Skocz do zawartości

Jaki telefon wybrać?


jaszczoor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Karty gwarancyjnej nie ma w zestawie a tym bardziej wypelnionej przez sklep.

 

Serwis Samsung mówił, że to stary zapis i dzis zadnej karty nie trzeba. Ale nadal ta gwarancja nie jest taką pełna ochroną, z gwarantowana wymianą na nowy jakby czegos nie dało się naprawić, ale tak jak napisales, jest to "bezpłatna naprawa" która mogą w serwisie odrzucic bo "sie nie da".

 

Ja mam zegarek z moreli, po tej całej wymianie maili z Morelami i Samsungiem odnosnie ściemy z "oficjalna gwarancja 24mc" dostałem rabat, to mi osłodziło ewentualne problemy.

Opublikowano

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

Opublikowano

Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji.

Opublikowano
49 minut temu, WisnieR napisał(a):

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

Parę dni temu brałem dla żony s24 w oficjalnym sklepie samsung(o dziwo mieli najlepszą cene po lekkich negocjacjach) no i tam też sprzedawca polecił nawet w ostatni dzień gwarancji zgłosić słabą baterię i zużyty głośnik i wymienią bez gadania.

 

S23 był na wystawie, ale już nie dostępny w sprzedaży. 

Opublikowano
54 minutes ago, WisnieR said:

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

A zgłaszasz to normalnie przez stronę Samsunga? Ja i żona mamy S20fe, gwarancja też jakoś dobiega końca, więc chciałbym z takiej opcji spróbować skorzystać 

Opublikowano

Normalnie idziesz do serwisu samsunga albo robisz zgłoszenie przez samsung members.

Godzinę temu, _Red_ napisał(a):

Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji.

 

Takie terminy mają akcesoria. Od kiedy bateria nie jest akcesorium (nie można jej samemu wymienić) jest elementem telefonu.

  • Plusik 2
Opublikowano

Uważajcie bo Samsung wali w (pipi)a z gwarancją. Mi w dwóch osobnych przypadkach odrzucili roszczenie z gwarancji ale ostatecznie naprawili po zgłoszeniu z rękojmi.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...