Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

przecież to jest właśnie uaktualnione zestawienie. Usunięto shreddera i jednostkę kopiującą jednostki przeciwnika a dodano nową odmianę mothership i miny.

 

Nie wiem jak to się sprawdzi w praniu ale wg mnie to jest dziwny rozkład jednostek - terranie dostali dwie nowe jednostki do ataku i jedną do obrony podczas gdy protosi tylko jedną do ataku, jedną do psucia ekonomii i jedną, która jest w pewnym sensie odmianą planetary fortress. Do tego dochodzi viper, który przyciąga jednostki przez co pewnie siege tanki jako defensywa na klifach odejdą w zapomnienie.

 

No ale i tak pierwsze co dostanie nerfa to będzie tempest, bo już teraz ludzie płaczą, że oracle z umiejętnością dającą widok mapy sprawia, że tempesty atakują z niewyobrażalnej odległości i zniszczenie ekonomii zanim przeciwnik się zorientuje nie stanowi większego problemu.

Edytowane przez greah
Odnośnik do komentarza

nadal oglądasz sc:bw? :> teraz bardziej tak jest w pvp, a bardziej było, bo teraz można grać prawie wszystko.

w bw to nie byl rzut moneta bo wszyscy szli w ten sam build czyli muty (jak ogladalem) dlatego porownywali pvp z sc2 do tego (bo wszyscy robili 4aiurgate)

w sc2 zvz niby jest rzut moneta bo masz albo orzel (roach timing) albo reszka (muta rush) i sobie na poczatku rzucasz na ktore sie przygotowac i jak nie trafiles to wtopa (czy siakos tak to idra tlumaczyl na swoim streamie)

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

hmm z zvz w sc:bw i rzutem monetą chodziło mi o to kto kiedy postawi spire albo expa i kiedy zaatakuje.

nie wiem ile i kiedy oglądałeś sc2, ale to o czym piszesz to już od dawna nie jest aktualne, już częściej gracze wracają do starego timingu z banelingami.

zobacz sobie chociażby gry nerchio z stephano z dh czy jakieś ostatnie z gsl albo gstl. większość zvz opiera się na infestorach i rouchach. muty łatwo skontrować, szczególnie teraz jak quueny mają większy zasięg.

dużo gier kończy się w late game.

 

pvp ostatnio trochę się nudne zrobiło. dużo graczy gra fast colosus i albo broni jakiś inny timing, albo samemu pushuje.

czasami są takie perełki jak 3 gra many z hero gdzie wszystko wyglądało, że koreaniec wygra i tak naprawdę chyba wyciągnięcie jednego obas na końcu przeważyło.

Odnośnik do komentarza

wiadomo czy do uruchomienia HoS będzie potrzebne WoL ? jeśli tak to trochę lipa,bo chciwy blizzard(activision) każe płacić drugi raz za jedna kampanie i kilka jednostek do multi+potem trzeci raz ta sama bajka z protosami.

 

ogólnie to jaką mają wymówkę,że sprzedali 1/3 gry i robią po 2 lata jedną kampanie na tym samym silniku?jakoś W3 mogli zrobić za(pipi)istego z długą kampanią(imo najlepsza kampania w strategii ever),a po połączeniu z acti tylko skoki na kase robią polegając na sile marki.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

będzie się działo. szkoda, że to akurat teraz jak jest taki natłok dobrych gier (gsl i gstl), własnie się ostatni grupa kończy w gsl i tylko dzisiaj było kilka mega gier, a później nic się nie będzie działo.

 

tu chyba czytelniej widać all - http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/HomeStory_Cup/5

Edytowane przez luk_ash
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...