, a pobocza lepiej nie dotykać, lekki wyjazd i często kłopoty. Ogólnie jest to takie arcade jak PGR3 (ale ja arcade nie gardzę).

Co do online to model jazdy "rządzi", jedno puknięcie przez rywala i samochód staje bokiem lub tyłem, na starcie odbywa się totalna demolka, w połączeniu z uszkodzeniami odechciewa się grać. Mimo to może sobie kupię GRID-a.

 

Ponadto gra nie wiedzieć czemu korzysta z portu 3075UDP (a nie jedynie słusznego dla PS3 3658UDP), więc i ciężko dołączyć po wiele osób nie przekierowuje sobie tego. Jak też szukanie byle czego często nic nie znajduje (a powinno >50pokoi), podczas gdy ostre ograniczenia dają z 15 pokoi.

 

Opublikowano

Dobra nareszcie mam za sobą kilka dni grania non stop, wszystkie minusy dema, model jazdy, nieco niedorobiona grafa, bączki jak sie dostanie w dupsko wszystko to nic. nie ma już znaczenia, niech tylko pełna gra będzie tak samo DYNAMICZNA jak to demo. nauczyłem sie tych trzech tras na tyle dobrze aby poczuć powera dynamizmu jakiego nie mogę znaleźć w innych grach, pomijając wipeout'a.

 

Chyba ją kupie jak tylko sie pojawi w dzień premiery.

Opublikowano

Grał ktoś w demo GRIDa na PS3 używając kierownicy? W ogóle da się? Bo wcześniej grałem w demko na PC i w nim była obsługa kierownicy. Chociaż force feedback mi się włączył może dwa razy. Zauważyłem, że grając w demko na PC używając kierownicy mogłem nieco szybciej pokonywać zakręty niż grając w demo na PS3 używając SixAxisa.

 

Co do trybu online to ja jestem pod wrażeniem. Nawet w takie demko gra się wyśmienicie. Wczoraj grałem chyba z 2 godziny bo tak wciąga. Na pierwszym zakręcie najlepiej jest specjalnie nie atakować i najlepiej jest po prostu puścić innych. Ja tak robiłem i zawsze po pierwszych zakrętach byłem kilka pozycji z przodu podczas, gdy inni kasowali swoje samochody na pierwszym zakręcie. Lepiej jest uważać bo nie można zjechać do boksu by naprawić samochód. Zbyt mocny dzwon to koniec wyścigu.

Opublikowano (edytowane)

Detale trybu multiplayer i potwierdzenie ilości tras i torów (80 !)

 

http://www.codemasters.co.uk/press/?showarticle=11670

 

EDIT:

 

Lista tras i torów:

 

Circuito del Jarama

Nürburgring GP circuit

Donington Park

Istanbul Park

Milan

Le Mans

Circuit de Spa-Francorchamps

Okutama Grand Circuit

Yokohama Docks

Shibuya

Mount Haruna

San Francisco

Washington DC

Detroit

Long Beach

 

Każdy z nich będzie w wielu konfiguracjach. Z tego ma wyjść aż 80 tras/torów? :o

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano (edytowane)

No właśnie o to chodzi. Tylko, że te tory co ja znam (licencjonowane) są w najwyżej 2 albo 3 konfiguracjach nie licząc wersji na deszczu, a tu wychodzi, że każdy z tych torów powinien być w 5-6 konfiguracjach. Z tego co wiem to licencja zabrania ścigania się na reversach prawdziwych tras (choć w Enthusia był wyjątek). Tak czy siak lista bardzo fajna. Z wielką przyjemnością sprawdzę Spa czy Donington wersji HD.

 

Oficjalna lista fur:

 

DALLARA FORMULA 3

FJ 1000

BMW 320si

CHEVROLET CORVETTE C5-R

CHEVROLET CORVETTE C6-R

CHEVROLET CAMARO CONCEPT

CHEVROLET LACETTI

MAZDA 787B

MAZDA RX-7 FD3S

TOYOTA SUPRA

TOYOTA COROLLA GT-S (AE86)

TOYOTA SOARER (JZZ30)

SUBARU IMPREZA

PONTIAC GTO

NISSAN 350Z

NISSAN SILVIA

NISSAN SKYLINE GT-R Z-TUNE

NISSAN R390 GT-1

TVR TUSCAN CHALLENGE

PORSCHE 911 GT3 RSR

PANOZ ESPERANTE

SPYKER C8 SPYDER

LAMBORGHINI MURCIELAGO RGT

ASTON MARTIN DBR9

SALEEN S7R

COURAGE C65

COURAGE LC70

LOLA B05/40

LOLA B06/10

FORD MUSTANG GT-R CONCEPT

FORD MUSTANG BOSS 302

DORAN RACING JE4

DODGE VIPER SRT10

MOPAR DODGE CHARGER SRT8 DRIFT

DODGE CHALLENGER CONCEPT

KOENIGSEGG CCXR

KOENIGSEGG CCGT

PAGANI ZONDA R

AUDI R10 TDI

CREATION CA06/H-JUDD

JUPITER EAGLERAY MK5

HONDA NSX-R

PLYMOUTH AAR 'CUDA

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano

a wiecie ze twórcy mogli dać tylko KOENIGSEGG i PAGANI ZONDA i nikt by nie narzekał na dwie furki w grze :)

 

 

3 najważniejsze cechy, z powodu których ta gra będzie super miodna

 

1. dynamizm

2. koenig i zonda

3. niegłupi model jazdy, który można sobie szybko łatwo przyswoić i mało osób, no chyba ze jakiś debil będzie narzekać ze nie może sie nauczyć albo jest dla niego za trudny :closedeyes:

Opublikowano

Witam:)

Mam do was pytanie...

Czy wy tez macie problemy z wygladzaniem krawedzi w tej grze ?? glownie to widac na cienki przedmiotach w grze oraz na tablicy wynikow?

Opublikowano
Witam:)

Mam do was pytanie...

Czy wy tez macie problemy z wygladzaniem krawedzi w tej grze ?? glownie to widac na cienki przedmiotach w grze oraz na tablicy wynikow?

Ja tez mam z tym problemy,no za żadnego nie mogę wygładzić krawędzi ,w innych grach jakoś łatwiej to się robi.

Edit.spróbuj L1+R1+kwadrat ;)

Opublikowano
Witam:)

Mam do was pytanie...

Czy wy tez macie problemy z wygladzaniem krawedzi w tej grze ?? glownie to widac na cienki przedmiotach w grze oraz na tablicy wynikow?

 

Tak, też zauważyłem problemy z aliasingiem. Coś za coś, zniszczenia, dynamika za aliasing hehe. Zresztą produkty Codemasters nigdy grafą nie zabijały :)

Opublikowano (edytowane)
Witam:)

Mam do was pytanie...

Czy wy tez macie problemy z wygladzaniem krawedzi w tej grze ?? glownie to widac na cienki przedmiotach w grze oraz na tablicy wynikow?

Ja tez mam z tym problemy,no za żadnego nie mogę wygładzić krawędzi ,w innych grach jakoś łatwiej to się robi.

Edit.spróbuj L1+R1+kwadrat ;)

 

A co to za kombinacja klawiszy ?:) nie zartuj sobie :D

 

Wlasnie sie zastanawiam czy to nie wina HDMI i nie przezucic się na component ... bo praktycznie w kazdej grze mam problemy wlasnie z wyladzaniem ... oraz czasmi z synchronizacja pionowa... czy ktos probowal na tym kablu odpalac gry?

Wczesniej mialem xboxa podlaczonego przez VGA i nigdy nie mialem takich problemów :)

Edytowane przez Konf
Opublikowano (edytowane)

Niestety zmiana kabla nic nie pomoże jesli chodzi o V-sync i wygładzanie.Sa teorie że po componencie jest nieco mniej ostry obraz przez co ząbki są mniej widoczne ,ale jest to tak minimalna róznica że ciężko to zauważyć.

a z kombinacją klawiszy to joke of course bo trochę smiesznie sformułowałeś pytanie ;)

Dla mnie z kolei grafika GRIDA wydaje się zbyt "miekka"-trochę jest wrazenie jakby cały czas był załozony jakiś filtr z replaya.

Ale nie narzekam,wole to niż nieco sterylne Forza i GT ;)

Edytowane przez adi
Opublikowano

Gram bez wspomagaczy oczywiście... Hamowałem na większości zakrętów (przyzwyczajenie z GT ;) ) Będę musiał spróbować Waszego sposobu bo w sumie nie pomyślałem że tak w ogóle się da :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...