Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

faktycznie, rozbudowa budynków jest wielostopniowa (wcześniejszym buildom zarzucano brak animacji stawiania budynków) i jakaś larwa się w środku rusza :lol: jednak trochę żałuję klasycznych, wijących się frędzli...

Opublikowano (edytowane)

?As mentioned before, players will be able to use Battle.net for free when they purchase the full version of StarCraft II. There have been no changes to this. ? - Karune

 

nie znalazłem takiego info co do d3, ale podejrzewam, że będzie podobnie.

Edytowane przez luk_ash
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

osobiscie nie polecam streamu lumi ani huskiego z bety.

 

kolesie zamiast testowac rozne aspekty gry jada ciagle na szybki rush. bez kitu nie wiem po co husky buduje cybernetics core skoro nie zbiera gazu ani nie buduje zadnej jednostki poza zealot i probe w 99% gier. gdy ktos im napisal by budowali jednostki wyzszej klasy to odpowiedzieli "nie bo wtedy przegramy".

 

moze to tylko ja ale czy zamknieta beta nie powinna byc testowaniem gry jako calosci? a nie tylko czy 2 gateway rush nadal dziala i graniem na staty? (bo graja na staty o czym swiadczy chocby to jak specjalnie omijali pierwszy team w ladderze z ktorym wczesniej przegrali)

 

 

 

 

ogolnie jestem zniesmaczony i znudzony tym co oni prezentuja. wole ogladac z http://www.livestream.com/starfeeder czy dowolny random stream z http://www.teamliquid.net/ (tez amerykance wiec nadaja w tych samych godzinach)

 

 

 

 

a pelna wersje zapowiadaja na srodek roku. ciekawe ile razy przesuna :P

 

 

 

 

ps. o gejowskiej muzyce jaka husky puszcza i slychac ja na obu streamach juz nie wspomne. gdy ktos zwrocil mu uwage ze jest za glosno to skomentowal tylko "trudno". jak na kogos kto blagal na youtube o klucz to teraz sie troche za bardzo wozi imo.

Edytowane przez Gattz
Opublikowano (edytowane)

http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Liquid`NonY - chyba jeden z lepszych streamow teraz.

 

myślę, że trochę przesadzasz, bo Ci ludzie trochę się na sc znają i myślę, że się po prostu bawią tą grą.

przyjdzie czas na testowanie.

to że ich streamy są słabe to inna sprawa.

 

zotac już ogłosił pierwszy turniej więc beta rusza pełną parą.

w Polsce na pewno klucz ma Raven i tylko czekać jego wrażeń na www.terran.pl

 

a o tym nie wiem co myśleć: http://starcraft2.net.pl/portal/sc2/49/923/Protosi_gadaja_po_polsku.html

Edytowane przez luk_ash
Opublikowano

tia wiem kim oni sa, ogladam huskiego na youtube juz od jakiegos czasu ale nie zmienia to faktu ze w kazdej grze ida tym samym najprostszym buildem do znudzenia. porownanie takiego NonY gdzie wlaczylem przed chwila i widze ze niszczy carrierami baze wroga do huskiego gdzie moge wlaczyc i zobacze tylko zealoty (choc troche sie poprawil bo zaczol juz budowac stalkery wiec zobacz sie 2 zamiast 1 jednostki) ktorymi rushuje i albo przeciwnik jest za slaby by sie obronic, albo sie broni i wtedy husky jest za slaby by sie obronic przed kontra. niech testuja gre a nie podbijaja sobie ego pustymi statami

 

dzieki za link do NonY, bede go ogladal dopoki husky sie nie ogarnie.

 

 

Opublikowano

Zależy jak na to patrzeć. Dubbing tragiczny jest z perspektywy osób znających angielski, preferujących bawić się przy oryginalnej wersji. Owszem, głosy są miejscami komiczne, a tłumaczenie pozostawia wiele do życzenia, ale jednak nie mogę im zarzucić braku starań. Mimo wszystko sama jakość głosów, ich styl i dobór są całkiem dobre (na ile to możliwe). A że i tak zrobię wszystko abym samemu mógł grać w pełni po angielsku to inna sprawa - jeśli nie będzie języka do wyboru to na pewno nie zakupię gry w Polsce.

 

Co do steamów, nie interesowałem się tym jakoś szczególnie, ale po obejrzeniu fragmentów z linków powyżej jakoś stwierdzam, że multi nie będzie chyba dla mnie w tej grze. Jestem laikiem, gram dla przyjemności, a jeśli faktycznie styl większości graczy ma polegać na nieludzko szybkim wciskaniu przycisków i ograniczaniu się do rushy to chyba jednak zostanę przy singlu, skirmishu i ewentualnej zabawie ze znajomymi. To już nie te czasy kiedy człowiek robił z siebie robota aby wymiatać w jakiejś gierce.

Opublikowano

też jestem przeciwny dubbingowi, ale to jest wersja beta więc może być tylko lepiej. podobno ma być możliwość wyboru języka.

 

co do samego sc2 i multi to nie wiem czy potrzebne są tu inne umiejętności niż w sc.

wysokie apm jest warunkiem bycia pro w takich grach, chociaż gdzieś czytałem, że przez zwiększenie ai jednostek w sc2 już nie jest tak istotne.

ma byś większy nacisk na umiejętności jednostek niż samą ich kontrolę.

rush zawsze był i będzie tak jak umiejętność obrony przed nim = zjechanie przeciwnika.

nie wiem czy jest jakaś gra w którą można wymiatać bez bycia "maszyną".

 

ogólnie sc2 wygląda świetnie, a jeszcze pewnie z pół roku dopieszczania na pewno zmieni dużo na plus.

Opublikowano (edytowane)

 hmm z tego co pamietam to ludzie narzekali ze teraz apm (action per minute czyli spamowanie polecen clickniec itp) nie bedzie taki potrzebny bo mozna grupowac budynki albo ustawic rally point na mineralach. w jedynce wygladalo to dla przykladu tak: masz 6 gateway, kazdy przypisany dla numerka od 4 do 9 i zeby zbudowac w kazdym 1 zealota trzeba bylo wcisnac jak najszybciej "4z 5z 6z 7z 8z 9z" (jesli jeszcze chcialem dla kazdego zmienic rally point to zmienialo sie to w "4zr left click, 5zr left click, 6zr left click, 7zr left click, 8zr left click, 9zr left click" ) podczas gdy w dwojce moge zaznaczyc 6 budynkow przypisac je pod 4 i zbudowac jednostke za pomoca "4z" w kazdym z nich. (sprawdzcie ktore mozna wcisnac szybciej i sie nie mylic :P) zmiana dosc znaczna i ludzie placza ze przez to zniknie spora przewaga jaka maja 1337pr0h4x0r no lify nad casualami bo oni cwiczyli to godzinami i robia to prawie automatycznie, bez pomylki i 10 razy szybciej a teraz to im nie bedzie potrzebne.

 

ai tez poprawili ale nadal dobre micro ma przewage nad slabym micro. high templarzy sami nie rzuca storm, siege tank sam nie przerwie ostrzalu stalkerow zeby zdjac high templara ktory jest miedzy nimi i zaraz walnie storm itp itd. z tego co widze to sc2 jest wierny idei sc1 ze najwazniejsze jest economy, micro, macro, scouting, build order, timing, tactic i wszystko inne za co kochalismy jedynke.

 

ogolnie uproscili gre w stosunku do sc1 wiec laik bedzie miec teraz wieksza szanse nawet bez apm na poziomie 100 ( w jedynke niby byl potrzebny 300).

 

 

 

 

a co do dubbingu to mam nadzieje bede mogl wybrac by go nie bylo. ale nawet jesli bedzie tylko wersja pol tak jak to bylo z warcraft 3 to sie nie martwcie bo mozna to obejsc dodajac swoj cdkey do konta battlenet i wtedy sie was pyta jaka wersje macie/chcecie. wystarczy zaznaczyc eng(eu) zamiast pol, sciagnac client zainstalowac i sie cieszyc. (do tego gra chodzi szybciej z dysku niz z plyty chyba)

Edytowane przez Gattz
Opublikowano

luk_ash, sprawa jest prosta - jest różnica między wymiataniem a zabawą. Ja gram dla zabawy i nie mam czasu poświęcać każdej wolnej chwili jednej grze aby tylko mieć szanse wygranej z tymi wymiataczami. Problem w tym, że prawdopodobnie wykluczona jest przez to ciekawsza gra w multi z 'obcymi' ludźmi. A coś czuję, że takich właśnie będzie przewaga na Battle Necie, tak jak to jest ze SC1, w którego muszę się umawiać ze znajomymi do zrównoważonej rozgrywki, gdyż cała reszta rozwala mnie w trzy minuty.

 

Ok, możemy nazywać rzeczy po imieniu - jestem kiepski (czy tam n00b, jak kto woli). Może nie tyle kiepski co nie tak dobry jak ludzie starający się grać "pr0". Wolę czerpać radość z rozgrywki aniżeli praktycznie ograniczać się do jednej taktyki - jednej jednostki - od której będzie zależało kto wygra w przeciągu pięciu minut.

 

To tak samo jak z mordobitkami - miło się gra z kimś o zbliżonym poziomie, ale już pojedynki z ludźmi liczącymi każdą klatkę animacji, prezentujący o niebo lepszy poziom, takiej frajdy nie sprawiają. Tak samo tutaj - jeśli inni będą wyznawali zasadę "byle szybciej, aby w rankingu skoczyć" to ciężko będzie o przyjemną rozgrywkę. Rywalizację - owszem, ale ja już za stary chyba jestem na to. Cóż, trzeba będzie się ograniczyć do znajomych i skirmisha.

Opublikowano

potwierdzam:) repy śmigają aż miło, tylko czekać na możliwość gry z kompem, a potem to już serwer :D

 

co do apm w sc2 to rzeczywiście wychodzi na to że nie potrzeba tak szybko klikać. widziałem kilka replayów i nawet europejscy pro (brat_OK - jeden z lepszych terranów) mają apm koło 100. myślę że to się zmieni jak bardziej będą mieli grę "ograną", ale na pewno jest łatwiej.

 

i tak najlepsi pozostaną koreańce:D

Opublikowano

z tego co mi wiadomo to dostajesz maila z key, key dodajesz do konta i wtedy mozesz sciagac client. i takie rozwiazanie potwierdza faq i ludzie ktorzy streamuja.

 

ale tez slyszalem o przypadkach ze ludzie nie dostali maila i mieli gre do sciagniecia. (pewnie sciema)

 

 

Opublikowano

nie wiem dokładnie jak jest z w3, ale z tego co mi się wydaje to oni nie mają tam takiego systemu lig i przede wszystkim pro teamów jak w sc.

grają na równi z chinczykami czy pojedynczymi europejczykiami co w przypadku sc nigdy nie miało i pewnie nie będzie już mieć miejsca.

z tego powodu właśnie wydaje mi się że w sc2 będzie podobnie, nawet biorąc pod uwagę mniejszą potrzebę bycia maszyną:D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...