C1REX 16 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 Virtua Fighter ma bardzo ciekawie rozłożoną trudność w opanowaniu postaci. Zależy na jakim poziomie zaawansowania się gra. Jacky ma opinię jednej z najprostrzej postaci na początek, jednak trudnej do wymasterowania. Jego podstawowe ciosy są łatwe, ale już co lepsze jugle wymagają by się stało w krótkiej/zamkniętej pozycji (nie występuje to w żadnej inne bijatyce). Nie wiem jak w normalnej grze można na to zwracać uwagę i jednocześnie skupiać się na samej walce. Akira ma opinię super trudnej postaci, ale generalnie nie trzeba jego trudnych zagrań używać, by grać skutecznie. Jedynie kolanko jest przydatne, ale i bez niego da się obejść. Jeff jest teoretycznie bardzo łatwą manualnie postacią z prostymi jugglami i bez zależności w postawach, ale wymaga znajomości framedaty. Jak wiemy kiedy i co należy użyć, to skutecznie można karać. Jednak jak wejdziemy z ciosem na blok, to lipa. Jeszcze gorzej, jak nam cios obejdą. Prawie cała command lista składa się pojedynczych uderzeń i dwu-ciosowych kombinacji. Prawdopodobnie najprostsza manualnie postać w VF5, a tylko bardziej doświadczeni gracze na Live nim grają. Lei-Fei nie ma specjalnie nic trudnego, poza długaśną command-listą i masą postaw do zapamiętania. Może zniechęcić na początek. Nawet pomimo faktu, że jest topem tej gry podobno. Spełnia jednak rolę Eddiego z Tekkena dla masherów. Przewagi na bloku tylko mu w tej roli pomagają. Cytuj
alik 0 Opublikowano 23 czerwca 2008 Opublikowano 23 czerwca 2008 Niestety mogę się wypowiedzieś tylko w kwesti tekkena Wg. Mnie to najbardziej wymagającą postacią jest deviljin Cytuj
klima お庭番 0 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 korzystając z tego że kolo po pół roku odgrzał temat C1REX: faktycznie Jacky należy do postaci typu noob friendly, tak jak Brad, Jeff czy Lau między innymi noob tactics w wykonaniu tych postaci jest wyjątkowo ohydne i potrafi szczególnie irytować jednak na szczęście gra jest na tyle rozbudowana i wyważona że każdego scruba zawsze można pięknie ukarać kimkolwiek by nie grał większość scrubów nie gra Lei-Feiem dlatego bo nim wygrywa, ale dlatego bo to jedyna postać w grze która skutecznie reaguje na mashowanie dosyć ciężko jest wykorzystać jego pełen potencjał biorąc pod uwagę fakt że potrafi walczyć z ośmiu postaw co sprawia że nawet doświadczeni gracze potrafią się pogubić a jego mały disadv wynagradza mu po prostu dość biedną defensywę zauważ że tier w VF nie opiera się głównie na sumowaniu posiadanych przez daną postać ilości ataków z większym priorytetem czy też silniejszych combosów, a raczej skupia się na ilości narzędzi którymi dana postać dysponuje by wygrać walkę dlatego moim zdaniem każda postać w VF wymaga manuala i skilla (co sprawia że nie da się grać wszystkimi tak jak w tekkenie, w wielu wypadkach dwie to już jest za dużo) z tym że te które wymagają go trochę więcej po prostu potrafią być silniejsze oraz przede wszystkim dają więcej satysfakcji z grania eot Cytuj
bob_boss 0 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Moim zdaniem bardzo wymagającą postacią jest Blood Talon (Hwo dla niekumatych:). Ażeby szarpać nim na przyzwoitym poziomie trzeba włożyć wiele wysiłku w trening i opanowanie tej postaci. Ze wspomne o flamingach, nodze wykrocznej (jak to kiedyś opisał Kali) i ogólnej złożoności tego masakratora. A jak walka będzie wyglądała po opanowaniu jego nie muszę chyba mówić (pisać! Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 30 lipca 2008 Autor Opublikowano 30 lipca 2008 Moim zdaniem bardzo wymagającą postacią jest Blood Talon (Hwo dla niekumatych:). Ażeby szarpać nim na przyzwoitym poziomie trzeba włożyć wiele wysiłku w trening i opanowanie tej postaci. Ze wspomne o flamingach, nodze wykrocznej (jak to kiedyś opisał Kali) i ogólnej złożoności tego masakratora. A jak walka będzie wyglądała po opanowaniu jego nie muszę chyba mówić (pisać! No właśnie to sprawdzanie nogi wykrocznej i zakrocznej (krótka i długa postawa) jest ważnym elementem prawie każdej postaci w VF5. Do tego jest to jedyna znana mi bijatyka, gdzie naprawdę bardzo mocno przydaje się manual w defensywie (ETEG itp.) Inna sprawa, że lepszość jakieś systemu nie oznacza, że daje więcej frajdy z grania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.