kant1983pl 7 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 http://www.gametrailers.com/player/42330.html recka, oceny nie znam bo nie ogladalem jeszcze Jest naprawdę dobrze: -Story-7.2 -Design-9.5 -Gameplay-9.1 -Presentation-8.8 -Overall-9.0 Mam nadzieję, że gra dobrze się sprzeda ^_^ . Nie mogę się doczekać fulla-jak dobrze pójdzie to będę miał w sobotę . Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Bonusowe kody od waszego misiaczka... http://zeratulpl.blogspot.com/2008/11/jak-caritas.html polecam zarejestrowac sie na forum Endwar, bedziemy mozna zlinkowac gre z forum i miec dostep do bonusow... Nie wiem jeszcze jakie to bonusy. Ide grac... fajna sprawa w filmiku rzut okiem na EU i przed budynkiem flagi, na samym srodku flaga Polski Edytowane 6 listopada 2008 przez Zeratul Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 (edytowane) Zarejestrowałem się na forum-bonusy-tak? W pełnej wersji jest ciekawy aczik: "Air Defense-Intercept 5 incoming Air Strikes with Electronic Warfare" Wygląda na, że EW może przeciwdziałać AS -nie wiedziałem o tym. Będę musiał to sprawdzić-na razie w demie. Edytowane 6 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 pelna wersja to masakra. Demo prezentuje druga misje z kampani prelude to war. Juz na 3 misji zaczynaja sie schodki, jezeli chcesz zakonczyc misje nie tracac zadnej jednostki. Zasada co atakuje co musi byc wbita do glowy. Najbardziej denerwuje brak mozliwosci swobodnego podrozowania po mapie. Chyba ze jest a ja o tym nie wiem. System glosowy sprawuje sie ok. Chociaz mialem pewne problemy z nim, ale to raczej przez to, ze gralem w nocy wiec nie moglem gadac za glosno. poki co gry sie nadal ucze, ale zapowiada sie dobry kawal gameplayu Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 (edytowane) Pojazd dowodzenia daje dostęp do "raportu sytuacyjnego"-taka namiastka "bożego widoku" z innych RTS. SITRIP- jest przydatny, ale moim zdaniem wczuwa jest lepsza gdy kamera jest zawieszona bliżej jednostek . Lepiej czuć tę "World War III" CV zajmuje 1 slot, a na rush'a to raczej się go nie weźmie na starcie. A "przechwytywania ataków lotniczych z wykorzystaniem walki elektronicznej" nie sprawdziłem-Gears of War 2 dotarło (ze sklepu xtreme), więc nie miałem czasu. Jakby co to niech ktoś da znać... Edytowane 6 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 (edytowane) EndWar zbiera całkiem ładne oceny 8) : GamePro 4.5 out of 5 Gametrailers 9 out of 10 GameSpy 4.5 out of 5 Planet Xbox 360 8.7 out of 10 Worth Playing 8.5 out of 10 Daily Game 8.5 out of 10 Gaming Nexus B+ TeamXbox 8.2 out of 10 Cheat Code Central 4 out of 5 IGN 8 out of 10 GameZone 8 out of 10 Game Informer 7.75 out of 10 GameSpot 7.5 out of 10 Gameplayer 7.5 out of 10 Eurogamer 7 out of 10 1UP C Średnia: 81% Źródło:gamerankings.com Ok -teraz jeszcze tylko dobre wyniki sprzedaży i na 100%-witaj nowa serio! ^_^ Edytowane 6 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 OGIEŃ!!!! http://zeratulpl.blogspot.com/2008/11/endw...-battle-of.html Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 (edytowane) Mam nieodparte wrażenie, że EW nie jest i nie będzie zbyt popularnym tytułem wśród polskich gaczy <_< Wśród moich znajomych jest tylko jeden, który gra w ten tytuł. Oczywiście brak zainteresowania można wyjaśnić tak: zbyt silna konkurencja ze strony wielkich hiciorów(Gow2, Fallout3, Fable2), ale też, niewielka popularność rtsów na konsolach. Wiadomo, że mając do wyboru między Gow2, a EW 99% osób wybierze tytuł od Epic Games. Rzecz jasna im się nie dziwię ale mam nadzieję, że po pewnym czasie niektórzy z graczy, lubiący strategie sięgną po nową grę od Ubisoftu. A teraz odrobine prywaty 8) Jeśli ktoś ciora w EW, lub zamierza grać w przyszłości-niech wyśle mi FR . Edytowane 12 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 w weekend gramy nie ma bata Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 (edytowane) w weekend gramy nie ma bata albo troche wcześniej (może...) btw:gow2 wymiata Edytowane 13 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 16 listopada 2008 Opublikowano 16 listopada 2008 (edytowane) Dziś około 20:00 nie można było połączyć się z serwerami EndWar(Zeratul miał ten sam problem ) "Coś" się Ubi zwaliło... :censored2: czy jak.... Pozostaje skrimish i kampania w singlu... Edytowane 16 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 17 listopada 2008 Opublikowano 17 listopada 2008 po 3h godz juz wszystko smigalo... zagralem 2 mecze... jeden w doope, drugi wygrana. W zyciu nie gralem w tak dobre multi. Dzis o 24.00 kant jedziemy europejczykow i ruskich Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 moja recka http://www.trofeaps3.com/trophies/readarti...?article_id=121 Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 (edytowane) po 3h godz juz wszystko smigalo... zagralem 2 mecze... jeden w doope, drugi wygrana. W zyciu nie gralem w tak dobre multi. Dzis o 24.00 kant jedziemy europejczykow i ruskich Poszło nam dobrze Powaga W batalich 2vs2 zgranie to podstawa, podobnie jak dobry plan bitwy. moja recka http://www.trofeaps3.com/trophies/readarti...?article_id=121 Ubi powinno tu komus wreczyc koperte za promocje ich gry Edytowane 18 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Zeratul już o tym pisał, ale jeśli komuś coś nie trybii... Zarejestruj sie forum Ubisoftu i polacz konto ze swoim GT. W menu głównym przejdż do Community and Extras>VIP>połącz konto>ściągnij paczkę-dodatkowe upgrade'y dla jednostek Wklepywanie kodów na dodatkowe bataliony: Main Menu>Community and Extras>podswietl Downloadable Content>nacisnij Y>wklep 1 kod>start i nastepny JSFA35 SPZA39 EUCA20 SPZT17 Na forum gracze proszą o patch naprawiający błedy(min. freez'y i wywalanie z gry-głównie 2vs2, path finding). Oczywiście gdybania i prośby nie kończą się na tym: wraz z poprawką(lub dlc) wielu powitało by z radością kilka innych rzeczy: -UAV i drony pojazdu dowodzenia-jako jednostki 13 i 14-wraz z możliwością wydawania im rozkazów poprzez VC i widok z ich perspektywy(co byłoby bardzo przydatne). -spełnienie wcześniejszej obietnicy twórców czyli tryby 3vs3 i 4vs4. Oczywiście nadal na polu bitwy byłoby maxymalnie 12 jednostek. Tak więc każdy gracz kontolował by tylko 4 lub 3 odziały, ale za to ile frajdy podczas walki zgraną ekipą -"grid coding" czyli nałożenie na mapę pola bitwy siatki z oznaczeniami cyfrowymi i literowymi(niczym w szachach) co dałoby możliwość wysyłania odziałów porzez VC do innych miejsc niż tylko uplink/unit lub widziany "cel" np. unit 6 move to C3 Osobiście mam nadzieję, że coś z tego znajdzie się w dlc. Czas pokaże... Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy. Dla odmiany w ten weekend pogralem troche kampanie, troche online. Wojna jak to wojna raz na gorze raz na dole. Nie moglem jedynie strawic tylko jednej porazki. Conquest, koles zajal wiekszosc uplinkow no to timer 5 min. Gdy byl ponizej minuty udalo mi sie odbic uplink, co zatrzymalo timer. Zaczela sie walka, zmiotlem go z powierzchni ziemi zostajac z 5 jednostkami. W miedzy czasie on poslal ostatnia grupe riflemanow do uplinka na poczatku mojej bazy. Przewidzialem to, puscilem na niego gunshipy i reszte wojska, ale jego jednostka zdazyla dojsc do uplinka. 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty. Myslalem, ze mnie trafi. Jest to bzdura. Jeszcze rozumiem gdyby byli w budynku, ale uplink powinien miec mniejsze mozliwosci pancerza dla jednostek szczegolnie w takim momencie. Nie wspominajac, ze po defconie mielismy takie same szanse na zwyciestwo, z ta roznica ze on byl marnym dowodca. Po meczu dostalem 52% command skilla, a on tylko 24% ale co z tego jak ja zgarnalem 130k, a on 330k. Prawie headset roziebalem. A w singlu jade teraz kampanie na HardCore, wszystko szlo gladko, ale teraz jestem przy podbiajniu stolicy i jest raczej ciezko. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy. Niestety <_< A szkoda bo multi jest szalenie miodny-pod warunkiem, że grasz z kimś kto rozumie o co biega w combat chain (czytaj: dotarł do strony nr 7 w intrukcji z grą i przyczytał ze zrozumieniem i zapamiętał). Wczoraj grałem w teamie z gunship spamer'em(4 odziały smigłowców +rifleman+transportery) i byłoby super-gdyby nie rzucał śmigłowców do ataku na wrogie transportery i inżynierów w ukryciu. Nie doczytał biedak: transports->beat->gunships engineers(in cover)->.beat->tanks/transports/gunships.... :lol3: 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły... Sądze, że dla takich sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF: -Attack M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia -Abilies Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 Edytowane 24 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Kluczowy link dla walczacych w Teatrze. http://endwargame.us.ubi.com/tow.php pokazuje interaktywna mape dzien po dniu pokazujaca jakie punty sa tracone i utrzymywane. Pokazuje rowniez jak na chwile obecna nasz punkt sie trzyma. Jesli wiec widzimy, ze jakis punkt trzyma sie w ponad 50% to skupiamy swoje ataki na innym by go podbic czy utrzymac. Sa dwa sposoby na wygranie wojny. Zdobycie 3 stolic albo zdobycie 30 terytoriow. Na dzien dzisiejszy Europa jest na czele po 21 dniach z 20 terytoriami. Moje frakcja czyli US dostaje niezle lanie. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 (edytowane) 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły... EDIT=kolor Sądze, że dla takich, jak opisujesz-sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF: -Attack M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia -Abilies Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 Osobiście sam miałem podobne doświadczenie tzn. dominacja nad przeciwnikem w sensie ilościowym, ale jednocześnie brak riflemanów na mapie-przegrałem-przciwnik zajał większośc uplinków, a ja nie nie byłem w stanie ich odbic inżynierami i cięzkim sprzętem w krótkim czasie -były bronione przez strzelców, gracz używał często Electronic Warfare. W praktyce radar był co trzydzieści kilka sekund całkiem nieczytelny-zdobywając kolejne uplinki miał dość CP by często korzystać z EW. Od tego czasu w każdej bitwie( czyli od całych 4 dni ): -obowiązkowo-obecność pojazdu dowodzenia z UAV-zwiad -Grupa Szybkiego Reagowania-w praktyce 2 jednostki wybrane jeszcze w lobby tzn. strzelcy+transporter(ewentualnie poźniej+czołg) z wysokim exp.level i upami -inżynierami przywołuję sentry i zakładam pola minowe na podejściach do uplinków( a bliżej lini frontu na drogach dojazdowych-przydatne na wrogie force recon) -zawsze upuje co najmniej 1 uplink do electronic warfare Staram sie uważać na swoje tyły(nieprzyjacielskie deepstrike) i flanki(riflemani drepczący z buta) zabezpieczam uplinki sentry(i force recon lv1-jeśli jest dostępny)-dadzą one cenny czas, aby GSR dotarła do celu. Dodatkowo sentry zapewniają spore pole widzenia wokół uplinku. Edytowane 25 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 wczoraj ciezko bylo kogos do gry znalezc. A wiekszosc terytoriow byla w trybie Assault. 2 mecze do przodu, jedna porazka. Z czego assault pokazuje, ze najlepiej jest byc w defensie. Wszystkie jednostki zgrupowane wokol siebie, inzynierowie robia upgrade najblizszego uplinka. Gdy wrog atakuje rzucasz Electronic Warfare i nie ma chlopak co zbierac. Jedna walke zmiotlem kolesia z powierzchni ziemi, w drugiej meczylismy sie do konca, ale mialem przewage caly mecz, ktory zakonczyl sie moja obecnoscia riflemanow, 2 tankow, artylerii i inzynierow przeciwko jego gunshipom. A jako, ze nie chcial mnie atakowac za bardzo, to podjazd do uplinka upgrade do air strike i koles sie pozegnal z jednostka. A jedyna porazka jaka zanotowalem, to wlasnie przez to, ze zaatakowalem pierwszy, ale tez popelnilem blad przy doborze jednostek. W Assault IMO startowac nalezy z 2 transportery, inzynierzy, 2 tanki, 2 artylerie, gunship. I na starcie dorzucic gunshipa. A reszte CP trzyma na electronic warfare. Po upgrade uplinka postarac sie trzymac w kupie i zaminowac pole wokol jednostek. Posylac gunshipy na wroga artylerie nawet jezeli to oznacza strate gunshipow. Nie moglem za to podbic waszyngtonu na hardcorze po raz kolejny chyba z 5 razy probowalem. 3 razy juz prawie wygralem, ale komp i tak jakims cudem wygramolil jednostki. Jestem naprawde marnym strategiem jezeli chodzi o starcia z inzynierami i riflemanami. Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Panowie wiadmo co z ta wersja PL? Bo nigdzie zadnego info na ten temat nie mogę znaleść... Napaliłem się na ta grę ale u mnie z jezykiem szekspira nie jest najlepiej... Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 z tego co wiem, to nie ma zadnej wersji PL. Moze bedzie w wersji PC, ale w wersji X360 czy PS3 nie ma co na nia liczyc. Z drugiej strony poradzisz sobie... naucz sie 5 komand bo glownie takich uzywasz, reszte robisz padem UNIT numer SECURE nazwa uplinka UNIT numer ATTACK HOSTILE numer UNIT numer MOVE TO UNIT numer UNIT numer MOVE TO nazwa uplinka musisz umiec liczyc do 12 po angielsku. plus Alpha, Bravo, Zulu, Delta, Foxtrot, Whiskey, Yankee, Lima - nazwy uplinkow. Jak system bedzie mial problemy by cie zrozumiec, to mow z pol sekundowa przerwa, pomiedzy kazda komenda. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 (edytowane) Electronic Warfare to najlepszy support na lv.1(choć nie działa na piechotę). Co prawda kosztuje 450,00 CR, ale moim zdaniem daje najwięcej i jest dostepny na każdej mapie w ToW. Użyty w odpowiednim momencie daje faktyczną przewagę nad przeciwnikiem i pozwala wyjśc obronną ręką z wielu nieprzyjemnych sytuacji. Wrogie jednostki pod jego wpływem: -nie mogą się ruszać -nie mogą atakować -tracą shield -radar w rogu ekranu wypełniają zakłócenia Zakłócanie radaru jest przydatne-można np. ręcznie, krawędzią mapy, poprowadzić strzelców na tyły przeciwnika w pobliże uplinka, zająć go i ruszać do następnego, rzucając EW raz na jakiś czas-by zdezorientować wroga. Oddziaływania 2-4 są wymiernymi korzyściami pozwalającymi zatrzymać wrogi atak i dać swoim wojskom czas na wycofanie lub naparzanie we wroga-pozbawione tarcz odziały od razu otrzymują obrażenia. Przez dłuższy czas był przeze mnie mocno nie doceniany. Ataki lotnicze wydawały się lepszym rodzajem wsparcia ze względu na to, że zadawały obrażenia(efekt był widoczny od razu, niszczenie wroga bez narażania własnych wojsk). Edytowane 25 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Ok mam jeszcze kilka pytań: Jak wygląda w tej grze kampania? Samemu wybieramy cele "która część państwa świat chcemy zaatakować" czy jesteśmy prowadzeni za rączkę. Wypełnianiamy np. 10 misji i wygraliśmy wojnę? Ile czasu potrzebujemy na przejście gry jedną nacją? Dużo ludzi gra multi? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.