Skocz do zawartości

Super Street Fighter II Turbo HD Remix


Action

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaki HDTV Lag jak ta gra chodzi w HD? Moze wylacz sobie pixel plusy i inne syfy, jak cos jest w natywnej rozdzialce matrycy nie ma opoznienia na TV. Sa one wtedy, jak TV musi przeskalowac rozdzialke (czyli jak grasz w gry SD na tv HD).

 

Teraz w automatach sa LCDki i co, tam tez sa opoznienia?

 

BTW Ale ta gra ssie ;) Mogli by dac na live'a SF3 a nie takie kotlety z mirkofali. Przeciez 3s to najlepszy street jaki jest...

 

dokladnie to samo mowilem mu o lagach xD ale stwierdzil ze ma 80ms opoznienia :D niezle oko chlop ma zeby takie "opoznienie" w inpucie widziec

  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość GaScAn
Opublikowano

Mi ta gra online sprawia wiele przyjemności nie zauważam żadnych opóźnień i grając online na pingach do 120 to po prostu czysty fun bez lagów i przekleństw.

 

Ktoś wcześniej w tym temacie wspomniał że posiadacze xboxa musza płacić za grę po sieci w SSFTHD a ps3 nie.

Tu jest filmik który pokazuje jakość wyszukiwania pokoi do gry na obu konsolach

 

Oczywiście gość który nagrał porównanie nie jest jakimś pojedynczym okazem który ma problemy z wyszukiwaniem gier na PS3

Jak widać ta kasa na live dla microsoftu to nie jest wyłudzanie pieniędzy. M$ zapewnia nam w tej chwili najlepszy online.

 

To co napisałem nie ma na celu wywołania kłótni tylko pokazanie że online w tej grze jest inny na każdej konsoli.

Opublikowano

Nie zaden "ziomek", ale ja Ci mowilem. I ten lag faktycznie jest. Odczuwa sie go przy HD remixie glownie i przy Mega Manie 9 chocby. Wciskasz "skok" a postac reaguje Ci po chwili. Pisalem do Philipsa w tej sprawie i dostalem odpowiedz niezgodna z prawda (napisal m.in. ze TV nie jest full hd - a jest). Szkoda gadac, tv idzie do wymiany.

 

Nie zaden "ziomek", ale ja Ci mowilem. I ten lag faktycznie jest. Odczuwa sie go przy HD remixie glownie i przy Mega Manie 9 chocby. Wciskasz "skok" a postac reaguje Ci po chwili. Pisalem do Philipsa w tej sprawie i dostalem odpowiedz niezgodna z prawda (napisal m.in. ze TV nie jest full hd - a jest). Szkoda gadac, tv idzie do wymiany.

Aha, i robilem test TV. Dowod ponizej:

 

http://img222.imageshack.us/img222/4513/lagwg6.jpg

 

Odpalony stopwatch i klon ustawiony tak, zeby na obu wyswietlaczach bylo to samo. Wyraznie widac, ze jest ponad 120ms laga. I dokladnie to samo jest podczas gry

Opublikowano

Wczoraj zassałem SF2HD takze jak ktos chętny na ustawkę to spoko mój GT to HamtaroPL

BTW GettoKing daj znać mistrzu na czacie kiedy będziesz mógł pograć w VF przynajmniej się czegoś nauczę ;)

Gość GaScAn
Opublikowano

SSF2THD nie miało jeszcze premiery w europie na PS3. Sony Eu nie wyrobiło się do świąt.

Opublikowano

Sony daje ciala :/ Podobnie jak MS z UMK3 ktorego cholera nie moge sciagnac :/ W kazdym razie SF na PS3 ma blokade regionalna i rozne regiony nie moga grac ze soba (tak jak w Tekkena). Tu MS robi lepsza robote :) Mam nadzieje ze online w SF4 na xboxie bedzie nojamniej taki jak w SF2HD :)

Opublikowano (edytowane)

mam do was takie pytanko.

oplaca sie wydac te 1200 pkt. na SF???

ogolnie chodzi mi o to czy gra nie jest strasznie archaiczna i to czy system walki daje rade.

a i jak tam z online.sa lagi?duzo osob w to pogrywa?

Edytowane przez Master JIN
Gość GaScAn
Opublikowano

System walki daje radę, turnieje są co roku od kilkunastu lat, żadna inna bijatyka nie ma takiej sceny jak Street Fighter 2. Nie będę Cię namawiał bo wiem ,że jeżeli wcześniej nie grałeś w sf2 to może ci się nie spodobać. Duży plus to to że pograsz z graczami z całego świata bez lagów.

Jak nie lubisz bijatyk 2d przeznacz punkty na Banjo Kazooie ;) pozdro

Opublikowano
mam do was takie pytanko.

oplaca sie wydac te 1200 pkt. na SF???

ogolnie chodzi mi o to czy gra nie jest strasznie archaiczna i to czy system walki daje rade.

Jeśli mam być szczery to gra jest bardzo archaiczna (w końcu bazuje na tytule z 94'go roku) a system walki jest biedny jak konstrukcja cepa. Jedynym sposobem na uniknięcie damage'u jest blokowanie, ew. skok lub wykonanie ciosu, który ma klatki niewidzialności. Co jeszcze? Postaci z ST mogą wyrywać się z rzutów, a naładowany i niewykorzystany pasek supera znika wraz z zakończeniem rundy. Możliwe są juggle i to...właściwie wszystko. Dodaj jeszcze randomowy damage i dizzy, ale to już "niewarte" wspomninania lol. Ludzie jednak w to graja na świecie (ok, w USA i Japonii :lol: ) od czasu premiery. Jeśli jednak dotąd nie kręcił cię SF2 to tak jak napisał GSA raczej się przejedziesz i wykasujesz grę z dysku zaraz po ściągnięciu.

żadna inna bijatyka nie ma takiej sceny jak Street Fighter 2

Nie licząc oczywiście SF3, GG, TK czy...Gundama :lol::lol::lol:

  • 1 miesiąc temu...
Gość GaScAn
Opublikowano

W HD remix akuma nie jest banowany chociaż wiele osób uważa ,że powinien być. Jest postacią nie pasującą do SF2 z tym swoim nieblokowanym specjalem. Zwłaszcza wkurza tym turtli. Pozatym może każdą postać bezproblemowo ztrapować air fireballami w rogu.

Opublikowano

No jest dość mocny, grałem jakąś godzinkę. Na mojego skilla w SF2 i tak rady nie ma, ale cholernie łatwo Akumą sprać cały Normal. Ehh, chociaż i tak dalej zaglądam na pada przy puszczaniu większości ciosów.

Gość GaScAn
Opublikowano

To nie wolno zaglądać na pada bo ktoś podejdzie i cię rzuci w tym czasie.

  • 3 tygodnie później...
Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj czyli 17 marca, a najpóźniej jutro ma pojawić się wkońcu pacz do SFHD Remix. Niewiem czy kogoś to obchodzi bo wszysccy grają w SF IV. Zresztą wcześniej i tak chyba nikt z Polski w to nie grał ;) (no dobra 4 osoby grały)

Pacz ma wyjść dla X360 i PS3.

Lista poprawek:

 

Without further ado, here are issues that the patch fixes:

 

1. After a number of games, the HUD will be corrupt. Yellow lifebars will freeze, the round counter flags will all be on, and the names will show more than one name. (Both)

2. Frequent disconnects during VS transition screen. Often caused by selecting START color of character. (Both)

3. Title crashes if user has a large friends list and tries to access the friends list (PS3)

4. Rating being set to "0" and from then on, rating remains at "0". Once that patch goes live, we'll reset all leaderboards/scoreboards. (Both)

5. Vega sometimes causing desyncing, especially when using the fake wall dive. (Both).

6. Lobby list containing full rooms instead of only rooms that users can enter. (Both).

7. Zangief Super Motion not working on both sides and in both directions.

8. During the start of the match, there is slight slowdown. This has been minimized as much as possible. (PS3).

9. If connecting to a ranked match through the quick match function, it is best out of 3 rather than best out of 5. It should always be best out of 5.(Both)

10. Sending messages via XMB during a game causes a freeze. (PS3)

11. Players not added to "Players Met" list. (PS3)

12. Analog and D-pad can accept input at the same time. (Both)

13. Player stats not reporting correctly.

Edytowane przez GaScAn
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...