Opublikowano 19 grudnia 200816 l Jaki HDTV Lag jak ta gra chodzi w HD? Moze wylacz sobie pixel plusy i inne syfy, jak cos jest w natywnej rozdzialce matrycy nie ma opoznienia na TV. Sa one wtedy, jak TV musi przeskalowac rozdzialke (czyli jak grasz w gry SD na tv HD). Teraz w automatach sa LCDki i co, tam tez sa opoznienia? BTW Ale ta gra ssie Mogli by dac na live'a SF3 a nie takie kotlety z mirkofali. Przeciez 3s to najlepszy street jaki jest... dokladnie to samo mowilem mu o lagach xD ale stwierdzil ze ma 80ms opoznienia niezle oko chlop ma zeby takie "opoznienie" w inpucie widziec
Opublikowano 19 grudnia 200816 l Jak ktoś się pobawił dłuższą chwilkę z kailerą to potrafi na oko powiedzieć ile ma mniej więcej ms laga .
Opublikowano 19 grudnia 200816 l Mi ta gra online sprawia wiele przyjemności nie zauważam żadnych opóźnień i grając online na pingach do 120 to po prostu czysty fun bez lagów i przekleństw. Ktoś wcześniej w tym temacie wspomniał że posiadacze xboxa musza płacić za grę po sieci w SSFTHD a ps3 nie. Tu jest filmik który pokazuje jakość wyszukiwania pokoi do gry na obu konsolach Oczywiście gość który nagrał porównanie nie jest jakimś pojedynczym okazem który ma problemy z wyszukiwaniem gier na PS3 Jak widać ta kasa na live dla microsoftu to nie jest wyłudzanie pieniędzy. M$ zapewnia nam w tej chwili najlepszy online. To co napisałem nie ma na celu wywołania kłótni tylko pokazanie że online w tej grze jest inny na każdej konsoli.
Opublikowano 19 grudnia 200816 l Jak ktoś się pobawił dłuższą chwilkę z kailerą to potrafi na oko powiedzieć ile ma mniej więcej ms laga . no tylko ze ziomek twierdzi ze ma 80ms lag przez to ze gra na hdtv xD zreszta nie wazne, ty aramis to jeszcze grasz w vf5?
Opublikowano 19 grudnia 200816 l Nie zaden "ziomek", ale ja Ci mowilem. I ten lag faktycznie jest. Odczuwa sie go przy HD remixie glownie i przy Mega Manie 9 chocby. Wciskasz "skok" a postac reaguje Ci po chwili. Pisalem do Philipsa w tej sprawie i dostalem odpowiedz niezgodna z prawda (napisal m.in. ze TV nie jest full hd - a jest). Szkoda gadac, tv idzie do wymiany. Nie zaden "ziomek", ale ja Ci mowilem. I ten lag faktycznie jest. Odczuwa sie go przy HD remixie glownie i przy Mega Manie 9 chocby. Wciskasz "skok" a postac reaguje Ci po chwili. Pisalem do Philipsa w tej sprawie i dostalem odpowiedz niezgodna z prawda (napisal m.in. ze TV nie jest full hd - a jest). Szkoda gadac, tv idzie do wymiany. Aha, i robilem test TV. Dowod ponizej: http://img222.imageshack.us/img222/4513/lagwg6.jpg Odpalony stopwatch i klon ustawiony tak, zeby na obu wyswietlaczach bylo to samo. Wyraznie widac, ze jest ponad 120ms laga. I dokladnie to samo jest podczas gry
Opublikowano 19 grudnia 200816 l mam nadzieje ze wymiana tv pomoze w czesaniu kombosow xD ... nie ziomkowi
Opublikowano 22 grudnia 200816 l swojego taga chciałbym dorzucić do listy grających: BAR7H PL ostrzegam, że straszna ze mnie lama, ale mam chęci szybko nauczyć się porządnie grać
Opublikowano 22 grudnia 200816 l Wczoraj zassałem SF2HD takze jak ktos chętny na ustawkę to spoko mój GT to HamtaroPL BTW GettoKing daj znać mistrzu na czacie kiedy będziesz mógł pograć w VF przynajmniej się czegoś nauczę
Opublikowano 22 grudnia 200816 l no jak widzisz ze jestem online to COME SEE ME xD ale ostatnio jakis niefart mam do bitek
Opublikowano 26 grudnia 200816 l czy ktos moze mi wyjasnic czemu w moim pss nie ma SSF2 tylko jest Super Puzzle Street Fighter 2? a na amerykanskim koncie jest.
Opublikowano 26 grudnia 200816 l SSF2THD nie miało jeszcze premiery w europie na PS3. Sony Eu nie wyrobiło się do świąt.
Opublikowano 26 grudnia 200816 l Sony daje ciala Podobnie jak MS z UMK3 ktorego cholera nie moge sciagnac W kazdym razie SF na PS3 ma blokade regionalna i rozne regiony nie moga grac ze soba (tak jak w Tekkena). Tu MS robi lepsza robote Mam nadzieje ze online w SF4 na xboxie bedzie nojamniej taki jak w SF2HD
Opublikowano 26 grudnia 200816 l mam do was takie pytanko. oplaca sie wydac te 1200 pkt. na SF??? ogolnie chodzi mi o to czy gra nie jest strasznie archaiczna i to czy system walki daje rade. a i jak tam z online.sa lagi?duzo osob w to pogrywa? Edytowane 26 grudnia 200816 l przez Master JIN
Opublikowano 26 grudnia 200816 l System walki daje radę, turnieje są co roku od kilkunastu lat, żadna inna bijatyka nie ma takiej sceny jak Street Fighter 2. Nie będę Cię namawiał bo wiem ,że jeżeli wcześniej nie grałeś w sf2 to może ci się nie spodobać. Duży plus to to że pograsz z graczami z całego świata bez lagów. Jak nie lubisz bijatyk 2d przeznacz punkty na Banjo Kazooie pozdro
Opublikowano 27 grudnia 200816 l mam do was takie pytanko. oplaca sie wydac te 1200 pkt. na SF??? ogolnie chodzi mi o to czy gra nie jest strasznie archaiczna i to czy system walki daje rade. Jeśli mam być szczery to gra jest bardzo archaiczna (w końcu bazuje na tytule z 94'go roku) a system walki jest biedny jak konstrukcja cepa. Jedynym sposobem na uniknięcie damage'u jest blokowanie, ew. skok lub wykonanie ciosu, który ma klatki niewidzialności. Co jeszcze? Postaci z ST mogą wyrywać się z rzutów, a naładowany i niewykorzystany pasek supera znika wraz z zakończeniem rundy. Możliwe są juggle i to...właściwie wszystko. Dodaj jeszcze randomowy damage i dizzy, ale to już "niewarte" wspomninania lol. Ludzie jednak w to graja na świecie (ok, w USA i Japonii ) od czasu premiery. Jeśli jednak dotąd nie kręcił cię SF2 to tak jak napisał GSA raczej się przejedziesz i wykasujesz grę z dysku zaraz po ściągnięciu. żadna inna bijatyka nie ma takiej sceny jak Street Fighter 2 Nie licząc oczywiście SF3, GG, TK czy...Gundama
Opublikowano 22 lutego 200916 l http://www.gamepro.com/article/cheats/2082...hd-remix-akuma/ Po co ci banowana postać? (no chyba że w hd remix zbalansowali go do reszty, nie jestem w temacie)
Opublikowano 24 lutego 200916 l Gram dla siebie, nie po sieci, niebawem pewnie z siostrą trochę. Akumę lubię, dobrze mi się nim grało w SFA3. I dzięki za info.
Opublikowano 24 lutego 200916 l W HD remix akuma nie jest banowany chociaż wiele osób uważa ,że powinien być. Jest postacią nie pasującą do SF2 z tym swoim nieblokowanym specjalem. Zwłaszcza wkurza tym turtli. Pozatym może każdą postać bezproblemowo ztrapować air fireballami w rogu.
Opublikowano 24 lutego 200916 l No jest dość mocny, grałem jakąś godzinkę. Na mojego skilla w SF2 i tak rady nie ma, ale cholernie łatwo Akumą sprać cały Normal. Ehh, chociaż i tak dalej zaglądam na pada przy puszczaniu większości ciosów.
Opublikowano 24 lutego 200916 l To nie wolno zaglądać na pada bo ktoś podejdzie i cię rzuci w tym czasie.
Opublikowano 27 lutego 200916 l Wiem, wiem, po prostu nie potrafię jeszcze tak dobrze wykręcać na analogu, i jak w 90% przypadków nic nie wychodzi
Opublikowano 17 marca 200916 l Dzisiaj czyli 17 marca, a najpóźniej jutro ma pojawić się wkońcu pacz do SFHD Remix. Niewiem czy kogoś to obchodzi bo wszysccy grają w SF IV. Zresztą wcześniej i tak chyba nikt z Polski w to nie grał (no dobra 4 osoby grały) Pacz ma wyjść dla X360 i PS3. Lista poprawek: Without further ado, here are issues that the patch fixes: 1. After a number of games, the HUD will be corrupt. Yellow lifebars will freeze, the round counter flags will all be on, and the names will show more than one name. (Both) 2. Frequent disconnects during VS transition screen. Often caused by selecting START color of character. (Both) 3. Title crashes if user has a large friends list and tries to access the friends list (PS3) 4. Rating being set to "0" and from then on, rating remains at "0". Once that patch goes live, we'll reset all leaderboards/scoreboards. (Both) 5. Vega sometimes causing desyncing, especially when using the fake wall dive. (Both). 6. Lobby list containing full rooms instead of only rooms that users can enter. (Both). 7. Zangief Super Motion not working on both sides and in both directions. 8. During the start of the match, there is slight slowdown. This has been minimized as much as possible. (PS3). 9. If connecting to a ranked match through the quick match function, it is best out of 3 rather than best out of 5. It should always be best out of 5.(Both) 10. Sending messages via XMB during a game causes a freeze. (PS3) 11. Players not added to "Players Met" list. (PS3) 12. Analog and D-pad can accept input at the same time. (Both) 13. Player stats not reporting correctly. Edytowane 17 marca 200916 l przez GaScAn
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.