Skocz do zawartości

Splinter Cell: Conviction


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Cethu: W recenzji IGN'u piszą tak: The campaign is a brisk and enjoyable five-hour experience

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

ej, to jak to w końcu jest z tymi dodatkowymi misjami do coopa, w recenzji na poly zooltar pisze:

Jej integralną częścią są bowiem Denied Ops, czyli zestaw misji do trybu kooperacji. To kolejnych 5 godzin zabawy, więc Conviction wcale nie jest tak krótką grą, jak mogłoby się wydawać.(...) To dwóch niezależnych agentów, którzy czasem muszą coś zrobić razem, a nie nierozerwalny tandem, który do funkcjonowania wymaga ścisłej współpracy. Najlepszym na to dowodem jest to, że wszystkie misje z Denied Ops można przejść samemu i różnią się od swoich kooperacyjnych wersji głównie ilością przeciwników i kilkoma detalami.

 

?

Gość donsterydo
Opublikowano

DO to są trzy dodatkowe tryby, w które można grać z kimś albo samemu (między innymi coś jak Horda). Kampania co-op to co innego

Opublikowano (edytowane)

w ogóle nie ma się co sugerować pojedynczymi reckami. to są zazwyczaj oceny subiektywne.

średnia ocen z dużej liczby recenzji jest już jakimś wyznacznikiem i może sugerować jakość gry. wady i zalety, które się powtarzają w reckach, też powinny dawać do myślenia. jednak pojedyncza recenzja nawet najbardziej znanego recenzenta, nie powinna stanowić wyznacznika i być podstawą odpowiedzi na pytanie z gatunku 'brać czy nie brać ?'.

 

najlepiej sprawdzić demo. pasuje - kupuję, nie pasuje - nie kupuję. ewentualnie w drugim przypadku zastanawiam się w oparciu o opinie innych.

 

najlepiej będzie jak zadasz sobie pytanie - 'kupować wersję PL, czy importować ?'. moja odpowiedź jest jednoznaczna - grę Ubi, która już teraz ma zapowiedziane DLC, najbezpieczniej będzie importować.

Edytowane przez zimzvm
Opublikowano

Średnia ocen w necie to pomiędzy 80 a 90% może jeszcze kilka lat temu grałbym ale skoro marny ze mnie fan, więc tytuły wybieram tylko najlepsze z bardzo prostego powodu, rodzina + praca = brak czasu. :)

Opublikowano (edytowane)

Zeratul, świetny materiał.

 

Recenzji na razie nie czytam bojąc się spojlerów, a grę biorę z sentymentu do starych części (genialna jedynka i Chaos). Demko Conviction jest właśnie dobrym rozwiązaniem dla niezdecydowanych. Mnie się podobało, choć to już nie to co kiedyś. Polska wersja na bank będzie uboższa, ale biorę taką. Ktoś musi wspierać ten nasz mały konsolowy ryneczek :)

 

Zdaje się że jednak dają u nas do pre-orderów jakieś bonusy, w sklepie gram jest fotka.

Edytowane przez aux
Opublikowano (edytowane)

Więc polskie wydanie będzie jednak pozbawione możliwości pobierania choćby tego darmowego DLC, ale nie ma się co martwić ponieważ np. MP7A1 jak i wiele innych broni jest już dostępne od samego początku w grze. Powtarza się sytuacja jak w przypadku AC2.

Edytowane przez SierraPL
Opublikowano

przecież to Ubi.

u nich w standardzie dostaje się brak możliwości korzystania z DLC.

to już 3 gra, która jest tak upośledzona przez tego wydawcę w Polsce.

dobrze, że są karty kredytowe ; ]

Opublikowano

Fakt, gra jest trochę monotonna. Nie chodzi mi o misje lecz o lokacje, które są strasznie nudne i podobne do siebie. Szkoda, że nie ma więcej misji w stylu tej, kiedy gonimy mordercę.

Grafika średnia. No i długość gry, można ją skończyć w jeden wieczór.

W każdym razie warto zagrać, nic lepszego ostatnio nie wyszło.

Opublikowano

Pamiętacie jakie wrażenie robiły SC na past-genach? Nawet Double Agent chyba bardziej mi przypasował. Conviction to dobra gra, ale nie ma tutaj mowy o czymś świetnym. Fani SC oczekiwali tego czym był chociażby Chaos Theory. Długiej, wymagającej i ładnej gry. Ubi poszło na łatwiznę.

Opublikowano

Według tego co Ubi mówiło po premierze AC2 mają już nie wycinać dostępu do Uplay i nie ma być problemów z dodatkami. Tak czy siak nie rozumiem tego, zamiast zostawić wszystko tak jak jest, bo i tak nie mamy do tego dostępu to próbują robić z siebie super poprawnych. Nawet EA leje na MS i wydaje dodatki... po polsku.

Opublikowano
Z recenzji bodajże na polygami.pl wyczytałem, że monotonna gra. :)

 

Tak można by napisać niemal, że o każdej grze n/p Gearsy strzelasz, chowasz się biegniesz i znowu to samo. Tu mam opcję jak zabić, do każdego starcia mogę za każdym razem podejść inaczej, wszystko można sobie staranie zaplanować, a zaznacz i zabij daje wiele radochy plus nie tak łatwo się z tego korzysta :)

 

Fakt, gra jest trochę monotonna. Nie chodzi mi o misje lecz o lokacje, które są strasznie nudne i podobne do siebie. Szkoda, że nie ma więcej misji w stylu tej, kiedy gonimy mordercę.

Grafika średnia. No i długość gry, można ją skończyć w jeden wieczór.

W każdym razie warto zagrać, nic lepszego ostatnio nie wyszło.

 

Ja tam póki co żadnej monotonii nie odczuwam, lokacje są spoko, prócz tej w

iraku

Średnia grafiką to masz w Sabotażyście, tu jest dużo lepiej, nie ma rewelacji, to pierwszy Splinter który graficznie nie wyznacza standardów, tylko je podtrzymuje raz na jakiś czas rzuci jakąś fajną teksturą. Animacja postaci cholernie cieszy oko, tak poruszającego bohatera nigdzie indziej nie znajdziemy, no może Ezio jeszcze ;) Grę odpaliłem od razu na najwyższym poziomie, zawsze to w jakiś sposób wydłuża grę, ciekawe ile zajmie mi przejść, gra warta świeczki ma bardzo fajnie poprowadzą story line a voice acting, mocno daje radę.

Opublikowano (edytowane)

Tak na dobrą sprawę jak gra, która trwa 5-6 godzin może być monotonna. To co zaobserwowałem to planowanie akcji na całym obszarze. W poprzednich częściach (dwie ostatnie tylko liznąłem) wykańczało się kolesia ciągnęło do szafy i polowało się na następnego. Tutaj trzeba myśleć od razu "globalnie". Dlatego uważam, że "automatyczne" zabijanie wypada naprawdę świetnie w tej części.

 

Swoją drogą bardzo fajny artykuł broniący nowego SC w kwestii długości - http://www.msxbox-world.com/xbox360/news/article/12033/Splinter-Cell-Conviction-5-hour-claims-are-Bull****.html

Edytowane przez S!N
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie podoba mi się to, że jest masa możliwości i że wszystko można sobie zaplanować :) co czasami wymaga nieco więcej czasu i kilku podejść. Miło, że mogę przeczekać i wybić wszystkich po cichu albo zaznaczyć wszystkich rzucić EMP bomb, zdjąć kolesia a potem na reszcie wykonać egzekucją.

 

Gra skończona zajęło mi to jakieś 8 h, fajna końcówka, gra warta świeczki :)

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Jak dla mnie najlepszy fun w każdym Splinter Cell'u jest wtedy gdy omijamy każdego przeciwnika, nie ruszamy ich, nic im nie robimy, tylko co najwyżej zwodzimy, wtedy pokazuje się prawdziwe oblicze Splinter Cell'a a nie głupie ciągłe chowanie przeciwników po kątach/szafach itp. no w tym przypadku to narzekają na Mark & Execute, no ja jakoś nie widzę problemu aby wogóle z tego nie korzystać, dla mnie jest to świetna część Splinter Cell'a (przechodziłem na razie demo i oczekuje kuriera z przesyłką ;p). Poza tym cóż pomimo że zamówiłem polską wersje kinową, to jednak mam nadzieje tak jak np. z Mass Effect'em że mnie zaskoczą i bez problemu będę mógł ściągać dodatki.

Opublikowano

Jest nawet osiągniecie, że by przejść planszą nikogo nie zabijając :)

Opublikowano

A ja chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już posiada polską wersję, bądź widział w sklepie. Wczoraj pre-ordery powinny być wysłane, a tymczasem cisza. Czyżby jakaś obsuwa? Oby nie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...