Skocz do zawartości

Splinter Cell: Conviction


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

eeee aaaa nie wiem czy warto było tyle czekać.

Gra jest dobra, ale po Chaos Theory to ja już nie wiem czy SC mnie zaskoczy.

Fabuła znakomita, natomiast sama gra zrobiona "very stupid" cały czas towarzyszy nam podpowiedz, gra przez to jest zbyt prosta... ( normal ) przechodzi się z dalej i dalej i dalej, może z czasem coś się zmieni, ale poziomu Chaos Theory na pewno nie trzyma.

Opublikowano (edytowane)

No nic, pozostało mi czekać na MGS Rising... czekałem na skradanke <_< mało takich gier jak SC, a z SC zrobili TPP z mega akcją. Ubi ostatnio idzie w sieczke, podobnie będzie z nową persją wszystkie serie z ubi pchają się w sieke.

 

Po za tym grafa dobra, ale na 720p 20" brak AA poraża

Pewnie do miesiąca gra będzie dawno skończona ( za miesiąc dopiero wychodzi na PC ) a zajawka jest, puki co 6/10

Fabuła 8

Muzyka 8 ( w porównaniu do SC:CT to tu średnio )

Grafika 6 ( po UE3 więcej się spodziewałem... nie wielki skok w porównaniu do starszych części )

Gameplay 9 ( tu jest dobrze, lecz za szybko zbyt prosto )

Edytowane przez Dabman
Opublikowano (edytowane)

No nic, pozostało mi czekać na MGS Rising... czekałem na skradanke <_< mało takich gier jak SC, a z SC zrobili TPP z mega akcją. Ubi ostatnio idzie w sieczke, podobnie będzie z nową persją wszystkie serie z ubi pchają się w sieke.

No to Cie rozczaruje bo mgs rising raczej skradanką nie będzie.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Mnie tam grafika malo obchodzi, po tym jak zeskoczylem z rury na przeciwnika i za pomoca execution wykonczylem jego trzech kolegow zajaralem sie na maxa :)

Dla mnie ta gra to taka hybryda, mozna sie skradac i eleminowac przeciwnikow nie zwalniajac tempa akcji sweeet.

Opublikowano

Każdy SC ( po za DA ) na swój czas był grą graficznie niedoścignioną, tego spodziewałem się po nowym, z wagi na to co pokazał BATMAN, tu mamy coś gdzie postacie wyglądają o klasę słabiej niż w grze na tym samym siniku. Czyżbym pisał nie prawdę?

 

Liczyłem na to, że będzie skok pomiędzy Batmanem a nowym SC, niestety może zbyt wiele naoglądałem się zapowiedzi Alan Wake i nagrałem się w Uncharted2. Jakoś po batmanie/ac/uncharted, nie mam ochoty na kolejną "szczelanke" z widoku TPP, może i jest fabuła lecz za wiele tego w ostatnich miesiącach.

 

Liczyłem na skradanke i tu się zawiodłem na całej lini, może stąd moje rozczaowanie całością gry, ponieważ główny element jakim jest rozgrywka mi osobiście nie odpowiada.

Opublikowano

Nie wiem...jak dla mnie gra wyglada przekozacko...moim zdaniuem lepiej niz Batman.

I bardzo podobaja mi sie zmiany w gameplayu....przeciez juz przy Pandora tomorrow pojawily sie narzekania ze to tylko mission pack....przy premierze genialnego Chaos Theory slychac bylo kolejne glosy ze poraz kolejny sprzedaja nam to samo....gracze chcieli zmian, wiec je dostali. Nie sposob zadowolic kazdego. Mimo wszystko gra oferuje duza dawke skradania...duzo zalezy od tego jak gracz chce grac w SCC.

Opublikowano

Mnie także dane było zagrać i...albo jestem aż tak konserwatywny albo ta gra nie trzyma poziomu poprzedników. Byłem wielkim fanem poprzednich części szczególnie CT gdzie Fisher dostał w łapę kosę i gameplay był naprawdę ostry.

Piszę to dlatego, że było mówione iż w najnowszej części Sam przestaje być "grzecznym chłopcem" i rozprawia się z wrogami brutalniej niż kiedykolwiek. Powiem wprost-ja tego nie widzę, a już na pewno nie przebija to wszystko owego wspomnianego wcześniej noża :P

Następny punkt-gatunek- gra akcji zamiast skradanki. Marudzę, ale dla mnie wyszło na to, że gra nie jest ani pełnoprawną skradanką(bo jednak trochę chowania się za zasłonami jest) ani grą akcji. Wymiany ognia(często obowiązkowe :/) są opracowane jakoś tak...płytko.

Ale żeby nie było, że mówię, że ta gra jest słaba!

Fajna fabuła, ładna grafika(falujące włosy Fishera :P), genialne lokacje, znakomita animacja, motyw z przechodzeniem w czarno-białą kolorystykę gdy pochłania nas cień. Generalnie gameplay jest dobry ale dla mnie osobiście nie ma klimatu poprzedników.

8+

Gość bigdaddy
Opublikowano

a ja wczoraj polazłem do kumpla i na najwyższym poziomie graliśmy w co-op, dla mnie petarda, to planowanie akcji kto gdzie stanie i kogo zdejmie, zaczynanie po kilka-kilkanaście razy od nowa :D

 

Grafika raz świetna na 9 w większości bardzo na 8 czasami średnia ale całościowo trzyma poziom takie 8+ tylko cut-scenki wyglądają średnio...

 

Grę można przejść skradając się jak i biegając a karabinem na najniższym poziomie.

 

Co mi się nie spodobało ? Właściwie trzy rzeczy mnie w(pipi)iają:

- sterowanie którego nie można zmienić! ładowanie broni pod lewym analogiem, kucanie wstawanie pod LB...

- to że postać zostawia ducha ostatniej pozycji jak ktoś ciebie widział, w co-op to jest kłopotliwe czasem

- kolorowy obraz jak jesteśmy widoczni i czarno-biały jak nas nie widać... lipne rozwiązanie bo w oczach się (pipi)i od ciągłych zmian kolorów, zamiast tego powinna być jakaś ikona na HUD - ukryty/widoczny

 

Z tego co wczoraj obadałem dla mnie mocne 8+ (głównie co-op), nie jestem fanem SC.

 

 

@dabman - SC jest na UE 2.5 A te podpowiedzi na ścianach możesz chyba wyłączyć w opcjach.

Opublikowano

Dzięki za sprostowanie, byłem pewny że na 3.0

Odpale SC:CT lecz nie na x1 a na PC na MAX, zobacze jak to wygląda w porównaniu do SC:C na X360

 

Dziwna sprawa, z tego co wiem to robili grę na 2.5 po czym stwierdzili że graficznie wygląda średnio, przerzucili na "nowy" silnik

stąd gra na nowo robiona, przez "nowy" silnik po czym okazuje się że nowy = stary?.

Chyba że mowa o:

wcześniejszy = UE2

obecny = UE2.5

 

Jak tak to czekanie tyle czasu na nowego SC byłoby bezsensowne.

 

ps. COOP w SC zawsze był mocny. MP również.

Jestem ciekaw jak teraz.

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

@dab - to że go długo robili chodzi o to że wcześniej SC był strasznie podobny do Assassins Creed więc gra poleciała do kosza i od nowa zaczęli robić, a gra śmiga na UE2.5 jestem ciekawy co by chłopak pokazali na UE 3.5 jak już teraz grafika jest bardzo dobra 8+ :)

 

aha i gra jest trudna

Edytowane przez bigdaddy
Gość donsterydo
Opublikowano

Jak to było w recenzji na IGN "Przystosujesz się albo zginiesz" :P

Opublikowano (edytowane)
a ja wczoraj polazłem do kumpla i na najwyższym poziomie graliśmy w co-op, dla mnie petarda, to planowanie akcji kto gdzie stanie i kogo zdejmie, zaczynanie po kilka-kilkanaście razy od nowa :D

 

:blink::blink: Eee...a skąd wytrzasnąłeś co-op'a w SC:C?

Edytowane przez barcelona fan
Gość donsterydo
Opublikowano

Ha ha ha ha :teehee: Wiesz cokolwiek o tej grze ? :rolleyes:

 

Jest prolog, który jest parogodzinnym co-op'em.

Opublikowano

Chyba GRIM, a nie GRAM. Widać jak śledziłeś fabułę w tym szpilu.

 

Gra jest fajna. Czuć, że jesteśmy łowcą. Grafika średnia. To nie jest już ten SC, w którym podziwialiśmy przepiękną grę światła i cienia. Na plus za to masę fruwających papierów, kubków i innych pierdół jak strzelamy/ślizgamy się po biurkach ;)

 

Osobiście ten uważam, że gra jest zbyt wybaczająca (normal), także proponuję od razu przerzucić na Realistic.

 

Miejscówki są bardzo zróżnicowane i za plus. Natomiast mi SC kojarzy się typowo z biurowcami i tutaj czuję lekki niedosyt.

 

Wyrzucono noktowizor i termowizję, co mnie niemiłosiernie wkurza, bo większość grę spędzimy w cieniu, gdzie często nie widać szczegółów.

 

AI momentami nie daje rady. Szczególnie, że gdy już zostanie się zauważonym, to przeciwnicy się bunkrują w jednym miejscu i będą tam siedzieć do usranej śmierci. Bardzo łatwo ich wtedy wyeliminować.

 

Gadżety są za potężne, granaty EMP daje możliwość wyeliminowania wręcz dwóch przeciwników w czasie jednego ogłuszenia (czemu EMP ogłusza ludzi, nie wiem).

 

Upgrade broni trochę za ubogi.

 

Nie można przenosić ciał co jest strasznie głupie.

 

Mark&Execute nie ułatwia tak bardzo rozgrywki jak myślałem. Inna sprawa, że często bardziej opłaca się po prostu gdzieś przyczaić i strzelać headshoty ;) IMO odpowiednio to zbalansowali.

 

Last Known Position nie działa tak jak planowałem. W niektórych lokacjach ciężko jest zgubić przeciwnika, a nawet jeżeli to się stanie to duszek się nie wyświetla. Nie wiem o co chodzi.

 

Genialny system wewnętrznych achievementów. Tutaj Ubi naprawdę się postarało, bo osiągnięcia motywują do próbowania różnych taktyk i zwiększają replayability.

 

O fabule nic nie napiszę, bo nie chcę spoilerować. Mogę tylko powiedzieć, że spodziewałem się czegoś innego.

 

Ode mnie 8.

 

 

Opublikowano

ps. motywy wspomnień dobre.

 

Irak wygląda tragedia, mało detali - tu gra nawet nie jest prosta, lecz wizualnie jest TRAGEDIA.

 

 

Co do Gram Grim literówka świadczy o śledzeniu gry? Serie śledzę od pierwszych bet, więc nie pisz mi nic o fabule.

  • Minusik 1
Opublikowano

jak ktoś się chce czepić i wywlec swoje "ale" zawsze znajdzie na to miejsce :)

nawet w offtopie.

 

Nie poprawiaj mnie wywlekając swoje ale. Osądzanie kogoś bez wyroku też jest przestępstwem a internet nie jest anonimowy. Chyba że mama kupuje Ci VPN np. relakks.com

 

jak można zauważyć między GRAM a GRIM różnica to 1 litera, między Maciek a Łukasz jest więcej liter, zresztą co to ma do rzeczy czy maciek/łukasz skoro osoby zainteresowane wiedzą kto jest kto i do kogo się to kieruje, nawet jak Maćka nazwiesz Wandzią nic się nie stanie jeżeli wiedzą ocb.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...