_Red_ 12 064 Opublikowano czwartek o 11:10 Opublikowano czwartek o 11:10 Karty gwarancyjnej nie ma w zestawie a tym bardziej wypelnionej przez sklep. Serwis Samsung mówił, że to stary zapis i dzis zadnej karty nie trzeba. Ale nadal ta gwarancja nie jest taką pełna ochroną, z gwarantowana wymianą na nowy jakby czegos nie dało się naprawić, ale tak jak napisales, jest to "bezpłatna naprawa" która mogą w serwisie odrzucic bo "sie nie da". Ja mam zegarek z moreli, po tej całej wymianie maili z Morelami i Samsungiem odnosnie ściemy z "oficjalna gwarancja 24mc" dostałem rabat, to mi osłodziło ewentualne problemy. Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano czwartek o 11:14 Opublikowano czwartek o 11:14 37 minut temu, Czoperrr napisał(a): Korzystaliście kiedyś z gwarancji w przypadku telefonów? Mi się nigdy żaden nie zepsuł. raz w życiu z jakąś nokią na symbianie Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano czwartek o 11:55 Opublikowano czwartek o 11:55 Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. 1 Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano czwartek o 12:31 Opublikowano czwartek o 12:31 Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji. Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano czwartek o 12:46 Opublikowano czwartek o 12:46 2 hours ago, Czoperrr said: Korzystaliście kiedyś z gwarancji w przypadku telefonów? Mi się nigdy żaden nie zepsuł. Nie, ale jedna Xperia compact mi się zepsuła po gwarancji. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano czwartek o 12:49 Opublikowano czwartek o 12:49 Ja miałem Xiaomi, które spadło mi na ziemię i po tym restartowalo się ciągle. Wysłałem i też naprawili na gwarancji Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano czwartek o 12:50 Opublikowano czwartek o 12:50 49 minut temu, WisnieR napisał(a): Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. Parę dni temu brałem dla żony s24 w oficjalnym sklepie samsung(o dziwo mieli najlepszą cene po lekkich negocjacjach) no i tam też sprzedawca polecił nawet w ostatni dzień gwarancji zgłosić słabą baterię i zużyty głośnik i wymienią bez gadania. S23 był na wystawie, ale już nie dostępny w sprzedaży. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano czwartek o 12:50 Opublikowano czwartek o 12:50 54 minutes ago, WisnieR said: Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. A zgłaszasz to normalnie przez stronę Samsunga? Ja i żona mamy S20fe, gwarancja też jakoś dobiega końca, więc chciałbym z takiej opcji spróbować skorzystać Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano czwartek o 13:35 Opublikowano czwartek o 13:35 Normalnie idziesz do serwisu samsunga albo robisz zgłoszenie przez samsung members. Godzinę temu, _Red_ napisał(a): Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji. Takie terminy mają akcesoria. Od kiedy bateria nie jest akcesorium (nie można jej samemu wymienić) jest elementem telefonu. 2 Cytuj
boywrc 18 Opublikowano czwartek o 16:14 Opublikowano czwartek o 16:14 Uważajcie bo Samsung wali w (pipi)a z gwarancją. Mi w dwóch osobnych przypadkach odrzucili roszczenie z gwarancji ale ostatecznie naprawili po zgłoszeniu z rękojmi. Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano czwartek o 19:10 Opublikowano czwartek o 19:10 A coś więcej? Może kupiłeś telefon z jednego ze sklepów sortując od najtańszych na Ceneo i się okazało, że jednak w Polsce żadnej gwarancji na zakupiony sprzęt nie masz? Czy po prostu nie przyjęli Ci zgłoszenia na coś? Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano czwartek o 19:14 Opublikowano czwartek o 19:14 Czy to sklep od janusza czy od morele, jeśli nie jest to dystrybucja na Polskę od oficjalnych partnerów, to sprawa z gwarancją Samsungów jest ograniczona. Dotyczy to jednak dystrybucji spoza Polski, lecz wciąż z terytorium Europy. Może jednak te gówno sklepiki miały telefony z Emiratow czy innych Chin to wtedy faktycznie chyba sprawa utrudniona. Cytuj
lukas_k96 310 Opublikowano czwartek o 20:10 Opublikowano czwartek o 20:10 W dniu 18.12.2024 o 15:07, D.B. Cooper napisał(a): Morele.net można tam kupować bez obaw? Niby negatywy tylko za brak terminowości. Jako jedni z niewielu mają dostępne s23 pomijam jakieś inne sklepy co kompletnie nic mi nie mówią. Na Komputronik jest też , ale 2 stówy droższy. Kupowałem u nich cały komputer, wraz z obsługą montażu. Rzeczywiście był problem z terminowością, bo niby komputer miał być wysłany dwa dni po złożeniu zamówienia, ale jak tego dnia napisałem z pytaniem, czy komputer został wysłany, bo martwił mnie cały czas status "kompletowanie sprzętu" to się dowiedziałem, że wybranej karty przeze mnie już nie ma i mogę sobie wziąć inną albo czekać nie wiadomo ile na tę wybraną przeze mnie. Słabo więc wyszło, bo mogli sami napisać do mnie od razu albo zadzwonić w tej sprawie... Pomijając jednak to, że kompa dostałem tydzień później, niż powinienem to wszystko było git, profesjonalnie zapakowane i dostarczone. Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano czwartek o 20:33 Opublikowano czwartek o 20:33 W sumie też nigdy żaden tel mi się nie popsuł żebym musiał oddawać na gwarancję. Niby jakaś tam gwarancja sklepu jest, może by się nie wypieli całkowicie. No nie wiem, bralibyście? Do s24 8 stów dokładać żeby był z polskiej dystrybucji trochę mi się nie uśmiecha. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano czwartek o 22:05 Opublikowano czwartek o 22:05 1 hour ago, D.B. Cooper said: W sumie też nigdy żaden tel mi się nie popsuł żebym musiał oddawać na gwarancję. Niby jakaś tam gwarancja sklepu jest, może by się nie wypieli całkowicie. No nie wiem, bralibyście? Do s24 8 stów dokładać żeby był z polskiej dystrybucji trochę mi się nie uśmiecha. Ja bym wziął z Morele bo 8 stów mniej to spora oszczędność, a Morele to nadal nie jakaś firma krzak z Allegro. Cytuj
boywrc 18 Opublikowano czwartek o 23:08 Opublikowano czwartek o 23:08 A coś więcej? Może kupiłeś telefon z jednego ze sklepów sortując od najtańszych na Ceneo i się okazało, że jednak w Polsce żadnej gwarancji na zakupiony sprzęt nie masz? Czy po prostu nie przyjęli Ci zgłoszenia na coś?Dwa nowe urządzenia Samsunga miały wady, na rękojmi naprawili, ale musiałem się przepychać. Kupowałam na ich stronie. Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano wczoraj o 10:50 Opublikowano wczoraj o 10:50 Dobra jebać, zamówiłem. Dzwoniłem na infolinię Samsunga dopytać jak to jest. Kraje spoza eu - 12mc gwarancji, naprawa bez wymiany na nowy. Kraje z eu- 24mc gwarancji, naprawa bez wymiany na nowy. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku części, ale Pan z infolinii zapewnił, że części do s23 jeszcze będą długo produkowane. 2 lata mi potrzeba, potem to i tak za własną kasę. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.