Skocz do zawartości

Splinter Cell: Conviction


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ha ha ha ha :teehee: Wiesz cokolwiek o tej grze ? :rolleyes:

 

Jest prolog, który jest parogodzinnym co-op'em.

 

Taaa...no co ty...jestem idiotą i nie wiem. Tylko się pytam jakim cudem grał skoro:

a) gra jeszcze nie wyszła

b) demko obejmuje tylko krótki wycinek z singla

Opublikowano

jak ktoś się chce czepić i wywlec swoje "ale" zawsze znajdzie na to miejsce :)

nawet w offtopie.

 

Po prostu zwróciłem ci uwagę na błąd, który popełniłeś, a ty się napiąłeś. Zabawnie.

 

Nie poprawiaj mnie wywlekając swoje ale. Osądzanie kogoś bez wyroku też jest przestępstwem a internet nie jest anonimowy. Chyba że mama kupuje Ci VPN np. relakks.com

 

Nie wiem co to VPN ani relakks.com. Nie osądzam cię, nie mam takiej władzy. Pisze tylko kim jesteś w moich oczach. Tekst, że internet nie jest anonimowy to miała być groźba?

 

 

 

Proponuję albo olać kontynuowania wątku twojej super niewinnej literówki, albo przeniesienie go na PW, bo trochę offa robimy. Natomiast przyznaję ci rację, że wątek twojej kradzieży nie powinien być w tym temacie przeze mnie poruszony.

  • Minusik 1
Gość bigdaddy
Opublikowano
:blink::blink: Eee...a skąd wytrzasnąłeś co-op'a w SC:C?

 

zrobiłem go!

 

Odpowiedź na swoje pytanie masz w tym co cytujesz...nie wytrzasnąłem go...ja byłem go obadać. :rolleyes:

Gość donsterydo
Opublikowano

Nie strasz bo przecież była od początku mowa, że jest bot do kampanii co-op.

Gość donsterydo
Opublikowano

Jak faktycznie nie ma bota to debilizm jakiś bo prolog to de facto połowa gry.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Faktycznie, przeczytałem reckę na IGN i nie ma bota w co-op'ie. W takim razie mogą mnie w dupę pocałować... Się poczeka, aż spadnie do 18 funciaków w UK...

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

"Welcome Home" po każdej śmierci trzeba znów zaczynać tą beznadziejną gadke.

 

Tragedia, brak opcji skip. Przez co gra jest męczy, dwa razy podchodziłem do tego motywu i dostawałem białej gorączki po 2 śmierciach. Tego nie da się przejść na skradanie, a szkoda. Bo lecenie i szczelanie w biegu to idiotyzm w tej grze.

Opublikowano

Owszem że można, ale tam gasną wszystkie światła, jest ciemno, a trzeba biec i piFpaFowaĆ bo drzwi się się zamykają ( kraty )

Zabija cały klimat tej konkretnej akcji.

Opublikowano

I tak biorę Fishera w piątek, ale nie podoba mi się to co piszą grający, głównie o tym bocie który był obiecany, a wypadł.

Opublikowano

Co do samego SCC, już dawno nie miałem tak mieszanych uczuć z jednej strony extra klimacik z drugiej takie wqrwiające błędy jak z(pipi)one sterowanie bez możliwości zmiany. Wygląda na to, że poczekam aż cena trochę spadnie a do Alana się jakoś przeżyje.

Gość maciek88
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie demo to jakaś nisza grywalnościowa. Nie zaskoczyło niczym szczególnym, żadnym kreatywnym pomysłem, czymś czego nie widziałbym już w innych grach. I to poczucie prowadzenia za rękę choć to akurat może kwestia indywidualnych ustawień. Ale serię cenię bardzo więc mam zaufanie w pełną.

Edytowane przez maciek88
Gość donsterydo
Opublikowano

Jak musi to główna kampania powinna mieć tak z 10h, a nie 5h z tego co czyta się w recenzjach. Co to za interes, że muszę sobie kogoś dobrać aby przejść całą grę, to nie jest gra wyłącznie sieciowa tylko nastawiona na jednego gracza. Dla mnie to fail po całej linii, jak już napisałem przełknąłbym to gdyby główna kampania była długa, ale prolog to połowa całej gry...

 

Nie wiem, może sobie coś uroiłem, ale dwa dni temu dałbym sobie łapę uciąć, że miał być bot.

Opublikowano

Co do opcji "brak bota" w prologu do gry - jak wy sobie to wyobrazaliscie? Jego SI i wspolne akcje? Musi byc zywy gracz i tyle.

Ja sobie to wyobrażałem tak jak w Resident Evil 5. Jasne że żywy gracz jest najlepszy, ale mnie ciężko kogoś znaleźć do gry bo wszyscy zapracowani albo gdzieś daleko.

Opublikowano
Ja sobie to wyobrażałem tak jak w Resident Evil 5. Jasne że żywy gracz jest najlepszy, ale mnie ciężko kogoś znaleźć do gry bo wszyscy zapracowani albo gdzieś daleko.

 

Tyle, że w RE nie ma elementów skradankowych, a o to najbardziej chodzi, bo żeby się nie zdradzić, przy niektórych akcjach na pewno trzeba by zsynchronizować działania. Rozwiązanie sprawy botów do co-opa nie jest tutaj jakimś trywialnym problemem

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

A co w tym dobrego, nie pasuje Ci bot to grasz z kimś. Proste jak drut. A tak to nie ma się wyboru.

Edytowane przez donsterydo
Gość donsterydo
Opublikowano

Tym bardziej, że grę robili od @@uja czasu, mogli się do tego przyłożyć.

Opublikowano

no tak. tyle że w między czasie zaawansowany projekt wyrzucili do kosza i zaczęli robi od nowa.

 

No mnie tam brak bot-a nie boli, ale donsterydo ma racje, jak ktoś gra sam to nagle traci pół kampanii - trochę dziki pomysł.

jak ktoś gra z botem, to traci większość przyjemności z tego, co przygotowali dla niego autorzy gry. tak naprawdę robi sobie tylko krzywdę i wypacza opinię o grze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...