Drantzell 45 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Na 100% Kerri a facet z bródką na 95% Raynor, prawdopodobnie też urywek z flashbacka. 100% Raynor. Był już na X trailerach. Cytuj
Spuczan 74 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) Ciekawe kim jest ta dziewczyna? Na 100% jest to Kerrigan. W grze najwidoczniej znajdzie się retrospekcja pewnych wydarzeń z pierwszej części. I dobrze. Fabuła z SC jest dobra i uzupełniłem ją trzema książkami. Mam nadzieję, że historia przedstawiona w SC][ nie raz mnie zaskoczy. EDIT: http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/12249-starcraft-speeddrawings Niezła laska. Edytowane 24 czerwca 2010 przez Spuczan Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 5 lipca 2010 Opublikowano 5 lipca 2010 Panowie, takie pytanie: Jest tutaj ktoś kto ma zamiar grać w SC2 w wersji angielskiej? Jak tak to: jest na to inna metoda niż kupić grę, zarejestrować klucz w BN a potem nie instalować z płyt tylko ściągnąć instalkę via konto? Cytuj
Suavek 4 696 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Kupić grę za granicą? Oczywiście jak stanieje, bo hype hypem, ale cena gry skutecznie mnie zniechęciła od jakiegokolwiek pre-orderu. A w dodatku polskiej wersji także nie chcę, więc pewnie trzeba będzie importować (ściąganie instalek mnie nie bawi). Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Kupić grę za granicą? Oczywiście jak stanieje, bo hype hypem, ale cena gry skutecznie mnie zniechęciła od jakiegokolwiek pre-orderu. A w dodatku polskiej wersji także nie chcę, więc pewnie trzeba będzie importować (ściąganie instalek mnie nie bawi). A mnie cena nie przeraża. Fajna nie jest ale nie będę lamentował. Poza tym podejrzewam że na jakiekolwiek obniżki to troooochę się poczeka (bo rozumiem że mowa o grze nowej Kupno za granicą wiąże się z koniecznością posiadania odpowiedniej karty. Nie będę zakładał konta i wyrabiał karty by kupić jedna grę raczej Cytuj
Suavek 4 696 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 (edytowane) Nie chcę tutaj robić offtopa, ale rozumiem, że Twój bank robi jakieś problemy z płatnościami zagranicznymi (bo opcji, że nie masz konta nie biorę pod uwagę - z jaskiń już dawno wyszliśmy ). Protip - albo zmień bank albo pokombinuj z udostępnieniem płatności bo to ułatwia życie. W razie czego jest też PayPal. Co do StarCrafta 2, prawdę mówiąc jakoś mi przeszedł już ten hype. Jak już wspominałem, multi średnio mnie interesuje, i choć bardzo chętnie bym sobie sprawdził kampanię, tak mam opory by zapłacić prawie 200zł tylko za to już teraz. Pograłem trochę w betę i owszem - gra fajna, ale tak naprawdę to stary dobry StarCraft w 3D z odpowiednimi ulepszeniami. Jedyną rzeczą, która chociaż trochę usprawiedliwiać mogłaby absurdalną cenę jest edytor map i twory graczy, ale te udostępniane są przez nich za darmo (przynajmniej na razie) tak czy inaczej. Sorry, ale AŻ tak mi nie zależy. Pod koniec to mi się już nawet w betę grać nie chciało, a i komentarze HD i Husky'ego jakoś mnie już tak nie pasjonują. Trudno, poczekam - wystarczy, że się właśnie wykosztowałem na Persona 3 Portable, który zapewni mi raczej dłuższą zabawę niż kampania Terran . Może w międzyczasie trafi się jakaś wyprzedaż/promocja. Bo te 200zł (nawet 250zł) prędzej bym dał za kolekcjonerkę nawet chętnie, ale 400zł za EK lub 200zł za podstawową? Kogoś porąbało zdecydowanie. Edytowane 6 lipca 2010 przez Suavek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Nie chcę tutaj robić offtopa, ale rozumiem, że Twój bank robi jakieś problemy z płatnościami zagranicznymi (bo opcji, że nie masz konta nie biorę pod uwagę - z jaskiń już dawno wyszliśmy ). Protip - albo zmień bank albo pokombinuj z udostępnieniem płatności bo to ułatwia życie. W razie czego jest też PayPal.PayPalem nigdy sie nie bawiłem więc prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to działa Jak już wspominałem, multi średnio mnie interesuje, i choć bardzo chętnie bym sobie sprawdził kampanię, tak mam opory by zapłacić prawie 200zł tylko za to już teraz.A ja myslę jedynie o multi. Prawde mówiąc nie wiem czy bym odpalił kampanię. Nawet jeśli to raczej nigdy nie skończę ;p A HD i H to the Usky, Husky wymiatają Mnie się jeszcze nie znudzili przynajmniej Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Ostatnio HD zmienił się w H to the D, HDstarcraft Mimo że w SC nigdy w multi nie grałem to te komentarze zawsze oglądam z bananem na ryju. Mają chłopaki talent skoro potrafią przed ekran przyciągnąć człowieka, która ma totalnie w (pipi)e konflikt TvZvP. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Husky ma najlepsze teksty jak przezywa jakąś akcję Jeszcze czasem fajne teksty ma Nick "Tasteless" Plott. Ale to już przy komentarzach do SC1. Zerglingi vs Firebaty: "Zerglings, watch out! You're quite flamable!" Nieudane zrzucenie nuklearki gdzie w Ghosta wbiegła armia wroga: Nick: What was that? Suzi: Suicide bombing... Nick: Suicide bombing? Suzi: Minus 'bombing' Nick: Minus 'bombing' - just 'suicide' Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Mam takie pytanie. Pewnie mega noobowskie, ale co tam. Czemu grając Zergami ciężko jest zablokować wejście do swojej bazy? Zauważyłem, że Terranie często blokują Supply Depot + Factory/Barracks, a Protosi używają Pylon + Gateway + Cybernetics Core. Czemu grając Zergami nie można tam wstawić jakiegoś Spawning Pool albo czegoś takiego? Chodzi o to, że jednostki Zergow produkują się w Hatchery, czy o co? Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 7 lipca 2010 Autor Opublikowano 7 lipca 2010 Zawsze możesz postawić creep tumor i kilka spawlerow (czy jak to sie pisze), ja tam nie blokuje rampy ani wejscia. Jak gram zergiem, postawie najwyzej kilka pieskow albo zakopanych banelingow. Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 No tak, ale chodzi mi o to że w praktycznie 99% castowanych przez Huskiego i HD meczach, ci super high-tier gracze zawsze zaczynają od blokowania swojej rampy. A jeszcze nie widziałem żadnego zerga, który by blokował rampę jakimś budynkiem. Jak już coś to królową albo jakimiś jednostkami tak jak piszesz. Nie mogę skminić czemu. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 No tak, ale chodzi mi o to że w praktycznie 99% castowanych przez Huskiego i HD meczach, ci super high-tier gracze zawsze zaczynają od blokowania swojej rampy. A jeszcze nie widziałem żadnego zerga, który by blokował rampę jakimś budynkiem. Jak już coś to królową albo jakimiś jednostkami tak jak piszesz. Nie mogę skminić czemu. Odpowiedź w miarę prosta. Popatrzmy na system budowania ras. Zaczynasz Terkiem, pierwsze co robisz to jedziesz w stronę rampy i tam budujesz bo masz taką możliwość. Barracks, SD, Factory i po sprawie. Protossem jedziesz Pylona, 2x Gateway lub Gateway+CC i tez done. A Zerg musi wybudować na creepie Spawning Pool, potem zrobić królówkę, potem postawić Tumora, i dopiero zacznie mieć powoli zasięg do rampy. Czyli jak widać powodem jest zasięg creepu który po prostu nie pozwala na postawienie budynków TAK DALEKO od Hatchery Z tego powodu Zergowie posiadają Queen (do obrony) i szybkie Zerglingi do nękania. Jako Zerg po prostu "nie możesz" się bronić. Musisz atakować. Dlatego Zergowie zawsze najszybciej szukają expo. Trivia: Ci pro gracze NIE ZAWSZE robią wall off, bo sa w stanie sobie poradzić i bez tego. Czasem, inne nietypowe buildy (jak np cheese) wymagają by tego nie robić. Proxy Pylon FTW - gorzej jak nie wyjdzie xD Cytuj
Suavek 4 696 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Zerg budowle może stawiać tylko na creep, która z reguły nie sięga z początku rampy na większości map. Potem natomiast nie ma to większego znaczenia, biorąc pod uwagę, że Zerg ma zwyczaj szybkiej ekspansji. Poza tym szkoda budynków - co najwyżej wspomniane Crawlery by się nadawały. W sumie jedna rzecz mnie trochę niepokoi jeśli chodzi o multi SC2 - mapy są zbyt monotonne. W sensie, tak się skupiono na zrównoważonej rozgrywce, że zapomniano o pewnej różnorodności. Praktycznie każda mapa = baza na wzniesieniu i komfortowy fast expansion na wyjściu. Brakuje mi lokacji bardziej otwartych, wysp i temu podobnych. Nie wątpię, że wraz z pełną wersją map będzie więcej, ale mimo wszystko mam obawy czy te ciągłe wyważanie siły jednostek w określonych sytuacjach (chociażby blokowanie wejścia na początku gry przed atakiem zerglingów) nie wpłynie ujemnie właśnie na design map. Jedyna w becie mniej konwencjonalna mapa (Desert Oasis) jest często krytykowana ze względu na swoją nietypową budowę, a jednak to właśnie na niej rozgrywają się te bardziej epickie mecze. O to mi właśnie chodzi - aby mapa częściej miała wpływ na taktykę gracza, a nie, że za każdym razem odbywa się wszystko na tej samej zasadzie - blokowanie jedynego wejścia do bazy, wysyłanie scouta itd. Nawet taki absurd jak mapa z wyspami (coś jak w SC1 River Wars) przecież wcale nie wyklucza dynamicznej i zbalansowanej rozgrywki. No ale ja jestem n00bem, co ja tam wiem. Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Dżizas jaki jestem głupi. Zapomniałem o creepie Cheesy i proxy są marne. Wolę jak gra przechodzi do heavy macro, a później jest wielka rozpierducha. Poza tym bardzo rzadko widzę, żeby jakiś cheese się sprawdził. Zazwyczaj strzela ci to w ryj i przegrywasz grę ;] Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Cheesy i proxy są marne. Wolę jak gra przechodzi do heavy macro, a później jest wielka rozpierducha. Poza tym bardzo rzadko widzę, żeby jakiś cheese się sprawdził. Zazwyczaj strzela ci to w ryj i przegrywasz grę ;] Jak dochodzi do jednostek t3 to mnie gra zaczyna nudzić A cheese że niby marny? Obczaj sobie grę WhiteRa z któregoś turnieju (chyba HDH inv. Nie dam ręki przeciw komu grał ale to chyba był TLO). Pozamiatał swoimi proxy Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Dlatego napisałem zazwyczaj. Fakt, że czasem uda się coś ugrać albo nawet kompletnie zniszczyć przeciwnika, ale wymaga to boskiego micro z nutką farta W większości przypadków mimo wszystko cheese jest nieskuteczny. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 moze glupie pytanie ale czy wychodzi tez wersja na Mac'a Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 moze glupie pytanie ale czy wychodzi tez wersja na Mac'a Jak donosi http://eu.starcraft2.com/faq.xml Q: Will there be a console version of StarCraft II? A: StarCraft II is being developed for Windows and Mac. We have no current plans to bring the game to any console platform. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Kudosy dla Wac Pana! dobre info Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 skad najlepiej kupic wersje angielska? bo po polskiej chyba puszcze belta ;q Cytuj
GRIZZ 0 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 (edytowane) w dzień dwa po premierze będzie digital download, potwierdzone http://www.destructoid.com/digital-download-starcraft-ii-released-after-retail-box-is-59-99-170367.phtml Edytowane 9 lipca 2010 przez GRIZZ Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 jakies stronki co sprzedaja maja jakies bonusy do preorderow czy posucha wszedzie? orientuje sie ktos? szukalem troche ale nie znalazlem ;s Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 jakies stronki co sprzedaja maja jakies bonusy do preorderow czy posucha wszedzie? orientuje sie ktos? szukalem troche ale nie znalazlem ;s Nie ma nic takiego z tego co wiem. Jedynie Kolekcjonerka jak Cię interesuje wydanie 399 zł (jeżeli dobrze kojarzę cenę... a może to było 299 zł?) Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 no to wiemy tyle samo - ta, 399... niestety... zlodziejska cena - 2 stowy dodatkowe za pendrive, ksiazeczke, ost, wywiady, komiks i jakies online (pipi)y... zenua Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.