_Red_ 12 061 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Karty gwarancyjnej nie ma w zestawie a tym bardziej wypelnionej przez sklep. Serwis Samsung mówił, że to stary zapis i dzis zadnej karty nie trzeba. Ale nadal ta gwarancja nie jest taką pełna ochroną, z gwarantowana wymianą na nowy jakby czegos nie dało się naprawić, ale tak jak napisales, jest to "bezpłatna naprawa" która mogą w serwisie odrzucic bo "sie nie da". Ja mam zegarek z moreli, po tej całej wymianie maili z Morelami i Samsungiem odnosnie ściemy z "oficjalna gwarancja 24mc" dostałem rabat, to mi osłodziło ewentualne problemy. Cytuj
messer88 6 581 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 37 minut temu, Czoperrr napisał(a): Korzystaliście kiedyś z gwarancji w przypadku telefonów? Mi się nigdy żaden nie zepsuł. raz w życiu z jakąś nokią na symbianie Cytuj
WisnieR 2 770 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 2 hours ago, Czoperrr said: Korzystaliście kiedyś z gwarancji w przypadku telefonów? Mi się nigdy żaden nie zepsuł. Nie, ale jedna Xperia compact mi się zepsuła po gwarancji. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 58 minut temu Opublikowano 58 minut temu Ja miałem Xiaomi, które spadło mi na ziemię i po tym restartowalo się ciągle. Wysłałem i też naprawili na gwarancji Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 57 minut temu Opublikowano 57 minut temu 49 minut temu, WisnieR napisał(a): Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. Parę dni temu brałem dla żony s24 w oficjalnym sklepie samsung(o dziwo mieli najlepszą cene po lekkich negocjacjach) no i tam też sprzedawca polecił nawet w ostatni dzień gwarancji zgłosić słabą baterię i zużyty głośnik i wymienią bez gadania. S23 był na wystawie, ale już nie dostępny w sprzedaży. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 57 minut temu Opublikowano 57 minut temu 54 minutes ago, WisnieR said: Ostatniego dnia gwarancji zarówno w Huawei jak i Samsungu wymieniałem zawsze baterię, skarżąc się, że telefon nie pracuje cały dzień. Nigdy nie robili z tym problemów. W ogóle serwis Huawei to jest złoto, nie dość że nie robią z niczym problemów, to jeszcze mają dni serwisowe i tak np. za 200zł wymieniłem zbity ekran w tablecie. A zgłaszasz to normalnie przez stronę Samsunga? Ja i żona mamy S20fe, gwarancja też jakoś dobiega końca, więc chciałbym z takiej opcji spróbować skorzystać Cytuj
WisnieR 2 770 Opublikowano 12 minut temu Opublikowano 12 minut temu Normalnie idziesz do serwisu samsunga albo robisz zgłoszenie przez samsung members. Godzinę temu, _Red_ napisał(a): Ciekawe, czesto bateria ma swój krotki termin typu 6 miesięcy. I zwykle mogą mówić, że krótsza żywotność wynika ze zużycia. Niezle, że wymieniają baterie na gwarancji. Takie terminy mają akcesoria. Od kiedy bateria nie jest akcesorium (nie można jej samemu wymienić) jest elementem telefonu. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.