Skocz do zawartości

Jaki telefon wybrać?


jaszczoor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Karty gwarancyjnej nie ma w zestawie a tym bardziej wypelnionej przez sklep.

 

Serwis Samsung mówił, że to stary zapis i dzis zadnej karty nie trzeba. Ale nadal ta gwarancja nie jest taką pełna ochroną, z gwarantowana wymianą na nowy jakby czegos nie dało się naprawić, ale tak jak napisales, jest to "bezpłatna naprawa" która mogą w serwisie odrzucic bo "sie nie da".

 

Ja mam zegarek z moreli, po tej całej wymianie maili z Morelami i Samsungiem odnosnie ściemy z "oficjalna gwarancja 24mc" dostałem rabat, to mi osłodziło ewentualne problemy.

Opublikowano

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji.

Opublikowano
49 minut temu, WisnieR napisał(a):

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

Parę dni temu brałem dla żony s24 w oficjalnym sklepie samsung(o dziwo mieli najlepszą cene po lekkich negocjacjach) no i tam też sprzedawca polecił nawet w ostatni dzień gwarancji zgłosić słabą baterię i zużyty głośnik i wymienią bez gadania.

 

S23 był na wystawie, ale już nie dostępny w sprzedaży. 

Opublikowano
54 minutes ago, WisnieR said:

Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie.

A zgłaszasz to normalnie przez stronę Samsunga? Ja i żona mamy S20fe, gwarancja też jakoś dobiega końca, więc chciałbym z takiej opcji spróbować skorzystać 

Opublikowano

Normalnie idziesz do serwisu samsunga albo robisz zgłoszenie przez samsung members.

Godzinę temu, _Red_ napisał(a):

Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji.

 

Takie terminy mają akcesoria. Od kiedy bateria nie jest akcesorium (nie można jej samemu wymienić) jest elementem telefonu.

  • Plusik 2
Opublikowano

Uważajcie bo Samsung wali w (pipi)a z gwarancją. Mi w dwóch osobnych przypadkach odrzucili roszczenie z gwarancji ale ostatecznie naprawili po zgłoszeniu z rękojmi.

Opublikowano

A coś więcej? Może kupiłeś telefon z jednego ze sklepów sortując od najtańszych na Ceneo i się okazało, że jednak w Polsce żadnej gwarancji na zakupiony sprzęt nie masz? Czy po prostu nie przyjęli Ci zgłoszenia na coś?

Opublikowano

Czy to sklep od janusza czy od morele, jeśli nie jest to dystrybucja na Polskę od oficjalnych partnerów, to sprawa z gwarancją Samsungów jest ograniczona.

 

Dotyczy to jednak dystrybucji spoza Polski, lecz wciąż z terytorium Europy. Może jednak te gówno sklepiki miały telefony z Emiratow czy innych Chin to wtedy faktycznie chyba sprawa utrudniona.

Opublikowano
W dniu 18.12.2024 o 15:07, D.B. Cooper napisał(a):

Morele.net można tam kupować bez obaw? Niby negatywy tylko za brak terminowości. Jako jedni z niewielu mają dostępne s23 pomijam jakieś inne sklepy co kompletnie nic mi nie mówią. Na Komputronik jest też , ale 2 stówy droższy. 

Kupowałem u nich cały komputer, wraz z obsługą montażu. Rzeczywiście był problem z terminowością, bo niby komputer miał być wysłany dwa dni po złożeniu zamówienia, ale jak tego dnia napisałem z pytaniem, czy komputer został wysłany, bo martwił mnie cały czas status "kompletowanie sprzętu" to się dowiedziałem, że wybranej karty przeze mnie już nie ma i mogę sobie wziąć inną albo czekać nie wiadomo ile na tę wybraną przeze mnie. Słabo więc wyszło, bo mogli sami napisać do mnie od razu albo zadzwonić w tej sprawie... Pomijając jednak to, że kompa dostałem tydzień później, niż powinienem to wszystko było git, profesjonalnie zapakowane i dostarczone. 

Opublikowano

W sumie też nigdy żaden tel mi się nie popsuł żebym musiał oddawać na gwarancję. Niby jakaś tam gwarancja sklepu jest, może by się nie wypieli całkowicie.

No nie wiem, bralibyście? Do s24 8 stów dokładać żeby był z polskiej dystrybucji trochę mi się nie uśmiecha. 

 

Opublikowano
1 hour ago, D.B. Cooper said:

W sumie też nigdy żaden tel mi się nie popsuł żebym musiał oddawać na gwarancję. Niby jakaś tam gwarancja sklepu jest, może by się nie wypieli całkowicie.

No nie wiem, bralibyście? Do s24 8 stów dokładać żeby był z polskiej dystrybucji trochę mi się nie uśmiecha. 

 

Ja bym wziął z Morele bo 8 stów mniej to spora oszczędność, a Morele to nadal nie jakaś firma krzak z Allegro.

Opublikowano
A coś więcej? Może kupiłeś telefon z jednego ze sklepów sortując od najtańszych na Ceneo i się okazało, że jednak w Polsce żadnej gwarancji na zakupiony sprzęt nie masz? Czy po prostu nie przyjęli Ci zgłoszenia na coś?
Dwa nowe urządzenia Samsunga miały wady, na rękojmi naprawili, ale musiałem się przepychać. Kupowałam na ich stronie.
Opublikowano

Dobra jebać, zamówiłem.

Dzwoniłem na infolinię Samsunga dopytać jak to jest. 

Kraje spoza eu - 12mc gwarancji, naprawa bez wymiany na nowy.

Kraje z eu- 24mc gwarancji, naprawa bez wymiany na nowy.

 

Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku części, ale  Pan z infolinii zapewnił, że części do s23 jeszcze będą długo produkowane. 2 lata mi potrzeba, potem to i tak za własną kasę.

  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...