Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cóż, wpierw klucze dla wybranych, potem kolejny zrzut, przypuszczalnie dla bardziej aktywnych graczy, następnie konkursy, a na koniec klucze dla każdego chcącego, jak się dobrze poszuka - tak przynajmniej było w przypadku WoL.

 

Tym razem może nie być aż takiego zainteresowania, gdyż jak by nie patrzeć to będzie tylko podstawowy multi z nowymi jednostkami - poprzednio ludzie generalnie chcieli zapoznać się z grą, a teraz już wiedzą czego się spodziewać.

Opublikowano

@Kazuun, dokładnie nie wiem jak to wygląda, ale pamiętam że przy becie WoL zarejestrowałem mój klucz do SC1 i dostałem na emaila zaproszenie do wzięcia udziału w becie (zamknięta).

Po jakimś czasie dostawałem kolejne zaproszenia które rozdawałem znajomy, w tym jakieś dwóch ludzi z FPE których nigdy na widziałem na forum ;P. Sytuacja była zabawana bo pamiętam jak ludzie na forach wypisywali że inny dostali po 3-5 kluczy a oni czekają tygodniami chociaż na 1 klucz.

 

<hiena>Jeśli sytuacja z HotS będzie wyglądać tak samo, to prosiłbym jakąś dobrą dusze o zapro ;] </hiena>

Opublikowano

Beta wystartowała, są już pierwsze gameplay'e. Zapewne załapali się w pierwszej kolejności gracze, którzy sporo spędzili przy tym czasu. Osobiście nie liczę na szczęście, ale jak się gdzieś pojawi giveaway kluczy, to pewnie nie pogardzę. ;> Czekam na datę premiery, a raczej oficjalną cenę "dodatku".

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dobra bzdura też, że nie będzie można warpować jednostek na high ground jako protoss ['] Tylko na tym poziomie, na którym postawiony pylon został.

Ale za to reapery mają high ground vision nawet z dołu xD

 

OP TERRON IS STILL OP

Opublikowano
planuje ktoś HotS kupować na premierę? :<
Wpierw by się chciało znać datę tej premiery.

 

A biorąc pod uwagę, że gry Blizzarda zaczynają tanieć jakoś znacząco dopiero po +/- dwóch latach, to pewnie kupię od razu po premierze. Kampania WoL bardzo mi się podobała i chętnie łyknę więcej. Multi zaś jakoś mnie już nie ciągnie.

Opublikowano

 

ale dali do pieca xD

 

widow mine ur way to victory!

 

  • This unit has a new missile ability called Unstable Payload.
  • Unstable Payload is an auto-cast ability that initiates once the Widow Mine is burrowed. It cannot be turned off unless the unit is unburrowed.
  • This ability launches a missile at a target within 5 range, then starts to rearm another missile.
  • Unstable Payload does 160 damage to a single target and 40 splash damage.
  • The missile auto-acquires cloaked units.
  • The missile auto-acquires temporary units like Hallucinations, Infested Terrans, and Locusts.
  • It takes 40 seconds to rearm the missile. The cost is free for now.
  • The build time of this unit has increased to 40 seconds.

 

GG

Opublikowano

Zanim zaczniecie mnie wyzywać od n00bów i w ogóle anty-fanów Blizzarda itp. otwarcie przyznam, że nie jestem jakimś miłośnikiem multi w tej grze. Tj. lubię oglądać mecze, np. z komentarzem Husky'ego, ale poza tym sam w grę ssę i nie mam zamiaru tego "masterować" i wolę pozostać przy singlu.

 

Niemniej jednak zapytam - czy Blizz w ogóle wie co robi? Kiedy wyszła beta WoL zmian trochę było, ale nie przypominam sobie, aby były one aż tak drastyczne, jak ma to miejsce teraz. Całe jednostki są zmieniane lub nawet usuwane, jedna zdolność co chwila zastępuje kolejną, a tak naprawdę są to tak nieznaczące zmiany, że człowiek się zastanawia co ten Blizz właściwie robił przez te dwa lata, poza kampanią. Ba - czy w ogóle wie co robi, czy tylko wprowadza zmiany "bo potrzeba zmian w dodatku większych niż przeciętnych patch". Niektóre rzeczy są kontrowersyjne nawet dla takiego laika jak ja - jak chociażby przywoływanie jednostek w sferze pylonów protossów, tj. tylko na tym samym poziomie.

 

Aż się boję co będą kombinować na potrzeby LotV...

 

Nie wiem, może tragizuję przedwcześnie, ale po premierze D3 jakoś krzywo patrzę na Blizzarda. Jak gdyby to nie było już to co kiedyś...

Opublikowano

Ogólnie te nowe jednostki to jakiś żart. Terranie dostają same jednostki do walki gdzie każda następna jest bardziej op niż poprzednia, zerg dostaje najpierw swarm hosta, którym można wykrwawić przeciwnika, bo larwy miały za dużo armoru oraz vipera, który abductem potrafi przyciągnąć mothership albo windować ultry na klify a co dostaje protoss? Nie dość, że zabierają mu jedną jednostkę i zastępują drugą, która jest równie bezużyteczna to na dodatek nie dostaje nic do ataku a jednostka do harrasu przydaje się tylko do tricku z entombem i high templarami.

 

Jakie będą tego konsekwencje? Terran będzie szedł w heavy tech i robił steamroll, zerg będzie się śmiał jak wylosuje protossa, bo już nie będzie musiał inwestować w corruptory jak zobaczy robo bay a protoss? Protoss będzie mógł sobie latać po mapie i używać mass recoil aby uciekać przed wszystkim co nie jest drugim tossem.

Opublikowano (edytowane)

greah mam wrazenie ze po raz kolejny nie masz zielonego pojecia o czym mowisz (jak gdy twierdziles ze dh nie ma aoe)

jaka jednostke protossow zabrali? jesli masz na mysli carriera to oddali juz prawie miesiac temu

jakie znowu bieganie po mapie z mass recoil? po 1. mass recall. po 2. nie bedzie bo znerfili

widow mine jednostka do walki? moze jeszcze turret rush z tym?

 

twoje przewidywanie przyszlosci tez cos kiepsko bo juz teraz terran przestal isc ciagle w heavy tech (poprawna nazwa to mech) bo znerfili im heliony i wywalili warhoundy.

w pvz to collosus sie smieje bo dyma swarm hosty a viper lapie feedbacka, jak jeszcze zrobili stargate dla entomba (ktore dostalo buffa) to powodzenia z olaniem corruptorow bo co zrobisz z phoenixem lub voidem?

 

dopiero jakies 2 miechy po premierze bedzie wszystko wiadomo co i jak z tym multi jak ludzie ogarna lepiej.

Edytowane przez Gattz
Opublikowano

Ekhm...... albo ja czegoś nie rozumiem, albo Ty właśnie porównałeś jednostkę która może się zakopać, wykopać, przemieszczać, do stacjonarnego budynku który stawiasz raz i koniec. Jeżeli dla Ciebie to to samo, to ja raczej nie będę miał pytań.

Opublikowano (edytowane)

to teraz mi jeszcze powiedz jak czesto widzisz spine crawlery jak rushuja. bo poza funday monday to ja tego nie widze. a tez masz ze mozesz zakopac, wykopac, przemiescic.

tak wiec widow mine wrzucam do szufladki "defensywne" no chyba ze masz dla mnie jakas dobra gre gdzie jakis znany pros wykorzystuje "niezle" je w ataku na jakims turnieju bo juz sie pare odbylo. bo "niezla" jednostka atakujaca jest tez command center jesli to maja byc gry jakis noname bronzow.

Edytowane przez Gattz
Opublikowano
tak wiec widow mine wrzucam do szufladki "defensywne" no chyba ze masz dla mnie jakas dobra gre gdzie jakis znany pros wykorzystuje "niezle" je w ataku na jakims turnieju bo juz sie pare odbylo. bo "niezla" jednostka atakujaca jest tez command center jesli to maja byc gry jakis noname bronzow.
Daleko szukać nie musisz. alienator wrzucił dobrą przykładową grę kilka postów wyżej, gdzie widow mine są produkowane masowo i używane niemalże jako główna jednostka ofensywna. No ale patrząc na Twoje podejście pewnie powiesz, że to jacyś amatorzy, n00by, albo żaden "óber pr0s turniej". No cóż...

 

Spine Crawlery są powolne, mogą się zakopać tylko na creep, atakują wyłącznie jednostki naziemne, są sporych gabarytów oraz łatwo je zniszczyć czymkolwiek.

Widow Mine są tanie, szybkie, zakopują się czyniąc się niewidzialnymi bez detektora, atakują zarówno air jak i ground mając spory zasięg, zadają olbrzymi dmg aoe, a teraz w dodatku nie są jednorazowego użytku, a wystrzeliwują co kilkadziesiąt sekund rakietę, co jak najbardziej kwalifikuje je do taktyk typu hit&run i wsparcia generalnej ofensywy.

 

Sam uważam siebie za laika jeśli chodzi o multi, ale nawet ja dostrzegam potencjał tych jednostek, zahaczający wręcz o najzwyklejszy w świecie OP. Sądząc po tym jak się obnosisz i zwracasz do innych można by przypuszczać, że profesjonalny multi nie jest Ci obcy, więc tym bardziej dziwi nas, że nie widzisz jak blizzard kombinuje wręcz do przesady, zahaczając nawet o granice absurdu.

 

No ale co my tam wiemy...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...